Særhedstråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Særhedstråden

Indlægaf LadyFox » 28. dec 2015, 14:35

- Jeg bryder mig ikke om ulige tal, de virker så "grove" - alligevel er mit yndlingstal 15 pga. vi havde et brætspil da jeg var barn hvor at der var en prik nummer 15 med den sødeste lille mår på :blush2:
- Jeg udtaler konsekvent bearnaise som baonæse, på trods af jeg godt ved det er forkert, jeg godt kan udtale det rigtigt og iøvrigt udtalte det perfekt som barn.
-Jeg kan ikke udtale ord hvor p kommer før l - f.eks. plastik, det udtales blastik når jeg siger det.
2
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Særhedstråden

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 14:39

Jeg hader, når jeg kan se min fjernbetjening. Den irriterer mine øjne, hvorfor den altid skal gemmes væk bag en pude eller sådan noget.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Særhedstråden

Indlægaf LadyFox » 28. dec 2015, 14:53

Viskelæder skrev:Jeg hader, når jeg kan se min fjernbetjening. Den irriterer mine øjne, hvorfor den altid skal gemmes væk bag en pude eller sådan noget.


Jeg har det omvendt, men det er nok fordi jeg aldrig kan finde min fjernbetjening. Hvilket minder mig om en anden særhed af mine..

Når jeg er rigtig fuld bliver jeg meget bekymret for at der kommer en tyv og stjæler mine værdier - derfor sker det når jeger fuld at jeg bruger energi på at finde gemmesteder til de ting jeg ikke vil miste - problemet er at bare at når jeg bliver ædru kan jeg ikke finde tingene igen. Engang måtte jeg undvære min fjernbetjening i flere uger, fordi jeg havde gemt den i min defekte ovn, en anden gang havde jeg tapet den fast bag radiatoren :ivrig:

(der er aldrig nogle der har stjålet en fjernbetjening fra mig :gruble: )
11
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Særhedstråden

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 15:01

LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:Jeg hader, når jeg kan se min fjernbetjening. Den irriterer mine øjne, hvorfor den altid skal gemmes væk bag en pude eller sådan noget.


Jeg har det omvendt, men det er nok fordi jeg aldrig kan finde min fjernbetjening. Hvilket minder mig om en anden særhed af mine..

Når jeg er rigtig fuld bliver jeg meget bekymret for at der kommer en tyv og stjæler mine værdier - derfor sker det når jeger fuld at jeg bruger energi på at finde gemmesteder til de ting jeg ikke vil miste - problemet er at bare at når jeg bliver ædru kan jeg ikke finde tingene igen. Engang måtte jeg undvære min fjernbetjening i flere uger, fordi jeg havde gemt den i min defekte ovn, en anden gang havde jeg tapet den fast bag radiatoren :ivrig:

(der er aldrig nogle der har stjålet en fjernbetjening fra mig :gruble: )


Haha, for helvede, LadyFox :lol2: Jeg havde en veninde, da jeg læste, som også altid troede, at nogen havde stjålet hendes værdigenstande, når hun var fuld: "HVOR er min taske?!" - "du har den i din hånd" - "HVEM har taget mine solbriller?!" - "Du har dem på hovedet" osv osv... :D

Men... du må gerne tape min fast bag radiatoren, så jeg ikke skal se på den :genert:
4
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Særhedstråden

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 15:19

Hvor er det fedt, at I tidligere "Woman"-damer har fundet vej over Jubii og hertil. Jeg håber, vi hænger på jer! :love:
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Særhedstråden

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 15:23

Fillie skrev:Hvor er det fedt, at I tidligere "Woman"-damer har fundet vej over Jubii og hertil. Jeg håber, vi hænger på jer! :love:


Ihhh, tusind tak. Jeg vil gerne tage æren for at presse LadyFox herover :D
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Særhedstråden

Indlægaf Fru Sunshine » 28. dec 2015, 15:48

Jeg hader også namsede fingre, og nægter at røre ved ler og papmaché.
Det er heller ikke sjovt at forme boller eller andet bagværk selv med gummihandsker på.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Særhedstråden

