Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Whoosh » 21. dec 2015, 21:11

Du kan få et julespark i nosserne. :santa2: :deer:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. dec 2015, 22:31

Dirtylittledevil skrev:De der få fjolser som stadig synes det vedkommer andre at de har gået 2,18 km på 55 minutter med Endomondo Sports Tracker. What. Fucking. Ever.


Det er halvt så hurtigt som mig, og mine ben er vel ca. 75-80 cm. korte :gruble:
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Kommodedyret » 21. dec 2015, 22:44

Libresse synes at det er pænt at pynte træet med kønsdele. :gruble:

lib.gif
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 21. dec 2015, 23:10

Hej kære Randers folk
smile-humørikon
jeg har lige en lille ting at dele fra mit hjerte
heart-humørikon
En lille historie om livet som mor i medgang og modgang
wink-humørikon
wink-humørikon
Min dag startede sammen med mine to børn , min dreng på 10 Måneder og min pige på , jeg kan alting selv og jeg bestemmer selv alderen , altså 3 år
wink-humørikon
Vi har aftalt vi skulle ind i byen og købe julegave til deres far
smile-humørikon
Vi tager bussen , men min lille pige vil ikke sidde ned på sæderne og løber frem og tilbage i bussen og opføre sig bare rigtig grimt hele turen. Men vi kommer dog hel skindet ind til byen alligevel
wink-humørikon
Men der går ik længe før hun prøver at stikke a , hvilket hun altid gør
gasp-humørikon
hun løber ind i fætter BR og gemmer sig , jeg henter hende , og går over på Rådhuspladsen for at se på hestene , hun vil gerne ha en tur , men vi kan ikke ha lillebror med som sidder i barnevognen , hun blir sur og stikker sin mor en lussing
gasp-humørikon
og løber over til frelsens chokolade og hyler fordi at nu vil hun ha en is. Jeg siger NEJ og fastholder en Nej!!!! alle folk glor på os , og jeg kan høre nogen damer sige , SÅ gi hende dog den is forhelved , til jer Damer vil jeg lige Sige ,NEJ hun skal ikke ha en is , hun har SLET ik fortjent is og chokolade med den opførelse!!!! I burde derimod bare ha gået videre eller bare ha holdt jeres KÆFT!!!! Det lykkes os at komme videre og ind i H og M , min slemme slemme datter , taget sine sko og jakke a og smider det på gulvet og løber rund inde i butikken og vil ik med med mig , hun har set et gammelt og ulækkert tyggegummi et eller andet sted , hun bliver Ustyrlig hidsig og jeg kan slet ik få hende til at falde til ro , det ender med at jeg må ta hende i hovede og røv , skrigende ud a butikken , jeg kan godt sætte mig ind i at det måske kan se voldsomt ud , da jeg igen kan høre nogen sige , Eiii prøv se hvordan hun tager fat i hendes datter , hvor er det sønd!!! Til jer Damer igen , Jeg er ik en dårlig mor , jeg har aldrig gjort mine børn fortræd og jeg kommer heller ALDRIG til det , I burde osse Bare Gloet væk eller Ha Holdt jeres KÆFT!!! og gør det venligst osse næste gang i ser en mor stå i sådan en situation!!! i raseri løber min datter ud og jeg når nærmest ik se skyggen a hende før hun blir væk HELT væk fra mig og i langt tid , jeg blir rigtig ked at det og til sidst rigtig bange
frown-humørikon
Jeg spørge alle om de har set hende , og til sidst tænker jeg at efterlyse hende til politiet... men lige pludselig Kommer to a de skønneste piger og siger vi har fundet din datter
smile-humørikon
Hun står hernede og venter med vores mor
heart-humørikon
Til de to piger og deres mor , jeg Håber i læser dette , for jeg føler ikke jeg fik takket jeg ordenligt... Jeg vil virkelig a mit hjerte takke jeg for at være de Største og smukkeste helte jeg har mødt længe
heart-humørikon
Hvis den mor ser dette opslag , så send mig en besked
heart-humørikon
Jeg har en Gave til dine piger fra både mig og min datter
heart-humørikon
og jeg håber vi kommer til at gi den til jer
heart-humørikon
og ellers vil Jeg bare be jer om ikke at dømme andre , ting forholder sig i altid som det ser ud!!! Der er heller intet galt med min datter , faktisk er hun helt perfekt!! Men hun er en bestemt og temperamentfuld lille dame , men hun prøver at finde ud a hva der er rigtig og forkert ,ved at se hvor lang hun kan gå og hun går Langt
wink-humørikon
wink-humørikon
og lige nøjagtig derfor er det at jeg som en ansvarlig mor ikke gir efter
wink-humørikon
wink-humørikon
Mig derimod Nej jeg er ik perfekt , men Jeg er IK en dårlig mor!!! Og jeg slår heller ik mine børn
wink-humørikon
wink-humørikon
wink-humørikon
Glædelig jul til Randers fra mig






