heysamaysa skrev:ikke særligt meget fugl det sidste lange tid - men GUD hvor jeg trænger til at pippe lidt!!!! som en ØRN.... mindst!!!!![]()
![]()
Studsgaard skrev:heysamaysa skrev:ikke særligt meget fugl det sidste lange tid - men GUD hvor jeg trænger til at pippe lidt!!!! som en ØRN.... mindst!!!!![]()
![]()
Kom til 90’er festen næste weekend.
Der tror jeg vi er mange store pelikaner/strudser og ørne
Fru Sunshine skrev:Overhovedet ikke. Men det behøver man så åbenbart heller ikke at være, for at få hængt på sig, at man var pissefuld og kom med undskyldninger om sygdom.
Men så var det jo nok tømmermænd, der holdt mig i sengen med ørepine og feber hele ugen efter.
Ado skrev:+Fru Sunshine skrev:Overhovedet ikke. Men det behøver man så åbenbart heller ikke at være, for at få hængt på sig, at man var pissefuld og kom med undskyldninger om sygdom.
Men så var det jo nok tømmermænd, der holdt mig i sengen med ørepine og feber hele ugen efter.
Seriøst; hvorfor har man et behov for at digte sig frem til "spændende" historier om andre? Mangler vedkommende så egentlig blot noget i sit liv?
Fru Sunshine skrev:Ado skrev:+Fru Sunshine skrev:Overhovedet ikke. Men det behøver man så åbenbart heller ikke at være, for at få hængt på sig, at man var pissefuld og kom med undskyldninger om sygdom.
Seriøst; hvorfor har man et behov for at digte sig frem til "spændende" historier om andre? Mangler vedkommende så egentlig blot noget i sit liv?
Ved det ikke. Men jeg er virkelig vred og skuffet over det. Og især at jeg skulle høre det fra en helt tredje.