Min ex kæreste truer mig med at hacke

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 14. aug 2018, 17:50

Har meldt ham og jeg var hos politiet igår i 2 timer og viste dem endda screenshots men de skrev kun en melding / De kan ikke gøre andet indtil han gør noget så de har beviser :(

Men politiet sagde også han bluffer og bare vil have opmærksomhed/ en reaktion
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sangius » 14. aug 2018, 17:51

Sladjah skrev:Har meldt ham og jeg var hos politiet igår i 2 timer og viste dem endda screenshots men de skrev kun en melding / De kan ikke gøre andet indtil han gør noget så de har beviser :(

Men politiet sagde også han bluffer og bare vil have opmærksomhed/ en reaktion


Præcis. Så bloker ham igen igen - på hvad end det er han har kontaktet dig med. Og prøv at slå det ud af hovedet, selvom det er svært.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 14. aug 2018, 17:56

Sangius skrev:
Sladjah skrev:Har meldt ham og jeg var hos politiet igår i 2 timer og viste dem endda screenshots men de skrev kun en melding / De kan ikke gøre andet indtil han gør noget så de har beviser :(

Men politiet sagde også han bluffer og bare vil have opmærksomhed/ en reaktion


Præcis. Så bloker ham igen igen - på hvad end det er han har kontaktet dig med. Og prøv at slå det ud af hovedet, selvom det er svært.


Tusind tak det vil jeg gøre:) det hjælper meget at skrive herinde så mange tak for svar!
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf hotlips » 14. aug 2018, 17:58

Når det reelt er det du lever af så bør der gælde andre regler, jeg synes du skal få fat i en advokat og helst en med speciale i it virksomhed.
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 14. aug 2018, 18:03

hotlips skrev:Når det reelt er det du lever af så bør der gælde andre regler, jeg synes du skal få fat i en advokat og helst en med speciale i it virksomhed.


Hvordan finder jeg sådan en? Og koster det mange penge tror du..?
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf hotlips » 14. aug 2018, 18:09

Sladjah skrev:
hotlips skrev:Når det reelt er det du lever af så bør der gælde andre regler, jeg synes du skal få fat i en advokat og helst en med speciale i it virksomhed.


Hvordan finder jeg sådan en? Og koster det mange penge tror du..?


Du bruger Google og checker hvad der står om dem i anmeldelser og eventuelle artikler. Det koster men du har jo kun brug for en samtale for at få noget vejledning som udgangspunkt, og det burde ikke være noget dig blev ruineret af men du kan jo godt spørge hvad de tager for sådan en samtale, men jeg ville synes det kunne være givet rigtig godt ud.
0
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Lisva » 14. aug 2018, 18:17

Er der ikke nogen it-kyndige, der kan kaste lys over, hvorvidt manden rent faktisk har mulighed for at hacke sig ind på alt, hvad hun foretager sig??
1
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Thomas31 » 14. aug 2018, 18:23

Det lyder mærkeligt, at politiet ikke vil gøre noget, når der på skrift både foreligger trusler og erkendelse af allerede at have hacket i et eller andet omfang. Jeg ville gå til politiet igen.
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 14. aug 2018, 18:25

Lisva skrev:Er der ikke nogen it-kyndige, der kan kaste lys over, hvorvidt manden rent faktisk har mulighed for at hacke sig ind på alt, hvad hun foretager sig??


Ja tak :( det vil hjælpe meget!

Giver hans SMS mening? Jeg kan lige vise jer hvad han skrev

Jeg har fået den her SMS fra ham:

Jeg har reroutet din IPconfig det betyder jeg har adgang til alt! Inkl din bærbar, sociale medier, selv billeder du tager med dit kamera kan jeg se. Jeg skal kun sætte en usb stik ind i en server, så kan jeg se alt indtil du sletter det.
0
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Lisva » 14. aug 2018, 18:36

Sladjah skrev:
Lisva skrev:Er der ikke nogen it-kyndige, der kan kaste lys over, hvorvidt manden rent faktisk har mulighed for at hacke sig ind på alt, hvad hun foretager sig??


Ja tak :( det vil hjælpe meget!

Giver hans SMS mening? Jeg kan lige vise jer hvad han skrev

Jeg har fået den her SMS fra ham:

Jeg har reroutet din IPconfig det betyder jeg har adgang til alt! Inkl din bærbar, sociale medier, selv billeder du tager med dit kamera kan jeg se. Jeg skal kun sætte en usb stik ind i en server, så kan jeg se alt indtil du sletter det.


Prøv at poste i computerforummet herinde. Der er sikkert nogen, der kan hjælpe. Det giver i hvert fald god mening at starte med at finde ud af, om der overhovedet er hold i hans trusler. Ellers er der jo slet ingen grund til at bekymre sig. :)
2
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Thomas31 » 14. aug 2018, 18:38

Sladjah skrev:
Lisva skrev:Er der ikke nogen it-kyndige, der kan kaste lys over, hvorvidt manden rent faktisk har mulighed for at hacke sig ind på alt, hvad hun foretager sig??


Ja tak :( det vil hjælpe meget!

Giver hans SMS mening? Jeg kan lige vise jer hvad han skrev

Jeg har fået den her SMS fra ham:

Jeg har reroutet din IPconfig det betyder jeg har adgang til alt! Inkl din bærbar, sociale medier, selv billeder du tager med dit kamera kan jeg se. Jeg skal kun sætte en usb stik ind i en server, så kan jeg se alt indtil du sletter det.

Politiet kan sgu da ikke ignorere en skriftlig tilståelse.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf lillebjoern » 14. aug 2018, 18:42

Aragorn skrev:tag


Er det ikke noget du ved noget om?
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Bergen
Indlæg: 7309
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11940

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Bergen » 14. aug 2018, 18:54

Jeg ville fjerne alt, sim jeg ikke ønskede at andre fik fat i og så lad ham sejle sin egen sø.
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 14. aug 2018, 19:06

Bergen skrev:Jeg ville fjerne alt, sim jeg ikke ønskede at andre fik fat i og så lad ham sejle sin egen sø.


jeg kan jo ikk bare fjerne min instagram når jeg samarbejder med nogle firmaer :( det er jo det jeg tjener penge på som hobby. :tie:
0
Bergen
Indlæg: 7309
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11940

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Bergen » 14. aug 2018, 19:36

Sladjah skrev:
Bergen skrev:Jeg ville fjerne alt, sim jeg ikke ønskede at andre fik fat i og så lad ham sejle sin egen sø.


jeg kan jo ikk bare fjerne min instagram når jeg samarbejder med nogle firmaer :( det er jo det jeg tjener penge på som hobby. :tie:


Men der vel næppe noget som er værd at hacke? Det er vel allerede offentligt?

Fjern materiale, du ikke vil dele med andre som fx private billeder etc.. Skift alle koder. Få dit udstyr set efter af en IT mand og så burde du ikke få problemer.
0

Tilbage til "Livets forhold"