Min ex kæreste truer mig med at hacke

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 15. aug 2018, 15:04

Tanten skrev:Selvom han måske ikke kan hacke, kan han stadig stalke dig online. Det kan du dæmme op for på forskellig vis http://www.danskstalkingcenter.dk/digitalstalking/


Det eneste jeg har oplevet som kan kategorieres som stalking / online er at han tjekker min instagram story og det gør hans bror og mor også.. Nu er han dog stoppet men hans mor tjekker og en gang imellem hans bror
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 17. aug 2018, 07:07

Det vil ikke overraske mig

Synes bare det er lavt at synke, og han VED godt jeg kan se når han tjekker så hvorfor gør han det? Har han ikke selvrespekt, tænker han ikke at det er pinligt han tjekker mine ting og man så kan se han gøre det :gruble:

Er han virkelig så dum at han synker så lavt...
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Persnikedy » 17. aug 2018, 07:13

Sladjah skrev:Det vil ikke overraske mig

Synes bare det er lavt at synke, og han VED godt jeg kan se når han tjekker så hvorfor gør han det? Har han ikke selvrespekt, tænker han ikke at det er pinligt han tjekker mine ting og man så kan se han gøre det :gruble:

Er han virkelig så dum at han synker så lavt...


Det lyder som om han allerede har jord i hoved, så måske han godt kan lide at synke nedaf i mulden :D

Good riddance og godt du slap af med ham
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 17. aug 2018, 07:35

vulpesVelox skrev:
Sladjah skrev:Det vil ikke overraske mig

Synes bare det er lavt at synke, og han VED godt jeg kan se når han tjekker så hvorfor gør han det? Har han ikke selvrespekt, tænker han ikke at det er pinligt han tjekker mine ting og man så kan se han gøre det :gruble:

Er han virkelig så dum at han synker så lavt...

"Heaven has no rage like love to hatred turned, Nor hell a Fury like a (wo)man scorned."

- Han er øm over at du har forladt ham. Det er derfor. Det er ret typisk for sociopaten af søge at blame shift'e, når selvindsigten kombineret med overraskelsen og den kognitive dissonans er for bitter at sluge i en mundfuld.

Kan jeg mon gætte rigtigt, når jeg påstår, at han aldrig har påtaget sig ansvar for sine (tydeligt selvskabte) problemer mens I har været kærester?


Wow du har så ret! Det var altid min skyld..

Engang blev jeg ked af han ikke holdte sin ord. Han lovet mig han ville rengøre min lejlighed (efter HAN) havde lavet mad. Så dovner han den bagefter af på sofaen..


Jeg kom hjem til et rodet køkken og da jeg så sagde at det er unfair, da jeg ikke har været hjemme og det er ham der har lavet mad så burde han også rengøre efter sig selv! Så svarer han at det er min skyld at jeg lod ham engang imellem bo her og jeg er kvinden i lejligheden og det burde egentlig være min pligt...

Så skændes vi men på en måde hvor han tager emnet og laver det om til noget andet

Så pludselig skændes vi over noget helt andet såsom han føler jeg ikke har været intim ofte nok eller tilfredstiller ham osv han føler ikke jeg gøre det godt..

Og så opgiver jeg at skændes og gjorde rent selv for jeg magtet det ikke. Der var mange ting der påvirket mig og det var måden han fik alt til at lyde som om det var min skyld.

Den første uge efter vi slog op mistet jeg mig selv og min selvværd + jeg kunne ikke engang stole på det jeg sagde eller tænkte for hvad hvis det var forkert? :trist:

Jeg er heldigvis et bedre sted nu. Er stadig ved at finde mig selv. Men hold da op det er godt nok et hårdt arbejde at gøre efter al den rod han har lavet i mig selv.
1
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 17. aug 2018, 07:50

Wow jeg er mundlam..

Det er præcis det jeg har været udsat for! Håber den nar bliver ramt af karma og at han aldrig i sit liv bliver glad og håber han
bliver druknet i sin egen lort som gæld og problemer. Det røvhul fortjener ikke andet! F*** hvor er jeg sur lige nu.
Senest rettet af Sladjah 17. aug 2018, 08:33, rettet i alt 1 gang.
1
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 18. aug 2018, 22:36

Der er noget der piner mig.. som jeg ikke kan få ud af hovedet. Og håber på i kan hjælpe mig med at svare på det eller har en anelse om hva han tænker. Det jeg er nysgerrig om er, måden han valgte at håndtere vores break up..

Da jeg fortalte ham jeg gerne vil slå op, så havde jeg ærlig talt forestillet mig han ville gøre ALT for at få mig tilbage (selvom jeg ikk vil have ham) men you know, den måde en mand altid prøver at kæmpe for en kvinde agtig reaktion..

