Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. dec 2015, 10:17

Nå men jeg kom til at benytte mig af det der humor i min profiltekstskrivning. Og blev prompte "sat på plads" i dag af en særling der dagligt besøger min profil.

"ja var da lige forbi for at se om du hade fåde tægst på igen,,,men glemde du ikke at skrive ,,,smiler,,,efter der hvor du skriver at du har en stor hjerne,,,,?????folk har alle en stor hjerne,,i hovedet ,,,der er så forskel på hvor klog den er ,,og hvor meget de bruger den,,,
ja og de er da også godt at din seltillid fejler ikke nåde ,,,,når du skriver at du stod forest da di delte skønhed ud,,,ok du er jo ikke grem,,men der er skam mange på siden som har ståde forand dig i køgen ,,,,"


*Smiley der smiler og kigger op på teksten*
15
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 23. dec 2015, 10:20

Dirtylittledevil skrev:Nå men jeg kom til at benytte mig af det der humor i min profiltekstskrivning. Og blev prompte "sat på plads" i dag af en særling der dagligt besøger min profil.

"ja var da lige forbi for at se om du hade fåde tægst på igen,,,men glemde du ikke at skrive ,,,smiler,,,efter der hvor du skriver at du har en stor hjerne,,,,?????folk har alle en stor hjerne,,i hovedet ,,,der er så forskel på hvor klog den er ,,og hvor meget de bruger den,,,
ja og de er da også godt at din seltillid fejler ikke nåde ,,,,når du skriver at du stod forest da di delte skønhed ud,,,ok du er jo ikke grem,,men der er skam mange på siden som har ståde forand dig i køgen ,,,,"


*Smiley der smiler og kigger op på teksten*


Jeg tror, han har et mindreværdskompleks.
5
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. dec 2015, 10:54

Christ.. han fortsætter simpelthen :ticks:

",,,ps husk lige at de er ikke hvor klog man sel syndes man er ,,,men hvor klog ander syndes man er,,,hvis ikke lige man har fåde måldt sin IQ og kan komme med et tal på den,,??
ps for jeg er skam en af de heldig,,,for 9 ud af 10 af mine venner siger at jeg er klog ,,og der er ikke nåde jeg ikke kan med mine henner da jeg kan lave alt ,,,men jeg bruger også nåde en klog mand har sagt en gang,,,,han sage ,,,,ingen ved vad man formår før man har forsøgt de,,,,"


Nu har jeg blokeret ham.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 23. dec 2015, 10:58

^ Det forstår jeg godt. Jeg får decideret ondt i øjnene af at forsøge at læse hans tekst.
12
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 23. dec 2015, 13:47

Dirtylittledevil skrev:Nå men jeg kom til at benytte mig af det der humor i min profiltekstskrivning. Og blev prompte "sat på plads" i dag af en særling der dagligt besøger min profil.

"ja var da lige forbi for at se om du hade fåde tægst på igen,,,men glemde du ikke at skrive ,,,smiler,,,efter der hvor du skriver at du har en stor hjerne,,,,?????folk har alle en stor hjerne,,i hovedet ,,,der er så forskel på hvor klog den er ,,og hvor meget de bruger den,,,
ja og de er da også godt at din seltillid fejler ikke nåde ,,,,når du skriver at du stod forest da di delte skønhed ud,,,ok du er jo ikke grem,,men der er skam mange på siden som har ståde forand dig i køgen ,,,,"


*Smiley der smiler og kigger op på teksten*

Hold da magle et fjols.
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 23. dec 2015, 14:08

Folk skal holde op med at skrive "hej, vil du skrive?".
Og når jeg så faktisk svarer ja, og smider et emne på bordet (spurgte hvilken film han sidst har set, og hvad han syntes om den), så skal man ikke svare "Lyder godt. Nyder du så dagene op til jul?"

Fra nu af bliver det sgu bare et nej.
8
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. dec 2015, 15:18

"JA jeg bruger "Vis interesse" knappen, for det er da en fin måde at vise interesse for hinanden på, og klikker vi "Vis interesse" begge to, så ved vi begge at vi er interesseret i hinanden på en eller anden måde, og NEJ jeg ser ikke et klik på "Vis interesse" knappen som at vi bare skal mødes NU og så er der lagt op til det helt store sex nowet, jeg ser det KUN som at "jeg er interesseret at lære dig at kende, for der er noget som fanger mig ved dig"

(Tak for al din visdom om en "Vis interesse"-knap)
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4932
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7924

