Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 21. dec 2015, 21:06

Ih, hvor kunne jeg godt bruge en mand, der holdt om mig og ville holde mig i hånden :genert:

[juleblues off]





[blev der sagt!!]
Senest rettet af Rapfisk 21. dec 2015, 21:11, rettet i alt 1 gang.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 21. dec 2015, 21:08

Rapfisk skrev:Ih, hvor kunne jeg gost bruge en mand, der holdt om mig og ville holde mig i hånden :genert:

[juleblues off]





[blev der sagt!!]

Billede
Billede


:kys:
Senest rettet af Mulan 21. dec 2015, 21:11, rettet i alt 1 gang.
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 21. dec 2015, 21:11

Mulan skrev:
Rapfisk skrev:Ih, hvor kunne jeg gost bruge en mand, der holdt om mig og ville holde mig i hånden :genert:

[juleblues off]





[blev der sagt!!]

Billede

:kys:

Jeg elsker dig en stor smule lige nu :whine: :love2:
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 21. dec 2015, 21:11

Og putte lidt med ...

Billede
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 21. dec 2015, 21:11

Rapfisk skrev:
Mulan skrev:
Rapfisk skrev:Ih, hvor kunne jeg gost bruge en mand, der holdt om mig og ville holde mig i hånden :genert:

[juleblues off]





[blev der sagt!!]

Billede

:kys:

Jeg elsker dig en stor smule lige nu :whine: :love2:

Jeg har lige opdateret med den herremode, der burde stadfæstes ved lov i landet. Møs møs! :ae: :love:
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 21. dec 2015, 21:12

Daine skrev:Og putte lidt med ...

Billede

:kram:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 21. dec 2015, 21:15

Nu vil jeg gå i seng. Det billede af Eddie er mejslet ind i min hjerne, det bliver en skøn nat :love:
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2339

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 21. dec 2015, 22:41

Mmmh, Eddie!
3
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 26. dec 2015, 09:54

Nå, men øhm... Til orientering, så kan det ikke anbefales at læse i "Hvad har din partner sidst gjort som var sødt" - tråden, når man er kæreste skruk!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 26. dec 2015, 10:03

Skralde skrev:Nå, men øhm... Til orientering, så kan det ikke anbefales at læse i "Hvad har din partner sidst gjort som var sødt" - tråden, når man er kæreste skruk!


Det er også en tråd jeg holder mig laaangt fra nu. Har taget mig selv i at sidde og småsnøfte over, at det ikke var MIG der havde sådan en sød kæreste. Den type selvtortur kan jeg godt undvære, det er ski slemt nok som det er :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 26. dec 2015, 10:11

Daine skrev:
Skralde skrev:Nå, men øhm... Til orientering, så kan det ikke anbefales at læse i "Hvad har din partner sidst gjort som var sødt" - tråden, når man er kæreste skruk!


Det er også en tråd jeg holder mig laaangt fra nu. Har taget mig selv i at sidde og småsnøfte over, at det ikke var MIG der havde sådan en sød kæreste. Den type selvtortur kan jeg godt undvære, det er ski slemt nok som det er :D


Jeg ved virkelig heller ikke hvad jeg tænkte på! :genert:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 26. dec 2015, 10:11

Men ellers er jeg kommet mig over den juleblues det ramte hårdt den 24., jeg synes det er SÅ svært den dag at læse om alle dem, der skal fejre jul sammen. Det er "vi" ramte en storøm tå i år.
Nu skal jeg arbejde de næste 4 dage og nytårsaften skal tilbringes hjemme hos mig selv med god mad og hyggelige timer herinde i Nytårstråden. Så skal jeg lige igennem kl 24 krisen (det er så meget nemmere, når man er alene) og derefter er det hverdag igen :)

Næste 'krise' er heldigvis først til Valentinsdag og der regner jeg med, jeg er så godt i gang med at male mit hus indvendigt at jeg helt glemmer dagen. Jeg regner med at cutte internettet helt den weekend, så slipper jeg også for at høre hvor hyggeligt I har det til debatfesten :P
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 26. dec 2015, 10:14

Skralde skrev:
Daine skrev:
Skralde skrev:Nå, men øhm... Til orientering, så kan det ikke anbefales at læse i "Hvad har din partner sidst gjort som var sødt" - tråden, når man er kæreste skruk!


