Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 15. aug 2018, 13:02

Jeg har længe øvet mig på en ny vejrtrækningsmetode for at kompensere for mine sitrende muskler (som følge af noget medicin) og jeg har øvet og øvet og øvet i bilen. (80km hver vej på arbejde)
I dag, efter en god gin og tonic, tog jeg mod til mig og forsøgte at gøre det stående. -Det er meget nemmere i en bil hvor man kan støde hænderne mod rattet og spænde i baller og baglår så man kan styre luften bedre, og det lykkedes!!
Jeg kan synge igen!! :banan:
Det er kæmpe stort, jeg er så glad, yes!

-Bevares jeg kan sikkert ikke når jeg er nervøs, men det betyder at jeg kan arbejde med det, at det kan lykkes.
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9521
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7830

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 15. aug 2018, 15:23

Møde i banken.
Bedre end forventet.
Og jeg har skrevet under på en slutseddel på mon helt egen bil.
Og ikke en pygmæbil, men heller ikke en stor bil. Fin mellemstørrelse bil :lun:
5
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9544
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26665

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Santa » 15. aug 2018, 16:53

Jeg har fået nøglerne til mit sommerhus!
Nu er det helt officielt MIT, og mit alene!!
Glæder mig vildt til fredag aften, hvor jeg kører derop og går amok i indretning!
19
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf LadyFox » 15. aug 2018, 17:38

Jeg har fået af vide hvor min første praktik periode skal forgå. Og umildbart passer det ret godt på hvad jeg havde tænkt som bedst mulige udfald, af noget jeg slet ikke selv har indflydelse på :D
6
...
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ExCoastal » 15. aug 2018, 18:31

Det startede egentligt negativt i går, jeg stoppede ved en kiosk på vej hjem fra arbejde, og det jeg kom tilbage til bilen, kunne jeg tydeligt høre luften fise ud af det ene fordæk. Donut på og så ellers hjem. Her til morgen smuttede jeg lige forbi Pedros lille værksted tæt på arbejde, han lappede dækket (plus et mere som også trængte), det tog 10 minutter og kostede 200 kr.
3
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf lillebjoern » 15. aug 2018, 20:09

En dejlig aften med en veninde og et godt måltid mad + rosé.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Selma156
Indlæg: 2350
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6816

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Selma156 » 16. aug 2018, 09:42

Jeg har fået lov til at overtage min venindes lejlighed permanent og ubegrænset! YAY! Efter at have boet syv forskellige steder i København, har jeg nu endelig noget fast i et skønt område :)
9
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 16. aug 2018, 09:42

Mit job.
Jeg ELSKER at jeg selv styrer hvornår, og egentlig også hvor, jeg møder på arbejde. Vi har afdelinger i Roskilde, Køge, Slagelse og Næstved og styrer selv hvor vi kører hen, så længe der er opgaver der skal løses. Min chef interesserer sig egentlig ikke så meget for det, så længe opgaverne bliver løst.
Udover det så er han totalt afslappet omkring de forskellige opgaver. Faktisk tror jeg at jeg nok går mere op i at få tingene sat i gang hurtigt end han gør. Men det sidder nok stadig i mig fra mit tidligere job, at hvis man ikke rykkede på tingene, så kom man til at høre for det.
9
Missfancy
Indlæg: 5
Tilmeldt: 16. aug 2018, 09:43
Kort karma: 0

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Missfancy » 16. aug 2018, 09:59

:gogo: Lækker morgenmad som manden havde lavet
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3666
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12185

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf achillaxedprune » 17. aug 2018, 11:19

At jeg, mens sønnike sover middagslur, først selv har fået mig en lille morfar og bagefter taget et dejligt bad... Sønnike sover stadig, og jeg har lagt mig ind i sengen igen i badekåbe. Åh, ferie! :love:
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14786
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24881

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sigge » 17. aug 2018, 19:40

En rigtig hyggelig eftermiddag/aften i selskab med min veninde til “Opera i det fri”. Jeg har ikke hørt opera live før, og det var en meget positiv oplevelse, så jeg er bestemt ikke afskrækket fra at se en hel opera engang.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf didas » 19. aug 2018, 00:25

