Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Aima » 15. sep 2018, 01:06

HappyPaww skrev:
englishchannel skrev:Jeg planlægger at få lavet en tear trough, når jeg finder en behandler jeg har tillid til.

Derudover har jeg microbladede øjenbryn og hårextensions, hvis nogen overvejer og søger erfaringer indenfor nogle af delene. Jeg researchede en del inden mine behandlinger, så jeg kan både komme med tips og råd og anbefale konkrete artister :)

Øjenbryn - hvad har du givet og kn du anbefale nogen i København? Ville rigtig gerne men er også SÅ nervøs for resultatet - det er jo ret tydeligt især hvis det går galt :lol:


Hvis du (eller andre) på et tidspunkt skulle bevæge dig mod Jylland, anbefaler jeg meget gerne hende, der har lavet mine. Jeg har sendt fem kvinder ud til hende på ét år, to kollegaer, to veninder og én fremmed, der helt umotiverede komplimenterede mine bryn da hun var gæst på mit arbejde. Da jeg fortalte, de var microbladede blev hun ellevild. Jeg hjalp hende faktisk med at booke en tid (hun var ikke dansk).

Jeg er simpelthen så glad for mine. De ser ‘naturlige’ ud i den forstand, at de ligner ægte bryn der er farvede og plukkede i form. Jeg har faktisk lige fået en genopfyldning i dag. Det er tredje gang jeg er hos hende på 15 måneder. Farven holder vist relativt godt på min hud :)
1
I'll stick with hell no's and headphones...
VeaMoc
Indlæg: 64
Tilmeldt: 13. aug 2015, 20:40
Kort karma: 21
Likede indlæg: 110

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf VeaMoc » 15. sep 2018, 04:20

Aima skrev:
HappyPaww skrev:
englishchannel skrev:Jeg planlægger at få lavet en tear trough, når jeg finder en behandler jeg har tillid til.

Derudover har jeg microbladede øjenbryn og hårextensions, hvis nogen overvejer og søger erfaringer indenfor nogle af delene. Jeg researchede en del inden mine behandlinger, så jeg kan både komme med tips og råd og anbefale konkrete artister :)

Øjenbryn - hvad har du givet og kn du anbefale nogen i København? Ville rigtig gerne men er også SÅ nervøs for resultatet - det er jo ret tydeligt især hvis det går galt :lol:


Hvis du (eller andre) på et tidspunkt skulle bevæge dig mod Jylland, anbefaler jeg meget gerne hende, der har lavet mine. Jeg har sendt fem kvinder ud til hende på ét år, to kollegaer, to veninder og én fremmed, der helt umotiverede komplimenterede mine bryn da hun var gæst på mit arbejde. Da jeg fortalte, de var microbladede blev hun ellevild. Jeg hjalp hende faktisk med at booke en tid (hun var ikke dansk).

Jeg er simpelthen så glad for mine. De ser ‘naturlige’ ud i den forstand, at de ligner ægte bryn der er farvede og plukkede i form. Jeg har faktisk lige fået en genopfyldning i dag. Det er tredje gang jeg er hos hende på 15 måneder. Farven holder vist relativt godt på min hud :)


Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvem hun er. Jeg er langt fra sikker på, at jeg vil have mine øjenbryn lavet, men jeg fifler meget med tanken om det - jeg er ved at finde ud af, om jeg tør :genert:
0
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf englishchannel » 15. sep 2018, 06:10

Jeg har længe gået med tanken om at skrive et længere indlæg om microblading, fordi jeg synes at der er en del information, der ikke er nemt tilgængelig online, og jeg desværre hører om en del mennesker, der fortryder det, trods gode resultater. Så jeg synes måske, at det er mest fair, hvis folk træffer deres beslutning på et oplyst grundlag.

