Den store juletråd 2018

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf Daine » 18. aug 2018, 13:10

computermus skrev:Jeg har været i Hune idag. Først et besøg hos Blokhus Lys, og bagefter et smut hos Klarborg butikken som ligger lige ved siden af Blokhus Lys. Jeg havde håbet at jeg kunne finde et fint kalenderlys hos Blokhus lys, men der var ingen der lige tiltalte mig, så jeg sprang over , istedet fik jeg købt et par lys til min moster, som har nogle lysestager , hvor det sjovt nok kun er hos Blokhus lys at de har nogle der passer til, udover det så 2 spindelsvævslys i rød og hvid til mig selv, og en pakke juleservietter.
Hos Klarborg, sprang der et par snemænd og en lille nisse i kurven, så nu sidder jeg lige og overvejer om jeg skal pakke lille Sander ud, og sætte ham et sted i stuen, men indtil videre, tror jeg faktisk at han sover, for der er ingen larm fra hans kasse, så må jeg lige se hvor længe han bliver ved med at lege stilleleg.

Jeg googlede lige og kan se at Blokhus Lys har en hjemmeside https://www.blokhus-lys.dk med rigtig mange fine ting. Hvis andre skulle være interesserede, jeg kendte nemlig ikke firmaet :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. aug 2018, 13:54

Bilka havde alle mulige forskellige chokoladebarer til 5 kr. stykket i går. Der var både Anthon Berg, Mars, Snickers, Bounty, Guldbarre, Marabou, Yankie og Holly, og det får de nok igen et par gange inden jul, så jeg tror egentlig bare, at 12 af hver af mine forældres gavekalendergaver skal være marcipanbrød i alle afskygninger.
Det er da dejligt nemt og billigt og vil helt sikkert blive vel modtaget.
0
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf computermus » 18. aug 2018, 14:00

Daine skrev:
computermus skrev:Jeg har været i Hune idag. Først et besøg hos Blokhus Lys, og bagefter et smut hos Klarborg butikken som ligger lige ved siden af Blokhus Lys. Jeg havde håbet at jeg kunne finde et fint kalenderlys hos Blokhus lys, men der var ingen der lige tiltalte mig, så jeg sprang over , istedet fik jeg købt et par lys til min moster, som har nogle lysestager , hvor det sjovt nok kun er hos Blokhus lys at de har nogle der passer til, udover det så 2 spindelsvævslys i rød og hvid til mig selv, og en pakke juleservietter.
Hos Klarborg, sprang der et par snemænd og en lille nisse i kurven, så nu sidder jeg lige og overvejer om jeg skal pakke lille Sander ud, og sætte ham et sted i stuen, men indtil videre, tror jeg faktisk at han sover, for der er ingen larm fra hans kasse, så må jeg lige se hvor længe han bliver ved med at lege stilleleg.

Jeg googlede lige og kan se at Blokhus Lys har en hjemmeside https://www.blokhus-lys.dk med rigtig mange fine ting. Hvis andre skulle være interesserede, jeg kendte nemlig ikke firmaet :)

Ja, det der med at sætte link ind :genert:
Det kan jeg ikke rigtig finde ud af :blush:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf Daine » 18. aug 2018, 14:12

computermus skrev:
Daine skrev:
computermus skrev:Jeg har været i Hune idag. Først et besøg hos Blokhus Lys, og bagefter et smut hos Klarborg butikken som ligger lige ved siden af Blokhus Lys. Jeg havde håbet at jeg kunne finde et fint kalenderlys hos Blokhus lys, men der var ingen der lige tiltalte mig, så jeg sprang over , istedet fik jeg købt et par lys til min moster, som har nogle lysestager , hvor det sjovt nok kun er hos Blokhus lys at de har nogle der passer til, udover det så 2 spindelsvævslys i rød og hvid til mig selv, og en pakke juleservietter.
Hos Klarborg, sprang der et par snemænd og en lille nisse i kurven, så nu sidder jeg lige og overvejer om jeg skal pakke lille Sander ud, og sætte ham et sted i stuen, men indtil videre, tror jeg faktisk at han sover, for der er ingen larm fra hans kasse, så må jeg lige se hvor længe han bliver ved med at lege stilleleg.

