Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Æske » 22. dec 2015, 09:15

Min far. Det er simpelthen op af bakke ind i mellem.
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 22. dec 2015, 11:18

2SHY skrev:Folk der ikke har nogen fornemmelse for andres intimsfære og derfor nærmest står klistret op ad en f.eks. når man står i kø. Hende der stod i kø bag mig i Fona i dag stod med max 15 cm afstand fra mig. En overgang overvejede jeg om hun mon forsøgte at gå i min taske siden hun havde behov for at være så tæt på.

Det samme scenarie gjorde sig gældende ved postbutikken hvor en mand blev ved med at rykke tættere på mig hver gang jeg rykkede væk.

Aaaaargh så gå dog væk og giv plads!

I forlængelse af det irriterer det mig når folk ikke kan finde ud af at respektere diskretionslinjen ved f.eks. hæveautomaten, apoteket, ved kasselinjen. Helt ærligt - hvor svært er det?


Åbenbart så svært at man ligefrem har været nødt til at opfinde begrebet 'diskretionslinje'. Dét siger bare det hele ... Forleden i 7-Eleven var jeg ude for noget af det samme og kunne sgu ikke finde ud af, om den her mand bare var upassende, fuld eller begge dele. Jeg tror faktisk, det var hans måde at få køen til at bevæge sig hurtigere på. :stoned: Til sidst stod han fandeme oppe i øregangene på mig, altså. :rulle:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15620
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20994

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 22. dec 2015, 11:42

ManicNinja skrev:
2SHY skrev:Folk der ikke har nogen fornemmelse for andres intimsfære og derfor nærmest står klistret op ad en f.eks. når man står i kø. Hende der stod i kø bag mig i Fona i dag stod med max 15 cm afstand fra mig. En overgang overvejede jeg om hun mon forsøgte at gå i min taske siden hun havde behov for at være så tæt på.

Det samme scenarie gjorde sig gældende ved postbutikken hvor en mand blev ved med at rykke tættere på mig hver gang jeg rykkede væk.

Aaaaargh så gå dog væk og giv plads!

I forlængelse af det irriterer det mig når folk ikke kan finde ud af at respektere diskretionslinjen ved f.eks. hæveautomaten, apoteket, ved kasselinjen. Helt ærligt - hvor svært er det?


Åbenbart så svært at man ligefrem har været nødt til at opfinde begrebet 'diskretionslinje'. Dét siger bare det hele ... Forleden i 7-Eleven var jeg ude for noget af det samme og kunne sgu ikke finde ud af, om den her mand bare var upassende, fuld eller begge dele. Jeg tror faktisk, det var hans måde at få køen til at bevæge sig hurtigere på. :stoned: Til sidst stod han fandeme oppe i øregangene på mig, altså. :rulle:

Det er så mærkeligt det der. For hvad hjælper det at "skubbe" til dem foran? Det er jo ikke de andre kunder der passer kassen og kan derfor ikke få det til at gå hurtigere ved at man maser sig op ad dem :stoned:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 22. dec 2015, 11:55

2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:Folk der ikke har nogen fornemmelse for andres intimsfære og derfor nærmest står klistret op ad en f.eks. når man står i kø. Hende der stod i kø bag mig i Fona i dag stod med max 15 cm afstand fra mig. En overgang overvejede jeg om hun mon forsøgte at gå i min taske siden hun havde behov for at være så tæt på.

Det samme scenarie gjorde sig gældende ved postbutikken hvor en mand blev ved med at rykke tættere på mig hver gang jeg rykkede væk.

Aaaaargh så gå dog væk og giv plads!

I forlængelse af det irriterer det mig når folk ikke kan finde ud af at respektere diskretionslinjen ved f.eks. hæveautomaten, apoteket, ved kasselinjen. Helt ærligt - hvor svært er det?


Åbenbart så svært at man ligefrem har været nødt til at opfinde begrebet 'diskretionslinje'. Dét siger bare det hele ... Forleden i 7-Eleven var jeg ude for noget af det samme og kunne sgu ikke finde ud af, om den her mand bare var upassende, fuld eller begge dele. Jeg tror faktisk, det var hans måde at få køen til at bevæge sig hurtigere på. :stoned: Til sidst stod han fandeme oppe i øregangene på mig, altså. :rulle:

Det er så mærkeligt det der. For hvad hjælper det at "skubbe" til dem foran? Det er jo ikke de andre kunder der passer kassen og kan derfor ikke få det til at gå hurtigere ved at man maser sig op ad dem :stoned:


Jeg tror, det ubevidst er sådan én "se nu at bli' færdig, kælling" til den næste kunde. I 7-Eleven kunne jeg lige leve med det. Men andre steder har jeg et par gange vendt mig om: "Er du rar lige at træde et skridt tilbage? Tak skal du have!" Du ved, jeg ventede ikke på modpartens svar, før jeg sagde tak ... :engel:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3983
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5215

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf girl_beat » 22. dec 2015, 12:07