Hans reaktion var helt modsat. Han blokeret mig og ghostet mig. Det eneste kontakt jeg havde var igennem hans bror, som var "brev due" for ham.. da han nægtet at komme på tlf eller mødes for at give mig min ekstra nøgler til lejligheden
Osv

Det undret mig bare.. at han blev væk, og lod sin bror endda gøre alt de ting han burde gøre

Fx hente hans ting fra lejlighed
Give mig nøglerne
Jeg havde nogle ting hos ham i hans lejlighed som hans bror hentet osv

Men hvorfor forsvinde på den måde??
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 18. aug 2018, 22:37

Og nu stalker han mig online (uden problem) med at vise sig selv på min story.... ret komisk
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 18. aug 2018, 22:40

Og jeg har læst en del om sociopat og narcissister det beskriver ham 110% godt!!
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24404

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Moxy-lady » 18. aug 2018, 22:54

Lad være med at bruge mere tid på at spekulere på hvorfor din eks gør dit eller dat. Så længe du bruger energi og tankevirksomhed på ham, så har han vundet.

Og som en lille sidebemærkning, så er det en lidt gammeldags og ærgerlig holdning (imo) at have til et breakup, at manden skal kæmpe for kvinden. Du havde jo besæuttet dig, så du bør jo vare være glad for at han gjorde det så nemt som muligt for dig, især når han har været så dygtig til at manipulere dig. Min eks var mig utro på en ret røvet måde, og jeg er den dag i dag virkelig taknemmelig over det, netop fordi det gav mig "the moral high ground" til at kunne smutte uden han kunne bebrejde mig eller på nogen måde forsvare en afstraffelse af mig som han ellers havde truet med (ikke fysisk, men psykisk afstraffelse).
Count your blessings for at være kommet fri uden alt for meget besvær, og gør ham til en fodnote i din historie. En godt-jeg-slap-af-med-den-taber note.
19
My world 12-10-18 :lun:
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 19. aug 2018, 06:32

Moxy-lady skrev:Lad være med at bruge mere tid på at spekulere på hvorfor din eks gør dit eller dat. Så længe du bruger energi og tankevirksomhed på ham, så har han vundet.

Og som en lille sidebemærkning, så er det en lidt gammeldags og ærgerlig holdning (imo) at have til et breakup, at manden skal kæmpe for kvinden. Du havde jo besæuttet dig, så du bør jo vare være glad for at han gjorde det så nemt som muligt for dig, især når han har været så dygtig til at manipulere dig. Min eks var mig utro på en ret røvet måde, og jeg er den dag i dag virkelig taknemmelig over det, netop fordi det gav mig "the moral high ground" til at kunne smutte uden han kunne bebrejde mig eller på nogen måde forsvare en afstraffelse af mig som han ellers havde truet med (ikke fysisk, men psykisk afstraffelse).
Count your blessings for at være kommet fri uden alt for meget besvær, og gør ham til en fodnote i din historie. En godt-jeg-slap-af-med-den-taber note.


Det er virkelig et godt råd du kom med og du har ret.. jeg vil prøve at arbejde på at se det på den måde som du beskriver det på

så tusind tak! :)
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf vibbsen » 19. aug 2018, 14:23

Sladjah skrev:Der er noget der piner mig.. som jeg ikke kan få ud af hovedet. Og håber på i kan hjælpe mig med at svare på det eller har en anelse om hva han tænker. Det jeg er nysgerrig om er, måden han valgte at håndtere vores break up..

Da jeg fortalte ham jeg gerne vil slå op, så havde jeg ærlig talt forestillet mig han ville gøre ALT for at få mig tilbage (selvom jeg ikk vil have ham) men you know, den måde en mand altid prøver at kæmpe for en kvinde agtig reaktion..

Hans reaktion var helt modsat. Han blokeret mig og ghostet mig. Det eneste kontakt jeg havde var igennem hans bror, som var "brev due" for ham.. da han nægtet at komme på tlf eller mødes for at give mig min ekstra nøgler til lejligheden
Osv

Det undret mig bare.. at han blev væk, og lod sin bror endda gøre alt de ting han burde gøre

Fx hente hans ting fra lejlighed
Give mig nøglerne
Jeg havde nogle ting hos ham i hans lejlighed som hans bror hentet osv

Men hvorfor forsvinde på den måde??


Fordi han måske ikke gider bruge mere tid på en kvinde som alligevel ikke vil have ham.

Din ex's hacker trussel er super-barnlig. Ingen tvivl om det. Og den er der ingen hverken undskyldning eller forklaring på. Manden er en douche-bag.

Men når det er sagt, så virker det altså som om du hænger lidt vel rigeligt meget fast i en ret romantiseret verden, når det gælder hvad man behøver "gøre".

Jeg kunne sagtens finde på at gøre det samme. Især hvis jeg vidste at der måske lå en potentiel konflikt og lurede. F.eks. en forventning om at jeg skulle reagerer på en bestemt måde. Det ville jeg simpelthen ikke bruge min tid og mit overskud på i kølvandet på et brud. Og her virker det lidt som om, at du havde en forventning om at han skulle kæmpe for dig, så du kunne sætte en streg under at det var slut mellem jer. Det ville jeg heller ikke have lyst til at bruge min tid på.