Min erfaring: Jeg har pilskæve bryn fra naturens side, og det blev ikke bedre da jeg som 12-årig tog til frisør for at få dem rettet op. Min frisør skiftevis plukkede lidt af det ene bryn og derefter lidt af det andet, til jeg havde to skæve, tynde streger tilbage. De voksede aldrig ud igen, og størstedelen af mit voksenliv har jeg brug 15-20 minutter hver morgen på at male dem på, både for symmetri og tykkelse. Mine bryn har fyldt uforholdsmæssigt meget i mit liv, og ethvert regnskyl eller idrætsdag har været et stresselement uden lige af frygt for at mine bryn faldt af. Jeg har haft den vane at have en brynstift i samtlige tasker og på jobbet, og er gået i panik, hvis jeg troede at jeg havde glemt den.

Det ovenstående skriver jeg for at fortælle, hvor meget mine bryn fylder, og altid har fyldt, i mit liv. Jeg har overvejet microblading længe, og da jeg omsider fandt en god artist, bookede jeg tiden efter mange overvejelser. Det var vigtigt for mig, at artisten ikke (kun) lavede modebryn (dvs. tykke, Instagram-agtige dramabryn), men også arbejdede med at rekonstruere naturlige bryn. Jeg gjorde det meget klart for hende at jeg gerne ville have mine bryn som de havde set ud, hvis de a) havde været mere symmetriske af natur, og b) ikke var blevet overplukket. Hun lavede dem præcis som jeg ville have dem, og jeg er glad for resultatet. Alligevel vil jeg ikke nødvendigvis anbefale microblading til andre.

Værd at vide: Som den nørd jeg er, har jeg læst en del på mircrobladingfora, og forbløffende mange fortryder forløbet, på trods af at de får objektivt rigtig gode resultater af deres behandling (dvs. ingen infektioner eller grimme bryn, hvilket jo også er en risiko ved indgrebet). Typisk skyldes fortrydelsen, at de ikke er ordentligt informeret inden forløbet, og derfor bliver overraskede og skuffede over nogle helt forventelige følger af indgrebet. Jeg vil her opsummere nogle af de ting, der gør at folk typisk fortryder trods gode resultater:

1) Microblading er en lang og besværlig proces
Selvom de fleste godt er klar over, at man skal have 2-3 behandlinger for at opnå det fulde udbytte af microblading, kommer det bag på mange hvor besværlig processen er. Inden behandlingen må du ikke drikke alkohol eller indtage bestemte fødevarer eller medicin i en periode. Efter behandlingen må du ikke få tatoveringen våd i op til 10 dage, du må ikke bruge hudplejeprodukter eller makeup (på brynene) i samme periode. Brynene gennemgår en helingsperiode, hvor de skiftevis er meget mørke og meget lyse, og du vil have dage, hvor du ligner noget, der er løgn uden at kunne dække det med makeup. Når du er ved at komme dig over dette, skal du igennem det hele én gang til. Og derefter én gang til. Jeg startede min proces i i starten af september, og vil nok have helede, færdige bryn i starten af januar (tre behandlinger med opheling).

2) Microblading er et fortsat commitment
Fordi behandlingen er semipermanent, skal den jævnligt opfriskes, selv efter dine 2-3 oprindelige behandlinger. Farven fader i forskelligt tempo efter hudtype, og du risikerer at skulle igennem det hele hver 4.-6. måned, hvis din hud ikke tager godt imod farve. Til gengæld vil farven altid sidde i din hud i et eller andet omfang, så du skal være indstillet på enten at opretholde det for evigt, få det fjernet med laser, eller rende rundt med en mere eller mindre synlig "skygge" over dine bryn resten af dit liv.

3) Microblading gør ikke nødvendigvis din morgenrutine nemmere
Mange vælger microblading i den tro, at man så vil have "brows on fleek" døgnet rundt, og derved vil kunne spare en masse tid. Det vil dog ofte stadig være nødvendigt at bruge brynmakeup eller brynmascara på microbladede bryn, fordi farven ofte fader uregelmæssigt. Så hvis din begrundelse for microblading er at slippe helt for brynmakeup, kan du risikere at blive skuffet.

