Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17193
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41806

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 3. okt 2018, 13:49

Det har bare ikke været min dag i dag :(
0
:lun: Be brave
Mamaseraptor
Indlæg: 1281
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1434

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mamaseraptor » 3. okt 2018, 13:59

Søndagsblues på en onsdag.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 3. okt 2018, 14:51

En bekendt har tænkt på mig og sendt mig et jobopslag - og jobbet passer perfekt til mig og det jeg gerne vil.
Ligger endda tæt på og det hele.
Alt i alt perfekt.







.......








Hvis det ikke var for den "lille bitte" detalje, at min svigerinde arbejder derude, firmaet er samtidig ikke vildt stort - så vi kan på ingen måde undgå hinanden i løbet af en arbejdsdag.
Endnu værre, så har hun været der, siden hun blev udlært og har mange års anciennitet, så hun vil sandsynligvis også skulle fungere som min daglige leder.
ALDRIG om så helvede fryser til is.
Så vil jeg hellere være prostitueret!
(not, men.. overdrivelse fremmer forståelsen)
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 3. okt 2018, 14:53

Jeg gik hjem syg i fredags med feber og ondt i halsen. Lørdag morgen havde jeg det OK. Lørdag aften blev jeg pludselig virkelig dårlig. Søndag var jeg ok, men natten til mandag sov jeg slet ikke - jeg var nødt til at sidde ret op og ned hele fucking natten, så jeg blev hjemme mandag. Tirsdag var jeg nødt til at arbejde og desværre indtil 22.00, men på trods af manglende søvn var det faktisk ikke så slemt igen. I dag var jeg OK om morgenen, så tog på arbejde, men midt på dagen fik jeg det pludselig tusind gange værre, så jeg gik hjem syg igen.

Det er bare en eller anden form for forkølelsesvirus, men altså af typen som synes at den skal vare en fucking uge og hele tiden skifte humør. Så har jeg feber, så har jeg ikke, så er det halsen, så er det næsen, så er det ingenting, så er det halsen igen, så har jeg feber igen, så mister jeg stemmen, så hoster jeg hele natten.... Aaarrrmen så få det dog overstået! :rulle:
1
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 3. okt 2018, 16:27

Min begyndende overgangsalder..... Jeg skal først have min menstruation om 9 dage, men allerede i dag “napper” det i underlivet, og så har jeg haft hedeture i dag :sur:
0
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ajnaM » 3. okt 2018, 16:37

En chef...

Billede
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11308
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23382

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 3. okt 2018, 16:39

Min kollega begyndte at græde under vores møde. Jeg sendte hende hjem, men hun kunne først få tid ved sin læge næste torsdag. Stakkels hende, hun har brug for hjælp nu.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 3. okt 2018, 16:53

Mani skrev:Min kollega begyndte at græde under vores møde. Jeg sendte hende hjem, men hun kunne først få tid ved sin læge næste torsdag. Stakkels hende, hun har brug for hjælp nu.

Har hendes læge ikke mulighed for akuttider?
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11308
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23382

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 3. okt 2018, 17:00

Sophies-mor skrev:
Mani skrev:Min kollega begyndte at græde under vores møde. Jeg sendte hende hjem, men hun kunne først få tid ved sin læge næste torsdag. Stakkels hende, hun har brug for hjælp nu.

Har hendes læge ikke mulighed for akuttider?

Altså det vil jeg jo nødig til at udfritte hende om :genert:
Men jeg sagde til hende, at jeg synes hun skulle gå hjem og få en hastetid ved sin læge (hun havde allerede en i efterårsferien) og så ringe til vores sundhedssikring. Og så skrev hun senere, at hun først kunne få en lægetid næste torsdag. Men hvad hun har sagt til lægen ved jeg jo ikke.
6
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tata » 3. okt 2018, 17:01

Min rheumatolog har glemt at sende henvisningen til orthopæd kirurgen (det der med min hippie). Læger. Det er ikke andet end bøvl.
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 3. okt 2018, 17:22

Mani skrev:
Sophies-mor skrev:
Mani skrev:Min kollega begyndte at græde under vores møde. Jeg sendte hende hjem, men hun kunne først få tid ved sin læge næste torsdag. Stakkels hende, hun har brug for hjælp nu.

Har hendes læge ikke mulighed for akuttider?

Altså det vil jeg jo nødig til at udfritte hende om :genert:
Men jeg sagde til hende, at jeg synes hun skulle gå hjem og få en hastetid ved sin læge (hun havde allerede en i efterårsferien) og så ringe til vores sundhedssikring. Og så skrev hun senere, at hun først kunne få en lægetid næste torsdag. Men hvad hun har sagt til lægen ved jeg jo ikke.

Det var heller ikke negativt ment :genert:
Men jeg var bare overrasket.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sorenspige » 4. okt 2018, 15:27

En ledelse som ikke reagerede, da jeg viste, at jeg havde brug for det. Jeg har aldrig forstyrret min ledelse unødvendigt - måske de så skulle stole på, at jeg rent faktisk havde brug for dem.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 5. okt 2018, 15:27

Smerter. Søvnløshed, at måtte gå hjem fra praktik 1,5 time før tid og det faktum at min læge nu har ordineret ipren, tradolan og panodiler. Skøn cocktail, som jeg kan se frem til indtil jeg er på den anden side af operationen. Damn, der er lang tid til januar :whine:

Jeg skal til forundersøgelse hos min ortopædkirurg d. 23/10 og der skal vi have snakket om smertedækning både op til og efter operationerne. Der er så meget jeg ikke kan tåle, så min læge siger, det skal testes nu så jeg ikke står i seriøst smertehelvede efter operationerne.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Angerboda
Indlæg: 513
Tilmeldt: 4. okt 2015, 22:55
Kort karma: 96
Likede indlæg: 852

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Angerboda » 6. okt 2018, 10:55

Jeg er faldet i med lortefucking hash igen; ren og skær idioti!
Ved jo, hvor skør, jeg blev af det i sidste uge! Kan stadig mærke de vildeste hallucinationer, og angsten der er blusset op efterfølgende. Kan mærke, hvordan jeg langsomt bliver kvalt. Klammo shit.
Nogen slå mig hårdt!
0
Livet det kan komme an, og det skal ske som sker
Ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg! :blomst:
Brugeravatar
Angerboda
Indlæg: 513
Tilmeldt: 4. okt 2015, 22:55
Kort karma: 96
Likede indlæg: 852

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Angerboda » 6. okt 2018, 11:38

Angerboda skrev:Jeg er faldet i med lortefucking hash igen; ren og skær idioti!
Ved jo, hvor skør, jeg blev af det i sidste uge! Kan stadig mærke de vildeste hallucinationer, og angsten der er blusset op efterfølgende. Kan mærke, hvordan jeg langsomt bliver kvalt. Klammo shit.
Nogen slå mig hårdt!


Shit, taxachaufføren kører en mærkelig vej, får sgu lidt noia over det her.
0
Livet det kan komme an, og det skal ske som sker
Ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg! :blomst:

Tilbage til "Generelt"