Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Shmartiesh » 18. jul 2018, 17:45

LaMariposa skrev:Mads Vad fra Vild med Dans er blevet gift. De ser da søde ud...

Jeg fandt billeder all over instagram fra deres bryllup i lørdags. Også fandt jeg hendes IG profil. Hun ser virkelig ikke særlig gammel ud. Ikke at jeg aner hvor gammel hun er. Men hun ligner en der knap er fyldt 18 :nerve:
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Daine » 18. jul 2018, 17:58

Shmartiesh skrev:
LaMariposa skrev:Mads Vad fra Vild med Dans er blevet gift. De ser da søde ud...

Jeg fandt billeder all over instagram fra deres bryllup i lørdags. Også fandt jeg hendes IG profil. Hun ser virkelig ikke særlig gammel ud. Ikke at jeg aner hvor gammel hun er. Men hun ligner en der knap er fyldt 18 :nerve:

Jeg tror nok, hun er et par og tyve - mener at kunne huske fra sladderbladene at der var lidt forskel på deres alder, og han er vist omkring de 30.

Men et sødt par - jeg var lige ved at tro de stod ude i søen :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf kidkomb » 18. jul 2018, 18:00

Er det mig eller ser hendes arm helt grotesk lang ud? :8:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Daine » 18. jul 2018, 18:06

kidkomb skrev:Er det mig eller ser hendes arm helt grotesk lang ud? :8:

Jeg tror det er pga sløret, hendes overarm virker mega tynd - og lang, fordi sløret skjuler.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf sigge » 18. jul 2018, 18:24

De er så søde at se på.

Selvom jeg er kæmpe fan af enkle brudekjoler (Meghans :love: ), så synes jeg dog næsten, at Mads’ hustrus bliver FOR enkel.
2
You can't spell awesome without me.
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf superboa » 18. jul 2018, 21:45

Shmartiesh skrev:
LaMariposa skrev:Mads Vad fra Vild med Dans er blevet gift. De ser da søde ud...

Jeg fandt billeder all over instagram fra deres bryllup i lørdags. Også fandt jeg hendes IG profil. Hun ser virkelig ikke særlig gammel ud. Ikke at jeg aner hvor gammel hun er. Men hun ligner en der knap er fyldt 18 :nerve:


Mads Vad er 33 år og Nana (hans hustru) er 10 år yngre :)
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf vibbsen » 19. jul 2018, 18:37

englishchannel skrev:Charles og Camilla i 2005. Jeg ved at mange ikke kan lide Camilla pga. hele Diana-miseren, men jeg synes at hun var en utrolig flot, moden brud. Jeg elsker både kjolen og hovedbeklædningen:

Billede

Billede

Bryllupsbillede med både deres børn fra tidligere ægteskab, og deres forældre. Jeg synes at det er sådan et fint billede, der viser respekt for deres respektive fortid (at begge har været gift før og har voksne børn) :lun:

Billede


Charles & Camilla er altså et af mine ynglingsbrudepar EVER. Tænk at gå så meget igennem. Og så få hinanden i enden alligevel. Og hun så brandgodt ud.

Hun er på ingen måde en klassisk skønhed....men nu er Charles ærlig talt heller ikke det flotteste stykke smørrebrød på fadet. Men de klæder bare hinanden SÅ godt. Også nu hvor de er blevet lidt ældre. Og det er tydeligt at de hviler rigtig meget i hinanden.
13
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf fisken80 » 21. jul 2018, 11:08

avdotja skrev:Men hold op hvor var William da noget kønnere for 13 år siden :genert:


Ja, de to brødre har sgu byttet rundt. I dag er det klart Harry, der er den pæneste af de to.
5
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf IrmaPigen » 24. jul 2018, 11:31

Jeg anede faktisk ikke, at Charles og Camilla var gift. Jeg troede de levede på polsk.

Det har han self al ret til. Han var jo også skilt fra Diana inden hendes død.

Jeg får dog stadig en lidt dårlig smag i munden. Hvorfor helvede giftede han så ikke med Camilla med det samme i stedet for at spilde en anden kvindes tid. Synes sq det er lidt groft at udnytte en ung kvinde, hvis det bare er for at sikre at man kan få børn og tronarven er sikret.
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf LaMariposa » 24. jul 2018, 14:19

IrmaPigen skrev:Jeg anede faktisk ikke, at Charles og Camilla var gift. Jeg troede de levede på polsk.

