Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 21. dec 2015, 20:12

Kommodedyret skrev:
2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:
Ja det plejer at være hyggeligt at have jubii kørende i baggrunden til nytår :)
Jeg tror faktisk at jeg var med, enten sidste år eller forrige år, husker det knap :genert:

Jeg synes nok jeg kunne huske at have set dig i en nytårstråd på et tidspunkt :) Men det der med at holde årene adskildt kniber lidt *mumler noget om for mange mojitos, asti, Verdi og Irish Coffee* :fløjt:


Jeg drømmer om en irish....whiskey. :D Just like the ones I used to know. :lun:

Jeg har af en eller anden grund drømt om en sådan drink, her de sidste par dage. Er ca to millimeter fra at købe en karton billig fløde og realisere mit ønske. :genert:

Do it! :pompom:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Kommodedyret » 21. dec 2015, 20:14

2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:
2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:
Ja det plejer at være hyggeligt at have jubii kørende i baggrunden til nytår :)
Jeg tror faktisk at jeg var med, enten sidste år eller forrige år, husker det knap :genert:

Jeg synes nok jeg kunne huske at have set dig i en nytårstråd på et tidspunkt :) Men det der med at holde årene adskildt kniber lidt *mumler noget om for mange mojitos, asti, Verdi og Irish Coffee* :fløjt:


Jeg drømmer om en irish....whiskey. :D Just like the ones I used to know. :lun:

Jeg har af en eller anden grund drømt om en sådan drink, her de sidste par dage. Er ca to millimeter fra at købe en karton billig fløde og realisere mit ønske. :genert:

Do it! :pompom:


Gør det så snart jeg er blevet rask :D :banan:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 21. dec 2015, 20:17

Kommodedyret skrev:
Gør det så snart jeg er blevet rask :D :banan:

Det kunne være det var lige det der manglede til at du blev rask igen ;)

Der er i øvrigt nogle hatte der allerede fyrer noget af :rulle: Sebastian lettede lige 1 cm fra sengen :ae:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Kommodedyret » 21. dec 2015, 20:20

2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:
Gør det så snart jeg er blevet rask :D :banan:

Det kunne være det var lige det der manglede til at du blev rask igen ;)

Der er i øvrigt nogle hatte der allerede fyrer noget af :rulle: Sebastian lettede lige 1 cm fra sengen :ae:


Min kat er kold i rumpetten over bragene. Det skal nok gå fint nok med hende, selvom det er hendes første nytår her. :)
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 21. dec 2015, 20:23

Kommodedyret skrev:
2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:
Gør det så snart jeg er blevet rask :D :banan:

Det kunne være det var lige det der manglede til at du blev rask igen ;)

Der er i øvrigt nogle hatte der allerede fyrer noget af :rulle: Sebastian lettede lige 1 cm fra sengen :ae:


Min kat er kold i rumpetten over bragene. Det skal nok gå fint nok med hende, selvom det er hendes første nytår her. :)

Sebastian er blevet ganske god til at håndtere skyderierne når det for alvor går løs. Det er faktisk værre i dagene op til når det kommer så sporadisk som det gør. Men der var da en del år hvor han allerede ved 21 tiden søgte ind under sengen og ikke kom ud igen før ved 2 tiden :( Stakkels lille kræ
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Kommodedyret » 21. dec 2015, 20:30

2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:
2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:
Gør det så snart jeg er blevet rask :D :banan:

Det kunne være det var lige det der manglede til at du blev rask igen ;)

Der er i øvrigt nogle hatte der allerede fyrer noget af :rulle: Sebastian lettede lige 1 cm fra sengen :ae:


Min kat er kold i rumpetten over bragene. Det skal nok gå fint nok med hende, selvom det er hendes første nytår her. :)

Sebastian er blevet ganske god til at håndtere skyderierne når det for alvor går løs. Det er faktisk værre i dagene op til når det kommer så sporadisk som det gør. Men der var da en del år hvor han allerede ved 21 tiden søgte ind under sengen og ikke kom ud igen før ved 2 tiden :( Stakkels lille kræ

Bette skravl :ae:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 21. dec 2015, 20:34

^ Bette er måske lidt misvisende :blush2: Sidst han blev vejet var han på lidt over 6 kg og han er vist ikke ligefrem blevet mindre :genert:

Men han er er pjok :lol:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Pjeps » 21. dec 2015, 20:51

Underholdningen er også sikret her, jeg har tre spritnye tv-serier liggende. CSI las Vegas sæson 14', NCIS Los Angeles sæson 6 og greys sæson 11, nu skal jeg bare vælge.

