Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 28. dec 2015, 11:11

Jeg er griner?

(Læses nedefra)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. dec 2015, 12:18

Jeg synes det er svært med dem som prøver at snige en samtale igang.
De starter med eksempelvis "Rigtig glædelig jul til dig" så man føler sig ubehøvlet ved ikke at svare. Når så de ved der er liv i den anden ende, er næste træk at sige noget som giver medlidenhed, eksempelvis "Ja jeg mistede jo min hund juleaften sidste år". Og man sidder der og føler sig som mere og mere en led idiot hvis man så svarer "Nej hvor er det synd for dig. Jeg er ikke interesseret i at skrive med dig"
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 12:57

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes det er svært med dem som prøver at snige en samtale igang.
De starter med eksempelvis "Rigtig glædelig jul til dig" så man føler sig ubehøvlet ved ikke at svare. Når så de ved der er liv i den anden ende, er næste træk at sige noget som giver medlidenhed, eksempelvis "Ja jeg mistede jo min hund juleaften sidste år". Og man sidder der og føler sig som mere og mere en led idiot hvis man så svarer "Nej hvor er det synd for dig. Jeg er ikke interesseret i at skrive med dig"


Hahaha! :lol:

Det kan ikke være andet end en medlidenhedsknaldstrategi, hvor de sådan håber, at modtageren vil svare: "Årh nej, har du mistet din hund? Og så i julen! Kom du sporenstrengs hjem til mig og få kaffe og kage og frem og tilbage". :D
7
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. dec 2015, 13:10

Fillie skrev:
Hahaha! :lol:

Det kan ikke være andet end en medlidenhedsknaldstrategi, hvor de sådan håber, at modtageren vil svare: "Årh nej, har du mistet din hund? Og så i julen! Kom du sporenstrengs hjem til mig og få kaffe og kage og frem og tilbage". :D


Ja netop :lol:
Og de sniger sig bare til mere og mere samtale, og pludselig har man lovet at besøge dem på dyrehospitalet og støtte dem når deres kanariefugl skal igennem en kemobehandling. Åha altså!

Og nu diskuterer jeg med feberpikredningsmanden fra i går. Han forstår slet ikke hvad der er galt, han har jo hele tiden ventet og været tålmodig. :s
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 13:15

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:
Hahaha! :lol:

Det kan ikke være andet end en medlidenhedsknaldstrategi, hvor de sådan håber, at modtageren vil svare: "Årh nej, har du mistet din hund? Og så i julen! Kom du sporenstrengs hjem til mig og få kaffe og kage og frem og tilbage". :D


Ja netop :lol:
Og de sniger sig bare til mere og mere samtale, og pludselig har man lovet at besøge dem på dyrehospitalet og støtte dem når deres kanariefugl skal igennem en kemobehandling. Åha altså!

Og nu diskuterer jeg med feberpikredningsmanden fra i går. Han forstår slet ikke hvad der er galt, han har jo hele tiden ventet og været tålmodig. :s


Men feberPIKken var jo netop ikke tålmodig, og derfor blev du PIKeret over det manglende forståelse for PIKant opførsel. Ak ja, hvordan skal det dog ikke ende. :(
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. dec 2015, 13:52

Fillie skrev:Men feberPIKken var jo netop ikke tålmodig, og derfor blev du PIKeret over det manglende forståelse for PIKant opførsel. Ak ja, hvordan skal det dog ikke ende. :(


Det har udviklet sig til at han er dybt chokeret (med 5 udråbstegn), og da mit svar til dét var "Det var træls for dig" gik han videre til at overbevise mig ved at fortælle om alle de aftaler han let kunne lave lige på stedet, med alle mulige andre kvinder der var vilde med ham. Men at han havde afvist dem for mit skyld og nu ville han vente på mig for evigt.

Jeg har så sluttet med at sige at jeg ikke tror han rigtigt læser mine beskeder, for jeg har tydeligt sagt at jeg ikke vil mere. Og at nu sender jeg ikke flere beskeder til ham.
Jeg formåede ikke at afslutte det pænere end det.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 14:29

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:Men feberPIKken var jo netop ikke tålmodig, og derfor blev du PIKeret over det manglende forståelse for PIKant opførsel. Ak ja, hvordan skal det dog ikke ende. :(


Det har udviklet sig til at han er dybt chokeret (med 5 udråbstegn), og da mit svar til dét var "Det var træls for dig" gik han videre til at overbevise mig ved at fortælle om alle de aftaler han let kunne lave lige på stedet, med alle mulige andre kvinder der var vilde med ham. Men at han havde afvist dem for mit skyld og nu ville han vente på mig for evigt.

Jeg har så sluttet med at sige at jeg ikke tror han rigtigt læser mine beskeder, for jeg har tydeligt sagt at jeg ikke vil mere. Og at nu sender jeg ikke flere beskeder til ham.
Jeg formåede ikke at afslutte det pænere end det.


Han udviser godt nok en nederen adfærd nu! Godt han afslørede sig så hurtigt. Kan du blokere ham, så du slipper for hans megalomane brok?
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. dec 2015, 14:43

Fillie skrev:
Han udviser godt nok en nederen adfærd nu! Godt han afslørede sig så hurtigt. Kan du blokere ham, så du slipper for hans megalomane brok?


Ja nu er løbet kørt, jeg tror/håber han også selv ved det nu. Ja man kan heldigvis blokere i værste fald. Jeg er glad for at jeg ikke nåede at give ham nogen personlige info eller mødes med ham, for jeg synes godt nok han er stædig og omklamrende :8:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 15:07

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:
Han udviser godt nok en nederen adfærd nu! Godt han afslørede sig så hurtigt. Kan du blokere ham, så du slipper for hans megalomane brok?


Ja nu er løbet kørt, jeg tror/håber han også selv ved det nu. Ja man kan heldigvis blokere i værste fald. Jeg er glad for at jeg ikke nåede at give ham nogen personlige info eller mødes med ham, for jeg synes godt nok han er stædig og omklamrende :8:


Ja, for pokker da! Han er sikkert også typen, der ikke vil gå hjem, selvom man på alle tænkelige måder forsøger at indikere, at nu er det altså tid til at bryde op, og selvom det egentlig slet ikke var det, man ville, og før man ved af det, har han nærmest invaderet ens hjem og bliver fornærmet over ens behov for "alenetid", for hvad skal man dog bruge det til, når nu man elsker hinanden for evigt efter "en meget passioneret weekend". :tie:
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 15:15

Jeg har altså en fest med at læse jeres indlæg :lol2:
6
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 15:21

Jeg hentede Tinder sidste gang, jeg var ude at rejse, for lige at tjekke mændende ud. Ham her så meget sød ud, men samtalen stoppede herefter.

2015-08-26 09.59.27.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf kidkomb » 28. dec 2015, 15:37

I reckon, that it could be a little more subtle...

Billede
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 15:41

Meget subtilt. :-D
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 15:43

Fillie skrev:Meget subtilt. :-D
kidkomb skrev:I reckon, that it could be a little more subtle...

Billede


Fillie skrev:Meget subtilt. :-D



:D På en måde kunne jeg egentligt godt lide hans humor, det er bare udtrykket.. strapon bitch... ?!, der er ret upassende :lol2:
4
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 15:53

^ Ja, hvad betyder det overhovedet, hvis man er en mand? At man gerne modtager? :ninja:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith

Tilbage til "Forhold og sex"