Det har han self al ret til. Han var jo også skilt fra Diana inden hendes død.

Jeg får dog stadig en lidt dårlig smag i munden. Hvorfor helvede giftede han så ikke med Camilla med det samme i stedet for at spilde en anden kvindes tid. Synes sq det er lidt groft at udnytte en ung kvinde, hvis det bare er for at sikre at man kan få børn og tronarven er sikret.


Der står noget her: https://www.bt.dk/royale/ny-bog-goer-op ... e-saa-soed
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf Æble » 24. jul 2018, 14:32

IrmaPigen skrev:Jeg anede faktisk ikke, at Charles og Camilla var gift. Jeg troede de levede på polsk.

Det har han self al ret til. Han var jo også skilt fra Diana inden hendes død.

Jeg får dog stadig en lidt dårlig smag i munden. Hvorfor helvede giftede han så ikke med Camilla med det samme i stedet for at spilde en anden kvindes tid. Synes sq det er lidt groft at udnytte en ung kvinde, hvis det bare er for at sikre at man kan få børn og tronarven er sikret.


Hun var ikke passende parti for en tronarving (var for gammel og havde haft kærester osv). Og familien havde allerede mærket konsekvenserne af “forbudt” kærlighed da Kong Edward måtte abdicere fordi han ville giftes med en fraskilte kvinde. De går/gik åbenbart ikke så meget op i kærlighed, mere i “ære”/pænhed.
3
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf vibbsen » 24. jul 2018, 18:34

IrmaPigen skrev:Jeg anede faktisk ikke, at Charles og Camilla var gift. Jeg troede de levede på polsk.

Det har han self al ret til. Han var jo også skilt fra Diana inden hendes død.

Jeg får dog stadig en lidt dårlig smag i munden. Hvorfor helvede giftede han så ikke med Camilla med det samme i stedet for at spilde en anden kvindes tid. Synes sq det er lidt groft at udnytte en ung kvinde, hvis det bare er for at sikre at man kan få børn og tronarven er sikret.


Havde han kunnet bestemme selv, så var det antagelig også sådan det var endt. Det er jeg faktisk slet ikke i tvivl om. Hvis man dykker lidt ned i Camilla & Charles' "historie" så var det jo i bund og grund hende han ville have haft fra starten af. Men hun var ikke "fin" nok. Og han måtte affinde sig med at se hende blive gift med en anden. Og selv blive gift med en som han aldrig selv ville have valgt. Men som var at betragte som fin nok.

Og se hvad der kom ud af det.....Mon ikke også det er derfor at hans egne børn har fået "lov" til at gifte sig med dem de elskede. Fordi han selv har prøvet at blive gift med en der var fin nok til monarkiet.

I
12
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf englishchannel » 13. aug 2018, 17:01

Sanger Josh Cuthbert og model Chloe Lloyd

Billede

Billede

Billede

Billede
1
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf D.itsen » 13. aug 2018, 17:12

Hvad gik der galt for de bukser og hvorfor uden strømper? De er ellers virkelig et smukt par
2
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bryllupstråden for de kendte og kongelige

Indlægaf vibbsen » 13. aug 2018, 17:53

Lemonella skrev:
D.itsen skrev:Hvad gik der galt for de bukser og hvorfor uden strømper? De er ellers virkelig et smukt par


Åh ja, de bukser ser helt forkerte ud og så synes jeg, det første billede med alle blomsterne, er alt for pusse-nussed.


Faktisk synes jeg at billederne virker sådan lidt for "upersonlige"....Det kunne ligeså godt være billeder til en reklame for brudekjoler eller noget andet...

Helt sikkert et smukt par....Men det er alle par som bliver fotograferet til bryllupsreklamer jo....Man må da håbe at der her er tale om de billeder som er gjort tilgængelige for presse, og at de så har nogen "Personlige" billeder som viser lidt mere af deres personlighed og hengivenhed for hinanden. For det synes jeg virkelig mangler på disse billeder...
8
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Fest og bryllup"