WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Nicolait » 19. aug 2018, 23:13

Denne runde af superligaen. De fleste som ser fodbold regelmæssigt ved, og alle professionelle fodboldspillere burde vide; I tilfælde af målspark må en medspiller først berører bolden, når den er kommet ud af målfeltet eller skal målsparket tages om.

I de fire kampe jeg så hen over weekenden, mener jeg, at ihvertfald et eller begge holde en eller flere gange forbrød sig mod denne regel.
Det har jeg aldrig set før.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf sigge » 20. aug 2018, 13:22

Min arbejdsplads skal deltage i DHL-stafet i morgen. Vi har bestilt trøjer med tryk på, og bestillingen blev sendt før sommerferien. Da vi pakker dem ud i dag, kan vi ikke finde den størrelse, jeg har bestilt. Min chef ringer til dem og får at vide, at de har annulleret den, fordi min størrelse ikke findes i den valgte model. Det har de så ikke haft lyst til at gøre opmærksom på, så vi evt. kunne nå at finde en anden løsning.

Nu har jeg det fint med at bruge en af mine egne T-shirts. Og jeg skal kun gå, så jeg har ikke decideret brug for sådan en svedtransporterende sportstrøje. Så skaden er ikke så stor. Men derfor er det da alligevel WTF, at vi selv skal opdage det på den måde.
15
You can't spell awesome without me.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 20. aug 2018, 14:50

sigge skrev:Min arbejdsplads skal deltage i DHL-stafet i morgen. Vi har bestilt trøjer med tryk på, og bestillingen blev sendt før sommerferien. Da vi pakker dem ud i dag, kan vi ikke finde den størrelse, jeg har bestilt. Min chef ringer til dem og får at vide, at de har annulleret den, fordi min størrelse ikke findes i den valgte model. Det har de så ikke haft lyst til at gøre opmærksom på, så vi evt. kunne nå at finde en anden løsning.

Nu har jeg det fint med at bruge en af mine egne T-shirts. Og jeg skal kun gå, så jeg har ikke decideret brug for sådan en svedtransporterende sportstrøje. Så skaden er ikke så stor. Men derfor er det da alligevel WTF, at vi selv skal opdage det på den måde.

Jeg ville have sagt, at så blir regningen selvfølgelig det mindre, da det ikke er hvad vi bestilte.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 21. aug 2018, 10:29

Jeg har i dag modtaget en form til at søge om et kreditkort - med mine personlige detaljer på, fra et firma herovre. Hvad fanen ligner det at sende ud med posten, så hvis nogen har gået min post igennem og beslutter sig for at ansøge på mine vegne er det bare helt fjong, for alle informationerne er der.

What the fuck er det for noget at udsætte folk for? Altså at levere en mulighed for identitetstyveri lige til døren, bogstavelig talt. Jeg er faktisk ret sur over det.
4
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Santa » 21. aug 2018, 10:43

I supermarkedet.
Jeg handler ind, og går frem til kassen i normalt tempo, passerer på vejen et ældre par. Så jeg kommer altså først til kassen, hvor der i øvrigt ikke er kø overhovedet, samt to andre kasser åbne.

Jeg begynder at lægge mine varer op, stille og roligt, så de ligger i den rækkefølge jeg vil have dem i posen.
Parret står bag mig, eller dvs de står faktisk på siden af mig, meget tæt på, en halv meter ca.
Så siger damen til manden:
"Man kan skynde sig langsomt, hva?"
Jeg vender mig om at stirrer dem lige i øjnene, for WTF!?
Damen siger:"Det var ikke til dig!"
"Det føltes ellers sådan," svarer jeg.
"Nej, det var til kassedamen!" (Igen WTF!)
Jeg siger - nu henvendt til kassedamen (som er en ung mand!): "Jeg er sikker på, at både ekspedienten og jeg har god tid!"
"Ja, det har jeg," svarer han.
Damen igen:"Men du følte dig da godt nok truffet!"
Jeg svarer ikke, pakker mine varer og betaler i roligt tempo. Ekspedienten og jeg ønsker smilende hinanden en rigtig god dag.
Damen går nu hen ved siden af mig for enden af båndet, og halvråber til manden hen over kassebåndet:
"Hun må have en dårlig dag, hva?"
Manden svarer ikke (det har han egentlig ikke rigtig gjort på noget tidspunkt), men det gør jeg!
"I det mindste er jeg ikke lige så ubehøvlet som dig!
Og så går jeg.


