Voksbehandling (intim)

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Voksbehandling (intim)

Indlægaf sansera » 4. jun 2018, 14:37

Mangoness skrev:
sansera skrev:[youtube]https://youtu.be/a6zFHDJKb_4[/youtube]
Så denne her video, som jeg faktisk synes forklare det fint.


Fikset :-D



Taaaaak :love:
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Voksbehandling (intim)

Indlægaf Pandesteg » 4. jun 2018, 17:15

Sugaring er fantastisk. Ingen rødme og ømhed bagefter og huden er bare babyblød :love: smerten synes jeg ikke er slem og man vænner sig hurtigt til det. Det er jo hurtigt overstået.
Jeg har gået hos Beauty Avenue i et par år og været godt tilfreds, dog er der lidt forskel på hvor dygtige damerne derinde er. Nogle kører virkelig mange gange hen over det samme stykke hud. Nu er jeg flyttet til Ringsted og er blevet vokset hos Ringsted Skønhedsklinik af Birgitte og hold nu OP hvor var hun fantastisk - det sagde lige ritsj ratsj nogle få gange, så var jeg færdig. Og jeg havde endda ikke vokset siden februar! Jeg er kæmpe fan af hende. Hvis man bor hernede af, så kan hun klart anbefales.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Henning Lescher
Indlæg: 5
Tilmeldt: 8. maj 2018, 08:52
Kort karma: 0
Geografisk sted: København Ø
Likede indlæg: 2
Kontakt:

Re: Voksbehandling (intim)

Indlægaf Henning Lescher » 7. jun 2018, 12:19

Mocca skrev:Når jeg læser med her, tænker jeg, at der nok er stor forskel på, hvor dygtige de enkelte behandlere er.

Jeg har kun fået det gjort med voks, men jeg tror egentlig, at der også er stor forskel på, hvilken voks, de bruger. Min behandler bruger ikke samme type voks intimt, som hun gør når hun vokser ben.


Du har så ret, min kone har arbejdet på sådan en klinik, og har fortalt historier om hvordan nogle ejere spekulerer i at bruge det billigste der klistrer og ikke får alle hårene med.

Det lyder som en god kosmetolog du har været hos, der ikke bare har brugt ben voks intimt.
0
Hader hår på ryggen så de bliver fjernet med sugaring
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Voksbehandling (intim)

Indlægaf sansera » 17. jul 2018, 12:02

Får lyst til lige at opdatere tråden nu, hvor jeg har været afsted et par gange. Det kunne jo være at andre læste med, som stadig er i tvivl om de tør. :genert:
Det gjorde ondt første gang, anden gang nev lidt og nu er det bare, jamen herregud, det er da ikke super rart, men ond? nej.
Jeg bliver nu 100% glat af det og helt ærligt, hvorfor gjorde jeg det dog ikke før :gruble:
På mig holder det omkring 4 uger, før det er tid igen, og jeg er afhængig. Jeg kommer helt sikkert til at prioritere det fremover, som en fast del af i skønhedsrutine. Det er dejligt ikke at skulle tænke på i længere perioder, og udvoksningerne er fine små hvide dun og slet ikke de der pindsvine-agtige pigge, som slet ikke er til at holde ud.
Så nu får jeg også taget benene, når jeg er afsted. En afhængighed er skabt.
Tak for jeres råd og vejledning herinde.
8
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Voksbehandling (intim)

Indlægaf Stitch » 17. jul 2018, 12:11

Jeg får helt lyst til at få det gjort af at have læst denne tråd.

Fik det gjort i Brasilien for mange år siden, men ikke siden da. Anbefaler du dit sted så, Sansera?
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Voksbehandling (intim)

Indlægaf sansera » 17. jul 2018, 12:16

Stitch skrev:Jeg får helt lyst til at få det gjort af at have læst denne tråd.

Fik det gjort i Brasilien for mange år siden, men ikke siden da. Anbefaler du dit sted så, Sansera?


Nu har jeg jo kun været der, men har været hos flere forskellige ved Beauty Avenue, og de har alle været søde og dygtige. Så ja, jeg vil anbefale dem. Og så har det været let at få tider der passede mig, hvilket virkeligt er dejligt, så man ikke ender med lange udvoksninger eller barbaring, fordi man ikke kan få en tid til at passe med arbejde osv.
Do it - fra gang nummer 2 er der ingen vej tilbage. :klap:
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Voksbehandling (intim)

Indlægaf Hunkat » 17. jul 2018, 12:30

Jeg er også endt hos BA efter anbefaling herind og jeg skulle godt nok også være presset på økonomien før jeg stopper igen. Er virkelig glad for at jeg sprang ud i det.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Voksbehandling (intim)

Indlægaf Pandesteg » 17. jul 2018, 15:42

Hunkat skrev:Jeg er også endt hos BA efter anbefaling herind og jeg skulle godt nok også være presset på økonomien før jeg stopper igen. Er virkelig glad for at jeg sprang ud i det.


