Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25602

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 23. dec 2015, 03:02

Urtekussen skrev:Jeg tror også bare det er den berømte dråbe af mange.

Det tæller blandt andet:
At fortælle mig, at jeg ikke skulle blive for tyk
Som første respons på en annonceret graviditet: "Det er jo et stort ansvar"
Konstant fortælle os hvordan vi skal passe vores børn
Give mig den rædsomme stempelkande :-D


Så ville jeg også opfatte det som et problem, men ellers ville jeg da i grunden bare blive glad, hvis nogen kom med et vidundermiddel til lokummet eller andet * umuligt at få af *. Det kommer dog an på, hvordan det bliver serveret
2
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25602

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 23. dec 2015, 03:05

Urtekussen skrev:Her har vi i øvrigt et billede af det super svinske toilet, som (indrømmet) måske ikke tåler besøg af en kritisk harpic-reklame, men ellers synes jeg ikke det er så slemt
IMAG3347_1.jpg


Jeg synes, det er grimt, men det er jo ikke snavset. Det er kalk og rust i et gammelt toilet, og som det ser ud der, findes der vist ingen mirakelmidler.
1
14 11 14
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Urtekussen » 23. dec 2015, 05:19

Smiling_Goat skrev:
Urtekussen skrev:Her har vi i øvrigt et billede af det super svinske toilet, som (indrømmet) måske ikke tåler besøg af en kritisk harpic-reklame, men ellers synes jeg ikke det er så slemt
IMAG3347_1.jpg


Nu fortæller du, at du bakser med det. De har sådan nogle WC-sticks i Fakta (de ligner lidt tavlesvampe,) har du prøvet sådan en? Jeg havde også et hyr med mit wc. Jeg skrubbede og skrubbede, men det forsvandt bare ikke. Så så jeg den der stick og tænkte: "Hvorfor ikke? Jeg har prøvet alt andet." Kalken kom af helt uden besvær. Det var virkelig nemt.

Beklager OT, jeg ville bare lige hjælpe :)

Ja, det var det eneste der hjalp.
Det var sort over det hele!

Men den kan ikke nå ind i krogene.
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Urtekussen » 23. dec 2015, 05:25

Svigerforældrene har i øvrigt et toilet, hvor kloakeringen er lavet forkert, så der må man kun det ene, ikke det andet.

Det kan være jeg liiiiiige skal fikse det, næste gang jeg er der.
1
2011
2015
2018
2020
2023
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf D.itsen » 23. dec 2015, 06:08

Flora skrev:
Urtekussen skrev:Her har vi i øvrigt et billede af det super svinske toilet, som (indrømmet) måske ikke tåler besøg af en kritisk harpic-reklame, men ellers synes jeg ikke det er så slemt
IMAG3347_1.jpg


Ej, det er da ikke slemt overhovedet. Slet ikke noget der berettiger man kommer anstigende med "krise-syre". Kan sgu godt forstå du synes det er upassende.

Så hvis toilettet havde været meget grimt, så havde det været ok de kom med syren? :gruble:
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Animi » 23. dec 2015, 06:34

Hehe, det er egentlig lidt sjovt at folk har det så forskelligt. Jeg har tit prøvet at hvis jeg har talt om et eller andet rengørings-noget jeg har bakset med uden held, at min mor så næste gang vi ses har fundet noget der måske kan hjælpe med at gøre det rent. Men egentligt også hvis jeg ikke har talt om det. Og også selvom jeg ikke har bedt om hjælp. Jeg finder det ikke upassende, for sådan et vores forhold bare. Og hvis jeg boede med en kæreste, er det ikke sikkert at jeg ville tænke over at det måske ikke er normalt for ham, og måske upassende i hans øjne. Måske Urtekussens kæreste bare har det på samme måde som mig - jeg ville også blive lidt overrasket/uforstående over det hvis min fiktive kæreste blev sur over det :P
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Upassendetråden - første udgave!Jeg

Indlægaf HappyPaww » 23. dec 2015, 07:26

Jeg får også en snert af fornærmelse, når min svigermor fx har passet barnet hjemme hos os, og hun så har gjort rent i køkkenet. Jeg VED godt at hun bare er sød og gerne vil hjælpe os, men bliver alligevel lidt "hrmpf" :genert:
3
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Maoam » 23. dec 2015, 09:42

Det er upassende at have sko, der virkelig stinker af sved, og ikke ville gøre noget ved dem, fordi man ikke selv kan lugte det. Jeg har tidligere sat min kærestes brors sko uden for. I går regnede det, så de har stået i gangen med døren lukket, så må vi lufte ud hele dagen, når han er gået.

