Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 22:04

^^ Sådan Ninja! Det ER nemlig slet ikke så kompliceret, hvis man bare er lidt ægte interesseret i, hvem de der kvinder, man vælger at kontakte, som jo også bare er mennesker, er. :gogo:

Haha, det er den underligste sætning, jeg længe har begået, men jeg er alligevel lidt glad for den, så jeg lader den stå. :lol:
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 28. dec 2015, 22:11

^^Den ligner noget, jeg kunne have præsteret her til aften - og dét er altså ikke en kompliment lige i dag :D Men nu er jeg jo også uddannet inden for kommunikation og formidling, så man skal ikke sætte barren for højt, du ved ... ;)

Jeg har så i øvrigt lige fået en fin lille hilsen fra mand, der fulgte faktisk præcis de råd, vi gav her. Han er ikke specielt pæn. Men jeg valgte alligevel at betale en ny omgang profil, bare for at kunne læse hele hans brev (og har da også skrevet et par fjolle-linjer retur). Dér kan man se, hvad bare en anelse overvejelse bag ordene kan gøre ...

(Jeg håber, der er mænd derude i universet, som ser dette).
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf kidkomb » 28. dec 2015, 22:14

ManicNinja skrev:^^Den ligner noget, jeg kunne have præsteret her til aften - og dét er altså ikke en kompliment lige i dag :D Men nu er jeg jo også uddannet inden for kommunikation og formidling, så man skal ikke sætte barren for højt, du ved ... ;)

Jeg har så i øvrigt lige fået en fin lille hilsen fra mand, der fulgte faktisk præcis de råd, vi gav her. Han er ikke specielt pæn. Men jeg valgte alligevel at betale en ny omgang profil, bare for at kunne læse hele hans brev (og har da også skrevet et par fjolle-linjer retur). Dér kan man se, hvad bare en anelse overvejelse bag ordene kan gøre ...

(Jeg håber, der er mænd derude i universet, som ser dette).

Damdamdaaaam.
Hvem af jer er det? Kom frit frem :slem:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Code71 » 28. dec 2015, 22:17

ManicNinja skrev:
Code71 skrev:
Fillie skrev:
Code71 skrev:Meget kan man sige. Men man får godt nok ikke speciel gode vibrationer i denne tråd som mand. Man tør jo slet ikke kaste sig ud i det der dating game igen, når i omtaler mændene således :D


Ej, men du læser jo så også, hvad det er for noget eklatant ævl, de mænd har skrevet, og sådan kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at du agerer på datingsites, Code. :-D


Haha nej forhåbentlig ikke da :D Så ville jeg nok også selv være lidt skyld i det.

Jeg tænkte sådan mere på at det ser ud til at i kvinder jo får en milliard henvendelser og hvordan man så skal gebærde sig for ligesom ikke at blive overset i mængden

Ja det lyder som om det er 100 år siden jeg var på datingsites. Men det er altså kun knapt 10 mdr siden hehe


Det er faktisk ikke SÅ svært:

I stedet for bare at skrive, at hun ser sød ud eller at du kan lide hendes profil, så spørg ind til noget, hun har skrevet. Fortæl HVAD du kan lide eller undres over. Så ved hun, du rent faktisk har læst hendes profil og ikke bare synes, hun ser godt ud (selv om det synes du selvfølgelig) og ikke bare har smidt hende et standardbrev. Kan du oven i købet være en smule morsom, jamen ... Så er du 75 procent ad vejen (og betragteligt bedre kørende end de fleste andre gutter på sådan et site).

Velbekomme.


Tak for heads up. Men det havde jeg nu også tænkt mig at gøre. Det andet er så "falskt" synes jeg
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 22:23

Code, din nye signatur rocks! Du er ved at indse, at du ikke kan undvære os. :-D
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19073

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Flora » 28. dec 2015, 22:27

Codes nye avatar :fløjt:

Billede


:-D
2
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 22:28

Dirtylittledevil skrev:Mit opgør med feberpikredningsmanden var åbenbart ikke helt forbi.
Jeg skrev tidligere i dag at det måtte stoppe, han forstod det ikke pga han havde jo været så tålmodig og afvist hobevis af kvinder for min skyld.
Jeg skrev at nu ville jeg ikke sende flere beskeder.

