Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 27. dec 2015, 15:34

ManicNinja skrev:Naaaah. Hvis jeg skal slå nogen ihjel, så skal de altså gøre sig fortjent til det. Med en sofistikeret fornærmelse. Det dér ... det er jo bare dumt. Og vidner om totalt dårlig (læs: mangel på) humor. Man må formode, at han derfor heller ikke forstod et klap af min profiltekst ... :fløjt:

Kan se, han har svaret. Tør ikke læse det. Men uanset hvad der står, tænker jeg, at en passende sanktion vil være at læse Bertel Haarders kulturkanon mange gange. Tror, kanonen og ham dér gutten er et glimrende match. Så vil jeg gå ud og lave kaffe imens.


Har du læst hans svar nu? :P
2
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 15:42

Viskelæder skrev:
ManicNinja skrev:Naaaah. Hvis jeg skal slå nogen ihjel, så skal de altså gøre sig fortjent til det. Med en sofistikeret fornærmelse. Det dér ... det er jo bare dumt. Og vidner om totalt dårlig (læs: mangel på) humor. Man må formode, at han derfor heller ikke forstod et klap af min profiltekst ... :fløjt:

Kan se, han har svaret. Tør ikke læse det. Men uanset hvad der står, tænker jeg, at en passende sanktion vil være at læse Bertel Haarders kulturkanon mange gange. Tror, kanonen og ham dér gutten er et glimrende match. Så vil jeg gå ud og lave kaffe imens.


Har du læst hans svar nu? :P


Ja, spill the beans! :D
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Muspel » 27. dec 2015, 16:34

Nu skal I høre om en mærkværdig tinder-observation:

Jeg skrev med den hersens mand, og han viste sig at være både mere lækker og mere sød end rimeligt da jeg mødte ham på første date.

Og nu dater vi, og i går erklærede han, at han var fan.

Se DET er mærkværdigt og uforventet!
14
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 16:50

Jeg har holdt mig mest til en enkelt sød en, nu i flere dage. Men jeg synes han er begyndt at blive lidt omklamrende. Jeg har sagt det til ham lige ud, og han har indrømmet at det er sandt. Han har lovet at arbejde på det, og jeg prøver mit bedste på ikke at "spille med" eller hvad man nu kan kalde det. For jeg har den der tendens til så at lige logge ind og berolige ham, og dulme hans iver. Men i det lange løb duer det jo ikke, jeg bliver meget hurtigt udbrændt hvis det fortsætter.

I dag har jeg prøvet at holde igen og bare være mig selv mht hvor hurtigt og meget jeg skriver.
Følgende er sket:

Han starter i morges med en godmorgenbesked og nogle spørgsmål angående noget jeg skulle i går.

Jeg når ikke at svare.

Han er tilbage med en konstatering om at jeg sørme da må have meget travlt i dag.

Jeg spørger om det er pga jeg ikke har svaret ham at han spørger om det?

Han siger ja, for han er jo blevet så vildt med mig og så er det svært ikke at bekymre sig hvis jeg er tavs.

Det skal du ikke være, siger jeg, det har vi jo snakket om (og glad smiley)

Nej men det er jo svært når jeg er så sød osv osv sniksnak (Dette sender han for et par timer siden)

Jeg svarer ikke, føler mig igen omklamret og er væk fra internettet et stk tid pga andre ting.

Han er tydeligvis desperat og kommer med det han sikkert selv mener er den ultimative trumf:

despera.jpg


:nej:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 27. dec 2015, 16:53

:gisp: (Vi mangler VIRKELIG en facepalm-smiley til mange af indlæggene i denne tråd ...)

Nåmmen, den døde vel så dér, DLD ...

Nja. Bumbum. Hvad skal vi så snakke om?

EDIT: Elsker at billedet i indlægget er navngivet 'desperat.jpg'! :D
Senest rettet af ManicNinja 27. dec 2015, 16:56, rettet i alt 1 gang.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Muspel » 27. dec 2015, 16:55

Dirtylittledevil skrev:Jeg har holdt mig mest til en enkelt sød en, nu i flere dage. Men jeg synes han er begyndt at blive lidt omklamrende. Jeg har sagt det til ham lige ud, og han har indrømmet at det er sandt. Han har lovet at arbejde på det, og jeg prøver mit bedste på ikke at "spille med" eller hvad man nu kan kalde det. For jeg har den der tendens til så at lige logge ind og berolige ham, og dulme hans iver. Men i det lange løb duer det jo ikke, jeg bliver meget hurtigt udbrændt hvis det fortsætter.

I dag har jeg prøvet at holde igen og bare være mig selv mht hvor hurtigt og meget jeg skriver.
Følgende er sket:

Han starter i morges med en godmorgenbesked og nogle spørgsmål angående noget jeg skulle i går.

