Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf dgd2007 » 26. jul 2018, 11:37

Wizzze skrev:Jeg har lige dasket en stor fed myg, og den må lige have stukket nogen (ikke mig) for jeg fik en del blod på hånden, og bordet hvor den sad fik også en lille blodpøl.
Nu har jeg jo set en del krimi serier, og hvad nu hvis jeg blev stoppet af politiet senere, hvordan forklarer man så lige en fremmeds blod på ens hænder (sådan helt bogstavligt)? :gruble:
"Høje dommer, jeg klaskede en myg tidligere ..." den tror jeg ikke lige bliver købt :gruble: Hvor mange uskyldige, der bare har klasket en myg, mon sidder i fængsel verden over lige nu? :gruble:

Du må hellere sørge for at have et vandtæt alibi :lol:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 26. jul 2018, 12:07

Wizzze skrev:Jeg har lige dasket en stor fed myg, og den må lige have stukket nogen (ikke mig) for jeg fik en del blod på hånden, og bordet hvor den sad fik også en lille blodpøl.
Nu har jeg jo set en del krimi serier, og hvad nu hvis jeg blev stoppet af politiet senere, hvordan forklarer man så lige en fremmeds blod på ens hænder (sådan helt bogstavligt)? :gruble:
"Høje dommer, jeg klaskede en myg tidligere ..." den tror jeg ikke lige bliver købt :gruble: Hvor mange uskyldige, der bare har klasket en myg, mon sidder i fængsel verden over lige nu? :gruble:

Det skal vist have været en ret stor myg for at det kan bevises det drejer sig om mord på et menneske :D

Udover blodstænkenes udseende( i forhold til hvad de kan være forårsaget af) så kigges der også på omstændighederne. Er der fx tegn på kamp, har du nogle fysiske skrammer osv.

(Men jeg har selv haft tanken, fx med det afklippede hår ved frisørerne eller tilfældige cigaretskodder :gisp:)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 26. jul 2018, 12:13

Ung, sporty kvinde er ude at løbe i frisk tempo. Et godt stykke bag hende lunter en sød golden retriever i lidt langsommere tempo. Den har de her bløde, sørgmodige og trofaste øjne, som retrievere ofte har, og den ligner en, der tænker: "det her er mærkeligt... jeg plejer at elske gåture og at gå forrest, men nu kan jeg ikke følge med".
11
:lun: Be brave
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 26. jul 2018, 12:15

LaMariposa skrev:Ung, sporty kvinde er ude at løbe i frisk tempo. Et godt stykke bag hende lunter en sød hilsen retriever i lidt langsommere tempo. Den har de her bløde, sørgmodige og trofaste øjne, som retrievere ofte har, og den ligner en, der tænker: "det her er mærkeligt... jeg plejer at elske gåture og at gå forrest, men nu kan jeg ikke følge med".

Var det her i Danmark og mens det har været hedebølge? :gisp:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Lisva » 26. jul 2018, 12:15

Wizzze skrev:Jeg har lige dasket en stor fed myg, og den må lige have stukket nogen (ikke mig) for jeg fik en del blod på hånden, og bordet hvor den sad fik også en lille blodpøl.
Nu har jeg jo set en del krimi serier, og hvad nu hvis jeg blev stoppet af politiet senere, hvordan forklarer man så lige en fremmeds blod på ens hænder (sådan helt bogstavligt)? :gruble:
"Høje dommer, jeg klaskede en myg tidligere ..." den tror jeg ikke lige bliver købt :gruble: Hvor mange uskyldige, der bare har klasket en myg, mon sidder i fængsel verden over lige nu? :gruble:


Man skulle godt nok også være uheldig, hvis "myggeindholdet" tilhørte en person, der tilfældigvis blev dræbt. :D Men jo jo, i teorien ... :D
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 26. jul 2018, 12:22

Juki skrev:
LaMariposa skrev:Ung, sporty kvinde er ude at løbe i frisk tempo. Et godt stykke bag hende lunter en sød hilsen retriever i lidt langsommere tempo. Den har de her bløde, sørgmodige og trofaste øjne, som retrievere ofte har, og den ligner en, der tænker: "det her er mærkeligt... jeg plejer at elske gåture og at gå forrest, men nu kan jeg ikke følge med".

