Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 29. dec 2015, 17:35

Dirtylittledevil skrev:Det er nærmest umuligt at holde stemingen kørende i en sex-sms-chat, samtidig med at jeg skal følge med i jeres syrede samtale :-D


Der er ellers flere forslag herinde til noget, man kan skrive til en potentiel date, som nogen åbenbart finder frækt. :-D
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf LadyFox » 29. dec 2015, 17:37

vUlpeS skrev:
LadyFox skrev:
vUlpeS skrev:
2SHY skrev:Og de undrer sig over at der ikke fødes nok børn... Altså når det er så tricky at finde en at starte et forhold med, så kan det vel ikke komme bag på nogen?

Ja! DÉR var den!

Om forladelse! Tillad mig at forklare mit pludselige udbrud:

Det, der i praksis sker, er at mange af de mænd, der skildres i denne hér helt fænomenale tråd, går lige til stålet, og dét i en rigtig, rigtig god hensigt. En hensigt der så bare bliver groft misforstået i modtagerenden.

De ønsker nemlig at tjene fædrelandet.

PIKbilledet er en slags test, forestiller jeg mig. De afsendes i den hensigt at screene de kvinder, der står for skud; for at måle graden af patriotisme i selsvamme kvinder.

Det er med andre ord u-dansk, det I har gang i, når I afviser at tjene fædrelandet sammen med de danske dating-Jens'er. - Mærkeligt at ingen har gjort jer opmærksomme på det før.


Edit: Nå, nu skred hun sgu', hende den nærved-og-næsten-omklamrende. Bare fordi jeg spurgte om hun havde en knallert :stoned:

Sådan en af dem man kører på, eller en af dem man trækker i til nytår?

Hvilken kategori falder jeg så i når optager en spermskanon, alt imens jeg nægter ham afkom? Jeg tænker jeg må være blandt de onde.

Den slags, der har mælkekasse bagpå (det spurgte jeg ikke til!), ja. Det er sgu' da vigtigt at vide, er det ikke?!

Til det øvrige; jeg ved det ikke. Altså... JEG synes umiddelbart, det er fråds, men jeg er så også dybt, dybt katolik.

Tjo! Er knallertdating.dk opfundet endnu?
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf LadyFox » 29. dec 2015, 18:03

vUlpeS skrev:
LadyFox skrev:Tjo! Er knallertdating.dk opfundet endnu?

Jeg synes kun det ville være rimeligt, hvis det fandtes. Det er irriterende, at man altid skal have lædervesten af, når der skal tages profilbilleder.

Lav det! Det giver vel også plusser i datingbogen at arbejde med at skabe kæærlighed :blomst:
0
...
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 29. dec 2015, 18:23

^ Smadremanden? :ivrig:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf LadyFox » 29. dec 2015, 18:34

Fillie skrev:^ Smadremanden? :ivrig:

Nårh, SØREN Østergaard - jeg var sikker på vi snakkede om formanden for de radikale :lol:
4
...
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 29. dec 2015, 20:21

Puffi skrev:^Men det er ikke et 100 % nej. Tæt på, men ikke ultimativt. Og hvorfor skal jeg forklare og gøre ved? Jeg gider ikke have en profiltekst med krav og halløj, min tekst er lidt underfundig og sjov og sådan noget med nej-børn passer ikke ind.

Synes manden burde acceptere med det samme, jeg skriver at jeg ikke vil have en mand med børn - men han går jo helt i selvsving og helt ærligt, hvor desperat er man, når man er ligeglad med at ens kommende partner bare hader børn - sat på spidsen, jeg hader selvfølgelig ikke børn.


Det skal du bestemt heller ikke. Det er da dit valg, hvordan din profil skal se ud - klart. :) Men så kommer du nok desværre til at leve med, at emnet ofte vil komme hurtigt op i samtaler og måske lede til den slags bøvl, som du her beskriver. Og du har da ret: De burde acceptere dit svar straks. Tror jeg nu også, de fleste vil.

Men selv i tilfælde hvor manden uden videre accepterer, at du ikke ønsker børn, men dog lister videre, fordi han VIL have børn ... Havde det så ikke bare været rarere ikke at skulle spilde hinandens tid, sidde og have det sjovt og hyggeligt og så finde ud af, at "nå nej - ikke alligevel"? Var bare det, jeg tænkte.