Altså, hvad fanden?! Forstår hun mon ikke hvor ubehøvlet det er at tale sådan om andre mennesker? Om det så var mig eller ekspedienten er jo ligegyldigt, hvis hun har så travlt, så handl et andet sted! Men hun havde nok ikke travlt, hun var langt oppe i pensionsalderen, hun var bare en kælling. Suk.
24
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf PaleSeptember » 21. aug 2018, 14:15

TakeAChanceOnMe skrev:Jeg har i dag modtaget en form til at søge om et kreditkort - med mine personlige detaljer på, fra et firma herovre. Hvad fanen ligner det at sende ud med posten, så hvis nogen har gået min post igennem og beslutter sig for at ansøge på mine vegne er det bare helt fjong, for alle informationerne er der.

What the fuck er det for noget at udsætte folk for? Altså at levere en mulighed for identitetstyveri lige til døren, bogstavelig talt. Jeg er faktisk ret sur over det.


Jeg oplevede det samme, da jeg var i USA for..... mange år siden, mindst 24 år. Da kom der en check med posten, som man bare skulle skrive under, så kunne man inkassere pengene. Virkelig flot.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 21. aug 2018, 14:24

PaleSeptember skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg har i dag modtaget en form til at søge om et kreditkort - med mine personlige detaljer på, fra et firma herovre. Hvad fanen ligner det at sende ud med posten, så hvis nogen har gået min post igennem og beslutter sig for at ansøge på mine vegne er det bare helt fjong, for alle informationerne er der.

What the fuck er det for noget at udsætte folk for? Altså at levere en mulighed for identitetstyveri lige til døren, bogstavelig talt. Jeg er faktisk ret sur over det.


Jeg oplevede det samme, da jeg var i USA for..... mange år siden, mindst 24 år. Da kom der en check med posten, som man bare skulle skrive under, så kunne man inkassere pengene. Virkelig flot.


Jeg kontaktede firmaet bag og bad om at blive taget af listen, med en lidt sur besked om at jeg synes det var en svinsk måde at gøre tingene på grundet risikoen for identitetstyveri.
Det ignorerede de lidt - til gengæld har de da sat gang i at fjerne mig fra deres marketingsliste, så forhåbentlig er det sidste gang de sender sådan et brev. Noget andet er at de har sendt det til min gamle adresse, så hvad hvis det ikke var svigerfamilien der boede der? Kuverten var meget let genkendelig som en kreditkortsansøgning...
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf PaleSeptember » 21. aug 2018, 14:30

TakeAChanceOnMe skrev:
PaleSeptember skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg har i dag modtaget en form til at søge om et kreditkort - med mine personlige detaljer på, fra et firma herovre. Hvad fanen ligner det at sende ud med posten, så hvis nogen har gået min post igennem og beslutter sig for at ansøge på mine vegne er det bare helt fjong, for alle informationerne er der.

What the fuck er det for noget at udsætte folk for? Altså at levere en mulighed for identitetstyveri lige til døren, bogstavelig talt. Jeg er faktisk ret sur over det.


Jeg oplevede det samme, da jeg var i USA for..... mange år siden, mindst 24 år. Da kom der en check med posten, som man bare skulle skrive under, så kunne man inkassere pengene. Virkelig flot.