Var det her i Danmark og mens det har været hedebølge? :gisp:


Det var i weekenden, så det må det jo have været.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 26. jul 2018, 12:38

LaMariposa skrev:
Juki skrev:
LaMariposa skrev:Ung, sporty kvinde er ude at løbe i frisk tempo. Et godt stykke bag hende lunter en sød hilsen retriever i lidt langsommere tempo. Den har de her bløde, sørgmodige og trofaste øjne, som retrievere ofte har, og den ligner en, der tænker: "det her er mærkeligt... jeg plejer at elske gåture og at gå forrest, men nu kan jeg ikke følge med".

Var det her i Danmark og mens det har været hedebølge? :gisp:


Det var i weekenden, så det må det jo have været.

Stakkels hund :mellow:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43963

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 26. jul 2018, 14:04

Tekst, set på et busskur: "Du møder den eneste ene, mens du venter på bussen. Og julemanden kommer til jeres bryllup"

Ahr..den tror man ikke rigtig på. Desværre så jeg ikke i farten (på cykel) hvem/hvilket firma der havde sat plakaten op :gruble:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Persnikedy » 26. jul 2018, 14:12

paint skrev:Tekst, set på et busskur: "Du møder den eneste ene, mens du venter på bussen. Og julemanden kommer til jeres bryllup"

Ahr..den tror man ikke rigtig på. Desværre så jeg ikke i farten (på cykel) hvem/hvilket firma der havde sat plakaten op :gruble:


Det er fra single.dk
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 26. jul 2018, 14:16

Hvis man er gal, i sådan irrationelt rigtig gal på ens hår skal man lige vente til man er faldet ned og har talt til 10 inden man klipper sit eget hår :genert: :blush2:
15
...
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43963

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 26. jul 2018, 14:22

Persnikedy skrev:
paint skrev:Tekst, set på et busskur: "Du møder den eneste ene, mens du venter på bussen. Og julemanden kommer til jeres bryllup"

Ahr..den tror man ikke rigtig på. Desværre så jeg ikke i farten (på cykel) hvem/hvilket firma der havde sat plakaten op :gruble:


Det er fra single.dk


Ah. Tak. Jeg lurede ret meget bagefter på, hvem der dog kunne afgive den slags løfter ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11591
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18647

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf PaleSeptember » 26. jul 2018, 16:13

LadyFox skrev:Hvis man er gal, i sådan irrationelt rigtig gal på ens hår skal man lige vente til man er faldet ned og har talt til 10 inden man klipper sit eget hår :genert: :blush2:


Billede :-D
4
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf didas » 26. jul 2018, 16:24

Gut i Føtex skulle forklare noget til sin kone, der åbenbart krævede en flagren med armene, idet jeg gik forbi, hvilket medførte, at jeg fik et ordentligt dask lige i den ene boob. Pænt stor overskridelse af intimsfæren lige der...
4
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Tata » 26. jul 2018, 16:32

Folk kan åbenbart ikke klare varmen, naboerne til begge sider af vores sommerhus har gang i noget gevaldigt mundhuggeri pt. , kombination af for meget sol, for lidt (alkoholfri) væske :lol: #cruelsummer
0
Timian :lun:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 26. jul 2018, 16:48

PaleSeptember skrev:
LadyFox skrev:Hvis man er gal, i sådan irrationelt rigtig gal på ens hår skal man lige vente til man er faldet ned og har talt til 10 inden man klipper sit eget hår :genert: :blush2:


Billede :-D

Nu har jeg prøvet at tage nogle illustrerende billeder, men... Mit surt-klippede tager sig åbenbart bedre ud i kombinationen kamera + vådt. :nerve: Så jeg kan slet ikke vise det noget nær IRL. Men som et plaster på såret kan du da få lov at se billederne jeg prøvede at tage alligevel, der har jeg meget midlertidigt frygteligt hjemme-bleget hår. Det kan vel også et eller andet:

IMG_20180726_183954.jpg

IMG_20180726_183923.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
...

Tilbage til "Generelt"