Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Partråden

Indlægaf sansera » 6. jul 2018, 17:51

Zinde skrev:Måske er den her mere til til WTF-tråden:

Min mand var på festival i dag i arbejdsøjemed. Da han står og filmer, kommer en mand gående og får øjenkontakt med min mand, da han går forbi. Så vender han om og spørger min mand, hvad han hedder. Han svarer, og så siger den anden “Så kender jeg din hustru”. “Fedt”, siger min mand, “hvorfra?” “Nåæh, nej, det er fra længe siden” siger han med et smørret grin. “Du må hilsen hende fra Dan, hun kan sikkert godt huske mig”. Så siger de farvel.
Det viser sig så at være en, jeg har knaldet rundt med engang. Det er da en megasær opførsel. Og hvorfor ved han overhovedet, hvordan min mand ser ud?!


Det er sgu en latterlig opførsel. Og nogen stalker dig åbenlyst på facebook :rulle:
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Partråden

Indlægaf FormerlyKnownAs » 6. jul 2018, 18:07

IrmaPigen skrev:Der var udsalg hos Carat Diamanter på Fisketorvet.

Så jeg har sendt kæresten foto af en ret passende ring. Og oplysning om min størrelse :lol:


Smart :D

Min mand sagde for nyligt at han havde tænkt over det og faktisk gerne ville have en vielsesring. Jamen det er da fint. Vi har været gift en del år. Men tror han glemte den del med at jeg faktisk heller ikke har een :fløjt: Så det må blive til to jo :P:
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 6. jul 2018, 18:21

FormerlyKnownAs skrev:
IrmaPigen skrev:Der var udsalg hos Carat Diamanter på Fisketorvet.

Så jeg har sendt kæresten foto af en ret passende ring. Og oplysning om min størrelse :lol:


Smart :D

Min mand sagde for nyligt at han havde tænkt over det og faktisk gerne ville have en vielsesring. Jamen det er da fint. Vi har været gift en del år. Men tror han glemte den del med at jeg faktisk heller ikke har een :fløjt: Så det må blive til to jo :P:


Problematikken er her er, at min kæreste vist nok engang i tidens morgen spurgte mig, om jeg ikke ønskede mig et smykke.

Imidlertid ønsker jeg mig kun en alliancering i hvidguld med diamanter. Ærgerligt nok for ham :lol:

Tilmed har jeg ret brede knogler, så jeg har en relativ stor hånd, så når jeg går med ring, er det altid store ringe for alt andet ser grimt ud på min hånd. Så dvs en alliancering med store og mange diamanter :-D
Senest rettet af IrmaPigen 6. jul 2018, 18:29, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Partråden

Indlægaf FormerlyKnownAs » 6. jul 2018, 18:26

IrmaPigen skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
IrmaPigen skrev:Der var udsalg hos Carat Diamanter på Fisketorvet.

Så jeg har sendt kæresten foto af en ret passende ring. Og oplysning om min størrelse :lol:


Smart :D

Min mand sagde for nyligt at han havde tænkt over det og faktisk gerne ville have en vielsesring. Jamen det er da fint. Vi har været gift en del år. Men tror han glemte den del med at jeg faktisk heller ikke har een :fløjt: Så det må blive til to jo :P:


Jeg kunne godt leve med at få et love armbånd fra Cartier i rødguld med diamanter. Det ligger til små 70K :D

Men jeg blev inspireret og har sendt link til ham med vielsesringe fra min favorit guldsmed. Så må han jo selv rode med det :lol:
Problematikken er her er, at min kæreste vist nok engang i tidens morgen spurgte mig, om jeg ikke ønskede mig et smykke.

Imidlertid ønsker jeg mig kun en alliancering i hvidguld med diamanter. Ærgerligt nok for ham :lol:

Tilmed har jeg ret brede knogler, så når jeg går med ring, er det altid store ringe for alt andet ser grimt ud på min hånd. Så dvs en alliancering med store og mange diamanter :-D
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 6. jul 2018, 18:33

Min mand er på vej til Italien sammen med sin familie for at holde ferie. De er lige taget afsted i morges og jeg keder mig allerede.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Partråden

Indlægaf didas » 6. jul 2018, 21:39

Vi har lige begge to siddet og tudet til Marley and Me. En festlig fredag aften :lol:
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Partråden