Så for at opsummere: Jeg er sindssygt glad for mine bryn og fortryder ikke et sekund, at jeg har fået dem lavet. Men jeg er også bevidst om, at mine gamle bryn fyldte meget mere i mit liv end den gennemsnitlige persons, og derfor er alt besværet og udgifterne ved microblading det værd for mig. Hvis man har et neutralt forhold til sine bryn og fint kan vedligeholde dem med lidt brynpudder hver morgen, ville jeg personligt overveje om processen var det værd.

Det blev som ventet en længere smøre, men jeg håber at det har givet et indblik i microblading for dem, der overvejer at få det lavet. Sig endelig til, hvis der er noget, jeg skal uddybe :)
15
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Aima » 15. sep 2018, 10:29

englishchannel skrev:Jeg har længe gået med tanken om at skrive et længere indlæg om microblading, fordi jeg synes at der er en del information, der ikke er nemt tilgængelig online, og jeg desværre hører om en del mennesker, der fortryder det, trods gode resultater. Så jeg synes måske, at det er mest fair, hvis folk træffer deres beslutning på et oplyst grundlag.

Min erfaring: Jeg har pilskæve bryn fra naturens side, og det blev ikke bedre da jeg som 12-årig tog til frisør for at få dem rettet op. Min frisør skiftevis plukkede lidt af det ene bryn og derefter lidt af det andet, til jeg havde to skæve, tynde streger tilbage. De voksede aldrig ud igen, og størstedelen af mit voksenliv har jeg brug 15-20 minutter hver morgen på at male dem på, både for symmetri og tykkelse. Mine bryn har fyldt uforholdsmæssigt meget i mit liv, og ethvert regnskyl eller idrætsdag har været et stresselement uden lige af frygt for at mine bryn faldt af. Jeg har haft den vane at have en brynstift i samtlige tasker og på jobbet, og er gået i panik, hvis jeg troede at jeg havde glemt den.

Det ovenstående skriver jeg for at fortælle, hvor meget mine bryn fylder, og altid har fyldt, i mit liv. Jeg har overvejet microblading længe, og da jeg omsider fandt en god artist, bookede jeg tiden efter mange overvejelser. Det var vigtigt for mig, at artisten ikke (kun) lavede modebryn (dvs. tykke, Instagram-agtige dramabryn), men også arbejdede med at rekonstruere naturlige bryn. Jeg gjorde det meget klart for hende at jeg gerne ville have mine bryn som de havde set ud, hvis de a) havde været mere symmetriske af natur, og b) ikke var blevet overplukket. Hun lavede dem præcis som jeg ville have dem, og jeg er glad for resultatet. Alligevel vil jeg ikke nødvendigvis anbefale microblading til andre.

Værd at vide: Som den nørd jeg er, har jeg læst en del på mircrobladingfora, og forbløffende mange fortryder forløbet, på trods af at de får objektivt rigtig gode resultater af deres behandling (dvs. ingen infektioner eller grimme bryn, hvilket jo også er en risiko ved indgrebet). Typisk skyldes fortrydelsen, at de ikke er ordentligt informeret inden forløbet, og derfor bliver overraskede og skuffede over nogle helt forventelige følger af indgrebet. Jeg vil her opsummere nogle af de ting, der gør at folk typisk fortryder trods gode resultater:

1) Microblading er en lang og besværlig proces
Selvom de fleste godt er klar over, at man skal have 2-3 behandlinger for at opnå det fulde udbytte af microblading, kommer det bag på mange hvor besværlig processen er. Inden behandlingen må du ikke drikke alkohol eller indtage bestemte fødevarer eller medicin i en periode. Efter behandlingen må du ikke få tatoveringen våd i op til 10 dage, du må ikke bruge hudplejeprodukter eller makeup (på brynene) i samme periode. Brynene gennemgår en helingsperiode, hvor de skiftevis er meget mørke og meget lyse, og du vil have dage, hvor du ligner noget, der er løgn uden at kunne dække det med makeup. Når du er ved at komme dig over dette, skal du igennem det hele én gang til. Og derefter én gang til. Jeg startede min proces i i starten af september, og vil nok have helede, færdige bryn i starten af januar (tre behandlinger med opheling).

