Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 19. aug 2018, 14:41

Thestral skrev:
Planten skrev:
Thestral skrev:Ok, jeg har et match på Tinder. Han spørger om jeg hygger mig og jeg forklarer at ja, jeg ser Netflix, hvortil hans respons er at han godt gad chille med mig :nerve:

Hvorfor er det at nogle mænd ret hurtigt bliver sådan lidt cheasy? Han kender mig jo slet ikke. Ovenstående er vores eneste korrespondance :genert:

Jeg har også lige skovlet en ud, som skrev at jeg burde putte hos ham i stedet for at træne. Jeg tror, jeg snart må gå af tinder igen :D

Jeg har lige lavet en ny profiltekst og fangede en der ikke havde læst den. Han snakker kun i seksuelle undertoner men skriver i sin profiltekst at han er en gentleman. Jeg ved ikke hvordan det hænger sammen :forvirret:



Han er formentlig en gentleman i sengen. Hvis du spørger ham selv, altså ;).
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 19. aug 2018, 14:48

Fru Sunshine skrev:
LaScrooge skrev:
Fru Sunshine skrev:Åh gud altså.
Nogle gange er jeg vist bare gammel og umoderne, men jeg begriber simpelthen ikke det der gøren-sig-interessant-med-et-fancy-navn-koncept.


Jeg beskriver ikke mig selv som panseksuel polyamourøs for at du skal synes, jeg er interessant. Det er i mine øjne en både arrogant og nedladende tanke.

Jeg er ret ligeglad med, hvad du kalder dig.
Jeg forstår ikke, det ikke er nok, at kalde dig ved dit navn.

Egentlig synes jeg, det arrogant og nedladende at alting skal proppes i ligegyldige kasser, men bevares. Hvis du selv trives i den der kasse, så må du da gerne sidde der for min skyld.


Nu synes jeg ikke at ens seksualitet er ligegyldig - og jeg synes det er fantastisk, at jeg har ligesindede, fordi det betyder, at jeg ikke stikker så meget ud, som jeg troede jeg gjorde før jeg opdagede konceptet; solo poly.
Jeg vil blæse på, om nogen synes det er en kasse, en label, et koncept eller ej.

Men at skrive, at man da synes det er fint, hvis nogen trives i en kasse, det er altså virkelig tangerende til nedladenhed.
13
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 19. aug 2018, 15:15

Annione skrev:
Fru Sunshine skrev:
LaScrooge skrev:
Fru Sunshine skrev:Åh gud altså.
Nogle gange er jeg vist bare gammel og umoderne, men jeg begriber simpelthen ikke det der gøren-sig-interessant-med-et-fancy-navn-koncept.


Jeg beskriver ikke mig selv som panseksuel polyamourøs for at du skal synes, jeg er interessant. Det er i mine øjne en både arrogant og nedladende tanke.

Jeg er ret ligeglad med, hvad du kalder dig.
Jeg forstår ikke, det ikke er nok, at kalde dig ved dit navn.

Egentlig synes jeg, det arrogant og nedladende at alting skal proppes i ligegyldige kasser, men bevares. Hvis du selv trives i den der kasse, så må du da gerne sidde der for min skyld.


Nu synes jeg ikke at ens seksualitet er ligegyldig - og jeg synes det er fantastisk, at jeg har ligesindede, fordi det betyder, at jeg ikke stikker så meget ud, som jeg troede jeg gjorde før jeg opdagede konceptet; solo poly.
Jeg vil blæse på, om nogen synes det er en kasse, en label, et koncept eller ej.

Men at skrive, at man da synes det er fint, hvis nogen trives i en kasse, det er altså virkelig tangerende til nedladenhed.

Det er vel et spørgsmål om tolkning. Jeg siger bare, at jeg er ligeglad med folks seksualitet. Mennesker er bare mennesker med det, de indeholder, og så er det ligegyldigt, om det hedder noget.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 19. aug 2018, 15:31

Thestral skrev:Ok, jeg har et match på Tinder. Han spørger om jeg hygger mig og jeg forklarer at ja, jeg ser Netflix, hvortil hans respons er at han godt gad chille med mig :nerve:

Hvorfor er det at nogle mænd ret hurtigt bliver sådan lidt cheasy? Han kender mig jo slet ikke. Ovenstående er vores eneste korrespondance :genert:


