VM i fodbold

Brugeravatar
Kesha
Indlæg: 363
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:53
Kort karma: 66
Likede indlæg: 423

Re: VM i fodbold

Indlægaf Kesha » 11. jul 2018, 19:52

Hvorfor buer publikum af Kroatien? Synes det blev nævnt at de buer af en bestemt spiller men hørte det ikke lige.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: VM i fodbold

Indlægaf Wizzze » 11. jul 2018, 19:53

Kesha skrev:Hvorfor buer publikum af Kroatien? Synes det blev nævnt at de buer af en bestemt spiller men hørte det ikke lige.


Kroaterne slog jo russerne ud, og hovedparten af publikum er russere...
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12727
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12459

Re: VM i fodbold

Indlægaf Guilded_Lily » 11. jul 2018, 19:56

TakeAChanceOnMe skrev:
Guilded_Lily skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
dgd2007 skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg skabshepper på Kroatien. Er ved at blive sindssyg af “It’s coming home” og de er ikke engang i finalen endnu!

Jeg med. Men man må indrømme, at England--Frankrig nok vil være den bedste finale :)


De spiller endda sangen i radioen :whine:

Jeg kan på ingen måde se England have nogen chance mod Frankrig i en finale. Tror også de ville have haft problemer med Kroatien (eller, større i tilfælde af Kroatien lige nosser sig sammen) hvis ikke de havde spillet 2x120 min + straffe indenfor de sidste 2 uger.


Det sjove er jo, at det startede som en joke - jeg har også sat sangen på min fb ved hver kamp. Jeg har dog ikke villet jinxe den aften. Hvis bare de når finalen, er det pisseligegyldigt, om de taber - det er sgu da en achievement i sig selv med så nyt og ungt et hold :gogo:


Vi er helt enige og der er et par spillere på holdet som jeg uden tvivl godt kunne unde både finale og VM-medalje. Primært Rashford og Lingard (jeg er en smule biased :devil: ), men Pickford fortjener det sgu også fint. Kane giver mig myrekryb og Dele Alli irriterer mig helt vildt. Sterling får jeg lyst til at kaste ting efter :fløjt:
Jeg kan bare ikke overskue englænderne, for de er bare ikke "graceful winners". Og så arbejder jeg blandt sådanne typer der ville tage en VM-titel som en personlig bedrift og det har jeg bare slet ikke energi til :lol: .


Tjah, jeg kan kun prale af Welbeck, som ikke har spillet mere end en enkelt kamp. Men gooner aside, det er et godt hold, Southgate har bikset sammen!

Jeg gad sgu godt, de vandt hele lortet - vi "kommer hjem" på mandag :devil:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12727
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12459

Re: VM i fodbold

Indlægaf Guilded_Lily » 11. jul 2018, 20:11

Nu går jeg fandme snart med hunden!
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: VM i fodbold

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. jul 2018, 20:12

Guilded_Lily skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Guilded_Lily skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
dgd2007 skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg skabshepper på Kroatien. Er ved at blive sindssyg af “It’s coming home” og de er ikke engang i finalen endnu!

Jeg med. Men man må indrømme, at England--Frankrig nok vil være den bedste finale :)


De spiller endda sangen i radioen :whine:

Jeg kan på ingen måde se England have nogen chance mod Frankrig i en finale. Tror også de ville have haft problemer med Kroatien (eller, større i tilfælde af Kroatien lige nosser sig sammen) hvis ikke de havde spillet 2x120 min + straffe indenfor de sidste 2 uger.


Det sjove er jo, at det startede som en joke - jeg har også sat sangen på min fb ved hver kamp. Jeg har dog ikke villet jinxe den aften. Hvis bare de når finalen, er det pisseligegyldigt, om de taber - det er sgu da en achievement i sig selv med så nyt og ungt et hold :gogo:


Vi er helt enige og der er et par spillere på holdet som jeg uden tvivl godt kunne unde både finale og VM-medalje. Primært Rashford og Lingard (jeg er en smule biased :devil: ), men Pickford fortjener det sgu også fint. Kane giver mig myrekryb og Dele Alli irriterer mig helt vildt. Sterling får jeg lyst til at kaste ting efter :fløjt:
Jeg kan bare ikke overskue englænderne, for de er bare ikke "graceful winners". Og så arbejder jeg blandt sådanne typer der ville tage en VM-titel som en personlig bedrift og det har jeg bare slet ikke energi til :lol: .


Tjah, jeg kan kun prale af Welbeck, som ikke har spillet mere end en enkelt kamp. Men gooner aside, det er et godt hold, Southgate har bikset sammen!

