WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 24. aug 2018, 00:00

At det her er den berygtede Thomas Treo. Seriøst WTF. Er han i virkeligHeden Arne Nougatgrens bror??
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
34
Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mila_H » 24. aug 2018, 02:52

hotlips skrev:Jeg falder over kontant på dr, jeg kan egentlig godt li det men har ikke set det i flere år, så efter det er slut søger jeg lige på hvad der ligger af tidligere programmer for at se hvad de har haft af emner oppe, de kan jo til to godt være en smule tørre.. Men der er åbenbart en om diverse hollywood kendisser.. På kontant. Det er jo faktisk lidt wtf i sig selv.

Det viser sig så at det er Claus hjelmbak de er efter og så bliver jeg så wtf at jeg må checke datoen.

Jeg ved ikke en skid om den slags, for nylig gik det fuldstændig hen over hovedet på mig at de udgaver af jeopardy jeg så åbenbart var nogle specielle udgaver med kendte.

Men selv jeg ved, og har vidst flere år, at han er det man med et gammeldags ord ville kalde en charlatan.. Mest fordi det lyder pænere end plattenslager, tyv og notorisk løgnhals.

Jeg har indtryk af det er meget store beløb der er på bordet når der bliver lavet de der celebrity promo aftaler og jeg er helt uforstående over at en tydeligvis begavet dame vil lade en gå ud af butikken med varer for 100.000 i forventning om at få god pr og pengene igen, fra en mand der har så mange dårlige sager at han i perioder har været i den mere traditionelle presse i et omfang så selv folk der ikke har åbnet et ugeblad i 15 ved uden tvivl hvem han er.

Det skal ikke forstås som at jeg giver hans ofre skylden for den er hans helt og holdent, men hvordan fanden kan det lade sig gøre??

Det er så mange gange han har lavet de samme ting,, han siger han kender vorherre og alle hans fætre og så betaler folk bare.
Det er for sindssygt. Det må være en hel del millioner folk har tabt på ham og alligevel så fortsætter det, og det gør det vel også efter kontant for hvis man ville vide det eller lave et to sekunders check på Google så opdager man at han oveni resten har det med at opføre sig så elendigt og vulgært at selv jim lyngvild får kamp til stregen.

Jeg fatter det ikke, hvordan kan man leve af at få andre til at tro på man kan få verdensberømtheder til at gøre hvad man nu vil når man ikke engang lader til at være en der er socialt begavet nok til at klare sig nogenlunde igennem en aften på damhuskroen og jeg kan ikke se noget der skulle gøre at han har specielt nemt ved at manipulere nogen som helst.

Ikke et ondt ord om dammeren, den er nationalklenodie for folk i Rødovre, men alle ved at der bliver lukket folk ind der er fuldstændig gak, og gamle mænd der spytter på gulvet og prøver at rage på de piger der er så stive at de sidder og savler,men jeg vil da tro man de fleste ville kunne klare at svare på lidt kritiske spørgsmål uden at te sig så dårligt at jeg undrede mig over at den journalist der jo ellers er blevet udsat for en hel del dårlig opførsel fordi det nu er den der type journalistik hvor mange bliver virkelig vrede når de bliver taget i et eller andet, han ikke smækkede røret på.

Jeg håber ikke der er flere der tror på ham nu,men mon ikke der dukker nye sager op om et par år igen.


Jeg aner ikke, hvem han er, eller hvordan han ser ud :genert :genert: (Googler lige, selvom jeg ikke føler mig i risikozonen for noget, ha ha)
4
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lurende Peber » 24. aug 2018, 03:48

Måtte også google ham Claus Hjelmbak.
Hele det der falden på halen over kendisser er kronisk WTF :gruble:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22964

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf POCKETKITTEN » 24. aug 2018, 06:28

Er det et tilbagevendende koncept i Go'Morgen Danmark, at komikere og kendte skal agere debatpanel ved fuldstændig tilfældige emner?

Eller har man bare tænkt, at Bubber var en slags ekspert i de mekanismer, der får en kvinde til at forelske sig i Peter Madsen og andre morddømte?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7410
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23374

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Aragorn » 24. aug 2018, 06:46

Niel Morse vil ikke have sine ting på streaming tjenester. Eneste undtagelse jeg kender er Flying Colors. Til min store irritation er der ikke TransAtlantic, der er ikke Niel Morse band eller det gamle Spocks Beard.

Adspurgt hvorfor, og om han ikke ville gå med til det at få det på Spotify/Google Music/Tidal etc, svarer han: No. I think it's unjust.

Det er muligt han ikke få betaling nok for det på de tjenester, jeg ved ikke hvad han kan tjene på det - men som det er lige nu, ligger lortet på YouTube, og det får han ikke en krone for.
4

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7410
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23374

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Aragorn » 24. aug 2018, 06:47

POCKETKITTEN skrev:Er det et tilbagevendende koncept i Go'Morgen Danmark, at komikere og kendte skal agere debatpanel ved fuldstændig tilfældige emner?

Eller har man bare tænkt, at Bubber var en slags ekspert i de mekanismer, der får en kvinde til at forelske sig i Peter Madsen og andre morddømte?