Det er upassende at smaske.

Det er upassende selv at gå i skabene, når man er gæst, og tømme den pose chips, jeg havde tænkt mig at have til jeg var alene hjemme om aftenen.

Det er upassende ikke at slukke lyset efter sig, når man går i seng som den sidste.

Min kærestes bror irriterer mig.
3
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19039

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Flora » 23. dec 2015, 10:23

D.itsen skrev:
Flora skrev:
Urtekussen skrev:Her har vi i øvrigt et billede af det super svinske toilet, som (indrømmet) måske ikke tåler besøg af en kritisk harpic-reklame, men ellers synes jeg ikke det er så slemt
IMAG3347_1.jpg


Ej, det er da ikke slemt overhovedet. Slet ikke noget der berettiger man kommer anstigende med "krise-syre". Kan sgu godt forstå du synes det er upassende.

Så hvis toilettet havde været meget grimt, så havde det været ok de kom med syren? :gruble:


Nej, sådan var det nu ikke ment. Jeg kunne måske bare bedre forstå hvordan svigerforældrene kunne få tanken, hvis toilet så helt grotesk ud. Men for sådan et par pletter der, forstår jeg slet ikke de får den idé at de er nødt til at hjælpe. Men jo, det er da upassende uanset :).
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 23. dec 2015, 10:50

Maoam skrev:Det er upassende at have sko, der virkelig stinker af sved, og ikke ville gøre noget ved dem, fordi man ikke selv kan lugte det. Jeg har tidligere sat min kærestes brors sko uden for. I går regnede det, så de har stået i gangen med døren lukket, så må vi lufte ud hele dagen, når han er gået.

Det er upassende at smaske.

Det er upassende selv at gå i skabene, når man er gæst, og tømme den pose chips, jeg havde tænkt mig at have til jeg var alene hjemme om aftenen.

Det er upassende ikke at slukke lyset efter sig, når man går i seng som den sidste.

Min kærestes bror irriterer mig.


De to sidste synes jeg godt du kan påtale. Den første må din kæreste nok hellere tage med sin bror.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Garfield » 23. dec 2015, 18:41

Maoam skrev:Det er upassende at have sko, der virkelig stinker af sved, og ikke ville gøre noget ved dem, fordi man ikke selv kan lugte det. Jeg har tidligere sat min kærestes brors sko uden for. I går regnede det, så de har stået i gangen med døren lukket, så må vi lufte ud hele dagen, når han er gået.

Det er upassende at smaske.

Det er upassende selv at gå i skabene, når man er gæst, og tømme den pose chips, jeg havde tænkt mig at have til jeg var alene hjemme om aftenen.

Det er upassende ikke at slukke lyset efter sig, når man går i seng som den sidste.

Min kærestes bror irriterer mig.


Yikes, det er én person! Indtil sidste linie troede jeg, det var en liste af ting forskellige personer havde gjort, som du fandt upassende...

Til dét med skoene: https://www.matas.dk/matas-sko-deospray-150-ml_640675 og så liiige et godt langt pift i skoene hver gang. Man kunne derudover smide en dåse med i gaver til ham.. :fløjt:
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Maoam » 23. dec 2015, 21:21

Garfield skrev:
Maoam skrev:Det er upassende at have sko, der virkelig stinker af sved, og ikke ville gøre noget ved dem, fordi man ikke selv kan lugte det. Jeg har tidligere sat min kærestes brors sko uden for. I går regnede det, så de har stået i gangen med døren lukket, så må vi lufte ud hele dagen, når han er gået.

Det er upassende at smaske.

Det er upassende selv at gå i skabene, når man er gæst, og tømme den pose chips, jeg havde tænkt mig at have til jeg var alene hjemme om aftenen.

Det er upassende ikke at slukke lyset efter sig, når man går i seng som den sidste.

Min kærestes bror irriterer mig.


Yikes, det er én person! Indtil sidste linie troede jeg, det var en liste af ting forskellige personer havde gjort, som du fandt upassende...

