Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 28. dec 2015, 10:23

Det er første gang i vores 14 dages forhold han er en nar, men sådan er det, der er jo kanter der skal slibes :)
Han var fuld i aftes, og snakker om et projekt han laver hvor de har hyret en professionel til at instruere projektet.
Han ved jeg er meget jaloux anlagt, og siger så pludselig, "Hvorfor er du ikke jaloux på hende?".. Hvorfor skulle jeg være det, spørger jeg. "Hun er da vildt lækker!" siger han så. Jeg havde slet ikke set et billede af hende, jeg kæmper virkelig med jalouxi, men lige hende her havde jeg ikke gidet at gå op i, indtil han så siger sådan noget bræk. Der kom noget gråd og en masse ord. Hovedsagen er bare, jeg gider ikke høre på hvem der er lækker, det må han holde for sig selv. Han har ikke haft en kæreste i mange år, så som han bare sagde til mig med tåre i øjnene "hvor er jeg glad for at du fortæller mig hvad jeg gør galt, ellers kan jeg ikke gøre det anderledes". Og det er jo rigtigt :) Men han virkede bare som om han bevidst ville trykke på en knap og få en reaktion fra mig, og det gider jeg ikke.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Ado » 28. dec 2015, 11:20

Luffegås skrev:Det er første gang i vores 14 dages forhold han er en nar, men sådan er det, der er jo kanter der skal slibes :)
Han var fuld i aftes, og snakker om et projekt han laver hvor de har hyret en professionel til at instruere projektet.
Han ved jeg er meget jaloux anlagt, og siger så pludselig, "Hvorfor er du ikke jaloux på hende?".. Hvorfor skulle jeg være det, spørger jeg. "Hun er da vildt lækker!" siger han så. Jeg havde slet ikke set et billede af hende, jeg kæmper virkelig med jalouxi, men lige hende her havde jeg ikke gidet at gå op i, indtil han så siger sådan noget bræk. Der kom noget gråd og en masse ord. Hovedsagen er bare, jeg gider ikke høre på hvem der er lækker, det må han holde for sig selv. Han har ikke haft en kæreste i mange år, så som han bare sagde til mig med tåre i øjnene "hvor er jeg glad for at du fortæller mig hvad jeg gør galt, ellers kan jeg ikke gøre det anderledes". Og det er jo rigtigt :) Men han virkede bare som om han bevidst ville trykke på en knap og få en reaktion fra mig, og det gider jeg ikke.

Hvor gammel er manden? Undskyld, men den kommentar er da virkelig umoden.
10
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 28. dec 2015, 11:54

Lige nu!

Han blev for en uge siden opereret i den ene skulder, så han er derfor ret handicappet og kan kun bruge den raske arm.
Men det betyder for fanden da ikke at han ikke kan en skid.
Igår sagde han selv at han var rastløs (han er enormt dårligt til at gå hjemme og lave ingenting, han arbejder normalt ret mange timer. Han bliver lud doven og jeg føler jeg har et ekstra barn. :cuss: )
Og nu har jeg fået ordnet vasketøj og hvad andet der lige skulle ordnes imens han sider og glor tv - planen er så vi skulle ud at handle men det kan han vist heller ikke lige se formålet hvorfor han skal med - måske for at få din røv fjernet fra sofaen så du ikke gror fast!
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 28. dec 2015, 13:13

Ado skrev:
Luffegås skrev:Det er første gang i vores 14 dages forhold han er en nar, men sådan er det, der er jo kanter der skal slibes :)
Han var fuld i aftes, og snakker om et projekt han laver hvor de har hyret en professionel til at instruere projektet.
Han ved jeg er meget jaloux anlagt, og siger så pludselig, "Hvorfor er du ikke jaloux på hende?".. Hvorfor skulle jeg være det, spørger jeg. "Hun er da vildt lækker!" siger han så. Jeg havde slet ikke set et billede af hende, jeg kæmper virkelig med jalouxi, men lige hende her havde jeg ikke gidet at gå op i, indtil han så siger sådan noget bræk. Der kom noget gråd og en masse ord. Hovedsagen er bare, jeg gider ikke høre på hvem der er lækker, det må han holde for sig selv. Han har ikke haft en kæreste i mange år, så som han bare sagde til mig med tåre i øjnene "hvor er jeg glad for at du fortæller mig hvad jeg gør galt, ellers kan jeg ikke gøre det anderledes". Og det er jo rigtigt :) Men han virkede bare som om han bevidst ville trykke på en knap og få en reaktion fra mig, og det gider jeg ikke.

Hvor gammel er manden? Undskyld, men den kommentar er da virkelig umoden.


Umoden, men sagt i fuldskab, og jeg tror han troede det var en måde at arbejde med min jalousi på. Før vi kom sammen kunne jeg fint snakke om hvem der var lækker eller ej, men jeg gider ikke sådan noget i et forhold. Jeg bliver aldrig den type. Men man skal ikke prikke til mig og tvinge mig til at arbejde med mig selv på den måde. Jeg tror vi tager en snak om det ædru i aften og så er den skid slået. Jeg kan godt mærke det ikke var sagt i ondskab, og jeg burde jo tænke "fuck om hun er lækker, det er sgu da mig han går hjem med", men han ved hvor jaloux jeg er, det sagde han også da han sagde undskyld, at han følte sig som en røv for det. Han har ikke haft en kæreste i mange år og lidt glemt hvordan det fungere, og jeg har jo næsten kun haft forhold, så jeg er vant til alt det hejs. Har sagt til ham det bliver tilgivet, men ikke glemt.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 29. dec 2015, 02:15

^^ Jeg er stadig nysgerrig på, hvor gammel både du og han er :)
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 29. dec 2015, 09:25

Cirka dagligt her i ferien. Seriøst, han sover til frokost, så lander han på sofaen foran tv'et og der bliver han så cirka til vi går i seng om aftenen. Ofte får jeg en SMS mens jeg er hos hesten om jeg ikke lige kan tage mælk/rugbrød/etellerandet med hjem. Netto ligger i blokken. Han skal vitterligt bare gå ned fra 4. og krydse gården!

