Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 24. dec 2015, 10:00

Nada julestemning her og vil helst have det overstået
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 24. dec 2015, 10:32

Ikke idag men igår da jeg var ude og gå min sædvanlige tur blev jeg væk. I godt 20 sekunder anede jeg ikke hvor jeg var og kunne ikke genkende mine omgivelser. Jeg nåede lige at få ondt i maven og kunne mærke panikken komme snigende da det hele kom tilbage til mig igen. Det var virkelig ubehageligt og jeg har idag skrevet til lægen og fortalt om det. Jeg har i forvejen problemer med hukommelsen så jeg tænkte at det var relevant at lægen fik besked.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. dec 2015, 12:05

Frkvira skrev:At jeg har drømt om Tony Bispeskov i nat :trist: ham der DSB dutten der altid er i tv og fortælle om juletrafikken

Det er bare ikke i orden


:deer:

tony.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 25. dec 2015, 19:45

Frkvira skrev:At jeg har drømt om Tony Bispeskov i nat :trist: ham der DSB dutten der altid er i tv og fortælle om juletrafikken

Det er bare ikke i orden


Hvorfor ikke? Han er da flink og rar. Jeg havde en overgang, hvor jeg drømte om Morten Messerschmidt. Synes ærligt talt, dét berettiger langt mere til medfølelse ... :D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. dec 2015, 20:02

ManicNinja skrev:
Hvorfor ikke? Han er da flink og rar. Jeg havde en overgang, hvor jeg drømte om Morten Messerschmidt. Synes ærligt talt, dét berettiger langt mere til medfølelse ... :D


..
morten.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 25. dec 2015, 20:55

Træningsømhed der er ved at sætte massivt ind. Jeg kommer sq da ikke til at kunne gå i morgen!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 26. dec 2015, 06:39

Massiv træthed og ingen mulighed for at gå i seng og sove lige foreløbig

Træningsømhed fra helvede! :whine: Jeg kan knap nok tage mine briller af uden at triceps brokker sig :8:

Julefrokost
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 26. dec 2015, 09:50

Har knækket en negl. Nu var de alle lige vokset så pænt ud mens jeg har haft shellac på. Nu skal de alle klippes ned inden jeg skal ha nyt på, på torsdag :whine:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 26. dec 2015, 10:01

Juleblues. Og min pc er stået af!
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 11:31

Jeg er faktisk rigtig trist over, at jeg tilsyneladende er ved at blive sådan influenzasyg. Jeg synes egentlig, det er meget barnligt og forkælet af mig at have det sådan, men jeg har bare sådan en virkelig "ked af det"-følelse i brystet, der bare sidder og knuger om hjertet. Måske har det lidt at gøre med, at jeg så formentlig ligger syg på min 35 års fødselsdag på tirsdag, men jeg synes stadig, det er vildt irrationelt, og jeg skal se at tage mig sammen, og alligevel vil det ikke gå væk. Æv for syge, triste Fillie fuld af selvynk. :trist:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf canoodle » 26. dec 2015, 14:44

Fillie skrev:Jeg er faktisk rigtig trist over, at jeg tilsyneladende er ved at blive sådan influenzasyg. Jeg synes egentlig, det er meget barnligt og forkælet af mig at have det sådan, men jeg har bare sådan en virkelig "ked af det"-følelse i brystet, der bare sidder og knuger om hjertet. Måske har det lidt at gøre med, at jeg så formentlig ligger syg på min 35 års fødselsdag på tirsdag, men jeg synes stadig, det er vildt irrationelt, og jeg skal se at tage mig sammen, og alligevel vil det ikke gå væk. Æv for syge, triste Fillie fuld af selvynk. :trist:


Drik masser af te lavet på frisk ingefær med honning i. Få sovet alt hvad du kan. Spis noget kyllingesuppe. Bestil udefra, hvis du kan finde noget thai eller vietnamesisk der leverer i dag.
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 14:53

canoodle skrev:
Fillie skrev:Jeg er faktisk rigtig trist over, at jeg tilsyneladende er ved at blive sådan influenzasyg. Jeg synes egentlig, det er meget barnligt og forkælet af mig at have det sådan, men jeg har bare sådan en virkelig "ked af det"-følelse i brystet, der bare sidder og knuger om hjertet. Måske har det lidt at gøre med, at jeg så formentlig ligger syg på min 35 års fødselsdag på tirsdag, men jeg synes stadig, det er vildt irrationelt, og jeg skal se at tage mig sammen, og alligevel vil det ikke gå væk. Æv for syge, triste Fillie fuld af selvynk. :trist:


Drik masser af te lavet på frisk ingefær med honning i. Få sovet alt hvad du kan. Spis noget kyllingesuppe. Bestil udefra, hvis du kan finde noget thai eller vietnamesisk der leverer i dag.


Tak for omtanken, søde Nudel! :kys:

Jeg har det faktisk bedre nu. Ikke fysisk - jeg tror desværre, jeg har feber, men med "Sound of Music" i fjernsynet og efter et par hyggelige timer på Debatten er den der trykkende, triste følelse lettet noget. Jeg er så glad og taknemmelig for det her dejlige sted; det er virkelig en "lifesaver", når humøret trænger til et skub opad. :lun:
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf canoodle » 26. dec 2015, 21:11

Sindssyg træthed. Men har droppet alle de fornuftige tanker om at skulle træne og hvad ved jeg. Har ligget på sofaen hele dagen. Ah!
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 27. dec 2015, 10:49

Jeg gik ned til byen i den hensigt at købe tusser (tush - Staveplade) men mødte en lukket by kl 10.30 :forvirret: Jeg gad da ellers godt lige have tegnet min eksamensopgave
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 27. dec 2015, 11:08

At jeg har en længere køretur t/r til Hamborg foran mig - i regn og strid blæst.
0

Tilbage til "Generelt"