Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf LadyFox » 28. dec 2015, 16:59

Den her tråd får mig til at savne singlelivet :nerve:
4
...
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Garfield » 28. dec 2015, 17:50

vUlpeS skrev:
Viskelæder skrev:Jeg hentede Tinder sidste gang, jeg var ude at rejse, for lige at tjekke mændende ud. Ham her så meget sød ud, men samtalen stoppede herefter.

2015-08-26 09.59.27.png

Aj, han er da vildt sjov, ham der! Eller... Nåja, det synes jeg. Men jeg er også kun 5 år.


Jeg er også vild med hans humor, men burde måske være lidt nervøs over, hvad jeg evt. fik rodet mig ud i i sådan en samtale :blush:

Jeg må prøve tinder en dag... :-D
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 28. dec 2015, 18:16

^ hvis nu der er bid en dag, med en kvinde der gerne vil tage ham, så har hans direkte facon sparet en masse tid for begge :devil:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 28. dec 2015, 20:46

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes det er svært med dem som prøver at snige en samtale igang.
De starter med eksempelvis "Rigtig glædelig jul til dig" så man føler sig ubehøvlet ved ikke at svare. Når så de ved der er liv i den anden ende, er næste træk at sige noget som giver medlidenhed, eksempelvis "Ja jeg mistede jo min hund juleaften sidste år". Og man sidder der og føler sig som mere og mere en led idiot hvis man så svarer "Nej hvor er det synd for dig. Jeg er ikke interesseret i at skrive med dig"


De dér "glædelig jul"-mænd. Eller "god dag til dig" eller "du ser sød ud - hvad laver du så til daglig?"-mænd ... Jeg svarer dem ikke. Ikke som et princip eller noget. Jeg kan nok bare slet ikke mønstre nogen følelse af pligt til at svare på den slags. Og da slet ikke lyst eller motivation. Det giver INGEN mening for mig whatsoever at skulle besvare et fremmed menneskes intetsigende ævl med ... noget andet intetsigende ævl.

Jep. Så selvtilstrækkelig er jeg nemlig. Ingen årsag!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Code71 » 28. dec 2015, 20:56

Meget kan man sige. Men man får godt nok ikke speciel gode vibrationer i denne tråd som mand. Man tør jo slet ikke kaste sig ud i det der dating game igen, når i omtaler mændene således :D
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 28. dec 2015, 20:59

Fillie skrev:^ Ja, hvad betyder det overhovedet, hvis man er en mand? At man gerne modtager? :ninja:
Sådan opfatter jeg det i hvert fald. Menøøh er på ingen måde ekspert :genert:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 21:08

Code71 skrev:Meget kan man sige. Men man får godt nok ikke speciel gode vibrationer i denne tråd som mand. Man tør jo slet ikke kaste sig ud i det der dating game igen, når i omtaler mændene således :D


Ej, men du læser jo så også, hvad det er for noget eklatant ævl, de mænd har skrevet, og sådan kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at du agerer på datingsites, Code. :-D
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Code71 » 28. dec 2015, 21:13

Fillie skrev:
Code71 skrev:Meget kan man sige. Men man får godt nok ikke speciel gode vibrationer i denne tråd som mand. Man tør jo slet ikke kaste sig ud i det der dating game igen, når i omtaler mændene således :D


Ej, men du læser jo så også, hvad det er for noget eklatant ævl, de mænd har skrevet, og sådan kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at du agerer på datingsites, Code. :-D


Haha nej forhåbentlig ikke da :D Så ville jeg nok også selv være lidt skyld i det.

Jeg tænkte sådan mere på at det ser ud til at i kvinder jo får en milliard henvendelser og hvordan man så skal gebærde sig for ligesom ikke at blive overset i mængden

Ja det lyder som om det er 100 år siden jeg var på datingsites. Men det er altså kun knapt 10 mdr siden hehe
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 21:15

Code71 skrev:
Fillie skrev:
Code71 skrev:Meget kan man sige. Men man får godt nok ikke speciel gode vibrationer i denne tråd som mand. Man tør jo slet ikke kaste sig ud i det der dating game igen, når i omtaler mændene således :D


Ej, men du læser jo så også, hvad det er for noget eklatant ævl, de mænd har skrevet, og sådan kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at du agerer på datingsites, Code. :-D


Haha nej forhåbentlig ikke da :D Så ville jeg nok også selv være lidt skyld i det.

