Udsalg - it starts

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Udsalg - it starts

Indlægaf Lykke » 28. dec 2015, 12:43

Okay. Vi vover os ind til byen i dag. Er spændt på hvor vildt det er.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Udsalg - it starts

Indlægaf Daine » 28. dec 2015, 13:28

Lykke skrev:Okay. Vi vover os ind til byen i dag. Er spændt på hvor vildt det er.


Hos os har bytteræset været rimeligt vildt her til formiddag - også noget mere end det plejer. Og det er vist ret generelt sådan i dag :) Jeg håber, du kommer helskindet hjem igen :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24408

Re: Udsalg - it starts

Indlægaf Moxy-lady » 28. dec 2015, 15:20

Jeg var lige oppe i gågaden i dag. Skulle bytte en bluse og en pung og gik forbi Neye for at kigge på andre punge. Hvor blev jeg skuffet! Halvdelen af deres hylder og stativer var næsten tomme. Det ligner i hvert fald en ret sølle start på et udsalg IMO.

Der var dog masser af mennesker i de forskellige butikker, men synes egentlig generelt ikke at udvalget var noget at råbe hurra for.

Kunne godt bruge ideer til en pung i lækkert, blødt (sort!) skind. Det skal være sådan en med en lynlås der går hele vejen og så et møntrum i midten og kortholdere til hver side. foreløbig har jeg kig på denne fra Adax, men er ikke sikker på om det skal være den. Synes ikke at den var så blød som jeg havde forventet.

457588_black_guri_open.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
My world 12-10-18 :lun:
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Udsalg - it starts

Indlægaf Lykke » 28. dec 2015, 15:38

Jeg droppede det. Købte en sæbe i Matas til 50%. Resten bliver online.

Dog fik jeg kigget på de handsker der. Ikke et hit. Så det var godt jeg ikke bare bestilte dem online.
0
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Udsalg - it starts

Indlægaf Æske » 28. dec 2015, 15:39

Moxy-lady skrev:Jeg var lige oppe i gågaden i dag. Skulle bytte en bluse og en pung og gik forbi Neye for at kigge på andre punge. Hvor blev jeg skuffet! Halvdelen af deres hylder og stativer var næsten tomme. Det ligner i hvert fald en ret sølle start på et udsalg IMO.

Der var dog masser af mennesker i de forskellige butikker, men synes egentlig generelt ikke at udvalget var noget at råbe hurra for.

Kunne godt bruge ideer til en pung i lækkert, blødt (sort!) skind. Det skal være sådan en med en lynlås der går hele vejen og så et møntrum i midten og kortholdere til hver side. foreløbig har jeg kig på denne fra Adax, men er ikke sikker på om det skal være den. Synes ikke at den var så blød som jeg havde forventet.

457588_black_guri_open.jpg

Jeg har en fra Tiger of Sweden, som jeg er rigtig glad for :)
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!

Tilbage til "Generelt"