Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. aug 2018, 14:25

SurSødSovs skrev:
Smiling_Goat skrev:
SurSødSovs skrev:Jeg sidder og tænker lidt over det det med, jeg aldrig rigtigt har været single. For lige nu og her, kan jeg virkelig mærke, hvad det handler om: Jeg gad virkelig godt putte mig ind til en nøgen mandekrop.

Min krop er seriøst forræderisk.


Jeg kan altså godt forstå din krop :genert:

Det er da mega rart at putte sig ind til en anden. Hvorfor er det du har besluttet dig for, at du ikke må det? Bare af nysgerrighed - du behøver selvfølgelig ikke svare :)


Fordi jeg er et fjols. Jeg tror, sex er kærlighed.

Lidt ligesom nogle VIL have en kæreste, uanset hvem... Så tror jeg, jeg har fundet et fantastik mach og er forelsket det sekund, jeg har haft sex. Og straks går jeg i gang med kompromissets kunst rundt omkring ham.

Og det er jo bare åndssvagt.

Jeg trænger ret meget til at være mig selv og tage valg baseret på et mig og ikke et os.

Jeg synes, det er vildt fedt, at du sætter de ord på. Som evighedssingle tror jeg nemlig, det er sundt at prøve at være et "mig" fremfor et "os".
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 12. aug 2018, 15:23

Jeg har lidt single-blues i dag :genert: Dog har det hjulpet lidt, at jeg, efter jeg havde afleveret pigerne hos deres far, gik en tur i regnvejret. Musik i ørerne og af sted det gik!

Jeg burde lave aftensmad og smøre madpakke til i morgen. Jeg burde faktisk også forberede mig; har en masse forskellige hold elever i den kommende uge, men jeg indrømmer, at SATC på Zulu er mere interessant :lol:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 12. aug 2018, 15:32

SurSødSovs skrev:Jeg skal også lave noget arbejde, så jeg er forberedt til mandag. Jeg gider bare ikke... Det er sådan noget kedeligt noget, nogle andre burde gøre. Men... Igen... Er i Nuuk... og her er lidt mangel på de der andre en gang i mellem. På godt og ondt :D

Og så har jeg lovet en, der bor i underetagen på mit hus at hjælpe hende med at flytte hendes ting i dag. Så begyndte hun med også at have brug for hjælp en anden dag, da hun ikke lige havde pakket det hele. Jeg var dygtig og sagde nej. Hun trækker nemlig lidt tænder ud med ting, man lige kan hjælpe med. Skulle aldrig, aldrig have rakt hende en lillefinger. Og kommer aldrig, aldrig igen til at lade nogen bruge et tomt værelse, fordi de har problemer. Just don't care.

Jeg øver mig i det hele taget i at sige fra. Baby steps... Altså... fordi jeg jo sådan set lod hende flytte ind, flytter hendes ting og sådan... Men flytter kun EN dag. Så må hun betale en taxa for det sidste.

Good for you! :kys: Jeg øver mig også i at sige fra. Det er okay at sige nej til andre, men jeg har altid været en pleaser; vil så gerne hjælpe andre, men det er desværre ikke altid det går den anden vej, når jeg har brug for det.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Singletråden

Indlægaf Rullegardinia » 12. aug 2018, 18:10

Jeg dater egentlig aldrig. Halvt princip, halvt manglende muligheder. Men nu har jeg så næsten lige været på første date i ca. 7 år. Og første date nogensinde, hvor jeg ikke har mødt manden over nettet, men ude i virkeligheden.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal stille op med det hele. Jeg kan ikke ladevære med at tænke på, at han nok fortryder lige om lidt
0
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. aug 2018, 18:12

Rullegardinia skrev:Jeg dater egentlig aldrig. Halvt princip, halvt manglende muligheder. Men nu har jeg så næsten lige været på første date i ca. 7 år. Og første date nogensinde, hvor jeg ikke har mødt manden over nettet, men ude i virkeligheden.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal stille op med det hele. Jeg kan ikke ladevære med at tænke på, at han nok fortryder lige om lidt

Det lyder spændende! Jeg kan godt lide historier om det virkelige liv :)