Jeg når ikke at svare.

Han er tilbage med en konstatering om at jeg sørme da må have meget travlt i dag.

Jeg spørger om det er pga jeg ikke har svaret ham at han spørger om det?

Han siger ja, for han er jo blevet så vildt med mig og så er det svært ikke at bekymre sig hvis jeg er tavs.

Det skal du ikke være, siger jeg, det har vi jo snakket om (og glad smiley)

Nej men det er jo svært når jeg er så sød osv osv sniksnak (Dette sender han for et par timer siden)

Jeg svarer ikke, føler mig igen omklamret og er væk fra internettet et stk tid pga andre ting.

Han er tydeligvis desperat og kommer med det han sikkert selv mener er den ultimative trumf:

despera.jpg


:nej:


Ha ha ha :stoned:

Men ja- det er også totalt turnoff for mig de der 'du er så stille' sms'er. Nej. Jeg er ikke stille. Jeg laver bare noget andet end at sms'e med dig.
4
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 17:02

Dørty, han virker MAX desperat! :8:

... Men svarede du så ja, og virkede hans diller også utålmodig?

Det er så ærgerligt, at han aldrig har forstået, at alt er Else. :)
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 27. dec 2015, 23:32

En varebeskrivelse :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 23:33

Fillie skrev:Dørty, han virker MAX desperat! :8:

... Men svarede du så ja, og virkede hans diller også utålmodig?

Det er så ærgerligt, at han aldrig har forstået, at alt er Else. :)


Hehe, i hans verden er alt vist ret så U-Else hver gang jeg ikke er i nærheden.
Jeg har købt mig lidt tid ved at sige jeg ikke er i humør til at skrive sammen i dag. Jeg må ha afsluttet det med ham på en pæn måde, han er meget nem at såre kan jeg mærke. Åh whyyy :nej:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 27. dec 2015, 23:45

Jeg forstår det simpelthen ikke? :forvirret2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 23:46

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:Dørty, han virker MAX desperat! :8:

... Men svarede du så ja, og virkede hans diller også utålmodig?

Det er så ærgerligt, at han aldrig har forstået, at alt er Else. :)


Hehe, i hans verden er alt vist ret så U-Else hver gang jeg ikke er i nærheden.
Jeg har købt mig lidt tid ved at sige jeg ikke er i humør til at skrive sammen i dag. Jeg må ha afsluttet det med ham på en pæn måde, han er meget nem at såre kan jeg mærke. Åh whyyy :nej:


Æv, den er svær, for egentlig har han jo virkelig trådt i spinaten med den der feberpikredning, men jeg forstår godt, du bekymrer dig lidt, når nu han ellers har været sød trods sin iver og virker sårbar. Jeg tror dog, at en type som ham vil blive ved med at bore i årsagerne til afslaget for at overbevise dig om, at du tager fejl, så jeg tvivler desværre på, at det er muligt at skrive et afslag, der virker, med mindre det er meget groft. :s
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 23:55

Puffi skrev:Jeg forstår det simpelthen ikke? :forvirret2:


Generel brok over at det er svært at finde en date og specifik brok over, at mange profiler kommer fra den anden ende af landet. Og så behøver en date ikke at være noget vildere end et møde på en bænk, så derfor kan damerne ligeså godt melde sig.

Selv tak. :D
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 23:56

Fillie skrev:Æv, den er svær, for egentlig har han jo virkelig trådt i spinaten med den der feberpikredning, men jeg forstår godt, du bekymrer dig lidt, når nu han ellers har været sød trods sin iver og virker sårbar. Jeg tror dog, at en type som ham vil blive ved med at bore i årsagerne til afslaget for at overbevise dig om, at du tager fejl, så jeg tvivler desværre på, at det er muligt at skrive et afslag, der virker, med mindre det er meget groft. :s


Ja du har mere ret end du aner. Jeg "kender" ham nemlig i forvejen, fra sidst jeg var på siden under et andet navn. Dengang snakkede jeg med ham og gav ham afslag. Og nu fandt han mig Gud hjælpe mig så igen, og kunne ikke forstå hvad der gik galt dengang, og så var jeg dum og glemsom og begyndte at skrive med ham igen KUN pga hans megalækre ydre. Så jeg har virkelig dummet mig. Jeg må have det ud af verden i morgen for alles skyld.

... og bortset fra det så elsker jeg ordet feberpikredning :klap: :lol: :lol:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 23:59

Puffi jeg tror den skal ses som modsvar på noget en af damerne skrev i dameafdelingen af sms-beskeder... noget med hvor mange der reelt tør noget
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 28. dec 2015, 00:00

Ah ja, man kan jo skifte, smart. Tak begge to!
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Forhold og sex"