Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 21. dec 2015, 08:13

At min eks-kæreste/fling har skrevet til mig. Vi droppede kontakten for halvandet år siden, for han var en kæmpeidiot, og lovede mig selv, at han skulle ud af mit liv. Han var virkelig the one that got away for mig, men jeg har i mellemtiden fundet en helt fantastisk kæreste, som jeg elsker højt, og som jeg bor med nu. Ham ekskæresten har så over de sidste par måneder syntes godt om mine billeder, begyndt at "følge" mig på Facebook (jeg slettede ham som ven), og *pling*, så kommer der en besked op på min telefon fra ham, med noget á la "Ja, vi holder det i sommerhuset". Altså, det skulle ligne at han ved et tilfælde kom til at skrive til mig.

Jeg svarede at han nok havde fået fat i den forkerte, og så skrev han et eller andet "ups, men jeg håber virkelig du har det godt". Mig og ham havde et ret voldsomt brud, og vi var begge ret sårbare dengang og ja... vi fandt støtte i hinanden dengang. Så vi skrev et par SMS'er om, hvordan det gik - jeg fik nævnt, at jeg havde en kæreste, så det var på plads - og så kom der bare stilhed. Jeg skrev at jeg inderligt håbede han havde det godt, med sygdom, job, og hvad han ellers gik og baksede med dengang. Og det har han bare ikke svaret på. Det var endda et par beskeder efter at jeg nævnte, jeg havde en kæreste.

Og jeg føler mig som en KÆMPE idiot. Hvorfor svarede jeg ham?! Jeg har lige brugt halvandet år på at få ham ud af hovedet, og så får han mig kraftedeme til at være irriteret over, at han ikke svarer. Jeg er så irriteret på mig selv over, at jeg overhovedet svarede ham, når jeg har kunne ignorere de andre kontaktforsøg via Facebook. Nu sidder jeg nærmest hvert andet sekund og kigger på min telefon.

Og jo, min kæreste ved det godt - jeg kunne aldrig finde på at lave noget med eksen. Der er ingen følelser. Jeg er bare pisseirriteret over, at han får mig til at føle mig sådan her, når jeg oprigtigt troede, at vi kunne snakke sammen som voksne mennesker. Lortefølelser. :(
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. dec 2015, 08:32

^
Hvis han følger dig på Facebook, burde han så ikke allerede vide, at du har en kæreste?
Altså forudsat at det kan udledes af noget, du har postet derinde.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 21. dec 2015, 08:38

DetSorteCirkus skrev:^
Hvis han følger dig på Facebook, burde han så ikke allerede vide, at du har en kæreste?
Altså forudsat at det kan udledes af noget, du har postet derinde.


Min profil er anonym, så jeg går ikke ud fra han vidste det, medmindre han har talt med en af vores fælles bekendte. Men tydeligvis ikke...
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Garfield » 21. dec 2015, 10:25

lillebjoern skrev:Tag


:ae:

Øv, det med at komme til at svare på en besked, selvom man ikke burde, er jeg kommet til SÅ mange gange efter bruddet med min eks i juni og det ender så tit i noget røv.

I går skrev min eks pludselig til mig og spurgte om jeg var ude og shoppe julegaver. Jeg svarede, at jeg bare var ude og hente min bil efter julefrokost lørdag. (Jeg troede, at hans spm handlede om, at jeg ikke var hjemme og han måske ville noget, hvis jeg var. Altså, have sin stige tilbage, som jeg har lånt. Låne en kop sukker. Whatever.)

Men nej, han svarer fandeme at Fields ikke kan anbefales i dag (søndag). Uskyldig besked, men totalt uden situationsfornemmelse. Jeg skal kun shoppe max én julegave i år, fordi jeg nu kun har min mor, jeg er på julegave med og jeg er ledig, så jeg kan gøre det på en hverdag. Eks'en derimod skal købe til sine 9 nevøer og niecer, sin datter og sin nye kæreste. Jamen tak for lige, med en uskyldig besked, at mine mig om at jeg savner din familie, røvbanan :sur:
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 21. dec 2015, 10:43

Garfield skrev:
lillebjoern skrev:Tag


:ae:

Øv, det med at komme til at svare på en besked, selvom man ikke burde, er jeg kommet til SÅ mange gange efter bruddet med min eks i juni og det ender så tit i noget røv.