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 24. dec 2015, 01:05

Dirtylittledevil skrev:Christ.. han fortsætter simpelthen :ticks:

",,,ps husk lige at de er ikke hvor klog man sel syndes man er ,,,men hvor klog ander syndes man er,,,hvis ikke lige man har fåde måldt sin IQ og kan komme med et tal på den,,??
ps for jeg er skam en af de heldig,,,for 9 ud af 10 af mine venner siger at jeg er klog ,,og der er ikke nåde jeg ikke kan med mine henner da jeg kan lave alt ,,,men jeg bruger også nåde en klog mand har sagt en gang,,,,han sage ,,,,ingen ved vad man formår før man har forsøgt de,,,,"


Nu har jeg blokeret ham.


Men 10 ud af 10 af mine venner siger også, at jeg ikke staver særligt godt. :fløjt:

Jeg kommer nok aldrig til at forstå behovet for at svine andre til på datingsider, som man kun har skrevet lidt med. Det er livet sgu for kort til, og jeg har andre større problemer at tage hånd om. :gruble:
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. dec 2015, 14:43

Jeg må endnu engang undre mig over, hvorfor man har lyst til at pryde sin profil med et foto, hvor man ligger ned, og så lige løfter hovedet lidt op på højkant så man får den der dobbelthage, som man egentlig ikke har men den kommer fordi kan får presset det hele sammen, fordi man er for doven til at sætte hele sin krop op i siddende stilling i de 5 sekunder det tager at snuppe et foto.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 25. dec 2015, 21:19

Det er vel i håb om, at man så kun kan overraske positivt ved et evt. møde. At der så ikke bliver noget møde pga selv samme foto, er en anden historie ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. dec 2015, 11:46

Jeg har fået et brev i dag, fra en der beskriver sine fremtidsdrømme. Det er meget sødt, selvom han fortæller at han håber på at vi kan mødes og at det kan udvikle sig til en livslang afhængighed.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21955
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. dec 2015, 11:57

Dirtylittledevil skrev:Jeg må endnu engang undre mig over, hvorfor man har lyst til at pryde sin profil med et foto, hvor man ligger ned, og så lige løfter hovedet lidt op på højkant så man får den der dobbelthage, som man egentlig ikke har men den kommer fordi kan får presset det hele sammen, fordi man er for doven til at sætte hele sin krop op i siddende stilling i de 5 sekunder det tager at snuppe et foto.


Jabba The Hut-stillingen?
5
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 12:06

Dirtylittledevil skrev:Jeg har fået et brev i dag, fra en der beskriver sine fremtidsdrømme. Det er meget sødt, selvom han fortæller at han håber på at vi kan mødes og at det kan udvikle sig til en livslang afhængighed.


Han kan få flere niveauer døbes "Speedy Gonzalez". :-D
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 26. dec 2015, 12:33

Dirtylittledevil skrev:Jeg må endnu engang undre mig over, hvorfor man har lyst til at pryde sin profil med et foto, hvor man ligger ned, og så lige løfter hovedet lidt op på højkant så man får den der dobbelthage, som man egentlig ikke har men den kommer fordi kan får presset det hele sammen, fordi man er for doven til at sætte hele sin krop op i siddende stilling i de 5 sekunder det tager at snuppe et foto.
Det er for, at du mentalt er forberedt til, skælvende af lyst, at se hans gudekrop liggende klar til dig. Evt. med en rose i munden, men det vil være for corny på et billede :afro:

Det er i hvert fald mit bedste bud :P
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. dec 2015, 12:49

Nogle gange får man en ide, og synes selv den lyder sjov, men så begynder man at skrive ideen ud, og opdager at den ikke helt holder. Men man fortsætter stædigt, padler og padler på den synkende skude, og resultatet bliver...

"1L sødmælk fra 1986 sælges.
Fordele:
- Den kan bruges til madlavning, eller til fest.
- Smager godt hvis den ikke bliver glemt et sted.
- Kan nydes i alle omgivelser (ude i naturen eller bare på sofaen), men helst i godt selskab.
- Den bruges til fodbold og håndbold som tørstslukker, ikke fordi den er specielt god til det, men fordi den også vil have noget motion!
- Smagen bringer en i godt humør, ja! man bliver lykkelig i dens selskab

Ulemper(meget få) :
- Den bliver ældre med tiden.

Ekstra viden:
- Til dagligt bruges den som skolemælk, den hjælper med at gøre eleverne klogere(håber den), så de en dag alle kan bliver en god og rar mælk."


(Ja det var altså en vittig persons profiltekst)
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"