Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 25. dec 2015, 23:36

Dirtylittledevil skrev:At jeg har taget ordet "selfie" så meget til mig, at jeg helt ugenert bruger det blandt mine jævnaldrende, og får mig selv til at fremstå som hende der prøver at gøre sig yngre end hun er.

Ork, det er ingenting ... forleden overværede jeg en amerikaner blive forbløffet over, at en 90-årig dansker kendte - og brugte - ordet! :D
Det er nok efter Helle Thornings og Obamas gruppefoto, at det blev hver mands eje.

Til gengæld så jeg noget oversat satiremateriale for et stykke tid siden, hvor oversætteren åbenbart ikke havde været klar over, at alle kendte dette - eller også var det lavet før den begravelse - for vedkommende havde oversat det til "en selvert". :fløjt:
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 26. dec 2015, 23:08

Fyrst Eberhard skrev:... Enten ved at ryge en urte-Kings ...

:D :D :D
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 26. dec 2015, 23:10

Jailbird skrev:HP. Jeg kan ikke finde en klageformular, men på deres hjemmeside står der "Blæk- og tonerpatroner - Fordi hver eneste udskrift tæller".

Ja, det er så irriterende med de der hjemmesider, hvor føler sig behandlet som et barn - selv om man har et voksent problem, som gik ind for at få løst! :sur:

Så er der bare store barnlige ikoner, man kan tappe/klikke på - og så der tre linjer om, hvor fantastisk et eller andet er!
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9464

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sorenspige » 26. dec 2015, 23:55

At jeg ligger på sofaen, fordi min mand bliver ved med at snorke!!! Jeg har været meget tæt på at kvæle ham!
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 27. dec 2015, 07:30

Jeg hader også folk, der står helt oppe i nakken på mig i køen. En dag stod der en gammel dame bag mig. Hver gang jeg tog et skridt væk fra hende, tøffede hun med. Jeg sværger; jeg kunne mærke åndedrættet i nakken. Ikke engang da jeg bakkede spontant ind i hende, fattede hun det. Tværtimo. Hun gloede på mig, som om jeg var åndssvag.
Da jeg skulle betale og taste koden inde, stod hun helt op af mig. Og der vendte jeg mig om om spurgte hende: "Skal jeg skrive min kode ned på et stykke papir til dig? Så er du fri for at stå så tæt på mig". Og ikke engang dét fattede hun. I stedet pippede hun et "hvad mener du?". Og så måtte jeg skære det ud i pap for hende.

For fanden, hvor findes der bare mennesker, som ikke burde lukkes ud i samfundet uden en værge.


Der var også en kvinde, der stod helt oppe mod min ryg en dag, da vi stod i køen i Føtex. Heller ikke der hjalp det at bakke ind i hende og skule. Køen gik i stå - hvilket den altid gør, når jeg stiller mig i den - og jeg brugte ventetiden på at lure Facebook på min mobil, fordi jeg havde stress og skulle afledes for ikke gå i svedepanik over lydene, der skar i ørerne. Det samme gjorde hun. På min mobil. Til sidst skrev jeg en statusopdatering med en hilsen til hende. Enten læste hun den eller også fik hun andre interesser. Det hjalp da en lille smule. Nu stod hun kun otte cm. fra mig.

Grrr. Mennesker altså.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 27. dec 2015, 07:46

Teksten under side-9 pigerne. Seriøst!? Er det en knægt på 21 eller en liderlig mand på 58, der har skrevet det? "Smuksakken" er et ord vedkommende rigtig godt kan lide. :tie:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 23:23

Fotos fra fester hvor unge mennesker poserer gruppevis med røde plastickrus
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 23:25

GnueN skrev:Den obligatoriske idiot på ethvert gruppebillede, der fucking ALTID skal ligge vandret henslægt med et kækt smil og hovedet hvilende i sin ene hånd - enten på jorden foran rosset, eller i armene på tre-fire udvalgte sinker... og så er det meningen, vi skal tænke "Jamen, det ER da også så typisk DIG - dit unikke,lille snefnug - at gøre sådan noget totalt fanden-i-voldsk noget som at smide dig selv på langs, hvor alle andre bare står nok så konformt på rad og række, din lille gavtyv, altså!!!"

