Brokketråd over Post Danmark

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Maoam » 13. jun 2018, 16:08

Smiling_Goat skrev:Jeg har lige haft en samtale lig denne:

*Ventemusik med indlagte reklamer i 8 minutter*

PostNord: "det er Post Nord, du taler med Svend-Bent"
Mig: "hej, jeg har kigget på en pris på jeres flyer over blablabla"
PostNord: "nu skal jeg lige finde den frem"
Mig: "jeg kan ikke helt udlede om prisen på den gælder forsendelser i både ind- og udland"
PostNord: "....... Øh"
Mig: "ved du det?"
PostNord: "altså øh.. Når der er meget travlt i Erhvervsafdelingen, bliver man omdirigeret hen til os, så jeg kender ikke lige til de priser"
Mig: "...... Okay.."
PostNord: "altså jeg kan da skrive en mail til den rigtige afdeling for dig ellers kan du prøve at ringe igen senere"
Mig: "kan jeg få mail-adressen måske? Det er nok nemmere at jeg selv skriver"
PostNord: "den kan jeg ikke oplyse dig"
Mig: "okay.. Men du kan sende en? Plejer man at få hurtigt svar eller"
PostNord: "det kan jeg desværre ikke udtale mig om"
Mig: "okay.. Så du kan enten sende den mail, eller jeg kan ringe igen senere? Du kan ikke stille mig om til nogen?"
PostNord: "desværre"
Mig: "okay.. Så går jeg ud fra, jeg bare prøver at ringe igen senere"

Det er alligevel første gang jeg oplever at overhovedet ikke få service :lol:


Skriv til dem offentligt på Facebook. Det var det eneste der virkede, da min pakke forsvandt i deres system. Fik svar indenfor nogle timer, at den lå på et posthus i den anden ende af byen.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Ado » 13. jun 2018, 16:29

Jeg er utryg. Jeg bestilte noget i forgårs til levering med PostNord. Jeg har fået pakken i dag. Det ligner dem ikke. Der må stikke noget under.
9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf kidkomb » 13. jun 2018, 16:31

Ado skrev:Jeg er utryg. Jeg bestilte noget i forgårs til levering med PostNord. Jeg har fået pakken i dag. Det ligner dem ikke. Der må stikke noget under.

Har du pisset PET af for nylig? :devil:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Ado » 13. jun 2018, 17:40

kidkomb skrev:
Ado skrev:Jeg er utryg. Jeg bestilte noget i forgårs til levering med PostNord. Jeg har fået pakken i dag. Det ligner dem ikke. Der må stikke noget under.

Har du pisset PET af for nylig? :devil:



:ninja:
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 14. jun 2018, 12:17

Bring er ikke altid bedre end PostNord. Jeg har bestilt en gave til min søster, som de har valgt at aflevere i en PakkeShop mere end 4 km fra hendes adresse, selvom der ligger en få 100 m fra hende, hvor hun plejer at få leveret. Men så får hun da en lille cykeltur ud af det.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Kattefjæs » 14. jun 2018, 12:46

Hold nu fast hvor er jeg taknemmelig for Royal Mail, Amazon, Yodel, Parcelforce, UPS, DPD, GLS og alle de andre som kommer på samme tid HVER dag, alle ugens dage. :lol:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf LadyFox » 14. jun 2018, 13:23

Dirtylittledevil skrev:Jeg hørte et program om trusselsbreve, hvor det blev nævnt at de der gammeldags trusselsbreve hvor bogstaverne er klippet ud af en avis og sendt anonymt med posten, stadig er en ting der lever i bedste velgående.
Så hvor al anden brevpost forsvinder, ender det med at de sidste postbude bare render rundt og omdeler trusselsbreve :lol:


Ej, tænk hvis man når at blive gode venner igen før at ens trusselsbrev når frem :shock: :lol:
7
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Juki » 14. jun 2018, 15:52