Ja, det der oplever jeg også igen og igen, og jeg står af på det. Det der med, når de "i sjov" inviterer sig selv over eller får lusket noget pervy ind i samtalen. Stop det nu.
2
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 19. aug 2018, 15:49

Viskelæder skrev:
Thestral skrev:Ok, jeg har et match på Tinder. Han spørger om jeg hygger mig og jeg forklarer at ja, jeg ser Netflix, hvortil hans respons er at han godt gad chille med mig :nerve:

Hvorfor er det at nogle mænd ret hurtigt bliver sådan lidt cheasy? Han kender mig jo slet ikke. Ovenstående er vores eneste korrespondance :genert:


Ja, det der oplever jeg også igen og igen, og jeg står af på det. Det der med, når de "i sjov" inviterer sig selv over eller får lusket noget pervy ind i samtalen. Stop det nu.

Det er så gustent altså :tie:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 19. aug 2018, 15:52

Jeg har sådan undladt at svare på hans indirekte måde at spørge om sex på og nu er han så helt holdt op med at spørge ind til noget overhovedet :lol:

Nå det er nok ikke det helt store tab. Jeg nåede at tænke catfish fordi han talte om at betale en masse for mig for han tjente gode penge i sit gode job så vi skulle på shoppetur og så alt hans sexsnak og om at han elskede en erfaren kvinde osv. Han er lidt yngre end mig. :rulle:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 19. aug 2018, 15:55

Thestral skrev:Jeg har sådan undladt at svare på hans indirekte måde at spørge om sex på og nu er han så helt holdt op med at spørge ind til noget overhovedet :lol:

Nå det er nok ikke det helt store tab. Jeg nåede at tænke catfish fordi han talte om at betale en masse for mig for han tjente gode penge i sit gode job så vi skulle på shoppetur og så alt hans sexsnak og om at han elskede en erfaren kvinde osv. Han er lidt yngre end mig. :rulle:


Jeg kan slet ikke forstå, du ikke er helt vild i varmen. Han lyder da som et catch :cool:
2
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 19. aug 2018, 16:35

Fru Sunshine skrev:
Annione skrev:
Fru Sunshine skrev:
LaScrooge skrev:
Fru Sunshine skrev:Åh gud altså.
Nogle gange er jeg vist bare gammel og umoderne, men jeg begriber simpelthen ikke det der gøren-sig-interessant-med-et-fancy-navn-koncept.


Jeg beskriver ikke mig selv som panseksuel polyamourøs for at du skal synes, jeg er interessant. Det er i mine øjne en både arrogant og nedladende tanke.

Jeg er ret ligeglad med, hvad du kalder dig.
Jeg forstår ikke, det ikke er nok, at kalde dig ved dit navn.

Egentlig synes jeg, det arrogant og nedladende at alting skal proppes i ligegyldige kasser, men bevares. Hvis du selv trives i den der kasse, så må du da gerne sidde der for min skyld.


Nu synes jeg ikke at ens seksualitet er ligegyldig - og jeg synes det er fantastisk, at jeg har ligesindede, fordi det betyder, at jeg ikke stikker så meget ud, som jeg troede jeg gjorde før jeg opdagede konceptet; solo poly.
Jeg vil blæse på, om nogen synes det er en kasse, en label, et koncept eller ej.

Men at skrive, at man da synes det er fint, hvis nogen trives i en kasse, det er altså virkelig tangerende til nedladenhed.

Det er vel et spørgsmål om tolkning. Jeg siger bare, at jeg er ligeglad med folks seksualitet. Mennesker er bare mennesker med det, de indeholder, og så er det ligegyldigt, om det hedder noget.


Næh. Det, du siger er, at jeg definerer mig selv med et nyt fancy navn for at gøre mig selv interessant og at jeg gerne vil leve i en kasse. Dine betragtninger er fornærmende og umodne, og uintelligente taget i betragtning, at også du definerer dig selv som en række ting. Kvinde, menneske, nogens hustru, mor, datter et cetera. Of du evner ikke at se, at det er nøjagtig det samme, ligesom du åbenbart ikke forstår formålet med at definere og kategorisere ting, selvom det i høj grad er dét vi bedriver med vores sprog og kommunikation i det hele taget.
10
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 19. aug 2018, 16:55

LaScrooge skrev:
Fru Sunshine skrev:
Annione skrev:
Fru Sunshine skrev:
LaScrooge skrev:
Fru Sunshine skrev:Åh gud altså.
Nogle gange er jeg vist bare gammel og umoderne, men jeg begriber simpelthen ikke det der gøren-sig-interessant-med-et-fancy-navn-koncept.