Til dét med skoene: https://www.matas.dk/matas-sko-deospray-150-ml_640675 og så liiige et godt langt pift i skoene hver gang. Man kunne derudover smide en dåse med i gaver til ham.. :fløjt:


Han bor i udlandet, så han besøger os heldigvis ikke så tit. Jeg ved, hans mor har snakket med ham om dårlig lugt. Alt er selvfølgelig ikke negativt ved ham, men han har bare nogle virkelig irriterende vaner. Det undrer mig ikke, at han er single.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 25. dec 2015, 00:58

Garfield skrev:
Maoam skrev:Det er upassende at have sko, der virkelig stinker af sved, og ikke ville gøre noget ved dem, fordi man ikke selv kan lugte det. Jeg har tidligere sat min kærestes brors sko uden for. I går regnede det, så de har stået i gangen med døren lukket, så må vi lufte ud hele dagen, når han er gået.

Det er upassende at smaske.

Det er upassende selv at gå i skabene, når man er gæst, og tømme den pose chips, jeg havde tænkt mig at have til jeg var alene hjemme om aftenen.

Det er upassende ikke at slukke lyset efter sig, når man går i seng som den sidste.

Min kærestes bror irriterer mig.


Yikes, det er én person! Indtil sidste linie troede jeg, det var en liste af ting forskellige personer havde gjort, som du fandt upassende...

Til dét med skoene: https://www.matas.dk/matas-sko-deospray-150-ml_640675 og så liiige et godt langt pift i skoene hver gang. Man kunne derudover smide en dåse med i gaver til ham.. :fløjt:


Kan sagtens forstå, lugten generer. Er selv meget lugtfølsom og er decideret ved at knække mig, hvis nogen lugter af sved, dårlig ånde, har det samme tøj på flere gange uden at vaske og lign. Men at give sådan en spray i gave ville jeg klart se som upassende og nærmest på grænsen til mobning. Ville helt bestemt tage snakken med personen (eller lade bror og bror tage den indbyrdes). Men dérfra og så til lige at gøre den slags lidt følsomme emner til noget "høhø, vi griner af på gaveniveau" synes jeg godt nok, der er et stykke.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Garfield » 25. dec 2015, 01:08

ManicNinja skrev:
Garfield skrev:
Maoam skrev:Det er upassende at have sko, der virkelig stinker af sved, og ikke ville gøre noget ved dem, fordi man ikke selv kan lugte det. Jeg har tidligere sat min kærestes brors sko uden for. I går regnede det, så de har stået i gangen med døren lukket, så må vi lufte ud hele dagen, når han er gået.

Det er upassende at smaske.

Det er upassende selv at gå i skabene, når man er gæst, og tømme den pose chips, jeg havde tænkt mig at have til jeg var alene hjemme om aftenen.

Det er upassende ikke at slukke lyset efter sig, når man går i seng som den sidste.

Min kærestes bror irriterer mig.


Yikes, det er én person! Indtil sidste linie troede jeg, det var en liste af ting forskellige personer havde gjort, som du fandt upassende...

Til dét med skoene: https://www.matas.dk/matas-sko-deospray-150-ml_640675 og så liiige et godt langt pift i skoene hver gang. Man kunne derudover smide en dåse med i gaver til ham.. :fløjt:


Kan sagtens forstå, lugten generer. Er selv meget lugtfølsom og er decideret ved at knække mig, hvis nogen lugter af sved, dårlig ånde, har det samme tøj på flere gange uden at vaske og lign. Men at give sådan en spray i gave ville jeg klart se som upassende og nærmest på grænsen til mobning. Ville helt bestemt tage snakken med personen (eller lade bror og bror tage den indbyrdes). Men dérfra og så til lige at gøre den slags lidt følsomme emner til noget "høhø, vi griner af på gaveniveau" synes jeg godt nok, der er et stykke.


Hov, hov. :naughty:

Maoam skrev jo at mandens bror ikke ville gøre noget, fordi han ikke selv kunne lugte det. Det må jo betyde, at de har forsøgt at snakke med ham om det og at han har affærdiget dem. På trods af, at det er slemt nok til at de er nødt til at lufte ud en hel dag, hvis skoene har stået indenfor.
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 25. dec 2015, 01:10

Tja. Gaven dér ville stadig ikke være den løsning, jeg ville vælge.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"