Min profil er stort set ikke andet end sjov. Men i et felt, hvor man kan vælge blandt præfabrikerede muligheder, har jeg klikket på, at jeg ikke ønsker børn selv, men at han gerne må have nogle fra tidligere. Det gør vist ikke det hele voldsomt alvorligt, men forskåner mig helt sikkert for nogle dumme misforståelser.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 29. dec 2015, 20:31

Modesty Blame skrev:Hvis jeg mente, at jeg skulle på datingmarkedet igen, så har I simpelthen spoleret det. Siger jeg bare. Jeg havde næsten glemt de typer, der bliver beskrevet. Men nu kan jeg huske dem igen - og jeg kan sikkert godt leve med to år mere i cølibat.


Det kan du simpelthen ikke mene!? Se lige hvor megen absurd morskab, du går glip af?? :8:

:deer:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 29. dec 2015, 20:36

Fillie skrev:Men Vulpes (ih, jeg savner altså dit gamle brugernavn - altså det rigtig gamle), hvorfor i alverden ville du vide, om hun havde en knallert? :D


Det er lidt strengt, Fillie: I går belærte du og jeg gutterne om, at jaaaah, de skulle da bare henvende sig til kvinderne ved at spørge ind til hende på en personlig måde og være lidt sjov og sådan. Når Vulpes så gør netop dét, sætter du spørgsmålstegn.

Så er det sgu heller ikke nemt, altså!

:devil2:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 29. dec 2015, 20:45

Sidder og ser Pride and Prejudice. I afsnit to, frier mr. Collins til Elizabeth, og hun siger nej på syv forskellige måder, hvorefter han begynder at skælde ud i en 1800-tals udgave af fortørnede, og afviste mænd.

EDIT: Jeg har set den 348 gange før. Mit kærlighedsliv er så deprimerende...
6
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 29. dec 2015, 22:39

Fillie skrev:
Nicolait skrev:
Guldfisk skrev:
Puffi skrev:Okay, I bad selv om det :-D Billederne læses som de er postet, men nedefra. Kan ikke tage shots på andre måder, lidt forvirrende.

Første billede:
flere.png


Andet billede:
flere2.png


Tredje billede:
flere3.png


Masser af børn! Jeg vil ikke have børn, så skal han heller ikke have flere :stoned: Men vi skal bare ses, når han ikke har dem. Svineren blev dog ikke så stor, som forventet, havde ellers lige sat mig op til forsvar og grimme ord :-D

Her hans profiltekst, hvor jeg bare falder udenfor ca. alt :lol: Jeg har ingen børn og er ryger - og det bedste, han har slet ikke set mit billede, men er bare totalt på alligevel :stoned:

søger.png


Jeg læste lige de sidste sætninger i hans profil sammenhængende. Altså som om de 100 stadig refererede til højden :lol2:


Nice - det gjorde jeg også. Så får man det svært på datingmarkedet, hvis det er et ufravigeligt krav. :-D


Altså, han har jo ikke angivet mål, så måske mener han i virkeligheden kilometer. :lol:


Selv hvis det var kilometer, så vil jeg stadig fastholde, at han får svært ved at finde en kvinde.
Jeg har set, og mødt, og drillet høje kvinder, men aldrig nogen på den højde. :-D
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 29. dec 2015, 22:46

Dirtylittledevil skrev:
Guldfisk skrev:
Fillie skrev: Var det "Fritze", som Dørty også har haft fornøjelsen af? :-D


Nej, dog ikke. De hed Dorthe og Bent eller noget i den stil. De havde selvfølgelig et profilbillede, hvor hun står med kæk sort korthårsfrisure og smiler, og han står i halvmørke i baggrunden.

Det var 100% Dorthes projekt.


Åh Gud åh Gud åh Gud... burde man ikke lave en serie om de to?


Jo det kunne være et afsnit af "Danmark ifølge Bubber" :banan:
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 29. dec 2015, 22:46

Der er en, der har skrevet, at han er "nyskærrig" på, hvem, jeg er. Jeg ved ikke, om jeg magter at svare ham.
8
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 29. dec 2015, 22:51

"Tja, sidst jeg var sammen med en tøs, måtte vi stoppe efter 2 timer, fordi hun fik ondt. Så er du klar på at slå den rekord? ;-)"

Hvad med nej?
9
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 29. dec 2015, 22:52

vUlpeS skrev:Fra 0 til 100 km/t. "Jeg kan nærmest ikke leve uden dig"-kommentarer efter lige knap to en halv times mobilskriveri.
Ikke en aldeles dealbreaker, men dang, slap nu lige lidt af igå'?


Det gælder om at smede, mens jernet er varmt :gogo:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 29. dec 2015, 22:55

Guldfisk skrev:"Tja, sidst jeg var sammen med en tøs, måtte vi stoppe efter 2 timer, fordi hun fik ondt. Så er du klar på at slå den rekord? ;-)"

Hvad med nej?


:klap: Tal om at sælge sig selv uheldigt og kikset ...! :gisp:
8
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"