Falske mødomme er booming business

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Falske mødomme er booming business

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 21. dec 2015, 02:51

Hundredevis af danskere køber falske jomfruhinder

Mindst 450 danskere har i løbet af de seneste år købt en såkaldt falsk jomfruhinde over nettet. Et stort problem, mener ekspert.

Mange unge muslimske kvinder i Danmark ønsker at fremstå som jomfru på bryllupsnatten. I hvert fald har mindst 450 danskere i løbet af de seneste fem år købt en såkaldt falsk jomfruhinde over nettet. Det viser rundspørge til tre udenlandske firmaer, som BT har foretaget.
Hundredevis af danskere køber falske jomfruhinder

- i virkeligheden måske mere et udtryk for en friere sexualmoral. Kan huske der var et kinesisk firma der solgte en mødomspakke over Amazon, og flere lande i Mellemøsten var helt oppe og køre, og ville have den forbudt og alt muligt. Måske derfor svenske læger laver mødomscheck.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1882

Re: Falske mødomme er booming business

Indlægaf Precaseptica » 21. dec 2015, 08:10

Jeg troede den her tråd ville handle om noget helt andet...

Men uanset hvad er det da beklageligt, at der i 2015 stadig findes mennesker og kulturer, der ophøjer den slags nonsens. Det mest beklagelige er, at mange af de historier man hører om, går på at det netop er vigtigt for svigermoderen, at hendes dreng ikke gifter sig med en "brugt" kvinde.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Falske mødomme er booming business

Indlægaf Hunkat » 21. dec 2015, 08:32

Jeg ved ikke om jeg ville kalde 450 personer på fem år 'booming business' men jeg forventer generelt heller ikke at journalister på BT kan tælle til meget mere end 20, og så er 450 jo unægteligt et meget højt tal.
4
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Falske mødomme er booming business

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. dec 2015, 08:37

Hunkat skrev:Jeg ved ikke om jeg ville kalde 450 personer på fem år 'booming business' men jeg forventer generelt heller ikke at journalister på BT kan tælle til meget mere end 20, og så er 450 jo unægteligt et meget højt tal.


For slet ikke at tale om, at efterspørgslen i det her tilfælde tydeligvis skyldes nye produkter på markedet.
Det kan man ikke uden videre sammenligne med dengang, hvor en operation var nødvendig.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Falske mødomme er booming business

Indlægaf Hunkat » 21. dec 2015, 08:40

DetSorteCirkus skrev:
Hunkat skrev:Jeg ved ikke om jeg ville kalde 450 personer på fem år 'booming business' men jeg forventer generelt heller ikke at journalister på BT kan tælle til meget mere end 20, og så er 450 jo unægteligt et meget højt tal.


For slet ikke at tale om, at efterspørgslen i det her tilfælde tydeligvis skyldes nye produkter på markedet.
Det kan man ikke uden videre sammenligne med dengang, hvor en operation var nødvendig.


Og modsat en operation så er det jo umuligt at sige noget om hvor mange af de købte produkter der overhovedet bliver brugt når det kommer til stykket. Personligt skulle jeg ikke nyde noget af kemi fra Kina i mine private regioner (eller nogle regioner af min krop faktisk). Mit bud er at en del af de 450 køb er endt i en skuffe et sted.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20843

Re: Falske mødomme er booming business

Indlægaf Zombie » 21. dec 2015, 08:53

Jeg bed mærke i, at journalisten selv gætter på det muslimske islet, for læser man artiklen nøjere ser man, at de faktiske data ikke understøtter det postulat.

Det kan dermed lige så vel være galt fat i Jehovas Vidner eller Pinsekirken.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Falske mødomme er booming business

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 21. dec 2015, 09:42

Vel fordi det ikke er taget i fuldkommen isolation. Som f.eks. hvor der også er anden erfaring med at muslimske piger og familier har brugt mødomsrekontruktion, jomfruattester, mm. Hvor der så vidt jeg ved ikke er nogen erfaring med at Jehovas Vidner eller Pinsekirken har gjort brug af det.

Hvor jeg er lige nu i Asien, syntes der mest kun at være to slags piger. Bar girls og jomfruer. Hvor man måske nok kunne tænke sig sådan en lidt imellem.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vaginetta
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. sep 2015, 21:28
Kort karma: 4
Likede indlæg: 178

Re: Falske mødomme er booming business

Indlægaf Vaginetta » 21. dec 2015, 15:32

Seksualmoral eller ej, så synes jeg næsten det skøreste er at jomfruhinder og blod på lagenet overhovedet bruges som indikator for noget som helst her i 2015. Det burde være almen viden at den metode ikke er særlig fejlsikker. :rulle:
0

Tilbage til "Forhold og sex"