Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf OsCoccygis » 30. dec 2015, 14:18

Mine planer ser ud til at have ændret sig, så jeg hopper ud af "klubben" (men læser måske lidt med alligevel ;) ) Kan I alle have en skøn aften i morgen
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 30. dec 2015, 14:21

OsCoccygis skrev:Mine planer ser ud til at have ændret sig, så jeg hopper ud af "klubben" (men læser måske lidt med alligevel ;) ) Kan I alle have en skøn aften i morgen

Du må have en dejlig aften og et godt nytår :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Guilded_Lily » 30. dec 2015, 15:32

OsCoccygis skrev:Mine planer ser ud til at have ændret sig, så jeg hopper ud af "klubben" (men læser måske lidt med alligevel ;) ) Kan I alle have en skøn aften i morgen


Tak i lige måde! :wave2:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Guilded_Lily » 30. dec 2015, 15:42

Så blev huset endelig afjulet. Humøret er i bund (big time PMS), manden irriterer mig, og jeg burde virkelig pakke tasken og tage ned og træne for sidste gang i år.

Jeg håber sørme, det bliver bedre i morgen!
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 30. dec 2015, 15:56

Nå jeg har været i Viborg for sidste gang i år. Jeg har lige været med mutti et smut i Føtex efter værtindegaver til hendes veninde og så fik jeg da lige et par poser chips og et sæt nedtællingslys af hende :lun:

Så nu er jeg ellers klar tror jeg. Der er kommet en pakke til mig som kan hentes i morgen men spørgsmålet er nok om man kan nå det inden de lukker :gruble: Jeg er meldt til noget nytårsstep kl 9:30 - 10:55 men lige nu er jeg ikke super motiveret. Jeg må lige se hvad energiniveauet siger i morgen tidligt

Praktiske ting der skal ordnes i dag:
- Kød ud af fryseren
- Kartoffelbåde ud af fryseren
- Gøre asparges klar med bacon
- Evt lave guacemole :gruble: jeg har en god bøtte til det så det ikke bliver brunt og nasty til i morgen

Resten skal vist klares i morgen men jeg tror der er styr på det :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf sigge » 30. dec 2015, 16:31

Oh. My. God. Der var mange mennesker i Kvickly i dag. Jeg brugte 15 min. på at finde en parkeringsplads, 25 min. på at finde de ting, jeg skulle købe, og mindst 30 min. på at stå i kø til kassen. Og der var mange trætte/utålmodige børn, som græd på skift, men ellers var folk nu i fint humør og tog ventetiden pænt. Og jeg fik trukket vejret dybt et par gange og forsøgte at være zen-agtig omkring det. Men pyh! det var dejligt at komme ud igen.

Men nu har jeg også fået købt ind til lammemørbrad med Pommes Dauphinoise og waldorfsalat, isen lavede jeg i går, og så skal jeg bare have bagt en brownie i morgen.
Og så har jeg købt ca. 750 g blandet slik, så jeg tror lige, det rækker til resten af aftenen (sammen med nogle chips). :lol:

Mht. tøj skal jeg bare have behageligt tøj på i morgen, og der bliver heller ikke gjort noget ud af makeup osv. Det skal bare være rart og hyggeligt.

Jeg har besluttet, at jeg skal se "Skønheden & Udyret", som jeg lige har købt på bluray, og så skal jeg ellers lige have skimmet TV-programmet for potentiale.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 30. dec 2015, 16:58

Øv, jeg skal alligevel arbejde i morgen :( Det er kun fra 10-13, men pga jeg skal med offentlig transport, skal jeg hjemmefra kl 8.30. Det sucks, jeg havde glædet mig til en fridag og at kunne sove længe - og jeg havde sgu også fortjent det!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf sigge » 30. dec 2015, 17:10

Daine skrev:Øv, jeg skal alligevel arbejde i morgen :( Det er kun fra 10-13, men pga jeg skal med offentlig transport, skal jeg hjemmefra kl 8.30. Det sucks, jeg havde glædet mig til en fridag og at kunne sove længe - og jeg havde sgu også fortjent det!


