Plussize-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
natsvaermer
Kort karma: 6
Likede indlæg: 77

Re: Plussize-tråden

Indlægaf natsvaermer » 1. sep 2018, 07:53

Jeg er død træt af at se konet ud!
Jeg er en størrelse 46 for neden og 44 for oven og jeg synes det er svært at sammensætte tøj, der passer til min kropstype (pære) uden det ser konet ud.
Er der nogen af jer, der har nogle gode ideer eller har lyst til at vise nogle outfits, som I har haft held med :)
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 826
Likede indlæg: 4880

Indlægaf Planten » 1. sep 2018, 09:23

natsvaermer skrev:Jeg er død træt af at se konet ud!
Jeg er en størrelse 46 for neden og 44 for oven og jeg synes det er svært at sammensætte tøj, der passer til min kropstype (pære) uden det ser konet ud.
Er der nogen af jer, der har nogle gode ideer eller har lyst til at vise nogle outfits, som I har haft held med :)

Jeg ville køre ensfarvede ting. Nu ved jeg jo ikke, hvad din stil er, men bukser, der ikke er løse, kort t shirt og lang, åbentstående cardigan :)
2
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 367
Likede indlæg: 4586

Indlægaf Æble » 1. sep 2018, 09:43

natsvaermer skrev:Jeg er død træt af at se konet ud!

Jeg er samme størrelse som dig. Jeg bruger slim fit bukser med pæne bluser og evt en blazer. Pencilskirt med pæne bluser. Prøver at fremhæve mit smalleste sted som er taljen. Ingen “telte”, der er dømt konelook for sure.
2
natsvaermer

Indlægaf natsvaermer » 1. sep 2018, 20:02

Men hvordan har I det med hofter og lår? Jeg synes de bliver så ahem... dominerende i bukser og t-shirt.
Jeg bruger som regel sorte slimfit bukser og en tunika ud over der er syet ind i talje eller lidt over, men det bliver også lidt bleh.
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 1. sep 2018, 20:09

natsvaermer skrev:Men hvordan har I det med hofter og lår? Jeg synes de bliver så ahem... dominerende i bukser og t-shirt.
Jeg bruger som regel sorte slimfit bukser og en tunika ud over der er syet ind i talje eller lidt over, men det bliver også lidt bleh.

Jeg skider lidt på at jeg har store lår og hofter. De har en pæn form selvom de er store og i stramme jeans blævrer de ikke eller noget. Og har en god røv. Så jeg er ikke bange for at vise det frem. Synes det er så ærgerligt når folk pakker sig ind i “telte” fordi de er tykke. Synes man skal vise sine bedste sider frem (uden at det bliver vulgært self).
6
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 1. sep 2018, 20:23

Jeg har forøvrigt mange gange fået ros for min påklædning.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1988
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 20470

Indlægaf Daine » 1. sep 2018, 20:42

Jeg har samme størrelser som dig (nogenlunde) og jeg foretrækker klart bootcut/flare bukser, på mig udligner de ligesom bredden på hofterne lidt :genert: Og så er jeg blevet bedre til at købe farvestrålende overdele, der enten sidder lidt til eller har et bindebånd, så jeg kan skabe noget talje. Derudover også gerne en overdel med focus på lidt fylde, så timeglasfaconen bliver fremhævet.

Og så går jeg helst kun med mørke ensfarvede bukser. Blomster og striber ses meget pt, men det trækker focus nedad og det vil jeg gerne undgå. Har jeg en løs tunika på uden bælte, så har jeg dog helst skinny bukser på, for ellers bliver det for ‘flagrende’ (til mig). Det samme egenligt med nederdele. A-snit med let stram overdel/bælte og pencil med løs overdel :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Trappestige
Kort karma: 37
Likede indlæg: 659

Indlægaf Trappestige » 13. okt 2018, 09:23

Jeg tillader mig lige at poste her, hvis der skulle være nogle interesserede :P Jeg sælger denne frakke i str. 44. Mærke French Connection, nypris knap 1800 kr. Polyurethan/uld mix m. PU på ærmer og ryg. 500 kr.
0
natsvaermer

Indlægaf natsvaermer » 19. okt 2018, 18:28

Trappestige skrev:Jeg tillader mig lige at poste her, hvis der skulle være nogle interesserede :P Jeg sælger denne frakke i str. 44. Mærke French Connection, nypris knap 1800 kr. Polyurethan/uld mix m. PU på ærmer og ryg. 500 kr.

Har du et billede :)
0
Trappestige
Kort karma: 37
Likede indlæg: 659

Indlægaf Trappestige » 19. okt 2018, 18:41

natsvaermer skrev:
Trappestige skrev:Jeg tillader mig lige at poste her, hvis der skulle være nogle interesserede :P Jeg sælger denne frakke i str. 44. Mærke French Connection, nypris knap 1800 kr. Polyurethan/uld mix m. PU på ærmer og ryg. 500 kr.

Hov, det er da ikke kommet med. :blush2: Det er denne.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 212
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4731

Indlægaf Miss_no_More » 19. okt 2018, 19:55

Trappestige skrev:
natsvaermer skrev:

Øj, den er ellers fin. Du bor ikke i nærheden af Nordjylland, så man kunne prøve den på?
Køber aldrig noget jeg ikke har prøvet.
0
SurSødSovs
Kort karma: 141
Likede indlæg: 1107

Indlægaf SurSødSovs » 19. okt 2018, 19:58

Trappestige skrev:
natsvaermer skrev:

Hvor er den henne? Jeg kunne godt være interesseret... Hvis jeg kan passe den...
0

Tilbage til "Mode"