Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 18. dec 2015, 06:41

Fillie skrev:
2SHY skrev:Kommer mig efter en rigtig grim drøm. Hold fast hvor er jeg træt af drømme hvor en mand følger efter mig for at ville overfalde mig :(


Du er ikke en eneste, som er lidt ved siden af sig selv efter en grim drøm. Jeg drømte, at alle mine tænder rådnende og raslede ud af munden. :shock:


:ae: Jeg har haft en der mindede om din men der faldt tænderne bare ud uden at de rådnede. Jeg kunne lige strejfe dem og så drattede de ud :(

Det er alligevel længe efter det sidder i kroppen af en med de der gustne drømme.

Jeg tror det er 4. eller 5. gang jeg har sådan en følge efter for at overfalde drøm. Jeg når aldrig at blive overfaldet ud over at vedkommende får fat i mig eller vælter mig omkuld men det er altid noget med at vedkommende følger efter mig og jeg kan ikke komme væk uanset hvad jeg gør. Det er i øvrigt ikke samme scenarie eller samme person. I denne omgang kunne jeg ikke ringe 112 men selv hvis jeg havde så ville det ikke hjælpe for jeg anede ikke hvor jeg var :( Til gengæld fik jeg da lokket idioten væk fra min mor som han egentlig gik efter
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 18. dec 2015, 06:43

Wizzze skrev:
Fillie skrev:
2SHY skrev:Kommer mig efter en rigtig grim drøm. Hold fast hvor er jeg træt af drømme hvor en mand følger efter mig for at ville overfalde mig :(


Du er ikke en eneste, som er lidt ved siden af sig selv efter en grim drøm. Jeg drømte, at alle mine tænder rådnende og raslede ud af munden. :shock:


Eksempler på typiske drømme

Har du prøvet at fortælle en af dine veninder om en drøm og så få at vide, at hun har drømt det samme? Nogle typer drømme har mange mennesker oplevet, og de kan betyde det samme for os. Her får du et par eksempler:

Du bliver forfulgt… Eksempel: Du løber hen ad gaden på flugt fra en kvinde, der vil stjæle din taske. Mulig løsning: Måske er du træt af dine veninder, der ringer og kræver alt muligt af dig. Forfølgelse viser, at der er pres på, så du skal gøre noget ved dit problem.

Dine tænder falder ud… Eksempel: Du skal spise, men så falder dine tænder ud en efter en. Mulig tolkning: Mund kan stå for styrke, vi bruger vores tænder til at bide med. Måske har du svært ved at bide fra dig/få sagt fra. I hvilke situationer oplever du, at du taber din styrke og ikke får sagt fra?

http://www.netdoktor.dk/soevn/dromme_drommetydning.htm

Altså så mange veninder har jeg trods alt ikke og der bliver aldrig krævet noget af mig på den front. Pres på... Så skal det da være for at finde et arbejde. Forhåbentlig er der godt nyt i løbet af formiddagen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Lykke » 18. dec 2015, 07:30

Bager kløben.
1
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Fillie » 18. dec 2015, 08:00

Wizzze skrev:
Fillie skrev:
2SHY skrev:Kommer mig efter en rigtig grim drøm. Hold fast hvor er jeg træt af drømme hvor en mand følger efter mig for at ville overfalde mig :(


Du er ikke en eneste, som er lidt ved siden af sig selv efter en grim drøm. Jeg drømte, at alle mine tænder rådnende og raslede ud af munden. :shock:


Eksempler på typiske drømme

Har du prøvet at fortælle en af dine veninder om en drøm og så få at vide, at hun har drømt det samme? Nogle typer drømme har mange mennesker oplevet, og de kan betyde det samme for os. Her får du et par eksempler:

Du bliver forfulgt… Eksempel: Du løber hen ad gaden på flugt fra en kvinde, der vil stjæle din taske. Mulig løsning: Måske er du træt af dine veninder, der ringer og kræver alt muligt af dig. Forfølgelse viser, at der er pres på, så du skal gøre noget ved dit problem.

Dine tænder falder ud… Eksempel: Du skal spise, men så falder dine tænder ud en efter en. Mulig tolkning: Mund kan stå for styrke, vi bruger vores tænder til at bide med. Måske har du svært ved at bide fra dig/få sagt fra. I hvilke situationer oplever du, at du taber din styrke og ikke får sagt fra?

http://www.netdoktor.dk/soevn/dromme_drommetydning.htm


Hehe, det er ikke helt ved siden af, men udefra mit kendskab til drømmes funktion, er det bare hjernen, som rebooter og kører en diskfragmentering.

... To IT-ord i en sætning? Jeg er da bare for nede med det lingo. :-D
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Suzan
Indlæg: 442
Tilmeldt: 3. sep 2015, 12:29
Kort karma: 31
Likede indlæg: 556

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Suzan » 18. dec 2015, 08:10

Spiser havregrød i sengen.