Argh, jeg bliver skør af al den inaktivitet! Jeg har selv slet ikke ro nok til at sove længe og så være inde hele dagen flere dage i træk. En enkelt dag måske, men så skal der altså ske noget.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pityt » 30. dec 2015, 21:04

I disse dage er det sådan cirka konstant :træt3: Alt andet lader til at være vigtigere end at bruge tid med mig og selv beskederne er blevet lunkne :(
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 30. dec 2015, 21:27

Han har været på druk/julefrokost/druk hver eneste fredag siden november.

Forrige fredag improviserede han endnu en tur (sådan noget med at sms mig, når han er på job, og så kommer han først hjem kl 3 om natten, så jeg er alene med børnene) og lovede bagefter højt og helligt, at han ikke ville gøre det mere før februar (polterabend).

En uge senere gjorde han det så igen.

Så var JEG en nar, og låste døren og bad ham blive udenfor. Så han sov i (varm og isoleret og med flere soveposer) garagen :genert:
14
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 30. dec 2015, 22:16

Urtekussen skrev:Han har været på druk/julefrokost/druk hver eneste fredag siden november.

Forrige fredag improviserede han endnu en tur (sådan noget med at sms mig, når han er på job, og så kommer han først hjem kl 3 om natten, så jeg er alene med børnene) og lovede bagefter højt og helligt, at han ikke ville gøre det mere før februar (polterabend).

En uge senere gjorde han det så igen.

Så var JEG en nar, og låste døren og bad ham blive udenfor. Så han sov i (varm og isoleret og med flere soveposer) garagen :genert:


Forstår dig udmærket! Fremover vil jeg nu i øvrigt tænke på dig som Garagekussen ... :gruble: :genert:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Tibbler » 30. dec 2015, 22:20

ManicNinja skrev:
Urtekussen skrev:Han har været på druk/julefrokost/druk hver eneste fredag siden november.

Forrige fredag improviserede han endnu en tur (sådan noget med at sms mig, når han er på job, og så kommer han først hjem kl 3 om natten, så jeg er alene med børnene) og lovede bagefter højt og helligt, at han ikke ville gøre det mere før februar (polterabend).

En uge senere gjorde han det så igen.

Så var JEG en nar, og låste døren og bad ham blive udenfor. Så han sov i (varm og isoleret og med flere soveposer) garagen :genert:


Forstår dig udmærket! Fremover vil jeg nu i øvrigt tænke på dig som Garagekussen ... :gruble: :genert:


Hvilket så automatisk fik mig til at tænke på denne "kvinde":

1
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Whoosh » 30. dec 2015, 22:49

Vi er ved at gøre tøj klar til i morgen aften.
Og jeg synes det er lidt irriterende at han stadig ikke kan binde slips selv.
Men denne gang er jeg i det mindste på forkant og binder det i aften, så jeg ikke skal stå og hive det over hovedet efter jeg har sat hår. :rulle:
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2823
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Torn » 31. dec 2015, 09:41

Jeg står for første gang i mit liv i en krise. Jeg er ked af det og kan ikke se en løsning på mit sorgfulde problem.

Vi ligger i sengen og jeg siger, at jeg er bange for at blive ked af det i aften, fordi jeg forventer at 2016 bliver et lorte år. Min kæreste scroller videre på 9gag og siger henkastet "kan du ikke bare lade være med at blive ked af det".
Nåååå. Så det er bare det jeg skal?! Tak skat, der fandt vi lige løsningen på min livskrise. Idiot.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 1. jan 2016, 08:50

Han gik kold på sofaen til den nytårsfest vi var til ved 4-tiden. Jeg spørger så, om han vil sove der, eller om jeg skal prøve at få en taxa til os. Jeg brugte så over en time her til morgen på at prøve at komme igennem til taxa, men er så åbenbart til sidst faldet i søvn på sofaen i en mega akavet stilling. Jeg vågner så her for et par timer siden og opdager, at værtinden har smidt et par dyner efter os. Jeg kan så se, at han åbenbart har været oppe og taget al tøjet af og lagt sig til rette med dyne og hovedpude, mens jeg bare har ligget/siddet totalt radbrækket lige ved siden af ham med dyne og hovedpude pænt ved siden af mig. Han kunne sgu da godt lige have puttet mig!
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Firebird » 1. jan 2016, 09:07

Spyt i hans morgenkaffe. :devil:
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 1. jan 2016, 09:42

Min kæreste har bedt mig vække ham her til morgen. Og så knurrer han megameget af mig, da jeg gør det. Mens jeg i øvrigt står med nybagte boller og har lavet kaffe og hyggeligt morgenbord for hans skyld.

Meddelte ham at så måtte han være voksen nok til selv at stå op fremover. Jeg gider ikke sur mand, der knurrer af mig, når jeg vækker ham på det tidspunkt, han selv har bedt mig om at vække ham på.

Med fucking nybagte boller og alt muligt.
25
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Forhold og sex"