Ahr men så STOP dog, menneske!!! :evil:


Den forhadte badeferieposering :cuss:

Billede
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 27. dec 2015, 23:29

Så længe jeg bare er forskånet for alle tøsernes sært forvredne andenæb og de mindst lige så åndssvage jeg-krydser-lige-benene-på-helt-absurd-akavet-måde-når-jeg-står-op-for-at-se-slankere-ud shots, så skal man ikke høre mig klage ...

Billede

Pæn pige med flotte kindben, men opfør dig dog som en voksen, altså. :stoned:

Og for en god ordens skyld - her ses Benet (tm):

Billede
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7920

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 28. dec 2015, 03:40

Ondt i ryggen, som gør at jeg ikke kan sove.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 28. dec 2015, 06:04

GnueN skrev:
Dirtylittledevil skrev:
GnueN skrev:Den obligatoriske idiot på ethvert gruppebillede, der fucking ALTID skal ligge vandret henslægt med et kækt smil og hovedet hvilende i sin ene hånd - enten på jorden foran rosset, eller i armene på tre-fire udvalgte sinker... og så er det meningen, vi skal tænke "Jamen, det ER da også så typisk DIG - dit unikke,lille snefnug - at gøre sådan noget totalt fanden-i-voldsk noget som at smide dig selv på langs, hvor alle andre bare står nok så konformt på rad og række, din lille gavtyv, altså!!!"

Ahr men så STOP dog, menneske!!! :evil:


Den forhadte badeferieposering :cuss:


Jamen, man må godt når man er alene! Nej, det er sådan noget her...

images.jpg


... hvor jeg bliver all like: "Ok, hør her, fister! Det ENESTE tidspunkt, jeg gider se dig vandret på, er hvis du er på vej ind i en flismaskine med fødderne først. Ellers skal du BARE rejse dig op, rette folderne ud på de dér top-fesne bundesliga-shorts og prøve for et splitsekund ikke at ligne én, der er faldet ned fra dumme-træet og har ramt hver eneste gren på vejen. Ka du fat' det???"


Nogle gange er det fotografen, der beder en om at gøre det. Jeg forærede dog med glæde opgaven til en anden.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 28. dec 2015, 07:10

Har vist indkasseret min første fartbøde.
Damn måler sat op på vejen på arbejde.
Godt nok kun 5-7 km for stærkt. Men kunne godt bruge de penge på noget andet.
Og fulgte bare trafikken. Kl var 5.55 og det var på ingen måder farlig kørsel.

Argh :evil:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dime » 28. dec 2015, 08:05

Når man får et mailtilbud man ikke kan afslå, på noget software som ifølge sælgers webshop er til "immidiate delivery", og man køber det indenfor 5 minutter efter modtagelse af mail, og 1 minut efter afgivet og betalt ordre modtager man en mail om at der er et problem med min ordre, og det vil blive fikset hurtigt og nemt i "business hours"... som endnu ikke er indtruffet, her 3 døgn senere...
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf didas » 28. dec 2015, 08:21

Spjaerten skrev:Har vist indkasseret min første fartbøde.
Damn måler sat op på vejen på arbejde.
Godt nok kun 5-7 km for stærkt. Men kunne godt bruge de penge på noget andet.
Og fulgte bare trafikken. Kl var 5.55 og det var på ingen måder farlig kørsel.

Argh :evil:


Æv, hvor er det bare sort uheld. Specielt, når det er så lidt :ae: Du kan altid håbe på, at det har været bilen foran, der har været blitzet :-D
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 28. dec 2015, 08:41

Spjaerten skrev:Har vist indkasseret min første fartbøde.
Damn måler sat op på vejen på arbejde.
Godt nok kun 5-7 km for stærkt. Men kunne godt bruge de penge på noget andet.
Og fulgte bare trafikken. Kl var 5.55 og det var på ingen måder farlig kørsel.

Argh :evil:


Det undrer mig lidt, når folk bruger den der "jeg fulgte bare trafikken" - så fordi én kører for hurtigt, så gør alle de bagvedliggende det også og så er det okay? :gruble:
4
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Generelt"