I går skrev min eks pludselig til mig og spurgte om jeg var ude og shoppe julegaver. Jeg svarede, at jeg bare var ude og hente min bil efter julefrokost lørdag. (Jeg troede, at hans spm handlede om, at jeg ikke var hjemme og han måske ville noget, hvis jeg var. Altså, have sin stige tilbage, som jeg har lånt. Låne en kop sukker. Whatever.)

Men nej, han svarer fandeme at Fields ikke kan anbefales i dag (søndag). Uskyldig besked, men totalt uden situationsfornemmelse. Jeg skal kun shoppe max én julegave i år, fordi jeg nu kun har min mor, jeg er på julegave med og jeg er ledig, så jeg kan gøre det på en hverdag. Eks'en derimod skal købe til sine 9 nevøer og niecer, sin datter og sin nye kæreste. Jamen tak for lige, med en uskyldig besked, at mine mig om at jeg savner din familie, røvbanan :sur:


Åh, men det er simpelthen det værste. De minder og personer, som hænger ved, selvom man selv prøver at komme videre. Men ærligt talt; det er jo ikke fordi deres tanke er, "HA! Nu skriver jeg til hende, så jeg kan hyle hende helt ud af den". Jeg tror bare man lige burde tænke sig om en ekstra gang inden man overvejer at sætte skub i noget, som nok bare skulle være blevet liggende.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Garfield » 21. dec 2015, 13:03

lillebjoern skrev:
Åh, men det er simpelthen det værste. De minder og personer, som hænger ved, selvom man selv prøver at komme videre. Men ærligt talt; det er jo ikke fordi deres tanke er, "HA! Nu skriver jeg til hende, så jeg kan hyle hende helt ud af den". Jeg tror bare man lige burde tænke sig om en ekstra gang inden man overvejer at sætte skub i noget, som nok bare skulle være blevet liggende.


Helt enig. Jeg tror ikke, at han tænkte over de associationer det gav mig, men blot at han fik lyst til at dele noget med mig.
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 21. dec 2015, 13:11

Jeg fryser
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mi55y » 21. dec 2015, 14:09

Min venindes mor, som har alzheimers, er forsvundet... Og så sidder man her i den anden ende af landet og kan ikke rigtig gøre så meget...

Edit: Hun er gudskelov fundet igen!
6
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf hotlips » 22. dec 2015, 15:50

jeg har været til lægen,jeg har en knude i brystet som med sikkerhed er en knude,jeg skal forberede mig på at jeg skal opereres igen uanset hvad.

min læge har fået mig sat først i køen til scanning og det tegner på ingen måder godt,jeg vidste godt den nok var gal,men jeg er mere irriteret end rystet i den forstand,det pisser mig virkelig af at skulle slås med nye ting,jeg gider ikke og det er ikke min tur.
0
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Æske » 22. dec 2015, 20:42

At om lidt bliver min hjerne til snot og min hals er ved at slå mig ihjel langsomt.
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sevii » 22. dec 2015, 20:49

:santa2:
Senest rettet af Sevii 11. jun 2016, 10:44, rettet i alt 1 gang.
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fillie » 22. dec 2015, 21:06

Sevii skrev:At nogle familiemedlemmer jeg skal fejre jul med har sagt at de ikke giver mig julegave, men de giver mine søskende. Det har faktisk gjort mig ked af det. Ikke på grund af gaven, men fordi jeg føler vi bliver behandlet forskelligt. Måske er det fordi vi er halvsøskende og det er min stedfars side af familien.
Hvem ved? Jeg har hvertfald allerede købt gaver til dem, så.... :forvirret:


Det lyder umiddelbart både uforskammet og ufølsomt. Har du fået nogen forklaring på hvorfor? :ae:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 23. dec 2015, 00:05

At Kat har valgt lige i dag til at gå hjemmefra.
Jeg har slet ikke set hende, og selv om min mand påstår, at han har set hende i dag, så har jeg altså ikke.

(Og ja, jeg ved, man løber en risiko ved at lade en kat løbe ude, men hun er vant til det og har været det siden hun kom hertil.)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guldfisk » 23. dec 2015, 08:22

Der var nogen, der havde kastet op i bussen i morges.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 23. dec 2015, 08:29

Hovedpine. Bliver den til migræne? Ingen ved det, men hvis den gør, så skal den nok sørge for at gøre det mens jeg er på vej i toget eller mens jeg sidder ude hos min familie og skal være menneske med overskud og julestemning. :rulle:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Generelt"