Hvordan husker du nytåret 99/00?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf ina » 29. dec 2015, 21:39

Jeg fik mit første kys. 14 år gammel, på Torvet i Silkeborg. :slem: :lol:

Han hed Sune og var ret sød, men kyssede aldrig på ham igen efter den aften. :genert:
1
Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 283
Tilmeldt: 1. sep 2015, 21:50
Kort karma: 72
Likede indlæg: 836

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf Kasper » 29. dec 2015, 21:45

Jeg havde lige afsluttet min værnepligt og skulle til Amsterdam med to af mine gode venner. Men så fik jeg en ret slem omgang mononucleose og var ekstremt træt i flere uger og måtte ikke drikke alkohol. De tog afsted uden mig og jeg faldt i søvn i min sækkestol kl 23:30.

Heldigvis var verden ikke gået under, da jeg vågnede næste dag.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf hotlips » 29. dec 2015, 21:47

Super aften.min veninde fra Fyn var i Kbh,jeg havde fundet en hellang opslidset pallietkjole til ingen penge.
Vi spiste fin middag hos min mor og så fyrværkeriet fra 4 sal med udsigt over søerne,så tog vi til fest ved runddelen hvor jeg lokkede exen i uføre,så tog vi i falkoner centret og så blå øjne og nogen andre,måske dgp,så tilbage til exen til en tur mere og så crashede vi der.

Det eneste skidte var at sådan en pallietkjole der klør som #@?;@ efter 12 timer.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf Aima » 29. dec 2015, 22:50

Jeg var 17 år og havde fået helt ny og dejlig kæreste 1. juledag '99. Han havde inviteret mig til nytårsmiddag i sine forældres kæmpestore kasse af en rigmandsvilla, sammen med dem, hans voksne søskende og deres familier, bedsteforældre og venner af familien. Senere på aftenen var hele vores gymnasieklasse, vi gik i den samme, også inviteret.
Det var ret fint og min mor havde hjulpet mig med at få både lokker og makeup sat helt rigtigt, inden hun sendte mig afsted for at møde min nye svigerfamilie.
Aftenen gik godt, maden var dejlig, familien var sød og min nye kæreste og jeg knaldede med hinanden for første gang, da alle gæster var gået hjem ud på morgenen.

En uge inde i januar slog han op med mig...

MEN! Da jeg lige havde sundet mig, endte det faktisk med vi blev rigtigt gode venner. Vi var en lille gruppe på tre dudes og mig der udgjorde sådan et ret fasttømret firkløver, vi var altid sammen, faktisk var de tre ungersvende inviteret til min mors 40-års fødselsdag sommeren 2000, fordi de altid hang ud hjemme hos mig. Jeg har holdt kontakten til alle tre, altså også min år-2000-kæreste, han er gift og far til to i dag og bor i den anden ende af landet, men vi ses stadig et par gange om året og vi er der lissom bare for hinanden på sådan en særlig måde. Både ham og de to andre kom til min brors begravelse, og jeg deltog med første selvfølgelighed, da en af de andres far skulle begraves forrige år. Derudover ses vi, hvis vi er hjemme til jul, jeg sås med nytårskæresten til drinks og hygge i fredags, og det var jo i øvrigt ret sjovt at tænke på, vi faktisk kunne have haft 15-års kæreste-dag, der.
Senest rettet af Aima 29. dec 2015, 23:12, rettet i alt 1 gang.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf HappyHippo » 29. dec 2015, 22:57

Det sidste nytår hvor jeg ikke drak og festede,mmen bare hygge med min mor og søster.

Vi var til en stor fest og os børn sov på øverste sal. Til lyden af høj musik og fulde voksne. Det var ret hyggeligt :D i dag ville jeg få stress af at skulle sove i den larm :panic:

Så husker jeg al y2k balladen og den der sang med Jennifer Lopez :gruble:

.... Året efter var den største brandert nogensinde. :D
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf Rapfisk » 29. dec 2015, 23:02

Jeg var lige fyldt 19 og havde færdiggjort et halvt år på højskole. Jeg havde inviteret mig selv og nogle højskolevenner hjem til en veninde fra højskolen, som boede i Esbjerg. Det var meget fredeligt, nærmest anti-millennium - værtinden undskyldte, at den eneste kransekage, hun havde kunnet finde, var formet som årstallet 2000.

Efter maden kom nogle af hendes venner, og vi drak dumledrinks. Vi så fyrværkeri, og min en veninde krammede mig længe - på den måde, unge venskaber er specielle, fordi man ikke har andet end hinanden og en usikker fremtid.

Det var - det afslappede arrangement til trods, eller måske på grund af det - en meget særlig aften.