Indlægaf Pandesteg » 6. jul 2018, 21:40

didas skrev:Vi har lige begge to siddet og tudet til Marley and Me. En festlig fredag aften :lol:


Den er også bare pissesørgelig! Man tror det bare er en hyggelig feelgood komedie om en sød hund, men næ nej :nej:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Partråden

Indlægaf didas » 6. jul 2018, 21:42

Pandesteg skrev:
didas skrev:Vi har lige begge to siddet og tudet til Marley and Me. En festlig fredag aften :lol:


Den er også bare pissesørgelig! Man tror det bare er en hyggelig feelgood komedie om en sød hund, men næ nej :nej:


Og det værste er, st vi havde begge set den før og vidste, at det kom og alligevel går man helt i opløsning!
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14742

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 6. jul 2018, 23:00

Jeg føler mig single for tiden. Vi har arbejdet skæve tider i starten af ugen, så der sås vi sådan cirka kun til aftensmaden.

Jeg havde inviteret ham med til undervisning ved hesten tirsdag aften, for det betød utrolig meget for mig. Det gad han ikke. Så sad han hjemme og spillede computer i stedet.

Så brugte han onsdagaften på at skælde mig ud over at jeg havde fået en smule sol. Og derefter spille computer.
Torsdag, jeg arbejdede sent. Vi spiste sammen, gik derefter omkuld begge to.

I dag har vi brugt tid sammen fordi han har ondt i nakken, skulderen og det kilder i hans fingre. Så det skulle jeg jo kigge på, diagnosticere og lave initial rehab for. Derefter spillede han computer, så jeg tog til hesten. Vi snakkede på vej hjem, han lovede at lave aftensmad. Da jeg kom hjem (2 minutter efter samtalen endte) var han gået i seng.

Har spurgt ham om han vil med til stævne på søndag. Det er første stævne med den nye hest, jeg vil mega gerne vise ham hvor fin han er og hvor gode vi er sammen. Det gider han ikke. Og når ja. Så snorkbobler han endnu:

Så kan jeg sidde for mig selv og synes han er en dum røv. Hvilket han nok skal få at vide i morgen. Har lyst til bare at smide en spand vand i hovedet på ham og kræve opmærksomhed :genert:
(Jeg pms’er kun en bette smule...)
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 6. jul 2018, 23:14

TakeAChanceOnMe skrev:Jeg føler mig single for tiden. Vi har arbejdet skæve tider i starten af ugen, så der sås vi sådan cirka kun til aftensmaden.

Jeg havde inviteret ham med til undervisning ved hesten tirsdag aften, for det betød utrolig meget for mig. Det gad han ikke. Så sad han hjemme og spillede computer i stedet.

Så brugte han onsdagaften på at skælde mig ud over at jeg havde fået en smule sol. Og derefter spille computer.
Torsdag, jeg arbejdede sent. Vi spiste sammen, gik derefter omkuld begge to.

I dag har vi brugt tid sammen fordi han har ondt i nakken, skulderen og det kilder i hans fingre. Så det skulle jeg jo kigge på, diagnosticere og lave initial rehab for. Derefter spillede han computer, så jeg tog til hesten. Vi snakkede på vej hjem, han lovede at lave aftensmad. Da jeg kom hjem (2 minutter efter samtalen endte) var han gået i seng.

Har spurgt ham om han vil med til stævne på søndag. Det er første stævne med den nye hest, jeg vil mega gerne vise ham hvor fin han er og hvor gode vi er sammen. Det gider han ikke. Og når ja. Så snorkbobler han endnu:

Så kan jeg sidde for mig selv og synes han er en dum røv. Hvilket han nok skal få at vide i morgen. Har lyst til bare at smide en spand vand i hovedet på ham og kræve opmærksomhed :genert:
(Jeg pms’er kun en bette smule...)


Jeg håber godt nok din kæreste har en hel masse gode sider, der kompenserer for hans dårlige. For han virker som en umodent barn, der laver hønserøv hver gang han ikke får sin vilje og derefter guilttripper dig til at synes at det hele er din skyld. Det gør han endda så effektivt at du ikke engang vækker ham for at spørge hvordan han har tænkt sig at lave aftensmad når han sover. Du synes bare du overreagerer.
Det synes jeg virkelig ikke du gør. Snarere det modsatte.
41
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Partråden

Indlægaf Bøtte » 7. jul 2018, 04:49

Jeg tænker også at der ikke er nogen grund til at skyde skylden på PMS. Det der ville jeg blive træt af PMS eller ej.
16
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24646

Re: Partråden

Indlægaf LaScrooge » 7. jul 2018, 06:33

TakeAChanceOnMe skrev:Jeg føler mig single for tiden. Vi har arbejdet skæve tider i starten af ugen, så der sås vi sådan cirka kun til aftensmaden.

