Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14806
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Statusopdateringer

Indlægaf sigge » 28. sep 2018, 05:53

Måske er hypnose vejen til at lære grammatik...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14806
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Statusopdateringer

Indlægaf sigge » 28. sep 2018, 11:01

Enten kan de ikke tælle, eller også skulle et af punkterne have haft to fine efterårsblade. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 28. sep 2018, 11:02

Ih, nu er der en der bønner over en kagekone fra Føtex der ikke er pæn nok.

Hvis man har et ønske om at få noget specielt godt til en mærkedag så skal man måske bare indse at et discount supermarked ikke er stedet,der er trods alt tale om noget der bogstaveligt talt har lige så meget med et bageri at gøre som den lokale benzintank.

jeg kan sagtens forstå man ikke gider eller ikke kan bage men der er dog stadig en del bagerier i alle byer og der kunne man jo også overveje at bestille sit bagværk, vores bager er ikke specielt billig men det er dog ikke noget man skal belåne huset for og det er sikkert en hel bedre.
6
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52569

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 28. sep 2018, 17:25

hotlips skrev:Ih, nu er der en der bønner over en kagekone fra Føtex der ikke er pæn nok.

Hvis man har et ønske om at få noget specielt godt til en mærkedag så skal man måske bare indse at et discount supermarked ikke er stedet,der er trods alt tale om noget der bogstaveligt talt har lige så meget med et bageri at gøre som den lokale benzintank.

jeg kan sagtens forstå man ikke gider eller ikke kan bage men der er dog stadig en del bagerier i alle byer og der kunne man jo også overveje at bestille sit bagværk, vores bager er ikke specielt billig men det er dog ikke noget man skal belåne huset for og det er sikkert en hel bedre.


Det er alligevel lidt af en påstand taget i betragtning, at Føtex har faglærte bagere ansat og i øvrigt også har lærlinge og dermed uddanner bagere...
12
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. sep 2018, 18:42

Når man BARE ikke kan få googlet sig frem til en ordentlig fysoterput!

fys.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 30. sep 2018, 06:27

Confucius skrev:
hotlips skrev:Ih, nu er der en der bønner over en kagekone fra Føtex der ikke er pæn nok.

Hvis man har et ønske om at få noget specielt godt til en mærkedag så skal man måske bare indse at et discount supermarked ikke er stedet,der er trods alt tale om noget der bogstaveligt talt har lige så meget med et bageri at gøre som den lokale benzintank.

jeg kan sagtens forstå man ikke gider eller ikke kan bage men der er dog stadig en del bagerier i alle byer og der kunne man jo også overveje at bestille sit bagværk, vores bager er ikke specielt billig men det er dog ikke noget man skal belåne huset for og det er sikkert en hel bedre.


Hvad betyder "bønner over en kagekone"?

Bortset fra det, så er Føtex ikke et discount supermarked. Det er faktisk det modsatte. Og de har rigtige faglærte bagere og rigtige bagerier. De er lige så meget en bager, som den lille bagerbutik på hjørnet.

Jeg formoder der skal stå bander over en kagekone, men jeg er ikke sikker
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 1. okt 2018, 07:51

It ain´t easy being a cat.....


Billede








:gruble: :D
11
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. okt 2018, 12:45

Stop nu jer selv, midaldrende kvinder der tror I er lidt frække og skøre fordi I deler en hjernedød tekst om at være en kælling :nej:

status.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
22
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 2. okt 2018, 12:58

Dirtylittledevil skrev:Stop nu jer selv, midaldrende kvinder der tror I er lidt frække og skøre fordi I deler en hjernedød tekst om at være en kælling :nej:

status.jpg


Hvad siger damen?
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ghattner » 2. okt 2018, 13:03

Dirtylittledevil skrev:Stop nu jer selv, midaldrende kvinder der tror I er lidt frække og skøre fordi I deler en hjernedød tekst om at være en kælling :nej:

status.jpg


Billede
24
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. okt 2018, 13:09

Susanne deltager i en konkurrence om at vinde en slags sofa til sin hund. Reglen er at man skal poste et billede af sit kæledyr.
Nu er det bare sådan at Susanne hellere vil fortælle om sit nye barnebarn, Camilla.
Men det er nu ret sødt alligevel :-D

hund.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Bergen
Indlæg: 7309
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11939

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Bergen » 2. okt 2018, 13:21

Confucius skrev:
hotlips skrev:Ih, nu er der en der bønner over en kagekone fra Føtex der ikke er pæn nok.

Hvis man har et ønske om at få noget specielt godt til en mærkedag så skal man måske bare indse at et discount supermarked ikke er stedet,der er trods alt tale om noget der bogstaveligt talt har lige så meget med et bageri at gøre som den lokale benzintank.

jeg kan sagtens forstå man ikke gider eller ikke kan bage men der er dog stadig en del bagerier i alle byer og der kunne man jo også overveje at bestille sit bagværk, vores bager er ikke specielt billig men det er dog ikke noget man skal belåne huset for og det er sikkert en hel bedre.


Hvad betyder "bønner over en kagekone"?

Bortset fra det, så er Føtex ikke et discount supermarked. Det er faktisk det modsatte. Og de har rigtige faglærte bagere og rigtige bagerier. De er lige så meget en bager, som den lille bagerbutik på hjørnet.



Men betaler man 50% af prisen i Føtex end den lille bager på hjørnet, så må man løbe risikoen for, at man ikke får det samme produkt.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 2. okt 2018, 14:55

Og en af synergieffekterne er åbenbart grimme kagemænd :)
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52569

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 2. okt 2018, 15:28

Purple Haze skrev:Og en af synergieffekterne er åbenbart grimme kagemænd :)


Næh. Jeg har set flere pæne kagemænd fra Føtex. Ligesom jeg har set grimme fra en mindre bager.
Desuden er de rundstykker jeg har smagt fra Føtex fremragende mens den lokale bager i mit område har rundstykker der smager som at stikke tungen ud af vinduet.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. okt 2018, 09:58

En af dem som jeg er facebookvenner med, skriver ret ofte private og indforståede ting til andre, men hun gør det som opslag på sin egen væg, så det ryger ud til alle andre også. Det er sket mere end en gang at jeg har tænkt "Jamen så send det dog for fanden i en privatbesked!" så nu har jeg "afmeldt" hendes opslag.
Et par eksempler:

wall4.jpg

wall3.jpg

wall2.jpg

wall1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"