Hvorfor skulle han fortryde?
0
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Singletråden

Indlægaf Rullegardinia » 12. aug 2018, 18:15

Planten skrev:
Rullegardinia skrev:Jeg dater egentlig aldrig. Halvt princip, halvt manglende muligheder. Men nu har jeg så næsten lige været på første date i ca. 7 år. Og første date nogensinde, hvor jeg ikke har mødt manden over nettet, men ude i virkeligheden.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal stille op med det hele. Jeg kan ikke ladevære med at tænke på, at han nok fortryder lige om lidt

Det lyder spændende! Jeg kan godt lide historier om det virkelige liv :)

Hvorfor skulle han fortryde?


Fordi jeg slet ikke er så interessant, som han troede. Fordi jeg er for gammel. Eller jeg er for mærkelig. Et eller andet...

Jeg har også tidligere hørt historier om det der virkelige liv, men aldrig prøvet det selv :)
0
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. aug 2018, 18:16

Rullegardinia skrev:
Planten skrev:
Rullegardinia skrev:Jeg dater egentlig aldrig. Halvt princip, halvt manglende muligheder. Men nu har jeg så næsten lige været på første date i ca. 7 år. Og første date nogensinde, hvor jeg ikke har mødt manden over nettet, men ude i virkeligheden.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal stille op med det hele. Jeg kan ikke ladevære med at tænke på, at han nok fortryder lige om lidt

Det lyder spændende! Jeg kan godt lide historier om det virkelige liv :)

Hvorfor skulle han fortryde?


Fordi jeg slet ikke er så interessant, som han troede. Fordi jeg er for gammel. Eller jeg er for mærkelig. Et eller andet...

Jeg har også tidligere hørt historier om det der virkelige liv, men aldrig prøvet det selv :)

Har du ikke hørt fra ham siden daten? :)
0
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Singletråden

Indlægaf Rullegardinia » 12. aug 2018, 18:17

Planten skrev:
Rullegardinia skrev:
Planten skrev:
Rullegardinia skrev:Jeg dater egentlig aldrig. Halvt princip, halvt manglende muligheder. Men nu har jeg så næsten lige været på første date i ca. 7 år. Og første date nogensinde, hvor jeg ikke har mødt manden over nettet, men ude i virkeligheden.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal stille op med det hele. Jeg kan ikke ladevære med at tænke på, at han nok fortryder lige om lidt

Det lyder spændende! Jeg kan godt lide historier om det virkelige liv :)

Hvorfor skulle han fortryde?


Fordi jeg slet ikke er så interessant, som han troede. Fordi jeg er for gammel. Eller jeg er for mærkelig. Et eller andet...

Jeg har også tidligere hørt historier om det der virkelige liv, men aldrig prøvet det selv :)

Har du ikke hørt fra ham siden daten? :)


Jo, han skrev ret hurtigt, og vi skal ses igen. Det er bare mit mindreværdskompleks, der spiller ind. Han er megasød.
0
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. aug 2018, 18:21

Rullegardinia skrev:
Planten skrev:
Rullegardinia skrev:
Planten skrev:
Rullegardinia skrev:Jeg dater egentlig aldrig. Halvt princip, halvt manglende muligheder. Men nu har jeg så næsten lige været på første date i ca. 7 år. Og første date nogensinde, hvor jeg ikke har mødt manden over nettet, men ude i virkeligheden.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal stille op med det hele. Jeg kan ikke ladevære med at tænke på, at han nok fortryder lige om lidt

Det lyder spændende! Jeg kan godt lide historier om det virkelige liv :)

Hvorfor skulle han fortryde?


Fordi jeg slet ikke er så interessant, som han troede. Fordi jeg er for gammel. Eller jeg er for mærkelig. Et eller andet...

Jeg har også tidligere hørt historier om det der virkelige liv, men aldrig prøvet det selv :)

Har du ikke hørt fra ham siden daten? :)


Jo, han skrev ret hurtigt, og vi skal ses igen. Det er bare mit mindreværdskompleks, der spiller ind. Han er megasød.