Det er også en tråd jeg holder mig laaangt fra nu. Har taget mig selv i at sidde og småsnøfte over, at det ikke var MIG der havde sådan en sød kæreste. Den type selvtortur kan jeg godt undvære, det er ski slemt nok som det er :D


Jeg ved virkelig heller ikke hvad jeg tænkte på! :genert:


Man tænker "Ej, det kan jeg da sagtens lige læse, det er da kun hyggeligt". Når så man pudser næse første gang, går det op for en, at det måske ikke liiiige var det smarteste. Men for sent, man er fanget og bliver ved med at læse til der ikke er flere indlæg. Og lover derefter sig selv, at dér kommer man ikke igen!
Jeg var bare heldig, at tråden ikke var ret lang da jeg læste den.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 26. dec 2015, 10:14

Nåmen ham der som jeg sov med for et par uger siden er gået totalt i dvale - han har ikke engang svaret på min glædelig jul-besked. Jeg tror, jeg er nødt til at opgive, det ender bare med at jeg bliver såret og det tror jeg ikke, jeg ville kunne klare. Han er stadig i mine tanker, men egentlig er det mest bekymring, fordi det er så tydeligt, at han kæmper for tiden.



Til gengæld skete der et lille julemirakel d. 24, da jeg kom hjem fra juleaften ved min mor :lun: Tinder-mand, der brændte mig af, skældte jeg jo ud og lukkede den egentlig fra min side. Det var så lige det, der skulle til, for han blev vildt tiltrukket af at jeg sagde fra og så begyndte han pludselig at skrive hver dag og det kørte bare, ping-pong og jokes og det klikkede bare. Vi havde så lidt problemer med at finde en dag at ses, men havde halvvejs aftalt at ses mellem jul og nytår. Han holdt så jul i en by 10 km fra mig, og det måtte altså være skæbnen, så han blev kørt herover og var her 23.30. Vi sad og snakkede til 2.30, hvor vi gik i seng og så sov vi først kl. 6 :-D Jeg skulle til julefrokost ved min far, så skulle op allerede kl. 8.30, det var ret hårdt at skulle køre 140 km!! Kørte ham hjem inden jeg kørte op til min far (60 km ekstra, ingen problem) og vi har aftalt at ses på mandag, hvor jeg har fri. Han er SÅ sød og dejlig og pæææææn (alt for pæn til mig!) og han siger søde ord og synes, jeg er pæn og dejlig og sød og han er bare ligefrem, ikke noget knudemand der!! Jeg tror, jeg falder.
7
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 26. dec 2015, 10:16

Daine skrev:
Skralde skrev:
Daine skrev:
Skralde skrev:Nå, men øhm... Til orientering, så kan det ikke anbefales at læse i "Hvad har din partner sidst gjort som var sødt" - tråden, når man er kæreste skruk!


Det er også en tråd jeg holder mig laaangt fra nu. Har taget mig selv i at sidde og småsnøfte over, at det ikke var MIG der havde sådan en sød kæreste. Den type selvtortur kan jeg godt undvære, det er ski slemt nok som det er :D


Jeg ved virkelig heller ikke hvad jeg tænkte på! :genert:


Man tænker "Ej, det kan jeg da sagtens lige læse, det er da kun hyggeligt". Når så man pudser næse første gang, går det op for en, at det måske ikke liiiige var det smarteste. Men for sent, man er fanget og bliver ved med at læse til der ikke er flere indlæg. Og lover derefter sig selv, at dér kommer man ikke igen!
Jeg var bare heldig, at tråden ikke var ret lang da jeg læste den.


Ej, men det er vitterligt bare selvpineri af værste skuffe! Man burde virkelig vide bedre efterhånden.
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"