Julehygge på strøget iår?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Julehygge på strøget iår?

Indlægaf hotlips » 23. dec 2015, 11:09

jeg skal med lillebanditten på strøget i dag,vi mangler ikke rigtig nogen gaver så det er ren hygge,men det skifter jo lidt hvad der er værd at se derinde og da vi ikke har ben til at gå vildt langt kunne jeg godt bruge lidt råd fra nogen der har været der iår.

det er mest de gængse steder,om der er noget udendørs julehalløj på Kultorvet,om der står nogen og spiller julemusik ved magasin eller andre steder,og om der er nogen særligt sjove eller flotte julelandskaber og den slags.

han har sat næsen op efter en sjiiisburger,aka en cheeseburger,altså mac D,så vi skal ikke bruge mad,og vi finder nogen æbleskiver et sted.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Julehygge på strøget iår?

Indlægaf HappyPaww » 23. dec 2015, 13:12

Der er kæmpe julemarkeder på alle pladser! På Gammeltorv/Nytorv er der bl.a. en fin gammeldags karussel til de midste og et stort pariserhjul :)
1
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5788

Re: Julehygge på strøget iår?

Indlægaf Tux » 23. dec 2015, 13:23

Jeg har en deal til to gange æbleskiver og varm kakao på julemarkedet ved magasin som jeg ikke går brugt, send din email I en PM hvis du vil have den :)
4
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Julehygge på strøget iår?

Indlægaf Frk. L » 23. dec 2015, 20:00

Eij okay! Jeg er virkelig træt! Fik læst overskriften som Julehygge på strøget (som i at stryge, at noget er blevet strøget) lår :lol:

Var nødt til lige at se hvad det nu handlede om :blush:
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Julehygge på strøget iår?

Indlægaf Flora » 23. dec 2015, 20:30

Fräulein L. skrev:Eij okay! Jeg er virkelig træt! Fik læst overskriften som Julehygge på strøget (som i at stryge, at noget er blevet strøget) lår :lol:

Var nødt til lige at se hvad det nu handlede om :blush:


De fleste af os stryger jo også vores lår og julehygger på dem, så det er da en hel normal tolkning du der har haft :D
1
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Julehygge på strøget iår?

Indlægaf Frk. L » 23. dec 2015, 20:34

Flora skrev:
Fräulein L. skrev:Eij okay! Jeg er virkelig træt! Fik læst overskriften som Julehygge på strøget (som i at stryge, at noget er blevet strøget) lår :lol:

Var nødt til lige at se hvad det nu handlede om :blush:


De fleste af os stryger jo også vores lår og julehygger på dem, så det er da en hel normal tolkning du der har haft :D


Ja da. Jeg gør det bare hele tiden :lol:
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Julehygge på strøget iår?

Indlægaf hotlips » 24. dec 2015, 00:31

Tak for at forsøge og for tilbuddet om æbleskiver,det var pænt af jer.

Vi havde en rigtig hyggelig tur men meget af julehalløjet var allerede væk,vi vat ved Nørreport ca 14.30 og der var Kultorvet ryddet,da vi tog hjemad omkring 17.30 så vi en butik hvor de var begyndt at skrabe juledekoratione af vinduet..det synes jeg godt nok var tidligt.

Det er årevis siden jeg har været derinde d23,før i tiden var det nærmest tradition,og det må være noget de er begyndt på i mellemtiden.

Men skidt,som sagt var det hyggeligt og folk var rigtig søde,ingen sure nisser overhovedet.buschaufførren havde nissehue på,i en tøjbutik hvor vi købte en ekstra gave til min mor fandt min dreng en hårklemme han gerne ville gi mig i gave så han fik den gratis og i Lisbeth Dahl hvor jeg spurgte om det var ok han lige satte sig på en trappestige mens jeg kiggede var en af ekspedienterne så sød at hun gav ham kanelgifler og hjalp ham med at lege med dimsen til at lave prismærker...meget juleagtigt.

Og jeg er totalt til fals for folk der er flinke ved ham og vi kom da også hjem med 11 poser selvom vi ikke behøvede købe mere,til gengæld var alting sat vildt meget ned.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Julehygge på strøget iår?

Indlægaf HappyPaww » 24. dec 2015, 06:49

Dejligt at i havde god tur :)

Men ja, så også selv at hele julemarkedet på Kgs nytorv var taget ned :forvirret: Kan da SLET ikke se formålet med at lukke det før folk faktisk får juleferie og det reelt er jul :stoned: Det ville da være oplagt, at det var åbent frem til nytår... Meget mærkeligt koncept...
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Julehygge på strøget iår?

Indlægaf hotlips » 24. dec 2015, 10:17

især i lyset af at de starter det alt for tidligt bliver det lige kommercielt nok at de så ikke engang venter til jul med at tage det ned.og jeg tror ikke nødvendigvis det er en god forretning,vi mødte flere der som os var taget ind og kigge fordi nu havde man tid efter at ha klaret det der skulle klares og især når de nu alligevel har stillet op med karusseller osv kunne de da selv arbejde på at gøre det lidt til en tradition,så længe siden er det nu ikke at det var almindeligt at restauranter havde lillejuleaftens tilbud fordi det lige passede med man ikke gider gå hjem og lave mad,det eneste sted der var mange i går var da også på mac d.
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Julehygge på strøget iår?

Indlægaf HappyHippo » 24. dec 2015, 10:36

Æv, vi ville tage derind i juledagene, men det kan vi da godt glemme igen. Heldigvis har min datter været afsted med sin mormor, så hun oplevede det da. Virkelig mærkeligt det er væk før julen starter...
0

Tilbage til "Generelt"