"Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Joe » 25. dec 2015, 12:37

Jeg er uddannet fra Journalisthøjskolen i Aarhus. Men når jeg omtaler min gamle uddannelsesinstitution, lyder det som noget i retning af "Sjuisthøjskolen". Hver gang. Jeg kan ikke sige det navn.
1
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Firebird » 26. dec 2015, 15:28

Folk der ævler med gabet fuldt af foder, er generelt bare dårligt opdraget. :naughty:
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 15:51

Helt enig i at det er sindssygt dårlig stil at tale med mad i munden. Det værste er, at det ind imellem kan ske for mig, fordi jeg bliver for ivrig efter at komme med et input. Jeg bremser dog mig selv lige med det samme, så jeg tror sjældent, nogen når at opdage det, men jeg er så flov over, at jeg overhovedet kan finde på det. Det er ligesom med at afbryde andre; hvis jeg kommer til det pga. ivrighed, har jeg bare lyst til at sparke mig selv så hårdt. :genert:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 16:41

Smiling_Goat skrev:
Fillie skrev:Helt enig i at det er sindssygt dårlig stil at tale med mad i munden. Det værste er, at det ind imellem kan ske for mig, fordi jeg bliver for ivrig efter at komme med et input. Jeg bremser dog mig selv lige med det samme, så jeg tror sjældent, nogen når at opdage det, men jeg er så flov over, at jeg overhovedet kan finde på det. Det er ligesom med at afbryde andre; hvis jeg kommer til det pga. ivrighed, har jeg bare lyst til at sparke mig selv så hårdt. :genert:


Det er også kun dem, der gør det konsekvent, der gør mig aggressiv. Det er kun menneskeligt at komme til det engang imellem, og det kan jeg selvfølgelig godt bære over med. Jeg kender bare flere, der tager gevaldige mundfulde, og så tager det jo naturligt nok længere tid, før munden er tom, men så længe kan de da virkelig ikke vente, før de kan snakke igen. Og de gør mig aggressiv.


Jamen, jeg får bare lyst til at ruske dem og råbe "så stop dog dig selv"! :cuss: Ej, men det er virkelig uhøfligt, og som en person, det desværre kan smutte for, ved jeg jo, at man er i stand til at... holde op med at tale, indtil man har sunket sin mad. Det er ikke raket videnskab! :tie:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Rothkeen
Indlæg: 83
Tilmeldt: 30. dec 2015, 18:01
Kort karma: 32
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 119

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Rothkeen » 30. dec 2015, 20:44

Giver personer alt for lang snor, selvom de ikke fortjener det.
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Joe » 30. dec 2015, 21:01

Jeg er helt enormt skarp. For et par dage siden var jeg hjemme i Aarhus og gik hjem fra byen sidst på aftenen. Da jeg er instrueret af min 18 årige lillesøster i, at dette bør ske, mens man taler i telefon (for ellers er det pissefarligt), så talte jeg i telefon med min kæreste. Problemet var bare at det blæste lige ind i telefonen, så min kæreste ikke kunne høre hvad jeg sagde.

Men eftersom vi i første sætning af indlægget har etableret, at jeg er helt enormt skarp, så fandt jeg naturligvis en løsning på problemet. Jeg begyndte nemlig at gå baglæns, mens jeg gik på fortorvet ved Jernbanebroen, for i mit geniale hoved, betød det at det ikke ville blæse ind i telefonen.

Min kæreste gjorde mig dog opmærksom på, at eftersom jeg er rimeligt klodset, ville det nok være en dum idé at gå baglæns hjem en sen aften.

Jeg ved ikke hvordan jeg nogensinde skal opnå mit fulde potentiale her i livet, når mine geniale påfund konstant skydes ned.
7
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10616

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Little_Woman » 30. dec 2015, 21:09

Jeg er pisse sur her til aften; men hygger mig egentlig lidt med det :genert: Tidligere fik jeg en levering fra nemlig.com - blev næsten helt glad, da een af varerne var dårlig. Så kunne jeg ringe til nogen og udtrykke utilfredshed. Ikke at min surhed handler om brun grønkål, men det kunne det da hurtigt komme til :devil: (altså, jeg klagede på en venlig måde; telefonmanden har nok ikke personligt sørget for en rådden grønkål i min levering. Trods alt)
2
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2016, 12:39

Jeg bager af og til banankage midt om natten. Den efterfølgende dag lever jeg så af banankage, morgen, middag og aften. Det er bare mit lille fif til et sundere liv :-D
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jan 2016, 10:24

Jeg glæder mig absurd meget til at sidste sæson af (teenageserien) Pretty Little Liars starter i denne måned. Jeg ser den i smug.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf dgd2007 » 11. jan 2016, 11:10

Dirtylittledevil skrev:[...] Jeg ser den i smug.

Vi skal nok lade være med at fortælle det til nogen ... :naughty:
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Annione » 11. jan 2016, 11:30

Jeg bliver fornærmet, når mine veninder ikke tager sig tid til at følge med i mit liv. Jeg skriver blog, når jeg er ude og rejse... og en måned før jul skrev en veninde, at hun var i Kbh i julen - om vi skulle ses. Jeg måtte så skrive, at jeg var i New Zealand og havde været det en måned. Og forøvrigt ikke kom hjem før til foråret. Det anede hun ikke. Jammen, så følg dog med. Og læs, hvad jeg skriver til dig, når vi skriver sammen.

:genert: Jeg ved jo godt, at folk har travlt.
2
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 11. jan 2016, 18:26

Jeg elsker min Ford Mondeo ST200! Jeg har været vild med Mondeo, siden jeg i '97 havde sommerferiejob hos en fordforhandler, hvor Mondeo 2 - den med det "runde gab" foran - kom frem, som politiet benyttede i en lang periode. I '09 købte jeg en V6, jeg fablede en del om på Jubii, og den elskede jeg virkelig, men jeg ønskede mig alligevel inderligt en ST200, som er en specieludgave, Ford lancerede i 2000, som også er en V6 men med 205 hestekræfter, der kun har været få eksemplarer af herhjemme.

Lang bilnørdhistorie kort: I juni i år dukkede der pludselig en ST200 op hos en forhandler her i Bagsværd, og jeg sprang til med det samme. Jeg har kun dette billede af den på min telefon, som stammer fra dagen, jeg købte den, men jeg har lyst til at dele den med jer, for den betyder meget for mig. :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 773
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Brutus » 11. jan 2016, 18:36

Dirtylittledevil skrev:Jeg bager af og til banankage midt om natten. Den efterfølgende dag lever jeg så af banankage, morgen, middag og aften. Det er bare mit lille fif til et sundere liv :-D


Det lyder rigtig smart, det er jo så sundt med frugt. :gogo:
1
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 18. jan 2016, 20:32

Jeg har set klippet med mig selv på 24Nordjyske ca. 37 gange i dag.
:blush:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Flora » 18. jan 2016, 23:58

Fru Sunshine skrev:Jeg har set klippet med mig selv på 24Nordjyske ca. 37 gange i dag.
:blush:


Skal vi andre ikke have lov at se det? :slem:
1

Tilbage til "Generelt"