2) Microblading er et fortsat commitment
Fordi behandlingen er semipermanent, skal den jævnligt opfriskes, selv efter dine 2-3 oprindelige behandlinger. Farven fader i forskelligt tempo efter hudtype, og du risikerer at skulle igennem det hele hver 4.-6. måned, hvis din hud ikke tager godt imod farve. Til gengæld vil farven altid sidde i din hud i et eller andet omfang, så du skal være indstillet på enten at opretholde det for evigt, få det fjernet med laser, eller rende rundt med en mere eller mindre synlig "skygge" over dine bryn resten af dit liv.

3) Microblading gør ikke nødvendigvis din morgenrutine nemmere
Mange vælger microblading i den tro, at man så vil have "brows on fleek" døgnet rundt, og derved vil kunne spare en masse tid. Det vil dog ofte stadig være nødvendigt at bruge brynmakeup eller brynmascara på microbladede bryn, fordi farven ofte fader uregelmæssigt. Så hvis din begrundelse for microblading er at slippe helt for brynmakeup, kan du risikere at blive skuffet.

Så for at opsummere: Jeg er sindssygt glad for mine bryn og fortryder ikke et sekund, at jeg har fået dem lavet. Men jeg er også bevidst om, at mine gamle bryn fyldte meget mere i mit liv end den gennemsnitlige persons, og derfor er alt besværet og udgifterne ved microblading det værd for mig. Hvis man har et neutralt forhold til sine bryn og fint kan vedligeholde dem med lidt brynpudder hver morgen, ville jeg personligt overveje om processen var det værd.

Det blev som ventet en længere smøre, men jeg håber at det har givet et indblik i microblading for dem, der overvejer at få det lavet. Sig endelig til, hvis der er noget, jeg skal uddybe :)



Det her er guld!
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Tata » 17. sep 2018, 14:24

Jeg har fået lavet tear trough for bum bum...4 år siden, det holder stadig. Jeg vil sige, det er ikke en behandling man lige umiddelbart føler sig smuk bagefter, jeg var meget hævet og havde mærker under øjnene i næsten 2 uger (der panikkede jeg lige lidt, selvom min behandler havde forberedt mig på det), før der ikke var noget at se. Jeg fik lavet behandlingen både for mørke rande og hulninger under øjnene, og det blev meget naturligt, ingen overgang, ingen poser. Det var btw. Volbella jeg fik i :).
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Tata » 17. sep 2018, 15:31

Trappestige skrev:
Tata skrev:Jeg har fået lavet tear trough for bum bum...4 år siden, det holder stadig. Jeg vil sige, det er ikke en behandling man lige umiddelbart føler sig smuk bagefter, jeg var meget hævet og havde mærker under øjnene i næsten 2 uger (der panikkede jeg lige lidt, selvom min behandler havde forberedt mig på det), før der ikke var noget at se. Jeg fik lavet behandlingen både for mørke rande og hulninger under øjnene, og det blev meget naturligt, ingen overgang, ingen poser. Det var btw. Volbella jeg fik i :).

Jeg har også både mørke rander og en lille fordybning. Hvem fik du det lavet hos? Jeg har bestilt tid hos Karina.


