Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf OsCoccygis » 27. dec 2015, 18:10

2SHY skrev:
OsCoccygis skrev:SuperBrugsen er begyndt at sælge fastelavnsboller :nerve: lad os da lige komme ind i det nye år

Og det er ikke bare "nytårsboller"? Ligesom de forsøgte sig med "Halloween boller" som altså bare var fastelavnsboller med orange glasur på :nej:


På prisskiltene stod der "fastelavensboller" og der var både de wienerbrødsagtige med flødeskum og gammeldags. :stoned:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 27. dec 2015, 18:13

Det lyder satamar lovende - jeg misser altid fastelavnsbollerne. Nu er der da forhåbning om, jeg husker at komme forbi og få mig et par stykker. Jeg satser i øvrigt på, vi får banket nogle flere højtider på plads, sådan at der ikke er bolle-ophold i løbet af året! :savl:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 27. dec 2015, 18:13

OsCoccygis skrev:
2SHY skrev:
OsCoccygis skrev:SuperBrugsen er begyndt at sælge fastelavnsboller :nerve: lad os da lige komme ind i det nye år

Og det er ikke bare "nytårsboller"? Ligesom de forsøgte sig med "Halloween boller" som altså bare var fastelavnsboller med orange glasur på :nej:


På prisskiltene stod der "fastelavensboller" og der var både de wienerbrødsagtige med flødeskum og gammeldags. :stoned:

Ej det er altså også lige tidligt nok for mig :nej:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Daine » 27. dec 2015, 19:17

ManicNinja skrev:Det lyder satamar lovende - jeg misser altid fastelavnsbollerne. Nu er der da forhåbning om, jeg husker at komme forbi og få mig et par stykker. Jeg satser i øvrigt på, vi får banket nogle flere højtider på plads, sådan at der ikke er bolle-ophold i løbet af året! :savl:


:gruble: :wacko: :nerve: :gisp:
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Firebird » 27. dec 2015, 19:30

ManicNinja skrev:Det lyder satamar lovende - jeg misser altid fastelavnsbollerne. Nu er der da forhåbning om, jeg husker at komme forbi og få mig et par stykker. Jeg satser i øvrigt på, vi får banket nogle flere højtider på plads, sådan at der ikke er bolle-ophold i løbet af året! :savl:


Du har helt klart været single for længe. :lol:
4
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 27. dec 2015, 19:47

Ja. Bolle-ophold kan være slemt for nogle. Utroligt at det er de samme mennesker, som brokker sig over, at vi indfører for mange nye højtider med tilhørende boller. Tsk. :gisp:

Bortset fra det: Næste gang en eller ankommer for sent til et møde. Jeg kan sgu godt høre det for mig: "Undskyld jeg kommer så sent. Vi var nødt til at gøre et bolle-ophold på vejen!"
Bolle-ophold er det nye cyclamen-farvede! Kom ikke og sig jeg ikke advarede jer!
10
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Flora » 27. dec 2015, 20:45

Jeg forstår ikke den der fastelavnsbolle-længsel. Altså, de wienerbrødsagtige, er det ikke bare en spandauer med farvet glasur. Og dem med flødeskum, findes de ikke også i en eller anden afart som alm. flødeskumskage? Altså, så kan man jo ligesom få begge dele (eller noget der ligner) hele året = intet bolle-ophold.

Jeg undrer mig i hvert fald hvert år når der kommer skilte med "fastelavnsboller" på spandauerne og så koster de så bare de tredobbelte. Men måske er jeg bare ikke bolle-kyndig nok til at indse forskellen? :gruble:
5
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 11:50

I er mega upassende alle sammen! Jeg har vildt lyst til sådan en omgang uhæderligt bakeoff bagværk lige nu. :sur:
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Tibbler » 28. dec 2015, 13:38

Ekstrabladet er ikke overraskende upassende.

Denne gang med nyheden omkring en ung mand, der er trafikdræbt. De skriver at politiet stadig er igang med at informere de pårørende, så de undlader at skrive navnet på manden; så vidt så godt.

Så har de så valgt at sætte et billede på fra ulykkesstedet, hvor man kan se bilen, som har et specielt udseende.


I mellemtiden kan jeg se, at de har opdateret artiklen: alle de nærmeste pårørende er blevet informeret, og bilen er nu skjult - Så forhåbentlig er det udeforstående, som har gjort dem opmærksomme på brøleren, og ikke familie eller venner, som er faldet over artiklen, og er blevet "informeret" på den måde :tie:
3
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Danseprinsesse » 29. dec 2015, 10:09

Vi skypede med mine svigerforældre i går og fortalte dem, at jeg er gravid.

Reaktionen var således:
"...... Nå, jamen hvad så med hendes job?"
Lang pause. "Hvordan gik flytningen?".

Noget af en kontrast til min fars (mere passende) reaktion, der var knus, smil, tillykke og en flaske champagne.

Suk.
4
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Charly » 29. dec 2015, 10:40

Danseprinsesse skrev:Vi skypede med mine svigerforældre i går og fortalte dem, at jeg er gravid.

Reaktionen var således:
"...... Nå, jamen hvad så med hendes job?"
Lang pause. "Hvordan gik flytningen?".

Noget af en kontrast til min fars (mere passende) reaktion, der var knus, smil, tillykke og en flaske champagne.

Suk.

Øv sikke en flad fornemmelse.

Godt at din far blev glad :)

Og stort tillykke!
1
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Garfield » 30. dec 2015, 22:34

Radioreklamer for Victoria Milan. "Glæd dig selv. Hav en affære."

Altså, jeg ved utroskab er noget, der sker ret meget, men ligefrem at opfordre til det? Er det bare mig, der er :gammel: ?
8
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Flora » 30. dec 2015, 22:57

Garfield skrev:Radioreklamer for Victoria Milan. "Glæd dig selv. Hav en affære."

Altså, jeg ved utroskab er noget, der sker ret meget, men ligefrem at opfordre til det? Er det bare mig, der er :gammel: ?


Nej, det er ikke bare dig. Det der Victoria Milan er vammelt :badr:
6
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 30. dec 2015, 23:47

:wave2:
OsCoccygis skrev:SuperBrugsen er begyndt at sælge fastelavnsboller :nerve: lad os da lige komme ind i det nye år


Det er også kommet et stort reklameskilt der opfordrer til at begynde på fastalavnskostumer her hvor vi bor.

Udover det er for langt ude at begynde den sla gs så kan de da så i der mindste holde det til højtidenså er overstået.

Men når det nu er blevet til fastalavnshalløj før nytår begynder de vel på halloweenkostumerne lige efter påske.

Man burde lave en protestbevægelse "højtid til tiden".. :whip: :pompom:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 30. dec 2015, 23:53

hotlips skrev::wave2:
OsCoccygis skrev:SuperBrugsen er begyndt at sælge fastelavnsboller :nerve: lad os da lige komme ind i det nye år


Det er også kommet et stort reklameskilt der opfordrer til at begynde på fastalavnskostumer her hvor vi bor.

Udover det er for langt ude at begynde den sla gs så kan de da så i der mindste holde det til højtidenså er overstået.

Men når det nu er blevet til fastalavnshalløj før nytår begynder de vel på halloweenkostumerne lige efter påske.

Man burde lave en protestbevægelse "højtid til tiden".. :whip: :pompom:

Den ville jeg gerne være med på. I hvert fald hvis vi så kunne nøjes med jul i december og måske liiiigee en uge af november
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"