Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Garfield » 25. dec 2015, 01:16

ManicNinja skrev:Tja. Gaven dér ville stadig ikke være den løsning, jeg ville vælge.


Jeg ville måske heller ikke give deoen i gave (alt efter, hvor vred jeg stadig var over at manden havde spist mine chips. MINE chips.), men jeg ville helt sikkert have sprayen derhjemme. Min eks havde også virkelig slem fodlugt indimellem, hvor jeg kunne få kvalme af lugten. Sprayen blev en "lifesaver".
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 25. dec 2015, 01:28

Jeg bliver så glad og taknemmelig over min kæreste, der sætter skoene udenfor, når han kommer hjem. Tager sutsko på, så han ikke tørrer lugten af i gulvet, går i bad og sætter sutskoene udenfor døren igen.
Jeg har ulvenæse og jeg elsker ham (endnu mere) for at tage så meget hensyn.
Jeg har den bedste kæreste i verden!
Jeg er upassende, grænsende til det kvalme, glad for ham :D
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Rapfisk » 25. dec 2015, 11:31

Udsalg søndag den 27. december.

Og mails udsendt juleaften for at reklamere for pågældende udsalg (inkl. "tyvstart" på nettet fra juledag). Lad da lige julefreden få en chance.

:gammel:
5
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1093
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2182

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf mariannaa » 25. dec 2015, 11:46

Det er upassende at pudse næse ved bordet, når man sidder sammen med andre og spiser. Og så tilmed lægge snot kluden på bordet bagefter. Jeg har efterhånden oplevet det mange gange (med mange forskellige mennesker) og jeg fatter det bare ikke.
9
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Maoam » 25. dec 2015, 12:20

mariannaa skrev:Det er upassende at pudse næse ved bordet, når man sidder sammen med andre og spiser. Og så tilmed lægge snot kluden på bordet bagefter. Jeg har efterhånden oplevet det mange gange (med mange forskellige mennesker) og jeg fatter det bare ikke.


jeg har især svært ved det, når folk lægger snotpapiret på bordet. Synes det er så ulækkert.
Senest rettet af Maoam 25. dec 2015, 17:07, rettet i alt 1 gang.
3
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Garfield » 25. dec 2015, 13:33

Rapfisk skrev:Udsalg søndag den 27. december.

Og mails udsendt juleaften for at reklamere for pågældende udsalg (inkl. "tyvstart" på nettet fra juledag). Lad da lige julefreden få en chance.

:gammel:


Jeg er måske kommet til at give dem en begrundelse til at gøre det. Der var lige et godt tilbud på et køleskab... :genert:
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Rapfisk » 25. dec 2015, 13:38

Garfield skrev:
Rapfisk skrev:Udsalg søndag den 27. december.

Og mails udsendt juleaften for at reklamere for pågældende udsalg (inkl. "tyvstart" på nettet fra juledag). Lad da lige julefreden få en chance.

:gammel:


Jeg er måske kommet til at give dem en begrundelse til at gøre det. Der var lige et godt tilbud på et køleskab... :genert:

Så længe du ikke også giver dem et argument for at holde kundeservice åben :tie:

Der er folk på arbejde i Magasin klokken 9-16 både i dag og i morgen :shock:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 25. dec 2015, 19:11

Er det upassende at min første tanke er at han er sur fordi han ikke selv får sex nok?

http://politiken.dk/debat/ECE2990157/den-galante-gentleman-er-udrydningstruet/

Personligt skulle jeg ikke nyde noget af at knalde med en fyr som insisterede på at kalde det 'seksuelt samkvem'
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Moxy-lady » 25. dec 2015, 19:16

Apropos gamle mænd med upassende opførsel, kom jeg til at tænke på min mosters eksmand (som kendte mig som lille) og hans kammerat (som var en ven af familien, men som jeg ikke kendte så godt, men mødte et par gange om året) der til et kobberbryllup i familien omtalte mig som en "dejlig skede". Jeg var 16. Og chokeret. Jeg kan godt fortælle jer at der blev ballade. Mine mostre og min mor gik helt basærk på ham, da jeg, meget chokeret, fortalte det.
4
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Maoam » 25. dec 2015, 19:49

Moxy-lady skrev:Apropos gamle mænd med upassende opførsel, kom jeg til at tænke på min mosters eksmand (som kendte mig som lille) og hans kammerat (som var en ven af familien, men som jeg ikke kendte så godt, men mødte et par gange om året) der til et kobberbryllup i familien omtalte mig som en "dejlig skede". Jeg var 16. Og chokeret. Jeg kan godt fortælle jer at der blev ballade. Mine mostre og min mor gik helt basærk på ham, da jeg, meget chokeret, fortalte det.


:tie: :ad!:
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 25. dec 2015, 22:24

Svogers svigerfar, som idag til julefrokosten fortalte, at han havde været i Bilka og fundet noget nedsat kød, men at der var nogen, der havde stjålet det fra hans vogn. Det er eddermanme upassende og grådigt.
Men... han slutter af med "Det er også de skide fremmedarbejdere"

Oh, well, kødstjæleren fik skarp konkurrence på upassende-området.
9
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 26. dec 2015, 07:02

Lemonella skrev:
kidkomb skrev:Svogers svigerfar, som idag til julefrokosten fortalte, at han havde været i Bilka og fundet noget nedsat kød, men at der var nogen, der havde stjålet det fra hans vogn. Det er eddermanme upassende og grådigt.
Men... han slutter af med "Det er også de skide fremmedarbejdere"

Oh, well, kødstjæleren fik skarp konkurrence på upassende-området.


Havde jeg hørt sådan en bemærkning, tror jeg nok der var kommet en sarkastisk/ironisk/spydig udtalelse fra mig. Sådan lidt a la "nå, jeg vidste ikke du købte halalslagtet kød".

Jeg er så upassende, at jeg har vurderet manden til at være, godt nok muligvis i øvre halvdel af spektret, sinke. Nogle mennesker gider jeg ikke engang have en samtale med.
Ikke fordi hans holdning eller fordomme, eller endda åbenlyst uintelligente måde at forholde sig til verden ikke pisser mig af i princippet, men ligesom jeg ikke bliver vred, når børn ikke forstår en given problemstilling, så bliver jeg det heller ikke gerne, når det er en retarderet der er tale om.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf OsCoccygis » 27. dec 2015, 17:40

SuperBrugsen er begyndt at sælge fastelavnsboller :nerve: lad os da lige komme ind i det nye år
7
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Garfield » 27. dec 2015, 17:43

OsCoccygis skrev:SuperBrugsen er begyndt at sælge fastelavnsboller :nerve: lad os da lige komme ind i det nye år


^WTF?? :forvirret2:
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21055

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 27. dec 2015, 18:07

OsCoccygis skrev:SuperBrugsen er begyndt at sælge fastelavnsboller :nerve: lad os da lige komme ind i det nye år

Og det er ikke bare "nytårsboller"? Ligesom de forsøgte sig med "Halloween boller" som altså bare var fastelavnsboller med orange glasur på :nej:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"