Jeg har en bekendt, som er meget svingende og psykisk ustabil, og som dagligt poster på Facebook om sin tilstand. Det er simpelthen så tåkrummende at være vidne til, og selv de trofaste 'likere' er for længst holdt op med at kommentere, fordi det bare er blevet for meget :tie:

Burde man egentlig give personen et praj om at skrue ned for den skiftende offer- og vindermentalitet? :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21763

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 22. dec 2015, 12:13

Folk der skriver "moar" - shit hvor er det dog kikset og grimt.
4
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 22. dec 2015, 18:20

Min sygdom. Er simpelthen så træt af, at energien slipper op, lang tid før jeg er færdig med det, jeg skal nå, og at jeg oven i det skal have smerter og kæmpe med psyken også. Er virkelig træt af at være syg! :sur:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 22. dec 2015, 23:51

ShuruQ skrev:At vores halvgamle killing har valgt at overpisse min dyne :rulle:.

Deligt tidspunkt at skulle vaske på.


Er den ikke allerede neutraliseret, så skynd dig at få det klaret. Så bliver det med meget stor sandsynlighed ikke en kedelig vane. :gogo:

EDIT: Se mulig hjælp i grønt kort. :kys:
Senest rettet af Fillie 23. dec 2015, 00:16, rettet i alt 1 gang.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15309
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1244
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25634

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 23. dec 2015, 03:22

Det der med folk der står oppe i nakken på en.

Jeg vil bare lige informere dig om, at jeg muligvis får et langvarigt angstanfald om lidt, fordi du står så tæt, og når jeg får det, er der altid nogen, der ringer efter en ambulance, pga. de tror, det er et hjerteanfald, og det kan jo sagtens tage en 20 minutters tid, før den er her, men bliv du endelig stående, det går jo så meget hurtigere, når du står og maser på.

Okay jeg får ikke direkte angstanfald af det, men jeg får det dårligt af det, og det kunne bare være så sjovt at køre den af og gerne en meget længere og rigtig omstændelig svada med en million omveje på tankemylder-måden, så personen rigtigt kan blive lang i ansigtet.
1
14 11 14
HappyHippo
Indlæg: 2532
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4385

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyHippo » 23. dec 2015, 07:08

Mht folk der står på nakken af en.

Jeg kommer til at træde et skridt tilbage. I supermarkedet gør kurvene med hjul arbejdet for mig.

En enkelt gang har jeg spurgt en person om hun ville betale for mine varer, fordi hun blokerede for dankortterminalen...
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14716
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24734

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 23. dec 2015, 13:47

Nu havde jeg lige samlet mod til at give mig i kast med alarmen på jobbet, lukket ned, taget overtøj på und alles, og så blev min kode afvist, fordi den er "spærret". Hrmf!
Så sidder jeg da bare her og drikker cola indtil kl. 16 så. (Efter kl. 16 kræver det ikke kode at tilkoble alarmen, der skal man bare scanne sin "brik".)
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 23. dec 2015, 23:01

Åh ja, Rakel, det er sørgeligt til tider

Jeg spurgte i REMA, 'hvor har I juleslik?' Og den unge gut kiggede på mig, kiggede rundt og svarede så 'Altså hvad mener du?'
Jeg gentog mit spørgsmål og sagde også at de hylder hvor det hidtil havde været var rykket. Han kiggede igen rundt, og svarede så 'altså vi har jo slik her' og pegede på den hylde jeg stod klods op ad. Jeg spurgte så om alt juleslik var udsolgt, og så kiggede han igen rundt og svarede 'altså, jeg kan lige prøve at spørge én, hvis du gerne vil have det'.
Kollegaen meddelte at det var udsolgt. Oppe ved kassen, så jeg så en anden kunde med favnen fuld af juleslik, jeg spurgte så hende, hvor hun havde fundet det. Og så var der faktisk et lille hjørne med de sidste rester af juleslik, som oveni købet var sat meget ned.
Men det var de åbenbart ikke interesserede i at sælge, må man antage.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16232
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32435

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 24. dec 2015, 14:08

At jeg for 117.gang har skullet forklare eksmanden, hvorfor hede hule helved at vores yngste knægt IKKE føler samme afsavn og sorg over hans afdøde bedstemor, (som døde da han var 5) som over min veninde/vores tidligere overbo, (der også var reserve-mor for ham) som døde for 2 år siden, da han var 18!

Nej, blod er denondelyme IKKE tykkere end vand, og eksen skulle faneme være den sidste til at snakke om famile-relationer!!!!!

ice*pænt pissed fordi eksen fatter NADA af det* :cuss:
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. dec 2015, 14:00

At jeg har taget ordet "selfie" så meget til mig, at jeg helt ugenert bruger det blandt mine jævnaldrende, og får mig selv til at fremstå som hende der prøver at gøre sig yngre end hun er.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 25. dec 2015, 19:47

Dirtylittledevil skrev:At jeg har taget ordet "selfie" så meget til mig, at jeg helt ugenert bruger det blandt mine jævnaldrende, og får mig selv til at fremstå som hende der prøver at gøre sig yngre end hun er.


Hm ... Du laver med andre ord også ord-selfies ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"