Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Joe » 13. sep 2018, 15:58

Det ved jeg virkelig ikke. Jeg tror dog, jeg taler mere med mine veninder om det, end han gør med sine venner. Jeg er ikke særligt privat, når det kommer til samtaler med mine allernærmeste veninder. Og jeg fortæller ikke detaljer om ham ifht sex, han ville have et problem med, kom ud.
Hvordan han gør, er jeg egentlig ret ligeglad med. Hans samtaler med vennerne må være hans frirum, ligesom mine med veninderne er det. Der er da detaljer, jeg ønsker hans venner ikke har om mig, men det tænker jeg at han er voksen mand til selv at kunne styre. Ligesom der er ting jeg ikke håber han deler, der handler om andre ting end sex.
Senest rettet af Joe 13. sep 2018, 16:52, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Spjaerten » 13. sep 2018, 16:00

Jeg har aldrig fortalt andet end om det var godt eller skidt sex.
Aldrig nogen detaljer.
Deler ikke.
Tvivler på nogen af dem jeg har været i forhold med hsr udleveret vores sexliv.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Purple Haze » 15. sep 2018, 11:07

Det ved jeg ikke, måske?
Hvis han gør er jeg sikker på at han gør det på en måde der er respektfuld overfor mig, og ikke udstiller mig.

Nævner selv indimellem ting overfor veninder. Men det er mere sådan noget a la:
Vågnede i nat og vækkede manden ved at spørge om han var frisk ;)

Eller

Woop, fik sex 5 gange i sidste uge :klap:
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Spjaerten » 16. sep 2018, 18:59

JumboJette skrev:
Spjaerten skrev:Jeg har aldrig fortalt andet end om det var godt eller skidt sex.
Aldrig nogen detaljer.

Deler ikke.
Tvivler på nogen af dem jeg har været i forhold med hsr udleveret vores sexliv.



Haha, det er da også temmeligt afslørende i sig selv? :D


Ikke specielt. Fortæller da ingenting om kinks, preferencer, slags af sex, størrelse/facon af kropsdele osv osv
2
Tryk på * :slem:
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf gro71 » 17. sep 2018, 09:33

Jeg tror ikke, det er noget, han går og deler med andre, men jeg ved det jo rent faktisk ikke. Jeg tror mere, det er sådan i generelle vendinger a la "Ja, hun er jo rødhåret... *blink*" - altså de der stereotyper, der gerne følger med f.eks. en specifik hårfarve. Det tager jeg ret roligt.

Til gengæld har jeg det lidt stramt med, at en af hans kolleger (og meget gode vens) kone nogle gange via messenger har skrevet nogle ting om forholdet mellem hende og manden, som jeg faktisk synes er lidt upassende. Jeg tror egentlig ikke, at konen forsøger at score min mand, men hun har nævnt, at hende og manden har nogle issues i deres ægteskab og at der vist ikke sker særlig meget sengehygge, sådan helt generelt.

Min mand vælger at glide lidt af på de der beskeder og har besluttet sig for at forstå dem sådan, at konen måske indirekte beder ham om at tage en snak med manden om det (noget, han i øvrigt ALDRIG ville blande sig i).
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Grissebassen » 5. okt 2018, 15:25

Det tror jeg ikke. Generelt taler han ikke om sex med sine venner. Men jeg har intet problem med det, hvis han gjorde. Han kender mine grænser, og jeg ved han respekterer mig. Jeg taler jo også med mine venner om vores sexliv.
0

Tilbage til "Forhold og sex"