Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Stitch » 24. aug 2018, 08:08

På tv2Play:

Misbrug - ny serie


Afsnittet om landmanden Christian Andersen. Det var altså ret vildt. Den er ret fint lavet. Omend optakten op til ultimatumet var ret lang, og slutningen af afsnittet blot 3-4 min. lang. Det var lidt mærkeligt.

Landmand på amfetamin: Vågen i fem døgn for at klare jobbet

Landmand var afhængig af stoffer - efter tilbagefald har han fået nye drømme.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf superboa » 24. aug 2018, 22:38

Begyndte på The Handmaid's Tale i går aftes, og har ind til videre slugt de første 8 episoder.
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf hotlips » 25. aug 2018, 02:14

Jeg har set a good job på hbo, det er en dokumentar til dels om Steve buscemi og den brandstation han var tilknyttet før han blev skuespiller og som han har bevaret kontakten til, men med det langt største fokus på det at leve som brandmand i New York på godt og ondt.

Ikke så oplysende som i en masse facts, men en interessant og bestemt sympatisk historie der er værd at bruge tid på at se.
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Shmartiesh » 27. aug 2018, 19:33

Sharp objects på hbo. :gisp:
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Purple Haze » 28. aug 2018, 04:34

Er ved at se Happy på Netflix.

Synes den er fabelagtig.
Det er i hvert fald svært at forudsige hvad der kommer til st ske.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Thestral » 28. aug 2018, 04:40

Parks and Recreation på hbo
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Patience » 28. aug 2018, 07:01

Jeg så hele sæson 1 af Mindhunter på Netflix i går fordi jeg ligger syg og har alt for meget tid. Den har længe været på min must-see liste fordi jeg har hørt så mange sige at den er helt vildt fantastisk.
Jeg ved ikke - altså jeg var udmærket underholdt, men jeg synes slet ikke den er på niveau med alt det jeg har hørt om den.
Men den er fin nok bestemt og jeg regner med at fortsætte med sæson 2 i dag.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Pandesteg » 29. aug 2018, 06:15

Er der nogle herinde, der kan svare mig på, om man kan se serier offline på Viaplay? Har en lang flytur uden wifi foran mig og der var lige et par serier derinde jeg godt gad se.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Tiger » 29. aug 2018, 06:21

Pandesteg skrev:Er der nogle herinde, der kan svare mig på, om man kan se serier offline på Viaplay? Har en lang flytur uden wifi foran mig og der var lige et par serier derinde jeg godt gad se.


Der skal være et "offline" logo ved siden af serien (eller nærmere selve afsnittet) i app'en, hvor du kan downloade dem. Man kan sikkert også i browser, men bruger jeg aldrig.
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Pandesteg » 29. aug 2018, 06:32

Tiger skrev:
Pandesteg skrev:Er der nogle herinde, der kan svare mig på, om man kan se serier offline på Viaplay? Har en lang flytur uden wifi foran mig og der var lige et par serier derinde jeg godt gad se.


Der skal være et "offline" logo ved siden af serien (eller nærmere selve afsnittet) i app'en, hvor du kan downloade dem. Man kan sikkert også i browser, men bruger jeg aldrig.


Hmmm tak. Der står nemlig på forsiden, at man kan se serier offline, men tænkte nok at der var nogle if's and but's.

Nå, nogle med Viaplay der gider tjekke for mig, om man kan se Outlander S3 offline på iPad? :)
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Tiger » 29. aug 2018, 06:41

Pandesteg skrev:
Tiger skrev:
Pandesteg skrev:Er der nogle herinde, der kan svare mig på, om man kan se serier offline på Viaplay? Har en lang flytur uden wifi foran mig og der var lige et par serier derinde jeg godt gad se.


Der skal være et "offline" logo ved siden af serien (eller nærmere selve afsnittet) i app'en, hvor du kan downloade dem. Man kan sikkert også i browser, men bruger jeg aldrig.


Hmmm tak. Der står nemlig på forsiden, at man kan se serier offline, men tænkte nok at der var nogle if's and but's.

Nå, nogle med Viaplay der gider tjekke for mig, om man kan se Outlander S3 offline på iPad? :)


Jeg ved ikke om man kan se alle, jeg bruger det sjældent. Men det ligner det er de fleste. Og Outlander sæson 3, kan du i hvert fald se offline. Se billede :)
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Pandesteg » 29. aug 2018, 06:48

Tiger skrev:
Pandesteg skrev:
Tiger skrev:
Pandesteg skrev:Er der nogle herinde, der kan svare mig på, om man kan se serier offline på Viaplay? Har en lang flytur uden wifi foran mig og der var lige et par serier derinde jeg godt gad se.


Der skal være et "offline" logo ved siden af serien (eller nærmere selve afsnittet) i app'en, hvor du kan downloade dem. Man kan sikkert også i browser, men bruger jeg aldrig.


Hmmm tak. Der står nemlig på forsiden, at man kan se serier offline, men tænkte nok at der var nogle if's and but's.

Nå, nogle med Viaplay der gider tjekke for mig, om man kan se Outlander S3 offline på iPad? :)


Jeg ved ikke om man kan se alle, jeg bruger det sjældent. Men det ligner det er de fleste. Og Outlander sæson 3, kan du i hvert fald se offline. Se billede :)


Perfekt, tusind tak for hjælpen!! :kys: Nu glæder jeg mig helt til min lange flytur :lol:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Tiger » 29. aug 2018, 06:56

Pandesteg skrev:Perfekt, tusind tak for hjælpen!! :kys: Nu glæder jeg mig helt til min lange flytur :lol:


Det var så lidt. God fornøjelse :D
1
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Frandsen » 30. aug 2018, 06:17

Er i gang med Homeland med manden. Vi er nået til sæson 5. Synes, den er begyndt at være lidt ... langtrukken? Men vi holder fast for at se, om den bliver bedre.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Tilly » 4. sep 2018, 09:54

Jeg har binget alle sæsoner at The Fall i løbet af weekenden og i går. Nu skal jeg lige holde lidt pause med at se så meget tv resten af ugen...
1

Tilbage til "Film og TV"