Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 18. dec 2015, 10:26

Filipai skrev:Kunder... Eller i hvert fald en lille del af dem, er møghamrende upassende. Heldigvis er de fleste søde, men dem der kommer ind og tror at jeg kender deres tante Oda bedre end dem selv, og derfor nemt bør kunne udpege en gave, øv de er upassende. Og dem der knipser, kommanderer og fløjter til man skal komme hen til dem. Vi har en kø, I kommer ikke foran bare fordi i skaber Jer. Og dem der mener de lige kan snige sig til at få hjælp mens man hjælper en anden kunde, selvom man svarer høfligt nej, for derefter at trampe uforskammet ud af biksen. Og sidst men ikke mindst, uhøflige kunder der aldrig siger tak, spørger pænt eller viser en lillesmule taknemlighed, men i stedet siger DU SKAL konstant. ARRRG .

Det lettede. Og så afsted til en lille 8 timers vagt i en populær smykkeforetning :P

Øv det minder mig om da jeg arbejdede i en chokolade og slik butik. Folk der hamrede løs på glasdisken med mønter (tak fordi du ridser inventaret :rulle: ) og folk der ikke kunne forstå, at køen også er til dem der skal købe chokolade :rulle: Ja jeg beklager men jeg står her altså alene og har ikke nogen jordisk chance for at finde ud af om dem der godt kan finde ud af at bruge køen kom før eller efter dig, der står nede i den anden ende af disken og banker mønter i disken

I den forbindelse undrer jeg mig over hvor mange kunder der ikke kan finde ud af at læse skilte. Vi havde kæmpestore skilte stående med priser på is og den var sikker ca. 90 % af tiden "Hvad koster en softice?" Jo hvis du drejer hovedet 5 grader til venstre, så får du det store overblik over priser :stoned:

Åh det lettede :genert: Jeg kunne godt lide at være der (på nær til jul/påske/fastelavn) men hold nu fast hvor er der altså nogle, der bare efterlader hjernen hjemme, når de låser fordøren bag sig
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 18. dec 2015, 10:26

Det sted jeg havde bestilt en vens julegave fra er upassende.

Pipboy figur (fallout) bestilt den 30 hos stort internet firma i dk efter at jeg havde skrevet og spurgt dem om siden den ikke var på lager kan den så stadig bestilles og leveres inden jul? Ja ja, det var skam ikke et problem
Modtager en mail hvor der stod 5-15 hverdages levering, lidt tæt på jul for min smag men fair nok, det må jo så betyde at jeg har den inden den 19.
I mandags ringede jeg og hørte om de vidste noget om pakken, og jamen den måtte jo næsten være på vej og den skulle nok nå frem inden jul.

Modtog så en mail igår om at de annullerede købet siden de ikke kunne levere den.

Det kunne de fandme godt have tjekket og fortalt noget før.

Nu har jeg så styrtet byen rundt og ringet rundt til butikker efter fallout merchandise som er så utrolig populært at det jo er udsolgt. "Du skulle have købt det tidligere for vi kan ikke få det hjem før jul" var den besked der mødte mig de fleste steder. Endte med at tage hjem imens jeg mumlede vredt til mig selv "Jeg havde jo været ude i god tid!"
(Disclaimer: jeg snakkede pænt og glad til personalet, bandede først på vej hjem i bussen. Det er jo ikke deres skyld)

Heldigvis har jeg nu fundet et sted der har lagt en special fallout bundle til side til mig som jeg så kan hente imorgen. Det er kun lidt over dobbel så dyrt som det jeg havde bestilt men indeholde så lidt ekstra.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 18. dec 2015, 19:37

Min kæreste har i dag modtaget en kuvert fra Cards Against Humanity med et sæt kort som ifølge min ordrebekræftigelse først skulle komme i 2016.

Det er ret uheldigt når jeg nu 1)havde valgt gift option og 2)han allerede har modtaget resten af gaven men i 'hemmelig' indpakning, så han havde faktisk ikke gættet det.... før nu.

Øv :sur:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 19. dec 2015, 13:56

Persnikedy skrev:Det sted jeg havde bestilt en vens julegave fra er upassende.

Pipboy figur (fallout) bestilt den 30 hos stort internet firma i dk efter at jeg havde skrevet og spurgt dem om siden den ikke var på lager kan den så stadig bestilles og leveres inden jul? Ja ja, det var skam ikke et problem
Modtager en mail hvor der stod 5-15 hverdages levering, lidt tæt på jul for min smag men fair nok, det må jo så betyde at jeg har den inden den 19.
I mandags ringede jeg og hørte om de vidste noget om pakken, og jamen den måtte jo næsten være på vej og den skulle nok nå frem inden jul.

Modtog så en mail igår om at de annullerede købet siden de ikke kunne levere den.

Det kunne de fandme godt have tjekket og fortalt noget før.