Jeg tænkte sådan mere på at det ser ud til at i kvinder jo får en milliard henvendelser og hvordan man så skal gebærde sig for ligesom ikke at blive overset i mængden

Ja det lyder som om det er 100 år siden jeg var på datingsites. Men det er altså kun knapt 10 mdr siden hehe


Ja, jeg sidder jo bare og venter spændt på, at du fortæller om, hvordan det går med hende, du var ude med, hvor der var rigtig god kemi. :kryds:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Code71 » 28. dec 2015, 21:21

Fillie skrev:
Code71 skrev:
Fillie skrev:
Code71 skrev:Meget kan man sige. Men man får godt nok ikke speciel gode vibrationer i denne tråd som mand. Man tør jo slet ikke kaste sig ud i det der dating game igen, når i omtaler mændene således :D


Ej, men du læser jo så også, hvad det er for noget eklatant ævl, de mænd har skrevet, og sådan kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at du agerer på datingsites, Code. :-D


Haha nej forhåbentlig ikke da :D Så ville jeg nok også selv være lidt skyld i det.

Jeg tænkte sådan mere på at det ser ud til at i kvinder jo får en milliard henvendelser og hvordan man så skal gebærde sig for ligesom ikke at blive overset i mængden

Ja det lyder som om det er 100 år siden jeg var på datingsites. Men det er altså kun knapt 10 mdr siden hehe


Ja, jeg sidder jo bare og venter spændt på, at du fortæller om, hvordan det går med hende, du var ude med, hvor der var rigtig god kemi. :kryds:


Der var ikke så meget kemi anden gang og da slet ikke 3 gang. Fra min side. Så det er nok det :) Hun viste sig at være meget racistisk feks og det har jeg det ikke så godt med :)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. dec 2015, 21:27

Mit opgør med feberpikredningsmanden var åbenbart ikke helt forbi.
Jeg skrev tidligere i dag at det måtte stoppe, han forstod det ikke pga han havde jo været så tålmodig og afvist hobevis af kvinder for min skyld.
Jeg skrev at nu ville jeg ikke sende flere beskeder.

Så var der ro indtil lige før. Jeg fik en lang smøre hvor han sådan nærmest gjorde lidt grin med min reaktion, og nu havde han læst vores samtale igennem og fundet at han ikke havde lavet nogen fejl.
Han slutter med noget om at jeg jo ellers havde sagt at det var vigtigt at holde kontakt, så nu var han forvirret og vidste slet ikke hvad jeg mener og ikke mener...

resten af samtalen læs nedefra...

amokka.jpg


Få minutter efter mit sidste brev sletter han sin profil uden at svare.

Nu er jeg så endnu mere glad for at jeg lige valgte at trække tiden lidt ud, dengang jeg ellers kun så ham som en rigtig sød og pæn gut :8:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 21:32

^^ Det var synd, Code, men jeg kan godt forstå, du ikke gad høre på sådan noget. Gnisten ville godt nok også hurtigt slukkes for mit vedkommende. Jeg tænkte ellers lige, at du måske var så heldig, at du slet ikke behøvede at sætte dig ind i datingverdenen her på tærskelen til 2016. Men altså, det er ikke så svært: Man skal bare lade være med at være en røv, og så skal man være interesseret i at undersøge, hvem der sidder på den anden side af skærmen; så er de fleste kvinder vist ret åbne. For mit eget vedkommende lagde han, der i dag er min mand, ikke ud med at skrive lange udredninger om store, komplicerede emner eller forsøgte at slå benene væk under mig ved at fortælle om, hvor fantastisk han var. Han gav med relativt få men velvalgte ord indtryk af at være et varmt menneske med et lyst hoved, og så virkede han ægte interesseret i at finde ud af, hvem han "talte" med - og mere skulle der altså ikke til, før jeg var hooked. Man skal endelig ikke gøre det mere kompliceret, end det er; vi er jo alle bare mennesker! :)

EDIT: Lille men dum sproglig fejl.
Senest rettet af Fillie 28. dec 2015, 21:56, rettet i alt 1 gang.
7
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Code71 » 28. dec 2015, 21:45