Veninden fra Esbjerg er i øvrigt senere flyttet til København, og vi har fast fejret nytåret sammen de sidste mange år.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf Pjeps » 29. dec 2015, 23:05

Jeg husker mest at jeg skulle på job D 1/1, så jeg formoder at det var en rolig aften. Jeg mindes ikke noget usædvanligt eller specielt for den dag.
0
:ninja:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf Fru Sunshine » 29. dec 2015, 23:15

Jeg var 28 og meget vemodig, da jeg stod overfor skilsmisse fra børnenes far.
Jeg kan huske, at jeg stod med min 4-årige søn og kiggede ud på fyrværkeriet, og tænkte på hvor svært det ville blive for den dejlige lille dreng, at hans far pludselig ikke boede hos ham mere.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf dgd2007 » 29. dec 2015, 23:31

Nej, ikke rigtig noget fra selve aftenen.

Jeg arbejdede med it på det tidspunkt, så generelt var der selvfølgelig diskussionerne om, vad der egentlig var det rigtige årtusindskifte, givet at det første år ikke var år 0, men år 1 :D

Og så alle de gamle Cobol-programmører, der havde været halet frem af garagen og været i gang med at efterse de antikke programmer op til den store dag ...
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12375

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf Guilded_Lily » 29. dec 2015, 23:32

Et par dage forinden havde min ex ringet og fortalt, at når jeg kom hjem til vores lejlighed efter nytår, ville han være væk. Så jeg var både ked af det, men også lidt lettet over, jeg kunne være hjemme hos min mor og søster for at tage det værste ballade med min mors ex. Min bror rendte lidt frem og tilbage mellem os og en ven i nabolaget.

Min mors ex-mand skulle altid vise, han var en fa'ens ka'l til nytår, så der blev købt krudt for +6000 kr, den fineste menu (som han blev beruset under tilberedningen af), de dyreste champagner og pis og lort.

Som aftenen skred frem blev det mere og mere uudholdeligt, så da nytåret var skudt ind (min bror havde fået strenge instrukser på at være hjemme til midnat, for krudtet skulle fyres af Tivoli-style - synkront og hele balladen - noget var ved at smadre drivhuset), plantede jeg min lillesøster i et værelse med tv, og så så vi et eller andet musikhalløj, mens vi fik en lille skid på i gin og bitter lemon - hendes første brandert, for øvrigt)

Så det er ikke en fest, jeg husker tilbage på med gode minder. Faktisk har mine bedste nytårsaftener været væk fra hjemmet - og nu vil jeg helst holde aftenen alene med min egen lille familie (ex'en røg ud nogle år senere, og nu er min mor ikke mere). Det er først inden for de seneste år, jeg er begyndt at nyde nytåret...
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. dec 2015, 01:11

Min daværende kæreste og jeg var inviteret hjem til et vennepar, så vi skulle rigtigt nyde en fin og højtidelig parmiddag.
Desværre havde venneparret en mindre krig kørende mod hinanden, så vi måtte lytte til diverse stikpiller og smækken med køkkenskuffer, garneret med iskolde blikke og kirkegårdslignende feststemning. Det var nok en af de mest kiksede og akavede såkaldte fester i hele mit liv, og de gik hver til sit kort tid efter.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf Nicolait » 30. dec 2015, 01:18

Det er lidt spøjst for jeg kan ikke rigtigt huske det. Jeg tror, jeg var til noget fest hos en fra min klasse, og der var vist noget med BSB og "larger than life" og "I want it that Way", samt en fætter og en indkøbsvogn, men jeg er ikke sikker.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. dec 2015, 01:26

Nicolait skrev:Det er lidt spøjst for jeg kan ikke rigtigt huske det. Jeg tror, jeg var til noget fest hos en fra min klasse, og der var vist noget med BSB og "larger than life" og "I want it that Way", samt en fætter og en indkøbsvogn, men jeg er ikke sikker.


Ahrr men du var jo også kun 3-4 år gammel :)
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf Aima » 30. dec 2015, 02:03

Nicolait skrev:Det er lidt spøjst for jeg kan ikke rigtigt huske det. Jeg tror, jeg var til noget fest hos en fra min klasse, og der var vist noget med BSB og "larger than life" og "I want it that Way", samt en fætter og en indkøbsvogn, men jeg er ikke sikker.


"I want it that way" med BSB! Det var min nytårskæreste og min sang! Vi dansede til den den aften vi blev kærester, den var et hit lige der omkring Millennium :D
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvordan husker du nytåret 99/00?

Indlægaf Animi » 30. dec 2015, 05:50

Jeg var 8år, og kan huske at det var en god nytårsaften. Jeg og min søster havde fået sådan et detektiv legesæt som vi legede med, og jeg kan huske ag der ved midnat var ekstremt meget fyrværkeri. Ellers husker jeg det ikke som noget videre specielt.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"