Det er så ikke helt sikkert at jeg bliver alene hele aftenen, en god ven er på job og har sent fri, jeg har sagt at han er velkommen hvis han ikke gider hjem og sidde alene. Det er en gammel jubii debattør, så måske jeg lokker ham med herind, når jeg har banket ham i bezzerwizzer :D
3
:ninja:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 22. dec 2015, 12:56

Hvis nogen overvejer raclette og ikke ejer en, så kan jeg se de kommer i fakta til 99 kr mellem jul og nytår :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5664

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf DenBlødeJyde » 22. dec 2015, 13:07

Jeg overvejer at bestille mad fra Kvickly... Det meste er lavet... :)

Jeg er dog blevet inviteret med til en nytårsfest via en datingside, dog af den mere.... skumle... slags :slem:... det var ikke lige den form for nytårsknald jeg havde i tankerne, så tror jeg springer over....

Jeg har en lidt løs aftale med en veninde, om at jeg joiner hende og en anden pige jeg kender senere på aftenen, når jeg har spist.

Det tror jeg nok skal blive hyggeligt... :)
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 22. dec 2015, 14:08

Pjeps skrev:Underholdningen er også sikret her, jeg har tre spritnye tv-serier liggende. CSI las Vegas sæson 14', NCIS Los Angeles sæson 6 og greys sæson 11, nu skal jeg bare vælge.

Det er så ikke helt sikkert at jeg bliver alene hele aftenen, en god ven er på job og har sent fri, jeg har sagt at han er velkommen hvis han ikke gider hjem og sidde alene. Det er en gammel jubii debattør, så måske jeg lokker ham med herind, når jeg har banket ham i bezzerwizzer :D


Jeg hepper på NCIS LA! Den regner jeg med, jeg skal i gang med :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 22. dec 2015, 17:10

Allmost_Famous skrev:
2SHY skrev:Hvis nogen overvejer raclette og ikke ejer en, så kan jeg se de kommer i fakta til 99 kr mellem jul og nytår :)

Uh, sådan en har jeg faktisk overvejet fra tid til anden. Det fylder bare sådan i skabene. Men hvor er det altså også hyggeligt med sådan en fætter. Har du en?

Nej og jeg har også kun prøvet at bruge en netop til nytårsaften for mange år siden :) Men det var ganske hyggeligt og en fin måde for alle at få lige det de ville have :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 22. dec 2015, 18:00

Jeg overlevede Bilka :8: Jeg fik købt lidt mere slik og så nogle søde nytårsservietter. Jeg plejer at have en pose med nytårsgrej fra tidligere år, men i år kneb det med at finde al Halloween grejet (de sorte duge fandt vi aldrig) og sådan som tingene er flyttet rundt for at gøre plads til min morfars ting, så tvivler jeg altså på at nytårstingene er til at finde (selvom min mor mener at vide præcis hvor det er)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Guilded_Lily » 26. dec 2015, 09:46

Jeg begynder lige så stille at glæde mig til en aften i ro og fred... Selvom manden er begyndt at true med at blive hjemme i år. Jeg har så også to børn, der i den grad har taget sloganet "Vi må blive oppe så længe, vi vil - vi har ferie!" til sig...

En hel uge med gæster i varierende mængde er ved at dræne mig. Og det begynder allerede at krible i fingrene for at pille juletræet ned, så jeg kan få plads til at tørre tøj - vasketøjskurven er absolut på brækstadiet!

Vi har fået tilbudt en dyrekølle fra et hold venner, der har vundet den - og de er holdt op med at spise kød. Så det bliver hovedretten - i år skal vi huske waldorffsalaten i køleskabet!! :lol:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Guilded_Lily » 26. dec 2015, 09:49

Jeg håber i øvrigt, min pc kan nå at blive fikset - ellers ser det sort ud med hensyn til deltagelsen herinde. Den vil pludselig ikke starte op -som i slet ikke, overhovedet! :panik:
0

Tilbage til "Generelt"