Så var der ro indtil lige før. Jeg fik en lang smøre hvor han sådan nærmest gjorde lidt grin med min reaktion, og nu havde han læst vores samtale igennem og fundet at han ikke havde lavet nogen fejl.
Han slutter med noget om at jeg jo ellers havde sagt at det var vigtigt at holde kontakt, så nu var han forvirret og vidste slet ikke hvad jeg mener og ikke mener...

resten af samtalen læs nedefra...

amokka.jpg


Få minutter efter mit sidste brev sletter han sin profil uden at svare.

Nu er jeg så endnu mere glad for at jeg lige valgte at trække tiden lidt ud, dengang jeg ellers kun så ham som en rigtig sød og pæn gut :8:


Han er jo intet mindre end skør! Jeg kunne have ham mistænkt for at oprette en ny profil for at smigre sig ind på dig igen. :ad!:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 22:34

Dirtylittledevil skrev:Mit opgør med feberpikredningsmanden var åbenbart ikke helt forbi.
Jeg skrev tidligere i dag at det måtte stoppe, han forstod det ikke pga han havde jo været så tålmodig og afvist hobevis af kvinder for min skyld.
Jeg skrev at nu ville jeg ikke sende flere beskeder.

Så var der ro indtil lige før. Jeg fik en lang smøre hvor han sådan nærmest gjorde lidt grin med min reaktion, og nu havde han læst vores samtale igennem og fundet at han ikke havde lavet nogen fejl.
Han slutter med noget om at jeg jo ellers havde sagt at det var vigtigt at holde kontakt, så nu var han forvirret og vidste slet ikke hvad jeg mener og ikke mener...

resten af samtalen læs nedefra...

amokka.jpg


Få minutter efter mit sidste brev sletter han sin profil uden at svare.

Nu er jeg så endnu mere glad for at jeg lige valgte at trække tiden lidt ud, dengang jeg ellers kun så ham som en rigtig sød og pæn gut :8:


Wow :gisp: Så hører du forhåbentligt pikke mere fra ham.
8
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 22:37

^ Jeg formoder, at den korrekte udtryksmåde er "PIKke". :pompom:
6
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 22:39

Flora skrev:Codes nye avatar :fløjt:

Billede


:-D


Jeg ville have utrolig svært ved at se Code som nogen anden end Homer. :lun:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. dec 2015, 22:42

Fillie skrev:
Han er jo intet mindre end skør! Jeg kunne have ham mistænkt for at oprette en ny profil for at smigre sig ind på dig igen. :ad!:


Ja den tanke har også strejfet mig :ninja:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19073

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Flora » 28. dec 2015, 22:43

Fillie skrev:
Flora skrev:Codes nye avatar :fløjt:

Billede


:-D


Jeg ville have utrolig svært ved at se Code som nogen anden end Homer. :lun:


Hehe..jeg prøvede faktisk at finde et billede af Homer med curlere :lol:. Men Lisa er jo stadig Simpsons, så det må jo være det næstbedste. Ellers får vi bare nogen til at sætte Homer og curlerne sammen i en avatar, hvis Code vil være permanent Code :D
3
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 22:47

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:
Han er jo intet mindre end skør! Jeg kunne have ham mistænkt for at oprette en ny profil for at smigre sig ind på dig igen. :ad!:


Ja den tanke har også strejfet mig :ninja:


Især fordi han har været på før, forventede overdrevet meget af dig og det er nemt, gratis og anonymt at oprette en ny profil. Jeg kunne sagtens forestille mig, at lige netop denne uligevægtige mand kunne finde på det! :shock:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 22:49

Flora skrev:
Fillie skrev:
Flora skrev:Codes nye avatar :fløjt:

Billede


:-D


Jeg ville have utrolig svært ved at se Code som nogen anden end Homer. :lun:


Hehe..jeg prøvede faktisk at finde et billede af Homer med curlere :lol:. Men Lisa er jo stadig Simpsons, så det må jo være det næstbedste. Ellers får vi bare nogen til at sætte Homer og curlerne sammen i en avatar, hvis Code vil være permanent Code :D


Men hvad ER historien med de curlere? :D

EDIT: Tiøren faldt lige, som jeg fik trykket "udfør". :genert:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. dec 2015, 22:53

Fillie skrev:
Især fordi han har været på før, forventede overdrevet meget af dig og det er nemt, gratis og anonymt at oprette en ny profil. Jeg kunne sagtens forestille mig, at lige netop denne uligevægtige mand kunne finde på det! :shock:


Ja helt enig. Der er heldigvis nogle ting ved hans måde at skrive på, som jeg kan genkende bilder jeg mig ind. Plus fx at han skriver én/ét i stedet for en/et.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"