Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24913

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 14. dec 2015, 12:20

Om det er OK at invitere 2 af mine kvindelige kolleger til min fødselsdag, men ikke alle de andre? Det er to, som jeg allerede har lavet ting sammen med i fritiden (været på forlænget weekend i Berlin og senest på juleshoppetur i Flensborg), så det ville ikke være helt ud af det blå kun at vælge dem. Men vi har ikke rigtigt nogen tradition i den retning på min arbejdsplads, som jeg kan pejle ud fra.
Jeg kan dog godt frygte, at særligt en kollega ville blive lidt ærgerlig over ikke at blive spurgt - hun er bare lidt speciel, så selvom hun er sød, ved jeg ikke, om jeg har lyst til at have hende med. Men så ville det nok være bedre slet ikke at invitere nogen af dem med, selvom jeg gerne ville se de to førstnævnte.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 14. dec 2015, 12:22

sigge skrev:Om det er OK at invitere 2 af mine kvindelige kolleger til min fødselsdag, men ikke alle de andre? Det er to, som jeg allerede har lavet ting sammen med i fritiden (været på forlænget weekend i Berlin og senest på juleshoppetur i Flensborg), så det ville ikke være helt ud af det blå kun at vælge dem. Men vi har ikke rigtigt nogen tradition i den retning på min arbejdsplads, som jeg kan pejle ud fra.
Jeg kan dog godt frygte, at særligt en kollega ville blive lidt ærgerlig over ikke at blive spurgt - hun er bare lidt speciel, så selvom hun er sød, ved jeg ikke, om jeg har lyst til at have hende med. Men så ville det nok være bedre slet ikke at invitere nogen af dem med, selvom jeg gerne ville se de to førstnævnte.


Hvis det er 2 ud af exvis 10 så ville jeg ikke tænke noget, så ville jeg gøre det specielt fordi i også ses i forvejen privat.

Er det 2 ud af 4 så er den måske bare mere Hmmm.

Men ja som du skriver så ses i allerede privat. Så så længe i bare ikke omtaler noget af det på arbejdspladsen, ja så ville jeg gøre det.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21055

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 14. dec 2015, 12:27

Spjaerten skrev:
sigge skrev:Om det er OK at invitere 2 af mine kvindelige kolleger til min fødselsdag, men ikke alle de andre? Det er to, som jeg allerede har lavet ting sammen med i fritiden (været på forlænget weekend i Berlin og senest på juleshoppetur i Flensborg), så det ville ikke være helt ud af det blå kun at vælge dem. Men vi har ikke rigtigt nogen tradition i den retning på min arbejdsplads, som jeg kan pejle ud fra.
Jeg kan dog godt frygte, at særligt en kollega ville blive lidt ærgerlig over ikke at blive spurgt - hun er bare lidt speciel, så selvom hun er sød, ved jeg ikke, om jeg har lyst til at have hende med. Men så ville det nok være bedre slet ikke at invitere nogen af dem med, selvom jeg gerne ville se de to førstnævnte.


Hvis det er 2 ud af exvis 10 så ville jeg ikke tænke noget, så ville jeg gøre det specielt fordi i også ses i forvejen privat.

Er det 2 ud af 4 så er den måske bare mere Hmmm.

Men ja som du skriver så ses i allerede privat. Så så længe i bare ikke omtaler noget af det på arbejdspladsen, ja så ville jeg gøre det.

Den her er jeg med på. Bare fordi man arbejder sammen er man ikke forpligtet til at inkludere dem hvis det ikke ligefrem er et arrangement for arbejdspladsen. Jeg har også været afsted til ting med en kollega eller 2 uden at invitere alle
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24913

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 14. dec 2015, 12:27

Spjaerten skrev:
sigge skrev:Om det er OK at invitere 2 af mine kvindelige kolleger til min fødselsdag, men ikke alle de andre? Det er to, som jeg allerede har lavet ting sammen med i fritiden (været på forlænget weekend i Berlin og senest på juleshoppetur i Flensborg), så det ville ikke være helt ud af det blå kun at vælge dem. Men vi har ikke rigtigt nogen tradition i den retning på min arbejdsplads, som jeg kan pejle ud fra.
Jeg kan dog godt frygte, at særligt en kollega ville blive lidt ærgerlig over ikke at blive spurgt - hun er bare lidt speciel, så selvom hun er sød, ved jeg ikke, om jeg har lyst til at have hende med. Men så ville det nok være bedre slet ikke at invitere nogen af dem med, selvom jeg gerne ville se de to førstnævnte.


Hvis det er 2 ud af exvis 10 så ville jeg ikke tænke noget, så ville jeg gøre det specielt fordi i også ses i forvejen privat.

Er det 2 ud af 4 så er den måske bare mere Hmmm.

Men ja som du skriver så ses i allerede privat. Så så længe i bare ikke omtaler noget af det på arbejdspladsen, ja så ville jeg gøre det.


Vi er vel ca. 12 kvinder og over 30 kolleger i alt, så det ville ikke være fordi, der sad en enkelt tilbage og blev holdt udenfor. Men ja, det ville nok kræve, at der var lidt diskretion omkring det, mens vi er på arbejde.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24913

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 18. dec 2015, 08:53

At høre "Driving home for Christmas" på repeat, når jeg kører hjem fra arbejde d. 23. Det er en køretur på knapt en time, så måske bliver det lige i overkanten.
4
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Æske » 18. dec 2015, 08:53

At sove en time mere.
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Annione » 18. dec 2015, 09:10

At gå i seng. Kl. Er 22 her, så det er ikke helt skørt.

...jeg stod bare op for 11 timer siden :gruble: :-D
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Puffi » 19. dec 2015, 13:39

En lur :genert:

Var oppe kl. 2.30 og skal ud til min veninde og spise i aften, så hvis ikke jeg skal sidde og nikke inden desserten, tror jeg, jeg skal sove lidt :-D
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24913

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 23. dec 2015, 12:02

At give mig selv en ny vasketøjskurv i (forsinket) julegave. Så vild er jeg nemlig.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24913

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 23. dec 2015, 13:25

At give mig selv tidligt fri og tage hjem og pakke gaver ind. Jeg har bare en eller anden irrationel frygt for at slå alarmen til, hvilket jeg skal gøre, hvis jeg går før kl. 16.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Dime » 23. dec 2015, 18:11

Chips... Med whiskysovs...
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21055

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 23. dec 2015, 18:16

At starte på en ny lydbog og putte mig godt ned under dynen sammen med katten :lun:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13011
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Pandesteg » 26. dec 2015, 11:31

Hvorfor min mand ikke er kommet hjem endnu - hans fly burde være landet for længst. Overvejer at sætte mig ind i vindueskarmen og glo efter ham. Kom nuuuuuu :genert:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36802

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daine » 26. dec 2015, 13:07

Om det kan betale sig at gå en tur? Det er koldt og det regner, men herinde er der lunt og rart :genert:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Elvispop » 26. dec 2015, 13:26

At snuppe en middagslur..
Har en sen og lang vagt på et spillested, hvor vi får 400-600 publikumer i aften.
Og de fleste drikker som sindsyge, til den årligt tilbagevendene koncert 2.juledag.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter

Tilbage til "Generelt"