Jeg har fået det lavet hos Jydsk Lasercenter ved en meget erfaren hudlæge Uffe Gjede, der desværre (for mig), har flyttet sin praksis til Hellerup, den klinik han har nu hedder Hellerup Laserklinik :).
1
Timian :lun:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Tata » 18. sep 2018, 08:18

Trappestige skrev:
Tata skrev:
Trappestige skrev:
Tata skrev:Jeg har fået lavet tear trough for bum bum...4 år siden, det holder stadig. Jeg vil sige, det er ikke en behandling man lige umiddelbart føler sig smuk bagefter, jeg var meget hævet og havde mærker under øjnene i næsten 2 uger (der panikkede jeg lige lidt, selvom min behandler havde forberedt mig på det), før der ikke var noget at se. Jeg fik lavet behandlingen både for mørke rande og hulninger under øjnene, og det blev meget naturligt, ingen overgang, ingen poser. Det var btw. Volbella jeg fik i :).

Jeg har også både mørke rander og en lille fordybning. Hvem fik du det lavet hos? Jeg har bestilt tid hos Karina.


Jeg har fået det lavet hos Jydsk Lasercenter ved en meget erfaren hudlæge Uffe Gjede, der desværre (for mig), har flyttet sin praksis til Hellerup, den klinik han har nu hedder Hellerup Laserklinik :).

Lige lidt flere spørgsmål :D Fik du en eller to ml. i? Fik du det gjort på en gang eller lidt af gangen ad to omgange?


Uha det var noget af et detektivarbejde, men kan se at jeg da jeg fik TT købte 2 ml, det har jeg helt sikkert ikke fået i, som jeg kan huske det var det en mængde lige over 1 ml (og resten i læberne :D )

Jeg fik det kun lavet den ene gang, det blev helt perfekt. Med TT er det bedst at starte ud med lidt, både fordi filleren selv kan sætte gang i hudens collagendannelse (mener jeg det er), og trække vand, og det er et område man bevæger minimalt, så det holder enormt godt på filleren, i forhold til fx. læberne.
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Purple » 18. sep 2018, 08:57

*slettet*
Senest rettet af Purple 2. okt 2019, 10:57, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Tata » 18. sep 2018, 09:59

Jeg har jo som sagt ikke fået lavet tear trough hos N'age, men jeg får IPL hos dem, og skal have det igen her i næste måned af deres hudlæge Lene i Århus, og synes generelt at alt det de laver er pænt og smagfuldt, så der ville jeg godt turde at få det lavet :)
1
Timian :lun:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Tata » 4. okt 2018, 15:20

Lige på falderebet, inde jeg snart skal have mine omgange efterårs IPL laser, er der nogen der har prøvet Cosmelan (mod melasma/pigmentpletter) eller måske kender til det professionelt ?

Jeg har de sidste par år læst en del ret blandede reviews, både om nogen der har fået helt fantastisk flotte resultater (hvilket jo aldrig helt er til at regne med filtre and all), og nogle der har fået allergiske reaktioner pga. cremerne.

Nogen der har erfaringer, gode som mindre gode, så vil jeg meget gerne høre mere :)
0
Timian :lun:
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf OberstNasig » 4. okt 2018, 18:15

Jeg har selv hybrid-bryn, men overvejer nu filler i læberne, men nu har jeg så søgt op på alt det her med at det kan føre til blindhed, hvis behandleren rammer forkert og jeg ved bare ikke, om jeg tør løbe den risiko blot for at forskønne mine læber. Jeg ved godt, at der er tale om resultater fra lande, hvor der kan være mere eller minde suspekte klinikker og at risikoen er forsvindende lille, men alligevel!
Hvad tænker i om sådan noget?
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Tata » 5. okt 2018, 15:01

OberstNasig skrev:Jeg har selv hybrid-bryn, men overvejer nu filler i læberne, men nu har jeg så søgt op på alt det her med at det kan føre til blindhed, hvis behandleren rammer forkert og jeg ved bare ikke, om jeg tør løbe den risiko blot for at forskønne mine læber. Jeg ved godt, at der er tale om resultater fra lande, hvor der kan være mere eller minde suspekte klinikker og at risikoen er forsvindende lille, men alligevel!
Hvad tænker i om sådan noget?