Du slap - faktisk rigtig nemt - af med en kæreste som tydeligvis ikke var særlig god for dig. Det burde være dit fokus. Jeg har prøvet at have en eks som "kæmpede for mig". Det var pissebelastende og møgirritrende. Så vær du glad for at du slap for det.
12
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Honningprut » 19. aug 2018, 18:16

Sladjah skrev:Der er noget der piner mig.. som jeg ikke kan få ud af hovedet. Og håber på i kan hjælpe mig med at svare på det eller har en anelse om hva han tænker. Det jeg er nysgerrig om er, måden han valgte at håndtere vores break up..

Da jeg fortalte ham jeg gerne vil slå op, så havde jeg ærlig talt forestillet mig han ville gøre ALT for at få mig tilbage (selvom jeg ikk vil have ham) men you know, den måde en mand altid prøver at kæmpe for en kvinde agtig reaktion..

Hans reaktion var helt modsat. Han blokeret mig og ghostet mig. Det eneste kontakt jeg havde var igennem hans bror, som var "brev due" for ham.. da han nægtet at komme på tlf eller mødes for at give mig min ekstra nøgler til lejligheden
Osv

Det undret mig bare.. at han blev væk, og lod sin bror endda gøre alt de ting han burde gøre

Fx hente hans ting fra lejlighed
Give mig nøglerne
Jeg havde nogle ting hos ham i hans lejlighed som hans bror hentet osv

Men hvorfor forsvinde på den måde??


HOLDT! STOP!

Den der romantiske forstilling du har om et brud, den skal du simpelthen pakke væk. Ingen, hverken en mand eller kvinde skal kæmpe for en andens gunst, hvis modparten ikke er interesseret.

Det der med at du ikke vil lukke dine delvise profiler ned, er sgu en dårlig undskyldning. Jeg har selv holdt en del foredrag om noget lignende det du beskriver her i tråden, også via en Facebook side. Da jeg på et tidspunkt følte mig truet, lukkede jeg det ned med det samme, også selvom jeg havde aftaler om netop at reklamerer for disse foredrag. Min egen sikkerhed er vigtigere end nogen aftaler, jeg kan lave med et evt. sted, hvor jeg også får løn for at fortælle om mine egne oplevelser med livet på kanten af tilværelsen. Udover dette så påtænker jeg at delviser firmaer godt kan forstå, at du ikke kan holde dine sider åbne, hvis din egen sikkerhed står på spil, ellers er man fandme en dårlig virksomhed.

Din ekskæreste er en idiot. Men det her brud lyder meget "drama-artig" og som om ingen tager ansvar, og får sat en reel stopper for hvad end der sker.

Naturligvis har din ekskæreste ikke lyst til at se egen dumhed i øjnene, og ville der komme noget godt ud af, at han dukkede op? Ville det reelt set ikke bare ende i flere dårlige følelser og endnu mere modstand fra jer begge?
8
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf OberstNasig » 25. aug 2018, 17:09

Nå, jeg læste lige tråden bagefter og kan se at alle de råd, jeg skrev, allerede er givet. Men ja, Dansk Stalkingcenter er bestemt værd at tage fat i for at få noget kvalificeret rådgivning.
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 9. sep 2018, 07:27

I al den tid siden sidst jeg skrev indlægget har han tjekket op på min story / instagram billeder, han liker ikke men gjorde det 1 gang ved en fejl og fjernet det.

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor han ikke bare kan glemme mig og lade mig være. Han prøver virkelig på at vise han stadig kan holde øje med mig..

Det værste er at han også går rundt og spreder dårlig falske rygter om mig. Har fået at vide fra diverse venner og bekendte at han har sagt nogle dårlige ting om mig og at det hele er min skyld :(

Det gør mig så frustreret og ked af det.. alt jeg gør er at ignorere og ignorere jeg gider ikke mere være en del af hans leg. Jeg håber han en dag møder en ny pige snart, ikke fordi jeg går op i det men så får han en ny "target" og kan forhåbentlig lade mig være i fred!
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf BlueBunny » 9. sep 2018, 08:44

Sladjah skrev:I al den tid siden sidst jeg skrev indlægget har han tjekket op på min story / instagram billeder, han liker ikke men gjorde det 1 gang ved en fejl og fjernet det.

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor han ikke bare kan glemme mig og lade mig være. Han prøver virkelig på at vise han stadig kan holde øje med mig..

Det værste er at han også går rundt og spreder dårlig falske rygter om mig. Har fået at vide fra diverse venner og bekendte at han har sagt nogle dårlige ting om mig og at det hele er min skyld :(

Det gør mig så frustreret og ked af det.. alt jeg gør er at ignorere og ignorere jeg gider ikke mere være en del af hans leg. Jeg håber han en dag møder en ny pige snart, ikke fordi jeg går op i det men så får han en ny "target" og kan forhåbentlig lade mig være i fred!


Sådan er mange brud.
At der tjekkes op på eks på sociale medier. Det er altså ikke stalking. Han er nysgerrig. Bloker ham eller ignorer det. Har du selv tjekker hans profiler?

Mht at tale dårligt om en eks. Det gør rigtig mange. Pyt med det. Du siger jo heller ikke positive ting om ham. Du kalder ham feks stalker.
8
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne

Tilbage til "Livets forhold"