Nu har jeg så styrtet byen rundt og ringet rundt til butikker efter fallout merchandise som er så utrolig populært at det jo er udsolgt. "Du skulle have købt det tidligere for vi kan ikke få det hjem før jul" var den besked der mødte mig de fleste steder. Endte med at tage hjem imens jeg mumlede vredt til mig selv "Jeg havde jo været ude i god tid!"
(Disclaimer: jeg snakkede pænt og glad til personalet, bandede først på vej hjem i bussen. Det er jo ikke deres skyld)

Heldigvis har jeg nu fundet et sted der har lagt en special fallout bundle til side til mig som jeg så kan hente imorgen. Det er kun lidt over dobbel så dyrt som det jeg havde bestilt men indeholde så lidt ekstra.


den er jeg også på,jeg bestilte julegaven til min dreng d 6,det var en søndag,men så kan man jo ihverfald forvente den ligger der fra d 7 morgen.jeg fik ordrebekræftelse osv..i går kom der så en mail med at den var udsolgt.den sidste dag postvæsnet sender ud med garanti om at nå det.flot fjolser. :panik:

det jeg havde købt er også udsolgt de fleste steder,så nu har jeg bestilt den hos Coop med levering til en af deres butikker,så håber jeg at de sender dem ud med deres egne biler der kører hver dag fra lageret.

det er så lige anden gang netbutikker laver rav i den her denne jul,BR var for sen med at levere min drengs gave,og selvom de havde trukket pengene og ikke engang var nået til at sende en mail om at nu var varen sendt afsted da den burde have været leveret ville de ikke udlevere en magen til i butikken selvom der stod 3 på hylden.

så den yoda jeg havde købt,betalt og fået bekræftet køb af måtte jeg så lige købe en til af til fuld pris!

sjovt nok er BR ikke ligeså hurtige til at svare på mails om klager eller tilbageføre penge som de var til at hæve dem. :cuss:
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. dec 2015, 14:12

Opslag på Fb med et billede af en fremmed kvinde og hendes fyldte indkøbsvogn med en bunke agurker på toppen flankeret af teksten:
"Der er nok en, der skal hjem og holde bukkakefest!"

Bortset fra at det er klamt at seksualisere en hverdagssituation, er det da også bare grimt at poste billeder af andre, som de ikke aner findes. Kvinder ses fra ryggen, men hvis man kender hende, er jeg ret sikker på, at hun er let at identificere. Ikke mindst fordi spøgefuglen, aka idioten, da også lige har tagget billedet med den geografiske placering.
6
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fillie » 19. dec 2015, 14:15

DetSorteCirkus skrev:Opslag på Fb med et billede af en fremmed kvinde og hendes fyldte indkøbsvogn med en bunke agurker på toppen flankeret af teksten:
"Der er nok en, der skal hjem og holde bukkakefest!"

Bortset fra at det er klamt at seksualisere en hverdagssituation, er det da også bare grimt at poste billeder af andre, som de ikke aner findes. Kvinder ses fra ryggen, men hvis man kender hende, er jeg ret sikker på, at hun er let at identificere. Ikke mindst fordi spøgefuglen, aka idioten, da også lige har tagget billedet med den geografiske placering.


Udover at jeg er enig i dine betragtninger, undrer teksten mig såre, da jeg ikke lige kan forbinde bukkake med agurker.
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. dec 2015, 14:17

Fillie skrev:
DetSorteCirkus skrev:Opslag på Fb med et billede af en fremmed kvinde og hendes fyldte indkøbsvogn med en bunke agurker på toppen flankeret af teksten:
"Der er nok en, der skal hjem og holde bukkakefest!"

Bortset fra at det er klamt at seksualisere en hverdagssituation, er det da også bare grimt at poste billeder af andre, som de ikke aner findes. Kvinder ses fra ryggen, men hvis man kender hende, er jeg ret sikker på, at hun er let at identificere. Ikke mindst fordi spøgefuglen, aka idioten, da også lige har tagget billedet med den geografiske placering.


Udover at jeg er enig i dine betragtninger, undrer teksten mig såre, da jeg ikke lige kan forbinde bukkake med agurker.


Nej. Jeg undrede mig også. Jeg gætter på, at personen ikke helt ved, hvad bukkake er, udover at det involverer mange "agurker".
4
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 19. dec 2015, 19:34

Jeg ved ikke, hvad bukkake er.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dime » 19. dec 2015, 19:41

Fru Sunshine skrev:Jeg ved ikke, hvad bukkake er.


Det er sådan en slags bad
15
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. dec 2015, 19:54

Det her tager jeg lige et screenshot af...
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 19. dec 2015, 20:05

Dime skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg ved ikke, hvad bukkake er.


Det er sådan en slags bad

Længe leve Wikipedia :-p
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Whoosh » 19. dec 2015, 20:21

Fru Sunshine skrev:Jeg ved ikke, hvad bukkake er.

Jeg synes du skal google det.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Daine » 19. dec 2015, 20:28

Whoosh skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg ved ikke, hvad bukkake er.

Jeg synes du skal google det.


Øv :(

Jeg vidste heller ikke hvad det var, så jeg googlede det lige. Det kunne jeg godt ha undværet. :badr:




*sippet*
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Whoosh » 19. dec 2015, 20:30

Daine skrev: :badr:

Ja, frem med tungen. :slem:
5
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Daine » 19. dec 2015, 20:31

Whoosh skrev:
Daine skrev: :badr:

Ja, frem med tungen. :slem:


No no no NO!! Billede gå væk. STRAKS! :gisp:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"