Jeg kontaktede firmaet bag og bad om at blive taget af listen, med en lidt sur besked om at jeg synes det var en svinsk måde at gøre tingene på grundet risikoen for identitetstyveri.
Det ignorerede de lidt - til gengæld har de da sat gang i at fjerne mig fra deres marketingsliste, så forhåbentlig er det sidste gang de sender sådan et brev. Noget andet er at de har sendt det til min gamle adresse, så hvad hvis det ikke var svigerfamilien der boede der? Kuverten var meget let genkendelig som en kreditkortsansøgning...


Det er dårlig stil. Jeg kan slet ikke forestille mig, at den slags er tilladt i DK. Så det undrer mig egentlig, at det er i UK (det er der, du bor, ikke?)
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ado » 21. aug 2018, 14:39

Den mand, der i en salgsgruppe på Facebook, sælger "to timers sanselig tantramassage til kvinder".
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 21. aug 2018, 14:45

PaleSeptember skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
PaleSeptember skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg har i dag modtaget en form til at søge om et kreditkort - med mine personlige detaljer på, fra et firma herovre. Hvad fanen ligner det at sende ud med posten, så hvis nogen har gået min post igennem og beslutter sig for at ansøge på mine vegne er det bare helt fjong, for alle informationerne er der.

What the fuck er det for noget at udsætte folk for? Altså at levere en mulighed for identitetstyveri lige til døren, bogstavelig talt. Jeg er faktisk ret sur over det.


Jeg oplevede det samme, da jeg var i USA for..... mange år siden, mindst 24 år. Da kom der en check med posten, som man bare skulle skrive under, så kunne man inkassere pengene. Virkelig flot.


Jeg kontaktede firmaet bag og bad om at blive taget af listen, med en lidt sur besked om at jeg synes det var en svinsk måde at gøre tingene på grundet risikoen for identitetstyveri.
Det ignorerede de lidt - til gengæld har de da sat gang i at fjerne mig fra deres marketingsliste, så forhåbentlig er det sidste gang de sender sådan et brev. Noget andet er at de har sendt det til min gamle adresse, så hvad hvis det ikke var svigerfamilien der boede der? Kuverten var meget let genkendelig som en kreditkortsansøgning...


Det er dårlig stil. Jeg kan slet ikke forestille mig, at den slags er tilladt i DK. Så det undrer mig egentlig, at det er i UK (det er der, du bor, ikke?)


Jeg spurgte min kæreste om det og han sagde at det var tilladt, men hvis de kom efter en for penge og det var identitetstyveri så frafalder kravet. Men hvorfor overhovedet give folk chancen? Ærlig talt, der er da nok risiko for sådanne problemer i dag, så hvorfor sende sådan noget ud?

Derudover, hvis jeg skulle bruge et kreditkort - så havde jeg sgu nok kontaktet min bank.
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Pityt » 21. aug 2018, 14:56

Ado skrev:Den mand, der i en salgsgruppe på Facebook, sælger "to timers sanselig tantramassage til kvinder".

Smart...så kan han få penge for at gramse på...undskyld “massere”...en kvinde :D
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 21. aug 2018, 15:02

Pityt skrev:
Ado skrev:Den mand, der i en salgsgruppe på Facebook, sælger "to timers sanselig tantramassage til kvinder".

Smart...så kan han få penge for at gramse på...undskyld “massere”...en kvinde :D

Den bedste af begge verdener :lol:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. aug 2018, 15:41

Ado skrev:Den mand, der i en salgsgruppe på Facebook, sælger "to timers sanselig tantramassage til kvinder".


Åha, dét er bare kikset! Og som en connoisseur indenfor alt kikset måtte jeg straks google "sanselig tantramassage til kvinder" og havnede lynhurtigt på en hjemmeside hvor sådanne ydelser blev udbudt. Massøren havde sat et fint foto ind af sig selv hvor han tydeligvis sad i bar overkrop, selvom billedet var skåret næsten i skulderhøjde. Tak Mads, fordi du ikke gjorde mine fordomme til skamme :-D
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 21. aug 2018, 19:13

:tie: :ninja:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 21. aug 2018, 19:16

BlueBunny skrev::tie: :ninja:


... Pheobe?
10
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Generelt"