At det sælger aviser. Hvis du ønsker at få lavet større læber, og vælger en klinik med et godt omdømme, er det virkelig ikke noget at bekymre sig om.

http://pudderdaaserne.dk/2017/07/09/bli ... re-steder/
1
Timian :lun:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Aima » 10. okt 2018, 10:23

Jeg har fået to behandlinger i dag. Tear trough og Belkyra under hagen. Jeg fik 1 ml under hvert øje, og det kom faktisk bag på mig der var plads til så meget. Han sagde endda, at jeg for ‘a completely perfect result’ skulle få lidt mere i om et par måneder. Jeg syntes egentligt ikke mine rander var SÅ slemme, men jeg tror det er fordi det primært var hulninger der var mit problem. Jeg havde hverken poser eller var mørk under øjnene, så ift. til fx. min veninde der havde meget mørke rander før hun fik tear trough, så det ikke lige så voldsomt ud. Jeg er ikke særligt hævet overhovedet og kun en lillebitte smule blå.

Til gengæld er jeg ret hævet og lidt øm under hagen, og behandlingen var ubetinget den mest smertefulde jeg endnu har fået. Avav. Jeg kan først forvente at se et resultat om et par måneder, så jeg håber det var smerten værd :D

Jeg gav i øvrigt 2370 kroner omregnet til dansk valuta. Jeg blev behandlet af en australsk læge med klinik på Bali. Selvom jeg ikke kan sætte en finger på de steder jeg er blevet behandlet hjemme, er det her alligevel det mest tjekkede jeg har prøvet. Han var under begge behandlinger assisteret af en sygeplejerske der konsekvent nedkølede indstikningstederne med en lille feysedims inden han stak, og jeg blev lokalbedøvet under hagen (det var det der gjorde så ondt at blive, jeg tør ikke tænke på hvor ondt det havde gjort uden bedøvelse, for produktet skal lægges ret dybt.)

Jeg er superglad!
1
I'll stick with hell no's and headphones...
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf OberstNasig » 12. okt 2018, 12:50

Trappestige skrev:
OberstNasig skrev:Jeg har selv hybrid-bryn, men overvejer nu filler i læberne, men nu har jeg så søgt op på alt det her med at det kan føre til blindhed, hvis behandleren rammer forkert og jeg ved bare ikke, om jeg tør løbe den risiko blot for at forskønne mine læber. Jeg ved godt, at der er tale om resultater fra lande, hvor der kan være mere eller minde suspekte klinikker og at risikoen er forsvindende lille, men alligevel!
Hvad tænker i om sådan noget?

Jeg har aldrig hørt så grumme historier fra nogle i DK. Vist er der nogle der ikke burde have tilladelse til at arbejde med nåle, det kan man til tider se i den store plastikgruppe på Facebook, men det er mest hvor behandleren har fyldt i, uden for læbekanten. Til det er der jo udviklet noget man kan sprøjte ind, der opløser filleren. Hvis man selv er realistisk med hvad og hvor meget der skal i og vælger en anerkendt klinik, burde det ikke gå galt.


Nej, du har ret. Hvis ikke det var fordi, at det ikke var bydende nødvendigt, altså som i smertelindrende eller livsnødvendigt at få denne type indgreb, havde jeg da heller ikke tøvet med at få det gjort.
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Tata » 15. okt 2018, 18:51

Jeg har fået IPL i dag hos N'Age i Århus, omkring øjnene. Plejer ikke synes det er noget særligt. Men på første mens dag kombineret med dét område. Av? Men det virker, og det er pointen :) efter 10-14 dage hvor det trækker mørkere op og så skaller det af. Skal have et par gange mere, og så et par kemiske peelinger.
0
Timian :lun:

Tilbage til "Skønhed"