Ej øv, Daine. :( Også uheldigt, at din kollega sådan skulle blive syg lige nu. Jeg håber, du kun får søde og glade kunder hele dagen så, og at du får tid til at komme i stemning og gøre klar, når du kommer hjem.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 30. dec 2015, 17:13

sigge skrev:
Daine skrev:Øv, jeg skal alligevel arbejde i morgen :( Det er kun fra 10-13, men pga jeg skal med offentlig transport, skal jeg hjemmefra kl 8.30. Det sucks, jeg havde glædet mig til en fridag og at kunne sove længe - og jeg havde sgu også fortjent det!


Ej øv, Daine. :( Også uheldigt, at din kollega sådan skulle blive syg lige nu. Jeg håber, du kun får søde og glade kunder hele dagen så, og at du får tid til at komme i stemning og gøre klar, når du kommer hjem.


Det plejer at være en røvkedelig dag, det er ikke lige os der bliver overrendt den 31. Men jeg skal stå sammen med yndlingskollegaen og vi skal nok få det sjovt. Men havde sat næsen op efter fri, så det er lidt æv.

Næste år er det min tur til at være syg og ligeglad ;) :D
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 30. dec 2015, 17:59

Nå, nu er næsten alt handlet ind, mangler kun færdige blinis. Jeg ville selv ha lavet nogle kartoffelblinis i morgen, men når jeg ikke har formiddagen fri, må jeg købe mig fra det :) Og så har jeg forkælet mig selv med en ynke-pizza i aften fra det lokale pizzapusher og jeg har cola og popcorn til senere. Så tror jeg vist også, jeg kan overleve en arbejdsdag i morgen :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 30. dec 2015, 18:43

"Ih altså mor... De skyder allerede efter os... Så kan jeg jo ikke få min skønhedssøvn :træt: "
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Guilded_Lily » 30. dec 2015, 18:56

2SHY skrev:"Ih altså mor... De skyder allerede efter os... Så kan jeg jo ikke få min skønhedssøvn :træt: "


Årh! :love2:

Her er skudt sporadisk af løbende den sidste uge, men mine dyr er stadig ikke glade. Desværre mangler vi én af mine katte - hun forsvandt meget pludseligt i slutningen af november. Vi har ledt og spurgt og ledt, men ingen held :trist:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Guilded_Lily » 30. dec 2015, 19:00

Manden er gået i gang med at lave cheesecake.

Jeg kom ned at træne, nu sidder jeg og skumler, fordi jeg igen skulle lave aftensmaden - godt nok noget hurtigt Knorr-noget, men altså - lad vær' med at sige, ungerne kommer for sent i seng og det bliver så og så svært at få vendt deres rytme til mandag, når du ikke engang sørger for, de får aftensmad før kl. 20 (han lavede samme nummer i går OG i søndags - fordi jeg ikke var hjemme til spisetid)

Nå, om lidt vil jeg smide mig i sofaen og se TV2015 - det elsker jeg ved denne tid - så kan han (manden) placere sin popo i sit computerrum! Basta!

*rant off*
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 30. dec 2015, 19:05

Guilded_Lily skrev:
2SHY skrev:"Ih altså mor... De skyder allerede efter os... Så kan jeg jo ikke få min skønhedssøvn :træt: "


Årh! :love2:

Her er skudt sporadisk af løbende den sidste uge, men mine dyr er stadig ikke glade. Desværre mangler vi én af mine katte - hun forsvandt meget pludseligt i slutningen af november. Vi har ledt og spurgt og ledt, men ingen held :trist:

Årh :trist: Det er godt nok længe at være væk :( Er der nogen dyrlæger eller internater i nærheden hvor hun kunne være blevet indleveret? Jeg håber da hun dukker op igen i løbet af næste år
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Rothkeen
Indlæg: 83
Tilmeldt: 30. dec 2015, 18:01
Kort karma: 32
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 119

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Rothkeen » 30. dec 2015, 19:24

Det bliver en aften med sushi og champagne helt for mig selv for en gang skyld. :O
3

Tilbage til "Generelt"