Jeg tror faktisk det var mig der anbefalede BA i tidernes morgen, da du lavede en tråd :D det er også et fint sted. Kan dog godt mærke jeg er flyttet på landet ift prisen på sugaring, giver 250 kr her i Ringsted :lol:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Voksbehandling (intim)

Indlægaf Mangoness » 17. jul 2018, 18:57

Kan nogen anbefale et sted i Aalborg og omegn? :genert:

Evt. laserbehandling? :genert:

(Jeg ville lige spørge her, før jeg laver min egen tråd om det :lol: )
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Guldfuglen
Indlæg: 165
Tilmeldt: 8. sep 2015, 20:45
Kort karma: 31
Likede indlæg: 425

Re: Voksbehandling (intim)

Indlægaf Guldfuglen » 22. jul 2018, 14:09

Jeg tilslutter mig sugaring-koret! Jeg bor i Odense og får det gjort ved Visage, hvor de er rigtig dygtige. Jeg kan slet ikke forstå at jeg engang blev vokset, det var et mareridt. Sukker fjerner ikke det øverste hudlag, ligesom voks, og så er det helt naturligt og vandopløseligt. Og effektivt. Men det gør ondt og er mega dyrt, synes jeg. Jeg er i øvrigt vant til at de går over området med en pincet bagefter, for at tage de hår der måske ikke kom med. Og så får man smurt noget desinficerende på og noget olie/creme bagefter.

Hvis man har tendens til at få indgroede hår og knopper: jeg har gjort det til en vane at eksfoliere huden i bikinilinjen med en tørbørste hver eneste aften inden sengetid, og en gang imellem smører jeg også en fugtgivende creme (evt. med syre i) på. Det har gjort en VERDEN til forskel for min hud dernede :genert:

Ps. Man kan købe sukkervoks på amazon (køb en 'hård' variant), hvis man har mod på selv at prøve. Jeg tager selv armhulerne med det - det fungerer!
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Voksbehandling (intim)

Indlægaf Pandesteg » 22. jul 2018, 20:38

Guldfuglen skrev:Jeg tilslutter mig sugaring-koret! Jeg bor i Odense og får det gjort ved Visage, hvor de er rigtig dygtige. Jeg kan slet ikke forstå at jeg engang blev vokset, det var et mareridt. Sukker fjerner ikke det øverste hudlag, ligesom voks, og så er det helt naturligt og vandopløseligt. Og effektivt. Men det gør ondt og er mega dyrt, synes jeg. Jeg er i øvrigt vant til at de går over området med en pincet bagefter, for at tage de hår der måske ikke kom med. Og så får man smurt noget desinficerende på og noget olie/creme bagefter.

Hvis man har tendens til at få indgroede hår og knopper: jeg har gjort det til en vane at eksfoliere huden i bikinilinjen med en tørbørste hver eneste aften inden sengetid, og en gang imellem smører jeg også en fugtgivende creme (evt. med syre i) på. Det har gjort en VERDEN til forskel for min hud dernede :genert:

Ps. Man kan købe sukkervoks på amazon (køb en 'hård' variant), hvis man har mod på selv at prøve. Jeg tager selv armhulerne med det - det fungerer!


Hvilken tørbørste har du? Kender kun dem fra Karmameju og synes de er lidt for dyre...
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Guldfuglen
Indlæg: 165
Tilmeldt: 8. sep 2015, 20:45
Kort karma: 31
Likede indlæg: 425

Re: Voksbehandling (intim)

Indlægaf Guldfuglen » 24. jul 2018, 18:20

Pandesteg skrev:
Guldfuglen skrev:Jeg tilslutter mig sugaring-koret! Jeg bor i Odense og får det gjort ved Visage, hvor de er rigtig dygtige. Jeg kan slet ikke forstå at jeg engang blev vokset, det var et mareridt. Sukker fjerner ikke det øverste hudlag, ligesom voks, og så er det helt naturligt og vandopløseligt. Og effektivt. Men det gør ondt og er mega dyrt, synes jeg. Jeg er i øvrigt vant til at de går over området med en pincet bagefter, for at tage de hår der måske ikke kom med. Og så får man smurt noget desinficerende på og noget olie/creme bagefter.

Hvis man har tendens til at få indgroede hår og knopper: jeg har gjort det til en vane at eksfoliere huden i bikinilinjen med en tørbørste hver eneste aften inden sengetid, og en gang imellem smører jeg også en fugtgivende creme (evt. med syre i) på. Det har gjort en VERDEN til forskel for min hud dernede :genert:

Ps. Man kan købe sukkervoks på amazon (køb en 'hård' variant), hvis man har mod på selv at prøve. Jeg tager selv armhulerne med det - det fungerer!


Hvilken tørbørste har du? Kender kun dem fra Karmameju og synes de er lidt for dyre...


Min er netop derfra ;) Har den billigste version uden kobbertråde. Det er fremragende kvalitet, selvom jeg også synes de er lidt dyre.
1

Tilbage til "Skønhed"