Jeg googlede lige og kan se at Blokhus Lys har en hjemmeside https://www.blokhus-lys.dk med rigtig mange fine ting. Hvis andre skulle være interesserede, jeg kendte nemlig ikke firmaet :)

Ja, det der med at sætte link ind :genert:
Det kan jeg ikke rigtig finde ud af :blush:

Det var ikke for at være efter dig :kys: Jeg blev bare nysgerrig og googlede :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
mindrekreativtnavn
Indlæg: 204
Tilmeldt: 21. sep 2016, 07:38
Kort karma: 14
Likede indlæg: 158

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf mindrekreativtnavn » 18. aug 2018, 14:45

Er der nogen som kan huske hvad Summerbirds julekalender ligger i, i prisklasse? Og om man evt. kan købe kalenderen online på deres hjemmeside? Jeg har desværre ikke en forhandler i nærheden af mig :)
0
I always carry a knife in my purse, just in case we're having cake. :gris:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9551

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf FrøkenM » 18. aug 2018, 15:08

mindrekreativtnavn skrev:Er der nogen som kan huske hvad Summerbirds julekalender ligger i, i prisklasse? Og om man evt. kan købe kalenderen online på deres hjemmeside? Jeg har desværre ikke en forhandler i nærheden af mig :)


Jeg mener den almindelige ligger i 350 og så kan man få en til 500 vist der kan deles i to. De kan købes på deres hjemmeside når de kommer i handlen :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf computermus » 18. aug 2018, 15:38

Daine skrev:
computermus skrev:
Daine skrev:
computermus skrev:Jeg har været i Hune idag. Først et besøg hos Blokhus Lys, og bagefter et smut hos Klarborg butikken som ligger lige ved siden af Blokhus Lys. Jeg havde håbet at jeg kunne finde et fint kalenderlys hos Blokhus lys, men der var ingen der lige tiltalte mig, så jeg sprang over , istedet fik jeg købt et par lys til min moster, som har nogle lysestager , hvor det sjovt nok kun er hos Blokhus lys at de har nogle der passer til, udover det så 2 spindelsvævslys i rød og hvid til mig selv, og en pakke juleservietter.
Hos Klarborg, sprang der et par snemænd og en lille nisse i kurven, så nu sidder jeg lige og overvejer om jeg skal pakke lille Sander ud, og sætte ham et sted i stuen, men indtil videre, tror jeg faktisk at han sover, for der er ingen larm fra hans kasse, så må jeg lige se hvor længe han bliver ved med at lege stilleleg.

Jeg googlede lige og kan se at Blokhus Lys har en hjemmeside https://www.blokhus-lys.dk med rigtig mange fine ting. Hvis andre skulle være interesserede, jeg kendte nemlig ikke firmaet :)

Ja, det der med at sætte link ind :genert:
Det kan jeg ikke rigtig finde ud af :blush:

Det var ikke for at være efter dig :kys: Jeg blev bare nysgerrig og googlede :)

Det tog jeg det skam heller ikke som. :D
1
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf Persnikedy » 19. aug 2018, 06:54

Jeg har lige bestilt en Julekalender for whiskynydere. Det er den fra sidste år men Whisky udløber jo heldigvis ikke lige :-D Godt der er penge at spare ved at købe alkohol pakkekalendre nu


https://www.whisky.dk/shop/whiskynydere ... 6267p.html
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9551

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf FrøkenM » 19. aug 2018, 15:56

Jeg har lige bestilt billetter til TV 2's Alletiders Juleshow i Aalborg d. 28. november til mig og min mor. Hun blev så glad :lun:

Vi var afsted sidste år og det var en virkelig smuk oplevelse og julestemningen fik et gevaldigt hak op :love:
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf Daine » 19. aug 2018, 17:02

FrøkenM skrev:Jeg har lige bestilt billetter til TV 2's Alletiders Juleshow i Aalborg d. 28. november til mig og min mor. Hun blev så glad :lun:

Vi var afsted sidste år og det var en virkelig smuk oplevelse og julestemningen fik et gevaldigt hak op :love:

Jeg gad også godt et juleshow i år, sidste år var jeg til Linie 3s juleshow i Herning og det var fantastisk. Men der er ikke rigtig noget specielt i år - i Herning. Måske godt nok, det plejer at være hundedyrt med billetter :D
Godt de viser flere i TV.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9551

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf FrøkenM » 19. aug 2018, 18:14

Daine skrev:
FrøkenM skrev:Jeg har lige bestilt billetter til TV 2's Alletiders Juleshow i Aalborg d. 28. november til mig og min mor. Hun blev så glad :lun:

Vi var afsted sidste år og det var en virkelig smuk oplevelse og julestemningen fik et gevaldigt hak op :love:

Jeg gad også godt et juleshow i år, sidste år var jeg til Linie 3s juleshow i Herning og det var fantastisk. Men der er ikke rigtig noget specielt i år - i Herning. Måske godt nok, det plejer at være hundedyrt med billetter :D
Godt de viser flere i TV.

Jeg er også en sucker for juleshows :blush:

Jeg overvejer igen om jeg skal til Love Actually in concert. Det var så fint sidste år :lun:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf Sevii » 19. aug 2018, 19:11

Ej, altså. Det her er derfor jeg elsker debatten. Den “tidlige” juletråd! :love:

Det var bare det jeg ville sige!
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. aug 2018, 19:36

Sidste år glemte jeg at poste denne her rettidigt, så i år vil jeg være i god tid.

3
Kanga
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 12. mar 2016, 19:04
Kort karma: 180
Likede indlæg: 3633

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf Kanga » 19. aug 2018, 19:40

FrøkenM skrev:
Daine skrev:
FrøkenM skrev:J
Jeg er også en sucker for juleshows :blush:

Jeg overvejer igen om jeg skal til Love Actually in concert. Det var så fint sidste år :lun:


Hvor kan man komme til det henne?
0
Kanga
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 12. mar 2016, 19:04
Kort karma: 180
Likede indlæg: 3633

Re: Den store juletråd 2018

Indlægaf Kanga » 19. aug 2018, 19:43

Jeg er ikke SÅ meget i jule-mode endnu. Inden jul skal jeg selv fejre rund fødselsdag, min kæreste har fødselsdag... ja, der er rigeligt.
Jeg er dag begyndt at overveje selve juleaften. Det ville jeg gerne gøre anderledes. Sidste år gik det sådan her:

Re: Hvad gik galt juleaften?
0
af Kanga » 25. dec 2017, 21:38
Min svigerinde!
Selvom vi alle sagde 'lad være med at røre i sukkeret', så skulle hun liiiiige røre i sukkeret, hvilket betød, at vi så kunne starte forfra på de brune kartofler.
Ris ala manden var god, men hvad sker der for, at man laver en portion så lille, at alle kunne spise mere, bare fordi man selv kun vil have en lille portion... Der var ikke engang til rester dagen efter, som ellers er noget af det bedste ved julen for mig.
Selvom jeg flere gange bad om, at der var lidt færre, der skulle 'råde' og 'vejlede' min søn, så blev hun ved. Sid ordentligt, bliv siddende til alle er færdige, nej til dit, nej til dat, du må ikke få dessert. Hold nu kæft, det er mit barn (og min kærestes), vi skal nok opdrage på ham. Resultatet blev, at da vi nåede til gaveåbning, var han helt rundtosset. At han så selvf. gik i jagt på gaver til sig selv, fik svigerinden helt op og ringe. Hver gang han tog en gave til sig selv, skreg hun skingert som en femårig, der troede, hun ikke selv ville få nogle gaver.
Når hun så fik gaver, så var der noget galt. Hvis hun fik fire glas, skulle det kun have været et. Hvis nogen var kommet til at købe det samme, så var det for galt, at de ikke lige havde talt sammen.
Det var skønt, da hun pakkede sammen kl. 2030.

Men ellers, lækker and, sovsen sad lige i skabet, vi fandt mandlen, min søn var lykkelig, overvældet og meget taknemmelig for dine gaver.



Kanga
Senest rettet af Kanga 19. aug 2018, 19:47, rettet i alt 1 gang.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"