Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 3. jul 2018, 19:45

Smiling_Goat skrev:
Ikke for at skræmme dig, men det var præcis sådan mit forhold til min (nu) eks begyndte.

Ham: "Hej"
Mig: "Nej, du er gammel"
Ham: "Ja, jeg ved det godt"
3 måneder efter var vi kærester

Jeg siger det bare :D

Jeg er i øvrigt selv begyndt at få lidt øje på mænd igen. De har ligesom ikke rigtigt eksisteret i bybilledet de sidste tre år, men nu er de poppet op igen. Altså jeg er slet ikke dér, hvor jeg skal til at ud at date eller overhovedet være opsøgende, men lige nu nyder jeg de flirtende blikke og anerkendende smil.. Fordi sådan er mit ego: De kigger på mig og smiler, de MÅ være småforelskede :lol:

Det er skønt på sådan et ufarligt, overfladisk plan :lun:


Jeg har fulgt lidt med i tråden, og jeg er ked af den måde dit forhold sluttede på, men ååååh det der fik mig virkelig til at grine :lol: Hej... Nej du er gammel :lol:
Sådan var det nok også delvist med os, bortset fra at jeg stod bagved ham og tænkte han havde pæne ben, derefter fortalte min veninde mig at han var for gammel til mig, hvilket mine hjerne var enig i, men så drak jeg en øl og så glemte jeg det ligesom - det er vel også sådan det egentlig skal være, man skal overraskes.

God at høre du ikke er blind for alle de andre søde mænd der er derude
1
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 3. jul 2018, 19:46

DenBlødeJyde skrev:Min stalker-nabo har haft skrevet til mig. Jeg har skjult ham, så hans beskeder automatisk ryger i filtrede beskedanmodninger.... For helvede da en ynkelig mandsperson..



Var det ham der som havde en kæreste (som han måske var ved at gå fra? )
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 3. jul 2018, 19:47

Lalana skrev:
DenBlødeJyde skrev:Min stalker-nabo har haft skrevet til mig. Jeg har skjult ham, så hans beskeder automatisk ryger i filtrede beskedanmodninger.... For helvede da en ynkelig mandsperson..



Var det ham der som havde en kæreste (som han måske var ved at gå fra? )


Ja ja... de bor skam stadig sammen inden ved siden af .. det er så hyggeligt :fløjt:
0
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 3. jul 2018, 19:49

DenBlødeJyde skrev:
Ja ja... de bor skam stadig sammen inden ved siden af .. det er så hyggeligt :fløjt:


Nej??? :nerve: Ej hvor er han dog upassende
1
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 3. jul 2018, 19:53

Og den opmærksomme seer vil opdage, at jeg på ingen måde har svaret ham..... :rulle:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 3. jul 2018, 20:04

Jeg er træt af min ekskæreste har nederen venner.

Efter vi er gået fra hinanden er der så mange af dem der er begyndt at flirte med mig og endda tilbyde mig sex sådan direkte. Der er også flere af sådan nogle venner jeg da har mødt nogle gange, men aldrig snakket rigtigt med, som aldrig har prøvet at lære mig at kende der pludselig vil være venner på Facebook og et sååå interesseret i hvordan det går med mig, og at lære mig bedre at kende lige så snart de har hørt vi ikke er sammen mere.

Altså, så fuck dog af illoyale røvhuller!

Min ekskæreste tager det pænere end jeg gør, jeg synes simpelthen det er så tarveligt gjort. Hvis en kæreste havde slået op med mig, og der i løbet af det første år var 2/3 af mine veninder der havde prøvet at komme i seng med ham ville jeg fandme blive ked af det, og føle mig forrådt.
6
...
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 3. jul 2018, 20:06

Rikke skrev:
DenBlødeJyde skrev:Og den opmærksomme seer vil opdage, at jeg på ingen måde har svaret ham..... :rulle:

Det skal du under ingen omstændigheder heller ikke. Det er da helt gak det der...

Enig med Rikke. Det ser "hader du mig?" er bare lige rigeligt meget i overkanten...
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 3. jul 2018, 21:01

Planten skrev:
Rikke skrev:
DenBlødeJyde skrev:Og den opmærksomme seer vil opdage, at jeg på ingen måde har svaret ham..... :rulle:

Det skal du under ingen omstændigheder heller ikke. Det er da helt gak det der...

Enig med Rikke. Det ser "hader du mig?" er bare lige rigeligt meget i overkanten...


Helt vildt... Jeg håber han følger sit eget råd om, at lade mig være...
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 3. jul 2018, 22:34

Zombie skrev:
Lys skrev:Singletilstanden er træls i mange situationer... ville treate mig selv med en burger i dag. Står på burgerstedet og bestiller en menu, og så går ekspedienten i stå, sådan lidt afventende. Jeg kommer der ikke så tit, så jeg er ikke helt sikker på, hvilke valg jeg skal træffe, så jeg beder hende om at hjælpe mig lidt på vej. Hvortil hun så svarer: “undskyld, jeg troede du skulle have noget mere!”

Ja, undskyld at jeg bare er mig selv og bare skal have én menu...


Det samme sker for mig ofte. :/ Det er måske en generationsting, for mange på min alder (30) har det fint med café m.m. alene, men det er altid yngre medarbejdere som bliver forvirret over det.