LadyFox skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg hørte et program om trusselsbreve, hvor det blev nævnt at de der gammeldags trusselsbreve hvor bogstaverne er klippet ud af en avis og sendt anonymt med posten, stadig er en ting der lever i bedste velgående.
Så hvor al anden brevpost forsvinder, ender det med at de sidste postbude bare render rundt og omdeler trusselsbreve :lol:


Ej, tænk hvis man når at blive gode venner igen før at ens trusselsbrev når frem :shock: :lol:

:lol: :lol: :lol:

Tak for grinet!
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Indlæg: 158
Tilmeldt: 26. mar 2018, 22:03
Kort karma: 56
Likede indlæg: 546

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Pawnee_Waffle » 14. jun 2018, 20:30

Jeg har i dag modtaget en pakke, sendt fra den lokale optiker der ligger 1½ kilometer væk fra mit hjem. Pakken er sendt d.17 maj. Det var alligevel noget at en tur :lol:
4
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Spjaerten » 14. jun 2018, 20:33

Pawnee_Waffle skrev:Jeg har i dag modtaget en pakke, sendt fra den lokale optiker der ligger 1½ kilometer væk fra mit hjem. Pakken er sendt d.17 maj. Det var alligevel noget at en tur :lol:

Snail mail i ordets ægte betydning :lol:
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Muuh » 16. jun 2018, 08:03

I går morges modtog jeg en sms fra PostNord om at der var en pakke på vej til mig, som ville blive leveret fredag den 15.6.18

Så hele dagen gik jeg spændt og ventede på at min pakke skulle komme, men den dukkede aldrig op :sur:


Hvorfor faen sender de en sms om at de vil levere noget, når de så ikke gør det.
Jeg har tjekket om de evt skulle have lagt den et sted, men har de ikke og har heller ikke modtaget en sms om at den er afleveret, så er spændt på hvornår den dukker op
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf DetSorteCirkus » 16. jun 2018, 08:07

I går ved middagstid fandt jeg en afhntningsseddel fra PD i min postkasse. De havde nemlig været forbi samme dag uden at træffe mig.
Jeg havde været hjemme hele formiddagen.
0
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Skinkehunden » 16. jun 2018, 15:11

De sidste mange gange jeg har fået pakke via Postnord har deres app først sagt at pakken var på vej, dernæst forsinket, hvorefter posten kommer med pakken inden for 1-2 timer :stoned:

Og pt. har den registreret et pakkenummer fra HM til mig - jeg venter bare ikke på nogen pakke fra HM :forvirret:

Må jo se om der faktisk dukker en pakke op med mit navn på og så må den jo returneres :)
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
klaus
Indlæg: 462
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 380

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf klaus » 16. jun 2018, 15:53

Gerbilwoman skrev:De sidste mange gange jeg har fået pakke via Postnord har deres app først sagt at pakken var på vej, dernæst forsinket, hvorefter posten kommer med pakken inden for 1-2 timer :stoned:

Og pt. har den registreret et pakkenummer fra HM til mig - jeg venter bare ikke på nogen pakke fra HM :forvirret:

Må jo se om der faktisk dukker en pakke op med mit navn på og så må den jo returneres :)


App'en har også registreret 2 pakker fra h&m hos mig uden at jeg har noget på vej. :gruble:
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Zonta » 18. jun 2018, 19:53

klaus skrev:
Gerbilwoman skrev:De sidste mange gange jeg har fået pakke via Postnord har deres app først sagt at pakken var på vej, dernæst forsinket, hvorefter posten kommer med pakken inden for 1-2 timer :stoned:

Og pt. har den registreret et pakkenummer fra HM til mig - jeg venter bare ikke på nogen pakke fra HM :forvirret:

Må jo se om der faktisk dukker en pakke op med mit navn på og så må den jo returneres :)


App'en har også registreret 2 pakker fra h&m hos mig uden at jeg har noget på vej. :gruble:

Der er store problemer på lageret hos h&m lige for tiden, så der kan sagtens være gået kuk i nogle systemer. Jeg har én pakke på vej, men har fået to pakkenumre :stoned:
0
J, juli 2018.

Tilbage til "Livets forhold"