Griner af katten, der selvfølgelig har en fin kurv men alligevel har valgt at ligge og sove på en avis ligesom en gadekat :lol:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 18. dec 2015, 08:15

Ligger i arm/ske/putter med Sebastian mens jeg lytter til "Man jager et bæst og fanger et menneske". Jeg har en del ting der skal ordnes i dag men jeg vil gerne lige have det opkald klaret først. Jeg føler ikke lige for et evt afslag mens jeg står nede i Rema eller på biblioteket
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 18. dec 2015, 10:00

Strækker mig og skal til at krybe ud af sengen. Godt nok heldigt, at i dag er lukkevagt, så jeg kunne sove hele formiddagen ... Havde så ondt i maven i går efter middagen hos min bror, at jeg hverken kunne stå eller gå fra kl 21 til 02 og måtte tage hjem tidligt og lå med varmedunk. Er stadig øm i vommen i dag. Men nu er det da til at håndtere. Tror, den kommer til at stå på A38 i dag - og at det her sgu nok hænger sammen med hovedpinen og svimmelheden i går morges. Min bror blev ikke sløj, så nok ikke maden. Men var nok halvsløj i forvejen ... Puh. Mange år siden jeg har oplevet mavepine af den kaliber!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 18. dec 2015, 11:58

Tænker "fuck it" og har sat mig til at spise is foran brændeovnen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 18. dec 2015, 20:30

Er ved at være hjemme efter særdeles produktiv lukkevagt. Har som altid pisseondt af mig selv, fordi alle andre har weekend (ja, mange ligefrem juleferie!) nu, mens jeg har arbejdsweekend. Suk.

Pudsigt nok er det normalt ikke nær så slemt med selvynken lørdag-søndag. Nå, jeg vil hjem og prøvesmage lidt på noget julegave fra Summerbird og gøre en indsats for at komme i tanke om det positive i tilværelsen. Og så går det jo nok alt sammen :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 18. dec 2015, 20:42

ManicNinja skrev:Er ved at være hjemme efter særdeles produktiv lukkevagt. Har som altid pisseondt af mig selv, fordi alle andre har weekend (ja, mange ligefrem juleferie!) nu, mens jeg har arbejdsweekend. Suk.

Pudsigt nok er det normalt ikke nær så slemt med selvynken lørdag-søndag. Nå, jeg vil hjem og prøvesmage lidt på noget julegave fra Summerbird og gøre en indsats for at komme i tanke om det positive i tilværelsen. Og så går det jo nok alt sammen :)


Kender det. Jeg har arbejdet 7-19 i dag og skal arbejde 10-12 timer alle dage frem til 24/12. Jeg er så træt, at jeg bare tænker "luk røven" når kunderne ønsker mig god weekend. Bah! Og at se folk herinde melde "Juleferie :banan: " gør næsten fysisk ondt.
Men jeg har også frygteligt ondt af mig selv pt.

Nu vil jeg gå i seng og nyde, at jeg i morgen trods alt først skal op kl. 7.






Juleferie ... Opreklamerede lort :nej:






:genert:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Æske » 18. dec 2015, 20:51

Daine skrev:
ManicNinja skrev:Er ved at være hjemme efter særdeles produktiv lukkevagt. Har som altid pisseondt af mig selv, fordi alle andre har weekend (ja, mange ligefrem juleferie!) nu, mens jeg har arbejdsweekend. Suk.

Pudsigt nok er det normalt ikke nær så slemt med selvynken lørdag-søndag. Nå, jeg vil hjem og prøvesmage lidt på noget julegave fra Summerbird og gøre en indsats for at komme i tanke om det positive i tilværelsen. Og så går det jo nok alt sammen :)


Kender det. Jeg har arbejdet 7-19 i dag og skal arbejde 10-12 timer alle dage frem til 24/12. Jeg er så træt, at jeg bare tænker "luk røven" når kunderne ønsker mig god weekend. Bah! Og at se folk herinde melde "Juleferie :banan: " gør næsten fysisk ondt.
Men jeg har også frygteligt ondt af mig selv pt.

Nu vil jeg gå i seng og nyde, at jeg i morgen trods alt først skal op kl. 7.






Juleferie ... Opreklamerede lort :nej:






:genert:

Mit vækkeur ringer 5.15, så bare lad være :-D

Forstår godt, det er hårdt :kys:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 18. dec 2015, 20:55

Æske skrev:
Daine skrev:
ManicNinja skrev:Er ved at være hjemme efter særdeles produktiv lukkevagt. Har som altid pisseondt af mig selv, fordi alle andre har weekend (ja, mange ligefrem juleferie!) nu, mens jeg har arbejdsweekend. Suk.

Pudsigt nok er det normalt ikke nær så slemt med selvynken lørdag-søndag. Nå, jeg vil hjem og prøvesmage lidt på noget julegave fra Summerbird og gøre en indsats for at komme i tanke om det positive i tilværelsen. Og så går det jo nok alt sammen :)


Kender det. Jeg har arbejdet 7-19 i dag og skal arbejde 10-12 timer alle dage frem til 24/12. Jeg er så træt, at jeg bare tænker "luk røven" når kunderne ønsker mig god weekend. Bah! Og at se folk herinde melde "Juleferie :banan: " gør næsten fysisk ondt.
Men jeg har også frygteligt ondt af mig selv pt.

Nu vil jeg gå i seng og nyde, at jeg i morgen trods alt først skal op kl. 7.






Juleferie ... Opreklamerede lort :nej:






:genert:

Mit vækkeur ringer 5.15, så bare lad være :-D

Forstår godt, det er hårdt :kys:


Det gør mit også i hverdagene. Men IKKE i weekenden der vil jeg sove længe :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Dime » 19. dec 2015, 15:57

Sidder ret uroligt... Hos min mor... Sammen med ungerne... Og venter på flæskesteg med hele svineriet... :savl:
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Ado » 19. dec 2015, 16:03

Har lige været i bad og ligger og overvejer, om jeg skal gå i Føtex efter gavepapir. Men nu har jeg lige taget natbukser på.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 19. dec 2015, 16:14

Har smidt en kylling i ovnen og nu skal der vaskes tøj. Bæller Pepsi max imens og ser Jul på Slottet. Gør alt for ikke at falde i søvn på sofaen :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"