Jeg beskriver ikke mig selv som panseksuel polyamourøs for at du skal synes, jeg er interessant. Det er i mine øjne en både arrogant og nedladende tanke.

Jeg er ret ligeglad med, hvad du kalder dig.
Jeg forstår ikke, det ikke er nok, at kalde dig ved dit navn.

Egentlig synes jeg, det arrogant og nedladende at alting skal proppes i ligegyldige kasser, men bevares. Hvis du selv trives i den der kasse, så må du da gerne sidde der for min skyld.


Nu synes jeg ikke at ens seksualitet er ligegyldig - og jeg synes det er fantastisk, at jeg har ligesindede, fordi det betyder, at jeg ikke stikker så meget ud, som jeg troede jeg gjorde før jeg opdagede konceptet; solo poly.
Jeg vil blæse på, om nogen synes det er en kasse, en label, et koncept eller ej.

Men at skrive, at man da synes det er fint, hvis nogen trives i en kasse, det er altså virkelig tangerende til nedladenhed.

Det er vel et spørgsmål om tolkning. Jeg siger bare, at jeg er ligeglad med folks seksualitet. Mennesker er bare mennesker med det, de indeholder, og så er det ligegyldigt, om det hedder noget.


Næh. Det, du siger er, at jeg definerer mig selv med et nyt fancy navn for at gøre mig selv interessant og at jeg gerne vil leve i en kasse. Dine betragtninger er fornærmende og umodne, og uintelligente taget i betragtning, at også du definerer dig selv som en række ting. Kvinde, menneske, nogens hustru, mor, datter et cetera. Of du evner ikke at se, at det er nøjagtig det samme, ligesom du åbenbart ikke forstår formålet med at definere og kategorisere ting, selvom det i høj grad er dét vi bedriver med vores sprog og kommunikation i det hele taget.

Nå. Ja, der kan man bare se.
Sørme godt du lige kan fortælle mig, hvad jeg mener. Det er jeg nok for uintelligent og umoden til selv at vide.

(det her var nedladenhed. Og det var med vilje. :kys:)

P.S. Jeg synes heller ikke at alle kasser, du giver frem til at definere mig med, er vigtige ud over, at jeg er et menneske.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 19. aug 2018, 17:33

Fru Sunshine skrev:
LaScrooge skrev:
Fru Sunshine skrev:
Annione skrev:
Fru Sunshine skrev:
LaScrooge skrev:
Fru Sunshine skrev:Åh gud altså.
Nogle gange er jeg vist bare gammel og umoderne, men jeg begriber simpelthen ikke det der gøren-sig-interessant-med-et-fancy-navn-koncept.


Jeg beskriver ikke mig selv som panseksuel polyamourøs for at du skal synes, jeg er interessant. Det er i mine øjne en både arrogant og nedladende tanke.

Jeg er ret ligeglad med, hvad du kalder dig.
Jeg forstår ikke, det ikke er nok, at kalde dig ved dit navn.

Egentlig synes jeg, det arrogant og nedladende at alting skal proppes i ligegyldige kasser, men bevares. Hvis du selv trives i den der kasse, så må du da gerne sidde der for min skyld.


Nu synes jeg ikke at ens seksualitet er ligegyldig - og jeg synes det er fantastisk, at jeg har ligesindede, fordi det betyder, at jeg ikke stikker så meget ud, som jeg troede jeg gjorde før jeg opdagede konceptet; solo poly.
Jeg vil blæse på, om nogen synes det er en kasse, en label, et koncept eller ej.

Men at skrive, at man da synes det er fint, hvis nogen trives i en kasse, det er altså virkelig tangerende til nedladenhed.

Det er vel et spørgsmål om tolkning. Jeg siger bare, at jeg er ligeglad med folks seksualitet. Mennesker er bare mennesker med det, de indeholder, og så er det ligegyldigt, om det hedder noget.


Næh. Det, du siger er, at jeg definerer mig selv med et nyt fancy navn for at gøre mig selv interessant og at jeg gerne vil leve i en kasse. Dine betragtninger er fornærmende og umodne, og uintelligente taget i betragtning, at også du definerer dig selv som en række ting. Kvinde, menneske, nogens hustru, mor, datter et cetera. Of du evner ikke at se, at det er nøjagtig det samme, ligesom du åbenbart ikke forstår formålet med at definere og kategorisere ting, selvom det i høj grad er dét vi bedriver med vores sprog og kommunikation i det hele taget.