Jeg havde inviteret ham med til undervisning ved hesten tirsdag aften, for det betød utrolig meget for mig. Det gad han ikke. Så sad han hjemme og spillede computer i stedet.

Så brugte han onsdagaften på at skælde mig ud over at jeg havde fået en smule sol. Og derefter spille computer.
Torsdag, jeg arbejdede sent. Vi spiste sammen, gik derefter omkuld begge to.

I dag har vi brugt tid sammen fordi han har ondt i nakken, skulderen og det kilder i hans fingre. Så det skulle jeg jo kigge på, diagnosticere og lave initial rehab for. Derefter spillede han computer, så jeg tog til hesten. Vi snakkede på vej hjem, han lovede at lave aftensmad. Da jeg kom hjem (2 minutter efter samtalen endte) var han gået i seng.

Har spurgt ham om han vil med til stævne på søndag. Det er første stævne med den nye hest, jeg vil mega gerne vise ham hvor fin han er og hvor gode vi er sammen. Det gider han ikke. Og når ja. Så snorkbobler han endnu:

Så kan jeg sidde for mig selv og synes han er en dum røv. Hvilket han nok skal få at vide i morgen. Har lyst til bare at smide en spand vand i hovedet på ham og kræve opmærksomhed :genert:
(Jeg pms’er kun en bette smule...)


Jeg er sikker på at han er rigtig dejlig på en masse områder, for ellers ville du ikke være sammen med ham, men dét dér? Det er bare slet ikke i orden. Han viser ingen interesse og engagement i noget, der virkelig betyder noget for dig, men vover at sige, at han ikke gider? Ikke GIDER? Ved du hvad, det har man altså ikke lov til som partner. Jeg GIDER ikke deltage i noget, der er vigtigt for dig at vise mig. Nul putte, der skal man fandeme bakke op. Han skal tage med til dit stævne, heppe på dig, frydes over din glæde og fremgang med hesten og så må han GERNE synes, at ridesport er ligegyldigt ellers. Det behøver han ikke gå op i, men han skal gå op i dig. Fandeme så.
14
And we both know: I will be delicious
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Partråden

Indlægaf Buller » 7. jul 2018, 07:08

Maanii skrev:Det havde også været ualmindeligt svært at overbevise mig om at bruge min dyrebare weekend på hestestævne... :genert:


Men du elsker jo at være sammen med din mand, så hvis han ville, så gjorde du det nok også. Det er vel ikke kun ham der skal med dig, du skal vel også med ham?

Man må mødes på midten og gøre hinanden glade, ikke bare lade den ene få sin vilje.
3
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Partråden

Indlægaf Buller » 7. jul 2018, 07:37

TakeAChanceOnMe skrev:
I dag har vi brugt tid sammen fordi han har ondt i nakken, skulderen og det kilder i hans fingre. Så det skulle jeg jo kigge på, diagnosticere og lave initial rehab for. Derefter spillede han computer, så jeg tog til hesten. Vi snakkede på vej hjem, han lovede at lave aftensmad. Da jeg kom hjem (2 minutter efter samtalen endte) var han gået i seng.
)


Det var vel let nok, spil mindre computer, bevæg dig mere.

Så får i også mere tid til at lave ting sammen i stedet for at han er i et forhold med sin computer.
3
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6642

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 7. jul 2018, 08:13

Vi ligger i ske. Han sover. Jeg føler mig heldig :lun:

Vi har haft lidt en presset periode, men nu har vi ferie og er ved at finde hinanden igen. Vi skal snart besøge hans familie i England, og jeg glæder mig til at se dem. Det bliver også godt bare at slappe af, se alle hans engelske venner og spise ude :love: Hans venner i England er de sødeste, jeg føler mig altid inkluderet.

For er par dage siden snakkede vi ægteskab og hvordan vi sikrer hinanden bedst muligt. Vi skal ikke giftes lige nu, men vi er enige om at vi er hinandens fremtid.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Forhold og sex"