Haha okay :) jamen det har jo været et tilbagevendende tema i tråden i denne uge. Altså usikkerheden :)
1
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6138

Re: Singletråden

Indlægaf Contrast » 12. aug 2018, 18:40

Jeg har været single siden marts, og jeg har slet ikke datet eller haft noget uforpligtende siden. Det er faktisk rigtig rart, for jeg har i stedet fokuseret på mit sociale liv, fordi jeg længe har savnet et fast fællesskab at komme i, lidt flere venner og sådan. Har i en stor del af mit liv kæmpet med en usikkerhed om at slå til socialt - selvom mine sociale evner ikke fejler noget, de er bare ikke blevet trænet nok tidligere, tror jeg. Det er mest min selvtillid omkring det. Så ja, det har vel lidt elementer af socialangst i sig, uden at være slemt nok til at være det. Så jeg har nok, i retrospektiv, forsømt meget socialt og ikke gået nok ud af min comfort zone for at få bugt med usikkerheden.
Men i min seneste singletid har jeg i den grad fået det gjort. Føler at jeg har rykket mig massivt, fordi jeg har taget ansvar for mig selv og min glæde. Jeg har fundet et rigtig givende fællesskab, hvor jeg bare føler mig hjemme. Jeg har ikke travlt med noget, for jeg ønsker ikke børn, og det gør bare at jeg virkelig kan passe og pleje mig selv - og det har været SÅ tiltrængt efter at have været i et længere forhold, der kørte mig ned psykisk.
11
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Singletråden

Indlægaf Rullegardinia » 12. aug 2018, 18:47

Planten skrev:
Rullegardinia skrev:
Planten skrev:
Rullegardinia skrev:
Planten skrev:
Rullegardinia skrev:Jeg dater egentlig aldrig. Halvt princip, halvt manglende muligheder. Men nu har jeg så næsten lige været på første date i ca. 7 år. Og første date nogensinde, hvor jeg ikke har mødt manden over nettet, men ude i virkeligheden.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal stille op med det hele. Jeg kan ikke ladevære med at tænke på, at han nok fortryder lige om lidt

Det lyder spændende! Jeg kan godt lide historier om det virkelige liv :)

Hvorfor skulle han fortryde?


Fordi jeg slet ikke er så interessant, som han troede. Fordi jeg er for gammel. Eller jeg er for mærkelig. Et eller andet...

Jeg har også tidligere hørt historier om det der virkelige liv, men aldrig prøvet det selv :)

Har du ikke hørt fra ham siden daten? :)


Jo, han skrev ret hurtigt, og vi skal ses igen. Det er bare mit mindreværdskompleks, der spiller ind. Han er megasød.

Haha okay :) jamen det har jo været et tilbagevendende tema i tråden i denne uge. Altså usikkerheden :)


Usikkerheden er nederen. Den er ovenikøbet også ret overflødig i mit tilfælde, eftersom mandens handlinger egentlig viser, han gerne vil. Jeg er bare bange for at fucke up.
2
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 12. aug 2018, 20:28

Min kammerat vat fuld i dag, og præsenterede mig for en af hans venner som en der stjal folks kærester. Eller jeg stjal i hvert fald hans.
Jeg spurgte ind til det - fordi så vidt jeg husker har jeg aldrig været sammen med hverken en vens kæreste eller ekskæreste.. Han kommer så med to eksempler, hvor jeg aldrig har været sammen med nogen af dem, og han har ikke været kærester med nogen af dem. Den ene af dem kan jeg ikke engang lide :stoned:
Men han var ikke sur eller bitter, og synes stadig jeg var søøød og dejlig.

Jeg håber virkelig det handler om en brandert der er stukket af, og ikke en virkelig ting der fylder :nerve:
0
...
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25611

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. aug 2018, 05:49

Billede
Senest rettet af Madam Pomfrey 13. aug 2018, 18:39, rettet i alt 3 gange.
8
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 13. aug 2018, 06:04

Jeg ville end ikke overveje at satse på en gift mand.
2
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 13. aug 2018, 06:18

Det her kommer til at lyde hårdt... men hvis du også var hans livs kærlighed, så var det vel ikke så svært for ham at forlade den anden?
10

Tilbage til "Forhold og sex"