Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 11. aug 2018, 10:59

De hunde der er på besøg har lopper. :puke:
Og vores hvalp er ikke blevet behandlet imod det endnu.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11227
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23200

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 11. aug 2018, 14:40

Tømmermænd selv om jeg intet drak i går.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 11. aug 2018, 15:17

At køre til Slagelse for at besøge en butik, der havde sat en seddel i døren om lørdags lukket. I har en hjemmeside. Brug den for helvede.
Måtte så køre til Næstved for at bestille en pejseindsats i stedet.
Men en sur mail slap de ikke for i Slagelse :cool:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 11. aug 2018, 16:24

Tømmermænd, der sådan først kommer snigende opad dagen. Jeg var ellers kun lettere beruset i går, og kun i hvidvin.
0
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Petrix » 12. aug 2018, 13:14

At vi overgår til en ny rute der sejler Jorden rundt den forkerte vej. Dvs. Uret skal stilles en time frem hver 3. nat, 11 uger i træk :whine: :nerve:
0
27102021
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 14. aug 2018, 08:05

Møde på jobcenteret. Min sagsbehandler hun har sgu ikke sat sig ordentligt ind i min sag. Jeg har atopisk eksem, og så foreslår hun arbejds praktik i en børnehave :rulle: . Og hun er rigtig nedladende :evil:
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16074
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 14. aug 2018, 09:36

Dårlig nattesøvn og en hest, der bare ikke vil blive hostefri....
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tata » 14. aug 2018, 15:54

Dont quote.
Det var godt nok i går, men påvirker mig stadig. Jeg var til en ny scanning i går, hvor de fandt en cyste i mit knæ, og de vil undersøge mig for "underliggende årsager" til jeg får blodpropper, årebetændelse og mine smerter, lægen spurgte til om jeg har underlivsproblemer (ja endometriose) og det har jeg fortalt flere gange før i forløbet, det har der aldrig været nogle, der har sat i sammenhæng til det her med benet. Men nu skal jeg have maven scannet og til gynækolog (der skal jeg selv bestille tid til?), og scannes også, for at tjekke for der ikke at noget med mine æggestokke eller en forsnævret vene i mit bækken. Det slog mig f. godt nok ud. Jeg kørte fra sygehuset men måtte stoppe, fordi jeg ikke kunne se noget for bare tårer, og sad bare og høl og skreg i bilen, og kunne ikke køre, fordi jeg rystede over hele kroppen. Rystede resten af aftenen og har næsten ikke sovet i nat. I dag har jeg ikke fået bestilt den tid til gynækolgen. Næh, jeg har brugt tiden på noget meget mere vigtigt, jeg gjort hovedrent :stoned: ja det giver slet ingen mening, men jeg "virker" ikke. Hvis jeg kunne tåle at drikke et par glas vin, så gjorde jeg det. Måske tager jeg chancen :gruble:

Nå ja, og så har min kæreste vist sig fra den uempatiske side, og har ikke haft så brede skuldre og har revset mig pga. jeg har reageret med så kraftig angst over, at de først kommer i tanke om at undersøge mig for de ting nu, efter 8-9 måneder hvor jeg har haft problemer med mit ben (altså det gør da en forskel, hvis det er noget nasty), og har sagt at det nok ikke var noget farligt, at det nok bare er for en sikkerheds skyld, så ingen grund til at 'reagere' endnu, Ikke lige det, jeg har brug for, når jeg er helt vildt bange, at han skal diktere mine følelser. Jeg er frustreret, bange og irrationelt vred ?. Og her skal jeg så udover ikke at tabe kontrollen, så også være den forstående, fordi det er pga. hans asperger, at han ikke kan finde ud af at trøste, i hvert fald ikke mm. han får besked på det. Dammit!
0
Timian :lun:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41294

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 14. aug 2018, 18:25

Tata skrev:Tag


Sikke dog en lortesituation :ae: Håber virkelig, at der ikke er noget alvorlig galt med dig, og at du snart får en afklaring. Og så synes jeg, at du skal sige til ham derhjemme, at han skal se at skrue en hel del op for empatien. Når ens elskede er ude i tovene, så har man bare at bakke op og være støttende. Det burde man ikke skulle bede om, det skulle gerne komme ad sig selv, og det er absolut ikke et urimeligt krav at stille :kram:

Håber det er ok, at jeg quotede dig alligevel, når jeg slettede indholdet i dit indlæg. Hvis du ønsker, at jeg sletter mit svar, så gør jeg det.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tata » 14. aug 2018, 18:42

LaMariposa skrev:
Tata skrev:Tag


Sikke dog en lortesituation :ae: Håber virkelig, at der ikke er noget alvorlig galt med dig, og at du snart får en afklaring. Og så synes jeg, at du skal sige til ham derhjemme, at han skal se at skrue en hel del op for empatien. Når ens elskede er ude i tovene, så har man bare at bakke op og være støttende. Det burde man ikke skulle bede om, det skulle gerne komme ad sig selv, og det er absolut ikke et urimeligt krav at stille :kram:

Håber det er ok, at jeg quotede dig alligevel, når jeg slettede indholdet i dit indlæg. Hvis du ønsker, at jeg sletter mit svar, så gør jeg det.


Tak skal du ha' :kys: Jeg har også skåret mine behov ud i pap for ham, da han kom hjem fra arbejde, men han kan ikke sætte sig ind i mine følelser. Er helt enig i at det burde komme naturligt, men det gør det bare ikke, og så må jeg så bare få den trøst, støtte og opbakning fra nogle andre, fordi han er mindblind og ikke kan mærke mine behov, og mine behov åbenbart virker urimelige for ham, når det er noget følelsesmæssigt og det ikke er logisk for ham. Jeg frygter da, hvis jeg skulle fejle noget alvorligt, og så at have ham på sidelinjen, når han mangler almindelig intuition omkring basale menneskelige behov :mellow:

Selvfølgelig er det ok.
0
Timian :lun:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41294

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 14. aug 2018, 18:46

Tata skrev:
LaMariposa skrev:
Tata skrev:Tag


Sikke dog en lortesituation :ae: Håber virkelig, at der ikke er noget alvorlig galt med dig, og at du snart får en afklaring. Og så synes jeg, at du skal sige til ham derhjemme, at han skal se at skrue en hel del op for empatien. Når ens elskede er ude i tovene, så har man bare at bakke op og være støttende. Det burde man ikke skulle bede om, det skulle gerne komme ad sig selv, og det er absolut ikke et urimeligt krav at stille :kram:

Håber det er ok, at jeg quotede dig alligevel, når jeg slettede indholdet i dit indlæg. Hvis du ønsker, at jeg sletter mit svar, så gør jeg det.


Tag



Nå, på den måde... Jeg anede ikke, hvad mindblind er, men måtte lige google det. Kan godt se, at det ikke er helt enkelt så.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 17. aug 2018, 11:13

At datteren var inde ved en dårlig læge idag. :(

Vagtlæge mente helt bestemt det var stress. Læge ved lokalpsyk påpeget hun har udviklet stress.

Men lægen, hun var inde ved, vil have hende omkring lokalpsyk, da de må udrede hende for om det er angst. :sarkasme:

Det har de jo udtalt sig om, så sent som i denne uge, at det ikke er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cuss: :cuss:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 18. aug 2018, 15:18

Tømmermænd. Tanqueray, you slag!
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 18. aug 2018, 16:46

En af vores høns manglede da vi kørte hjemmefra til fødselsdag, håber meget hun er kommet tilbage, når vi kommer hjem :(
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf MissHindenburg » 19. aug 2018, 09:53

At jeg har fundet ud af, med mig selv, at 2 veninder nok nærmere er blevet til bekendte, måske endda på samme trin som klassekammerater fra folkeskolen. Det gør mig trist at indse det faktum!

Vi går langt tilbage - men vi ses stort set aldrig længere, kontakten vha. Sms osv. Er yderst minimal. Når store ting sker i mit liv er det ikke længere dem jeg deler det med.

Det er sikkert Bedst at det bare glider helt ud i sandet nu... Så slipper jeg for frustrationer, dårlig samvittighed osv..
0

Tilbage til "Generelt"