Jeg er 36, og jeg kan ikke engang finde ud af at gå i biografen alene - selvom jeg synes dem der kan er skide seje.
jeg kan ikke finde ud af at gå ud og spise alene - så bliver det sådan noget jeg tager med i hånden istedet.
Jeg synes det er sejt og modigt at rejse alene, og jeg ville også gerne, trænger måske endda til det - men jeg tror heller ikke jeg kan finde ud af dét.

jeg har hørt mange have det som mig, og jeg har hørt mange der sagtens vil, og kan, det er måske nærmere en personlig ting, end det er noget aldersnoget.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41298

Re: Singletråden

Indlægaf LaMariposa » 4. jul 2018, 05:06

Madam Pomfrey skrev:
Zombie skrev:
Lys skrev:Singletilstanden er træls i mange situationer... ville treate mig selv med en burger i dag. Står på burgerstedet og bestiller en menu, og så går ekspedienten i stå, sådan lidt afventende. Jeg kommer der ikke så tit, så jeg er ikke helt sikker på, hvilke valg jeg skal træffe, så jeg beder hende om at hjælpe mig lidt på vej. Hvortil hun så svarer: “undskyld, jeg troede du skulle have noget mere!”

Ja, undskyld at jeg bare er mig selv og bare skal have én menu...


Det samme sker for mig ofte. :/ Det er måske en generationsting, for mange på min alder (30) har det fint med café m.m. alene, men det er altid yngre medarbejdere som bliver forvirret over det.


Jeg er 36, og jeg kan ikke engang finde ud af at gå i biografen alene - selvom jeg synes dem der kan er skide seje.
jeg kan ikke finde ud af at gå ud og spise alene - så bliver det sådan noget jeg tager med i hånden istedet.
Jeg synes det er sejt og modigt at rejse alene, og jeg ville også gerne, trænger måske endda til det - men jeg tror heller ikke jeg kan finde ud af dét.

jeg har hørt mange have det som mig, og jeg har hørt mange der sagtens vil, og kan, det er måske nærmere en personlig ting, end det er noget aldersnoget.


Tror bare det er et spørgsmål om lige at "komme ud over" at gøre det alene den første gang og finde ud af, at det ikke er så slemt. Og så handler det måske også om, at hvis der er noget, man virkelig gerne vil, og man ikke kan finde nogen af tage med, skal der så stå i vejen for, om man kommer af sted?
6
:lun: Be brave
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 4. jul 2018, 05:08

Madam Pomfrey skrev:
Zombie skrev:
Lys skrev:Singletilstanden er træls i mange situationer... ville treate mig selv med en burger i dag. Står på burgerstedet og bestiller en menu, og så går ekspedienten i stå, sådan lidt afventende. Jeg kommer der ikke så tit, så jeg er ikke helt sikker på, hvilke valg jeg skal træffe, så jeg beder hende om at hjælpe mig lidt på vej. Hvortil hun så svarer: “undskyld, jeg troede du skulle have noget mere!”

Ja, undskyld at jeg bare er mig selv og bare skal have én menu...


Det samme sker for mig ofte. :/ Det er måske en generationsting, for mange på min alder (30) har det fint med café m.m. alene, men det er altid yngre medarbejdere som bliver forvirret over det.


Jeg er 36, og jeg kan ikke engang finde ud af at gå i biografen alene - selvom jeg synes dem der kan er skide seje.
jeg kan ikke finde ud af at gå ud og spise alene - så bliver det sådan noget jeg tager med i hånden istedet.
Jeg synes det er sejt og modigt at rejse alene, og jeg ville også gerne, trænger måske endda til det - men jeg tror heller ikke jeg kan finde ud af dét.

jeg har hørt mange have det som mig, og jeg har hørt mange der sagtens vil, og kan, det er måske nærmere en personlig ting, end det er noget aldersnoget.


Hvad mener du med, at du ikke kan finde ud af at rejse alene? Altså det er jo ikke sværere end at rejse med nogen ;) Jeg forstår sagtens, at du synes det er grænseoverskridende (det var det også for mig), men nogen gange finder man motivationen i, at alternativet er, at det slet ikke sker. Når valget er mellem at rejse alene eller blive hjemme, så bliver det nemmere for de fleste, tænker jeg. Hvis man altså har lyst til at rejse.

Men i går var det bare sådan et burger takeaway sted, hvor pigen bag disken tilsyneladende slet ikke kunne forlige sig med, at jeg bare hentede mad til mig selv sådan en tirsdag aften.
3
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 4. jul 2018, 05:11

Det lader til at jeg skal prøve hvordan det er at være syg som single for første gang. Jeg har ondt i halsen og feber og det føles som om jeg enten er blevet banket eller har løbet en maraton. Stiv i musklerne og ondt diverse steder.
0
And we both know: I will be delicious
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 4. jul 2018, 05:14

LaScrooge skrev:Det lader til at jeg skal prøve hvordan det er at være syg som single for første gang. Jeg har ondt i halsen og feber og det føles som om jeg enten er blevet banket eller har løbet en maraton. Stiv i musklerne og ondt diverse steder.


God bedring!
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 4. jul 2018, 05:17

Lys skrev:
LaScrooge skrev:Det lader til at jeg skal prøve hvordan det er at være syg som single for første gang. Jeg har ondt i halsen og feber og det føles som om jeg enten er blevet banket eller har løbet en maraton. Stiv i musklerne og ondt diverse steder.


God bedring!


Tak! :kys:
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 4. jul 2018, 12:23

I'm back bitches! :wave2: :rock: :pompom:
13

Tilbage til "Forhold og sex"