Jeg gad sgu godt, de vandt hele lortet - vi "kommer hjem" på mandag :devil:


HAHA! Jeg havde glemt han overhovedet var med :lol: :lol: .
United har hvad, 4 med? Jones, Rashford, Lingard og Young. Udover Jones, som ikke rigtig har spillet, har de vel egentlig alle haft et hæderligt VM. Synes i hvert fald Rashford har bidraget med mere end Sterling og Jesse er well.. Jesse :alien: .

Jeg har godt nok fri mandag-onsdag, men jeg kan ikke overskue perioden indtil PrL starter og de vender opmærksomheden mod det. Jeg synes dog det er utrolig interessant hvad Southgate har gang i - er han ikke en af de første i længere tid til rent faktisk at primært bruge yngre spillere i stedet for etablerede stjerner? Altså kigget på hvad der er præsteret igennem sæsonen i stedet for bare at kigge på efternavnet og omdømmet...
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: VM i fodbold

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. jul 2018, 20:13

Jeg troede ikke, at London kunne være så stille, kun afbrudt af diverse korte udbrud. Og lidt kampsang fra pubberne.
Jeg føler mig virkelig hensat til stemningen under Danmark-Holland i 92.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: VM i fodbold

Indlægaf Wizzze » 11. jul 2018, 20:21

Farvel England :wave:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: VM i fodbold

Indlægaf Pandesteg » 11. jul 2018, 20:28

Så skal Kroatien bare holde den føring!!! Har penge på dem, så de har bare at holde!!
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: VM i fodbold

Indlægaf Pandesteg » 11. jul 2018, 20:28

Confucius skrev:Jeg håber lidt at England vinder i dag, så Kroatien ryger ud. Men jeg håber at Frankrig vinder i morgen - så de kan komme helt tæt på og snuse til titlen, men se den gå deres næse forbi. Så kan de jo prøve at forklare medierne, hvad det er der kommer hjem..


I morgen? De spiller da ikke i morgen. Finalen er på søndag.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: VM i fodbold

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. jul 2018, 20:32

Årh kom nu England! I det mindste tab finalen og ikke semien :tie: .
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: VM i fodbold

Indlægaf Wizzze » 11. jul 2018, 20:35

Pandesteg skrev:
Confucius skrev:Jeg håber lidt at England vinder i dag, så Kroatien ryger ud. Men jeg håber at Frankrig vinder i morgen - så de kan komme helt tæt på og snuse til titlen, men se den gå deres næse forbi. Så kan de jo prøve at forklare medierne, hvad det er der kommer hjem..


I morgen? De spiller da ikke i morgen. Finalen er på søndag.


Der er jo bronzekamp, men er det ikke på lørdag? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11307
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23382

Re: VM i fodbold

Indlægaf Mani » 11. jul 2018, 20:36

Wizzze skrev:
Pandesteg skrev:
Confucius skrev:Jeg håber lidt at England vinder i dag, så Kroatien ryger ud. Men jeg håber at Frankrig vinder i morgen - så de kan komme helt tæt på og snuse til titlen, men se den gå deres næse forbi. Så kan de jo prøve at forklare medierne, hvad det er der kommer hjem..


I morgen? De spiller da ikke i morgen. Finalen er på søndag.


Der er jo bronzekamp, men er det ikke på lørdag? :gruble:

Den er Frankrig da ikke med i.
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: VM i fodbold

Indlægaf Wizzze » 11. jul 2018, 20:40

Lidt vildt at Danmark har spillet uafgjort med begge VM-finale deltagerne :D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: VM i fodbold

Indlægaf Wizzze » 11. jul 2018, 20:41

Mani skrev:
Wizzze skrev:
Pandesteg skrev:
Confucius skrev:Jeg håber lidt at England vinder i dag, så Kroatien ryger ud. Men jeg håber at Frankrig vinder i morgen - så de kan komme helt tæt på og snuse til titlen, men se den gå deres næse forbi. Så kan de jo prøve at forklare medierne, hvad det er der kommer hjem..


I morgen? De spiller da ikke i morgen. Finalen er på søndag.


Der er jo bronzekamp, men er det ikke på lørdag? :gruble:

Den er Frankrig da ikke med i.


Nææ, det gik mere på at der er endnu en kamp inden finalen
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: VM i fodbold

Indlægaf Wizzze » 11. jul 2018, 20:44

England - Belgien, igen igen, denne gang om bronzen, vinder Belgien igen, eller vil England gøre et forsøg denne gang? :gruble:
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Sport"