Nå. Ja, der kan man bare se.
Sørme godt du lige kan fortælle mig, hvad jeg mener. Det er jeg nok for uintelligent og umoden til selv at vide.

(det her var nedladenhed. Og det var med vilje. :kys:)

P.S. Jeg synes heller ikke at alle kasser, du giver frem til at definere mig med, er vigtige ud over, at jeg er et menneske.


Hun fortæller dig, hvad du får kommunikeret ud. Hvis det ikke er det, du mener, kan du overveje at uddybe eller bare sige, at sådan skulle det ikke forstås.

Jeg læste det du skrev på samme måde. Fair nok at det ikke er din holdning, men i stedet for at blive sur, kunne du vælge at gøre noget mere flink.
Det er jo tydeligvis en misforståelse, hvis det ikke har været din hensigt at støde nogen, men i stedet bliver du bare ved.
Det forstår jeg ikke helt, men fair nok.
9
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 19. aug 2018, 17:39

Her til eftermiddag mødtes jeg med mand fra Tinder. Han virkede sød og jeg oplevede det som værende god kemi mellem os. Snakken gik i hvert fald nemt og vi aftalte at skrives ved. Jeg ville bestemt gerne se ham igen.

(Nåh ja. Han kyssede også godt)
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 19. aug 2018, 17:42

Thestral skrev:Nå det er nok ikke det helt store tab. Jeg nåede at tænke catfish fordi han talte om at betale en masse for mig for han tjente gode penge i sit gode job så vi skulle på shoppetur og så alt hans sexsnak og om at han elskede en erfaren kvinde osv. Han er lidt yngre end mig. :rulle:

Sådan en mand skrev jeg kortvarigt med på dating.dk - han savnede en at forkæle; han tjente en masse penge, men var single, og mente helt bestemt også, at vi skulle mødes og shoppe. Og jeg måtte naturligvis beholde alt det, der blev købt.
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Petrix
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 19. aug 2018, 18:38

Thestral skrev:Ok, jeg har et match på Tinder. Han spørger om jeg hygger mig og jeg forklarer at ja, jeg ser Netflix, hvortil hans respons er at han godt gad chille med mig :nerve:

Hvorfor er det at nogle mænd ret hurtigt bliver sådan lidt cheasy? Han kender mig jo slet ikke. Ovenstående er vores eneste korrespondance :genert:


Altså de fleste ved (selv Jeg) at siger man Netflix så er næste ord chille og de to ting sammen = knalde
1
27102021
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 19. aug 2018, 21:14

Jeg er lidt i chok. Jeg er ikke på fancy apps, men min msn-indbakke er pludselig fyldt med “tilfældige” beskeder fra mænd, der”bare lige” kom til at tænke på mig, vil sige hej, minde mig om noget, de sagde for år (I kid you not) siden etc.

De er aller supersøde fyre, som jeg grundlæggende godt kan lide, men selvom de alle lader som om, de ikke ved, jeg er blevet single, skal jeg da lige love for, at jagtsæsonen er gået ind. At jeg delvist er nedlagt bytte, ved de selvsagt ikke, men midt i mit byggekaos er det da rart at vide, at der er muligheder derude, hvis mit nuværende eventyr går galt.

Grundlæggende ville jeg dog synes, at en no-BS-approach var mere passende. Herregud, jeg VED jo godt, hvad det handler om, så please - fornærm ikke min opfattelsesevne ved, vildt chokerende, først at berøre flytning og skilsmisse i anden eller tredje besked. Navnlig når det sker flere gange på samme dag begynder jeg at se samtalens forløb, før de selv gør. Lidt ærlighed ville være befriende.
7
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 19. aug 2018, 21:24

Ingen slår dog dude, der inviterede sig selv på kaffe efter flere år uden at ses eller kommunikere. Jeg fik en fornemmelse, sikrede mig at han stadig var gift, og sagde derefter ja. Lo’ and behold, han viste sig at have krise i ægteskabet og lod til at tiltænke mig en rolle i det setup. Jeg foreslog parterapi.

No wonder jeg er blevet en smule forbeholden overfor “ud-af-det-blå”-henvendelser pakket ind i pludselig interesse for mit almene velbefindende.
7

Tilbage til "Forhold og sex"