Jeg har kigget på pandaer i Berlin. Nuurrjj de er søde :dåne: Dem måtte de gerne sælge i shoppen på vej ud :-D

79A7818D-10CC-4B7F-B36B-1D3AC0B6CF27.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf hotlips » 19. aug 2018, 03:58

Pride i København, super super fedt, jeg havde bestilt et flash kostume til min dreng og en kjole med regnbuefarver til mig, det var faktisk en lidt mærkelig start for vi nåede lige ind i bussen og passerede en gruppe unge mennesker på vej ned efter et par pladser, jeg er ikke et sekund i tvivl om at de troede jeg var lesbisk og de klappede fuldstændig i og sad og lavede øjne til hinanden i samme sekund de lagde mærke til mig.
Virkelig provokerende, men så var motivationen lis'som på plads.

Vi nåede at se det sidste af paraden, men det er så udbredt blandt alle at tage et eller andet specielt på at man kan bruge lang tid på at se på mennesker, og fundere over hvorfor de har valgt som de har, mange har tydeligvis har gjort noget ud af det og nogle der har købt en hat og et flag derinde og så er der den store mellemgruppe, folk der har taget noget på hjemmefra men er outreret på en eller anden måde, hulaskørter, diverse udklædningsdragter og vi så rigtig mange med regnbuefarvede tasker, t-shirts, kjoler, bælter og tørklæder i mere eller mindre regnbuelignende farver, der var helt sikkert en del der havde rodet skabet igennem for noget der lignede, vi så en enkelt dame der simpelthen havde bar overkrop, man bemærkede det da men det var ikke noget der på nogen måde vakte opsigt.
Jeg synes det var skidegodt, der er helt sikkert konsensus om at vise at man ikke er der ved en tilfældighed.

Jeg så to mænd der havde baby håndklæder på, altså sådan nogle med hætte, ikke så de var lavet i deres størrelse så de var klædt ud som babyer, men rigtige i babystørrelse, det studsede jeg lidt over, jeg har stadig ikke regnet ud hvad det gik ud på.

Der var rigtig mange unge i år, som i teenagere, de fleste var lidt afdæmpede i hvad de havde på, en masse glimmer i hovedet eller lignende var det mest brugte blandt dem.
Og vi så en del gange helt unge der var der med hvad jeg formoder var bedsteforældre, så gik de der med nye regnbuehatte og så glade ud, det var jeg ret benovet over, vi så det ihvertfald 5 eller 6 gange.

Men vi brugte det meste af tiden på at danse og være til koncerten, det blev sagt flere gange der var 40.000 deltagere, og det er sikkert rigtigt, men jeg oplevede ikke een gang at blive skubbet eller puffet, jeg har ellers holdt mig fra koncerter i mange år, min ryg er smadret og jeg kan ikke holde ud at folk rører og skubber i en uendelighed, men det var overhovedet ikke noget der forekom.

Så vi brugte krudtet på at danse, Benjamin gav den gas, han hoppede og dansede og knoklede rundt med armene i vejret, :pompom:.. så der var mange der smilede og pegede på den gode måde, ingen tvivl om han havde en fest, men da han løb tør for krudt var han også grundigt flad. :kys: :ae:, men vi var også først hjemme omkring klokken ti, så det var vel fair nok.

Jeg synes det er en fantastisk dag, og det er en rigtig god anledning til at få vendt hvordan man reagerer når man møder noget uventet eller noget der er så uvant at det kan være svært at finde ud af hvad ben man skal stå på.

Men en rigtig særlig dag, jeg synes man kan mærke de der gode vibes meget tydeligt og vi har vedtaget at vi holder fast i det som tradition for fremtiden.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Mamaseraptor
Indlæg: 1279
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1434

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Mamaseraptor » 19. aug 2018, 13:12

Vejret i Prag, 30 grader og skal spise på en af mine favorit restauranter i aften.
2
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 19. aug 2018, 13:41

En dejlig biografdag, hvor jeg har kunnet slå hovedet fra og bare nyde filmene. Det trængte jeg til - at slå hovedet fra, det har kørt på overdrive de sidste dage.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"