:tie:
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24476

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 21. dec 2015, 23:52

Seriøst? Fuck det lyder som en røvirriterende unge, der slet ikke er gammel nok til at komme nogle steder, og den mor burde kvæles i sine smileys.
8
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 22. dec 2015, 06:01

Moxy-lady skrev:Seriøst? Fuck det lyder som en røvirriterende unge, der slet ikke er gammel nok til at komme nogle steder, og den mor burde kvæles i sine smileys.


Tror ikke det er alderen,en på 3 inde ved mange mennesker kan nemt blive distraheret men de vil jo som regel gerne selv være hos nogen de er trygge ved.at de ligefrem løber væk og gemmer sig i det omfang,det lyder ikke godt.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. dec 2015, 09:17

Man skal altid være på vagt overfor mennesker som føler sig nødsaget til at poste "Jeg er IK en dårlig mor!!!"-statusser.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 22. dec 2015, 09:28

Det mest irriterende ved opslaget er div "Du er en god mor/Du sætter grænser hvor andre mødre intet gør/RESPEKT".

Først i kommentar nr cirka 50 kommer der en negativ: "Sådan en møgunge." :D

(Jeg ville så personligt vende om og tage hjem. Det gjorde vi et par gange,når ungerne ikke opførte sig ordentligt.)
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. dec 2015, 09:50

Så nu er folk begyndt at poste deres 10 km lange "Året der gik" opslag på FB.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 22. dec 2015, 10:04

Dirtylittledevil skrev:Så nu er folk begyndt at poste deres 10 km lange "Året der gik" opslag på FB.

Åh gud...takketalernes tid. Jeg brækkede mig sidste år over folks "jeg har da vist vundet en Oscar" statusopdateringer.


"Ja...så lakker året mod enden. Jeg vil gerne takke alle på min venneliste for at I er der.

2015 blev et blandet år. Vores gamle Volvo blev totalskadet på genbrugspladsen og vi måtte ud at købe en ny. 2015 var også året, hvor vi fik vandskuret huset og bygget carporten færdig. Tagrender blev renset, vinduer skiftet og grus blev hentet i svigerfars trailer.
2015 var også året, hvor vores naboer flyttede. (Bente og Kaj, vi savner jer. Kig forbi når I kommer på disse kanter). Vi fik nye naboer og vi fik medhold i vores Bilka-klage.
Det har været et år med sorger og glæder. Oldefar Marius blev mæt af dage og sov nogenlunde stille ind i januar. Vi blev bedsteforældre til de dejlige tvillinger. Ældstebarnebarnet blev opereret for skelen og vores hund lærte at bruge ringeklokken.
Tak til alle vi har kær for 2015. Tak fordi I er en del af vores liv. Vi glæder os til at tage hul på 2016 - et helt nyt kapitel - sammen med jer. <3 <3 <3 <3
14
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 22. dec 2015, 10:06

Jeg har en der har postet sine (mange) nytårsfortsætter :gruble: But why?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 22. dec 2015, 10:16

Dikus skrev:
hotlips skrev:
Moxy-lady skrev:Seriøst? Fuck det lyder som en røvirriterende unge, der slet ikke er gammel nok til at komme nogle steder, og den mor burde kvæles i sine smileys.