Fillie skrev:^^ Det var synd, Code, men jeg kan godt forstå, du ikke gad høre på sådan noget. Gnisten ville godt nok også hurtigt slukkes for mit vedkommende. Jeg tænkte ellers lige, at du måske var så heldig, at du slet ikke behøvede at sætte dig ind i datingverdenen her på tærskelen til 2016. Men altså, det er ikke så svært: Man skal bare lade være med at være en røv, og så skal man være interesseret i at undersøge, hvem der sidder på den anden side af skærmen; så er de fleste kvinder vist ret åbne. For mit eget vedkommende lagde ham, der i dag er min mand, ikke ud med at skrive lange udredninger om store, komplicerede emner eller forsøgte at slå benene væk under mig ved at fortælle om, hvor fantastisk han var. Han gav med relativt få men velvalgte ord indtryk af at være et varmt menneske med et lyst hoved, og så virkede han ægte interesseret i at finde ud af, hvem han "talte" med - og mere skulle der altså ikke til, før jeg var hooked. Man skal endelig ikke gøre det mere kompliceret, end det er; vi er jo alle bare mennesker! :)


Det er jo nok også for mit vedkommende et ret åbent spørgsmål om jeg rent faktisk er "klar" til det dating-noget. Jeg har været single i ikke engang en måned og længtes mens jeg var sammen med hende efter "friweekender" for mig selv

Okay hehe nu jeg selv læser hvad jeg skriver, kan jeg godt sætte mig ind i at i ikke har de højeste tanker om single mændene :D
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 28. dec 2015, 21:57

Code71 skrev:
Fillie skrev:
Code71 skrev:Meget kan man sige. Men man får godt nok ikke speciel gode vibrationer i denne tråd som mand. Man tør jo slet ikke kaste sig ud i det der dating game igen, når i omtaler mændene således :D


Ej, men du læser jo så også, hvad det er for noget eklatant ævl, de mænd har skrevet, og sådan kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at du agerer på datingsites, Code. :-D


Haha nej forhåbentlig ikke da :D Så ville jeg nok også selv være lidt skyld i det.

Jeg tænkte sådan mere på at det ser ud til at i kvinder jo får en milliard henvendelser og hvordan man så skal gebærde sig for ligesom ikke at blive overset i mængden

Ja det lyder som om det er 100 år siden jeg var på datingsites. Men det er altså kun knapt 10 mdr siden hehe


Det er faktisk ikke SÅ svært:

I stedet for bare at skrive, at hun ser sød ud eller at du kan lide hendes profil, så spørg ind til noget, hun har skrevet. Fortæl HVAD du kan lide eller undres over. Så ved hun, du rent faktisk har læst hendes profil og ikke bare synes, hun ser godt ud (selv om det synes du selvfølgelig) og ikke bare har smidt hende et standardbrev. Kan du oven i købet være en smule morsom, jamen ... Så er du 75 procent ad vejen (og betragteligt bedre kørende end de fleste andre gutter på sådan et site).

Velbekomme.
12
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 28. dec 2015, 22:01

Dirtylittledevil skrev:Mit opgør med feberpikredningsmanden var åbenbart ikke helt forbi.
Jeg skrev tidligere i dag at det måtte stoppe, han forstod det ikke pga han havde jo været så tålmodig og afvist hobevis af kvinder for min skyld.
Jeg skrev at nu ville jeg ikke sende flere beskeder.

Så var der ro indtil lige før. Jeg fik en lang smøre hvor han sådan nærmest gjorde lidt grin med min reaktion, og nu havde han læst vores samtale igennem og fundet at han ikke havde lavet nogen fejl.
Han slutter med noget om at jeg jo ellers havde sagt at det var vigtigt at holde kontakt, så nu var han forvirret og vidste slet ikke hvad jeg mener og ikke mener...

resten af samtalen læs nedefra...

amokka.jpg


Få minutter efter mit sidste brev sletter han sin profil uden at svare.

Nu er jeg så endnu mere glad for at jeg lige valgte at trække tiden lidt ud, dengang jeg ellers kun så ham som en rigtig sød og pæn gut :8:


Det dér med lige at smøre sin egen uformåenhed af på modparten og løbe fra ethvert ansvar er ret typisk for de dér mænd, som i virkeligheden er 5-årige drenge oven i hovedet. På en eller anden måde kan de slet ikke finde ud af at rumme en afvisning. Jeg plejer at tænke, at hvis kanutten får fred indvendigt af at overbevise sig selv om, at det er mig, der er noget galt med ... så fred være med det. Men gosh, de er trættende! :stoned: :træt:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"