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 15:49

Fru Sunshine skrev:Jeg hader også namsede fingre, og nægter at røre ved ler og papmaché.
Det er heller ikke sjovt at forme boller eller andet bagværk selv med gummihandsker på.


namsede?
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Særhedstråden

Indlægaf Fru Sunshine » 28. dec 2015, 16:28

Viskelæder skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg hader også namsede fingre, og nægter at røre ved ler og papmaché.
Det er heller ikke sjovt at forme boller eller andet bagværk selv med gummihandsker på.


namsede?

Fedtede. Namsede er bare et godt ord :blush:
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Særhedstråden

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 17:57

Fru Sunshine skrev:
Viskelæder skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg hader også namsede fingre, og nægter at røre ved ler og papmaché.
Det er heller ikke sjovt at forme boller eller andet bagværk selv med gummihandsker på.


namsede?

Fedtede. Namsede er bare et godt ord :blush:


Jeps, jeg havde for en times tid siden ekstremt namsede fingre af at vende otte krebinetter i en absurd mængde æg og rasp. :D
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Særhedstråden

Indlægaf Fru Sunshine » 28. dec 2015, 18:55

Fillie skrev:
Fru Sunshine skrev:
Viskelæder skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg hader også namsede fingre, og nægter at røre ved ler og papmaché.
Det er heller ikke sjovt at forme boller eller andet bagværk selv med gummihandsker på.


namsede?

Fedtede. Namsede er bare et godt ord :blush:


Jeps, jeg havde for en times tid siden ekstremt namsede fingre af at vende otte krebinetter i en absurd mængde æg og rasp. :D

Brrrrrr, hvor væmmeligt.
Altså med nams. Ikke krebinetter.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Særhedstråden

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 18:57

Fru Sunshine skrev:
Fillie skrev:
Fru Sunshine skrev:
Viskelæder skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg hader også namsede fingre, og nægter at røre ved ler og papmaché.
Det er heller ikke sjovt at forme boller eller andet bagværk selv med gummihandsker på.


namsede?

Fedtede. Namsede er bare et godt ord :blush:


Jeps, jeg havde for en times tid siden ekstremt namsede fingre af at vende otte krebinetter i en absurd mængde æg og rasp. :D

Brrrrrr, hvor væmmeligt.
Altså med nams. Ikke krebinetter.


Du vil SLET ikke vide, hvor godt det sad fast, og hvor lang tid jeg var om at skubbe det af. :ad!:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Særhedstråden

Indlægaf Fru Sunshine » 28. dec 2015, 18:59

Fillie skrev:
Fru Sunshine skrev:
Fillie skrev:
Fru Sunshine skrev:
Viskelæder skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg hader også namsede fingre, og nægter at røre ved ler og papmaché.
Det er heller ikke sjovt at forme boller eller andet bagværk selv med gummihandsker på.


namsede?

Fedtede. Namsede er bare et godt ord :blush:


Jeps, jeg havde for en times tid siden ekstremt namsede fingre af at vende otte krebinetter i en absurd mængde æg og rasp. :D

Brrrrrr, hvor væmmeligt.
Altså med nams. Ikke krebinetter.


Du vil SLET ikke vide, hvor godt det sad fast, og hvor lang tid jeg var om at skubbe det af. :ad!:

:whine:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Særhedstråden

Indlægaf Anilara » 28. dec 2015, 21:38

Jeg hader bløde ord.
Så ja, både "hader", "bløde" og "både" hader jeg.

Og så kan jeg bedst lide ulige tal.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Særhedstråden

Indlægaf Anilara » 28. dec 2015, 21:42

Jeg har i øvrigt også en lidelse, der gør, at jeg river hår ud af hovedbunden på mig selv, når jeg ikke selv tænker over det. Det var i mange år vildt flovt for mig.
Som voksen har jeg dog lært at tæmme det, og man kan ikke se det på mit hår.
0

Tilbage til "Generelt"