Tror ikke det er alderen,en på 3 inde ved mange mennesker kan nemt blive distraheret men de vil jo som regel gerne selv være hos nogen de er trygge ved.at de ligefrem løber væk og gemmer sig i det omfang,det lyder ikke godt.


Undskyld men :lol:

Selvfølgelig er det ikke alderen :D Man kan faktisk godt bevæge sig rundt i samfundet med børn :slem:


Der er jo et tidspunkt hvor de godt kan gå og løbe men hverken sprog eller hoved er fulgt med,..men det er jo noget helt andet når de i den alder kan finde på at løbe lidt for sjov og er frygtløse fordi de ikke kan regne ud de kan blive væk og så en på 3 der bevidst stikker af og gemmer sig.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24476

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 22. dec 2015, 10:41

ShuruQ skrev::genert:
icelady skrev:Det mest irriterende ved opslaget er div "Du er en god mor/Du sætter grænser hvor andre mødre intet gør/RESPEKT".

Først i kommentar nr cirka 50 kommer der en negativ: "Sådan en møgunge." :D

(Jeg ville så personligt vende om og tage hjem. Det gjorde vi et par gange,når ungerne ikke opførte sig ordentligt.)


Under normale forhold ville jeg også dreje om på hælen.

For et par år siden hvor jeg havde børnene nogle timer tog vi i Fields, Malik var et mareridt og lavede en del krumspring. Til sidst satte han sig på gulvet midt i det hele og ville ingenting. Jeg kunne se noget gjorde ondt på ham, så jeg satte mig på gulvet sammen med ham, knuede ham ind til mig på trods af modstand fra ham og til sidst fik jeg ham til at snakke med mig. Tænkte kort idet jeg satte mig "hvad mon folk tænker", men samtidig vidste jeg intet ved vores situation var normal og at min søn havde brug for mit nærvær nærmere end skæld ud, jeg fik så mange anerkendende blikke der gjorder hele oplevelsen så surrealistisk. Men for satan jeg havde det godt efterfølgende fordi jeg valgt at tænke fuck hvad folk tænker og bare mødte ham hvor han var :).


Nu har jeg ikke selv børn, men jeg er ret sikker på at hvis min 3-årige gav mig en lussing, så var jeg vendt om på hælen med det vuns, uanset hvad baggrunden for det var. Og så ville jeg overveje grundigt hvor jeg selv havde fejlet, som mor. Især fordi det ikke lyder som vildt sjælden adfærd, men det er måske bare min tolkning.
Ej, jeg havde slet ikke accepteret den form for adfærd i det offentlige rum. Mine medmennesker kan jo ikke gøre for at jeg ikke kan opdrage mine børn (ikke henvendt til dig, Shuruq!)
Damens opslag er virkelig en af de tilfælde hvor jeg kan blive irriteret over forældre der, fordi de selv elsker deres børn, forventer at fremmede ser igennem fingre med dårlig opførsel, fordi de her unger naturligvis er verdens navle.
1
My world 12-10-18 :lun:
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Firebird » 22. dec 2015, 11:44

Rigtig glædelig vintersolhverv til jer alle. :sol: Nu vender dagene. Jeg ønsker jer alle her på debatten, nogle gode juledage i familiens skød.

År og fred.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Æske » 22. dec 2015, 21:25

ShuruQ skrev:Umiddelbart lyder det nu smart nok :).

Jeg vil lige dele et smart råd med jer, ang. At koge risengrød.
Kom mælk og ris og evt. Salt i en stegepose
Derefter i en gryde med vand, og lad det koge som opskriften siger.
Perfekt risengrød, som ikke kan brænde på, ikke skal røres i ( før til sidst, når det er i skålen)
Ingen snavset gryde.

Det er smart :)

Min mors kollega lavede risengrød til 100 mennesker på den måde d. 16. december :)
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!

Tilbage til "Generelt"