Dømme. Vi bør dømme.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10735

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 24. aug 2018, 08:14

FormerlyKnownAs skrev:At det her er den berygtede Thomas Treo. Seriøst WTF. Er han i virkeligHeden Arne Nougatgrens bror??


Helt vildt som det ligner Arne.
Eller Lars Hjortshøj fra Bremen

Eller karakteren fra jul på Vesterbro
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 24. aug 2018, 08:56

BlueBunny skrev:
FormerlyKnownAs skrev:At det her er den berygtede Thomas Treo. Seriøst WTF. Er han i virkeligHeden Arne Nougatgrens bror??


Helt vildt som det ligner Arne.
Eller Lars Hjortshøj fra Bremen

Eller karakteren fra jul på Vesterbro


:lol2:

Ej men det giver ingen mening i min mentale billede af den her anmelder som bare en sygt mavesur mand der sviner alt til altid.
5
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf bluetof1 » 24. aug 2018, 11:49

Modesty Blame skrev:
Zinde skrev:
Modesty Blame skrev:
Zinde skrev:Jeg var inde i den lokale ONLY i dag. Jeg skulle bare have et tørklæde, da jeg var kommet afsted uden og småfrøs. Min mand sad og ventede på en nærliggende café, så jeg ville gerne skynde mig lidt.
Der var ikke et øje i butikken. Jeg fandt et tørklæde, stod ved kassen et stykke tid og gik så lidt rundt. Efter noget tid råbte jeg “hallo?”. Ingen svarede, men noget skrumlede inde bagved. Der gik mere tid - ret lang tid. Jeg råbte “hallo?” igen, og så kom en ret uglet ekspedient frem fra prøverummene. Hun var ved at forsøge at få styr på sit hår med en elastik.
Hun forklarede, at hun var blevet viklet ind i noget tøj i prøverummet, og hendes hår havde siddet fast i en knap. Hun sluttede af med et “Kender du det?”. Nej... Nej, det kan jeg ikke sige, at jeg gør.

Er du sikker på, at hun var alene?


Nej, jeg tænkte også, at hun måske havde besøg. I så fald var de gode til at være stille!

Måske er det bare os, der har en beskidt tankegang :blush:


Det var nu også min første tanke, men det er nok især fordi jeg kender både byen og den ONLYbutik :D
Hvis sådan noget skulle finde sted så ville jeg ikke være det fjerneste overrasket over hvis det var stedet :lol:
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8821

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Skorstenen » 25. aug 2018, 09:32

FormerlyKnownAs skrev:At det her er den berygtede Thomas Treo. Seriøst WTF. Er han i virkeligHeden Arne Nougatgrens bror??


TAK, jeg kunne simpelthen ikke greje, hvem jeg synes Thomas Treo ligner. Det er da Arne!!!

Gud ved, om Treo på et tidspunkt har givet Anden en dårlig anmeldelse, jeg kan ikke tro, at der er ikke en vis grad af "det har Anden gjort med vilje det der" i det :lol:
11
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Modesty Blame » 25. aug 2018, 10:01

Letbanen til Odder åbner i dag - jeg er en smule rystet.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Daine » 25. aug 2018, 11:53

Smiling_Goat skrev:Der, hvor jeg er flyttet hen, ligger der en virksomhed med store glaspartier på forsiden. Ruderne er tonede, så man kan ikke se ind.

De sidste fire dage (men kun disse fire dage) er en mand dukket op om morgenen ved 8/9-tiden, og så har han brugt de næste 8 timer ca. På at stå og stirre på bygningen. Han går lidt frem og tilbage foran den, men han kigger hele tiden op på bygningen.

Det er ligesom han holder øje med at bygningen ikke forsvinder, mens folk arbejder i den

Jeg hører Øbro og Tornbjergs “De ustraffede” som lydbog pt, så min første tanken var, bare han nu ikke stalker en eller anden i bygningen :genert: *total-mistroisk*
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
HerErJeg
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 27. aug 2018, 18:09

Atter en gang vores søns fodboldtræning. Der er kommet nyt bold i form af en anden træner, som jeg ellers har vurderet som godt og tiltrængt.
Ind til i dag...
Under træningskampen bliver en dreng ramt på armen og ømmer sig noget og ligger på græsset. Han græder ikke eller 'filmer', men vil gerne ud på sidelinjen.
Træneren kommer så hen til ham, og så siger han lige så stille, men iskoldt, at han synes han skal overveje om fodbold er noget for ham, hvis han skal ud bare for at blive ramt en gang.
Den skal jeg lige sluge, men slår det hen med at det nok er en ny dreng som er usikker på sporten. Jeg kan så forstå senere, at han har spillet i mange år.
Det er 3. træning ham den nye har, så hvis det er stilen, så tror jeg der kommer problemer. Det bliver meget spændende om den hårde retorik udvikler sig...
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Guilded_Lily » 27. aug 2018, 20:54

Min mand gør ind imellem nogle mærkelige ting. I perioder trykker han toiletrullen flad? :ticks:

He couldn't quite explain it
He'd always just done that
Mmm mmm mmm mmm
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 27. aug 2018, 20:58

Jeg er syg igen!?
Altså, hallo, d-vitaminer, jeg ved godt jeg ikke er så god til at tage jer. Undskyld!
Jeg skal nok stramme mig an nu!
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"